@Mees: oeh inderdaad lastig met die collega's en je baas. Misschien zou ik ook gewoon maar open kaart spelen, dan krijg je nooit scheve blikken en hopelijk geen geroddel en zo. O, jee, jammer dat ze er dan is nu! Een mailtje is vaak toch makkelijker. Nou, succes ermee! En morgen dus weer naar het ziekenhuis? Begint het hele circus weer. Wel balen hoor!! Je hebt wel veel pendels voor dit najaar zie ik! Eentje zou er toch op zijn minst moeten kloppen! @Xon: ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan! Hoop zo dat de eitjes zijn gegroeid!
@Mees: ja goed idee zo'n 'flodderbroek'! Ik zal vanmiddag eens gaan kijken. Heb voor de verandering mijn geld een keer vroeg ontvangen dus kan lekker even gaan shoppen!! En wie weet koop ik ook nog wel iets voor de baby Ik wil me eigenlijk nog inhouden, maar heb nog helemaal niks gekocht van kleertjes dus mag het wel van mezelf, 1 dingetje! Ik begin de laatste dagen trouwens wel het idee te krijgen dat ik de baby een beetje voel af en toe. Maar ik weet het nog steeds niet zeker. Pas ging mijn man met zijn oor op mijn buik liggen en hij zei dat hij wat hoorde. Hij vond het klinken alsof er iets bewoog in water. Maar of het nou echt de baby is of mijn darmen of zo?? Hij is ervan overtuigd dat het de baby is, dus hij luistert regelmatig 's avonds even Ik vind het wel schattig.
Hoop: Wat dubbel dat je dochter nu zo maar zwanger is, terwijl je zelf zo graag wilt. Maar wel een mooie bijkomstigheid dat ze nu zo naar jou toe trekt! Wat raar dat het ziekenhuis niet verder kijkt Sill: Gelukkig gaat het weer beter! En lekker geshopt voor de kleine meid, welke kinderwagen heb je gekocht? Ik heb ook een rode kinderwagen Kinderkamer hebben wij al met 11 weken gekocht, toen stond de kamer die ik het mooiste vond net op Marktplaats, die wilde ik niet laten schieten, scheelt toch meer dan de helft met een nieuwe. Jeetje: Leuk dat je de baby al voelt! Ik twijfelde in het begin ook altijd of het de baby wel was, maar als je haar straks duidelijk voelt dan weet je wel dat wat je nu voelt ook de baby is. Wat lief dat je man regelmatig even naar de baby luisterd Nog even heel hard hopen en duimen voor de eitjes van Xon! Ik hoop zo dat ze gegroeid zijn!
Jeetje, ja het is wat idd met kleding ik vind het ook best moeilijk hoor om er nog een beetje toonbaar uit te zien hahaha, maar ach meid wat maakt het uit? Als het maar fijn zit denk ik hoor, als ze niet naar me willen kijken draaien ze zich maar lekker om!! Slobberbroek is wel het fijnst idd niet het meest mooie maar wel lekker praktisch. Wat grappig dat je man dat hoort, ik hoor die geluidjes ook met de Angelsound is echt heel leuk. Maar alweer 30 gr daar zeg ppffff hier lekker fris en nat ook maar ik vind het wel fijn. Nog even kun jij ook even genieten van het frisse weer hier. Mees, jammer idd dat ze er is op dit moment, maarja wat moet dat moet, dus je gaat morgen alweer naar het ZKH?? Om de medicijnen te halen ofzo??
Hey Sayen alles goed met jullie?? Wat is de kleine alweer groot zeg, alweer 9 maanden. Ik heb een Mutsy 4-driver single spoke. Een lekkere hoge wagen en de bak ligt ook hoog dat is fijn omdat mijn man en ik allebei nogal lang zijn.
Die is ook mooi! Ik heb de Maxi-Cosi Mura. Hier alles prima! Ja al weer 9 maanden, het gaat zo snel! Ze had altijd al een eigen willetje, maar op het moment is het wel heel erg (soms lastig maar wel heel leuk!). Ze wil niet op schoot zitten, niet in de wandelwagen, niet in de autostoel, ze wil alleen maar staan en lopen. Maar dat kan ze dus nog helemaal niet , alleen als wij haar vasthouden. Kruipen wil ze ook niet, zodra ik haar op haar buik leg wordt ze heel boos. Ik zal blij zijn als ze straks kan kruipen of lopen, dan kan ze zelf dingen doen, ik denk dat het voor haar een stuk fijner is. Of dat voor mij fijner is weet ik nog niet, dan zal ik vaak achter haar aan moeten rennen om mijn spullen te redden ben ik bang
Sayen, hahaha klinkt als een lekker pittig moppie!! Leuk hoor. Maxi-cosi is ook een mooie wagen maar ik vind m voor mij iets te klein.
@Jeetje: succes met shoppen! Ik vind zeker dat je wel iets voor jezelf mag kopen, dat heb je wel verdiend. @Syl: omdat ik dat nieuwe chinese hamstermedicijn ga krijgen, moet ik al op dag 2 van mijn cyclus (en dus vollop in de ongi) al langskomen voor een echo. Dan moet ik die hamsterspuit meenemen en dan prikken ze die ook al morgenvroeg gelijk. Dus morgen gaat de eerste prik er al weer in. Dan een paar dagen niks, dan een paar dagen zo'n overgangsspuit (een dag of 5-6 maar) en dan later moet ik weer puregon gaan spuiten. Ik heb het korte spuitschema, vandaar alles al zo snel op elkaar. @Sayen: klinkt als een dametje met pit! Ik zou dus ook niet weten waar je blij mee moet zijn. Of ze al kan lopen of juist niet. Ik denk dat je op dit moment toch nog eventjes in je handen mag knijpen, want als ze eenmaal de run erin hebben, dan kun je echt gaan vangen....hihi... @Xon: meisje, ik maak me zorgen om je! Hoop dat het goed gaat met je. Zoals je ziet denken we in ieder geval veel aan je.
Mees, oow ok dat gaat dus dan wel heel snel zeg!! Nou op hoop van zegen meid!! Ik dacht ook al aan Xon, ik kom al steeds even kijken of ze er al is, maar is ze niet werken??
Dames, hier ben ik hoor. Het was heel gek, na dinsdag echt een huildag te hebben gehad, had ik mij er vanaf gisteren een soort van bij neergelegd dat het niets zou worden. Ik heb nagedacht, wat wil ik nu verder en wat kan nog? Vannacht ook goed geslapen omdat ik gewoon wist dat het hoogstwaarschijnlijk niets zou gaan worden vandaag. Vond mezelf echt raar, dat ik me er zo onder kon voelen. Vandaag ook rustig naar zh gereden hopend dat ik die fijne arts weer had, maar helaas die had ik niet (je zou zomaar eens in 1 week wel dezelfde hebben!?!). Na het bloedprikken snel naar afspraak en was meteen aan de beurt. En nu blijkt er toch wel iets van groei te zijn! HUH? Ik geloofde het bijna niet. Het is niet veel hoor, want die van links was maar 2 mm gegroeid en die twee rechts waren nu 13 en 14 mm. Ze zijn dus wel groeiende, maar het is nog wel erg matig. Toch ben ik een beetje positiever. Ik moest eerst zaterdag terugkomen maar werd net gebeld dat nav doktersoverleg ik zondag nu terug moet komen om de follikels wat meer tijd te geven. Dus op zich wel gematigd positief nieuws. Hoop wat een gedoe met je dochter! Snap dat het wel heel moeilijk is voor jou, jij doet er zo je best voor en dan is je dochter zomaar opeens zwanger. Kijk ik weet natuurlijk niet precies hoe het zit, maar ik vind het een raar verhaal dat je dochter elke keer een zwtest moet doen. Als je aan de (een?) pil bent dan is dat als je hem op de goede manier inneemt voor meer dan 99% betrouwbaar. Waarom testen ze je dochter dan elke keer? En heeft je dochter toendertijd wel precies begrepen wat het inhield? Had ze niet gewoon condooms erbij moeten gebruiken? Maar als ze zich goed heeft gehouden aan de instructies van het zh is het niet haar schuld maar van het zh. En dan belachelijk dat ze geen bloedtest afnemen! Stelletje prutsers. En meid, ik weet dat het moeilijk is om te horen, maar stel je nou voor dat jij zelf niet meer zwanger wordt, is het dan niet een idee dat jij en je man het kindje opvoeden? Maar dat is natuurlijk wel al hééééél ver gedacht! Nou ik hoop in ieder geval dat er snel duidelijkheid is, want dit is een hele rare situatie. Sterkte! En Boud en Mees, Boud een witte test en Mees rood, gatverdamme. Boud toch overmorgen er nog maar voor de zekerheid een testje er tegenaan gooien. En Mees, ik moest stiekem toch wel lachen om jouw rare chinese hamstersuitprobeermedicijn. Ik zie dan van die schattige AH-hamsters voor me, en wat zouden ze die arme hamsters dan aan doen, vast niets fijns, maar ja alles voor het goede doel. Syl, fijn dat je je weer wat beter voelt. En al een kinderwagen gekocht, gewoon lekker van genieten. En Jeetje, is het nu nog steeds zo warm? Ik zou zo graag even een poosje met je willen ruilen. Ik heb gisteren een winterjas gekocht, maar dat kun jij je vast niet voorstellen? Sayen, dus jij hebt een lekkere eigenwijze tante ! Ik hou daar altijd wel van, van die dames met een eigen willetje, haha. Maureen, hoest met jou? In ieder geval aan het solliciteren las ik? Jij vraagt altijd zo naar iedereen, maar volgens mij zijn er bij jou allerlei dingen gaande. Je hoeft ze niet allemaal uitgebreid te vertellen hier, maar het kan natuurlijk wel! En ik heb het ook al eerder een keer gezegd, wij wonen best dicht bij elkaar, als je een keer even 'live' je verhaal kwijt wilt, dan kan dat hoor!
Xon: Wat fijn dat ze toch een beetje gegroeid zijn! We hopen en duimen gewoon héél hard verder voor goed nieuws zondag!
Xon, fijn dat ze iets gegroeid zijn en blijf voor je duimen! Hier niet zo lekker in mijn vel, zeg maar gerust dat ik me k*t voel. Die me op FB hebben, hebben het vast al gelezen. Maar alle inspanningen tot nu toe met de bv hebben er nog niet toe geleid dat J is gegroeid. Hij schommelt al vanaf vorige dinsdag tussen de 3320-3360 gram en zit ook nog lang niet op zijn geboorte gewicht van 3638 gr. Manlief heeft kolf gehaald en ik moet nu naast bv geven na kolven en dat J geven. Verder vandaag is HA geweest en ik moet echt veel rusten, mijn voeten zijn nog erg opgezwollen van het vocht en ook mijn bloeddruk was vanochtend 155/95. Dus op het randje van meer medicatie. Dus meiden, lees wel mee........maar kan het jammer genoeg nog niet opbrengen om iets actiever mee te reageren. Maar weet wel dat ik aan jullie denk en mee leef. Knuff voor jullie allemaal!!!
Hai laiverds Pfff hier net thuis en nu moet ik nog eten klaar maken. Half 7 s avonds, het moet niet gekker worden zeg:x! Nou ja bijna door de drukke start van het schooljaar heen. Nog een week of twee dan hebben we dat weer gehad en kunnen we gewoon gaan lesgeven en hoeven we verder niet meer allerlei deadlines te halen. @Hoop wat moet ik me eigenlijk precies voorstellen bij zwakke plekken in je baarmoeder wat je dochter heeft. Ik kreeg nl. na jou eerdere reactie echt het idee dat ik een stukje info mistte. Kan ze eigenlijk wel een zwangerschap uitdragen als het zo mocht zijn dat ze toch zwanger blijkt? Wat zijn de medische gevolgen wanneer het toch zo is? Raar dat het zh geen bloedtest heeft gedaan. Zoveel moeite is dat niet lijkt mij en waarom de thuistest posi was en in het zh negatief is me een raadsel. Had ze misschien wat meer gedronken voor ze naar het zh ging? Ik heb gelukkig geen ervaringen met andere zh dan de mijne en ken een paar verhalen van mensen over andere maar inderdaad klinkt het zh van je dochter niet direct als het meest doortastende. Met je rijlessen schiet het al aardig op. Nog even en je mag voor je examen joh, spannend (maar dan gelukkig op een leuke manier) @Sil wat leuk zon stoere rode wagen. En wat heerlijk dat je vannacht zo goed hebt geslapen. Dan voel je je meteen een ander mens hè. @Jeetje lastig hoor dat kleding probleem. Een vriendin van mij had dat ook. Te dik voor haar gewone kleding maar nog niet dik genoeg voor zwangerschapskleren. Zij heeft toen knoopsgaten elastiek gekocht, en flanste daar haar broeken mee dicht. Shirt erbij wat over de sluiting van de broek viel en geen mens die zag dat ze eigenlijk haar broek niet echt dicht had. Misschien het uitproberen waard Morgen geen deadline als ik me goed herinner dus lekker een dagje vrij voor de boeg. Hopelijk ook goed voor je hoofdpijn. @Xon haha zie je wel! Gaat echt wel gebeuren voor jou. Misschien allemaal wat langzamer, maar gebeuren gaat het hoor! Knap trouwens dat je van te voren zo rustig was. Raar ding hoor het menselijk brein. Ik herken dat bij mezelf ook wel. Waarschijnlijk ook een soort van zelfbeschermings mechanisme of zo. Je bent dan al zo murw dat je al een stap verder bent dan de eigenlijke teleurstelling lijkt het, maar dan gelukkig toch even terug gefloten worden omdat het toch wel kan allemaal waarschijnlijk. Ik ga gewoon nog even verder met duimen .*neuriet terwijl ze vrolijk verder duimt* @Mees moet het zh die hamsterspuit dan steeds gaan zetten? Waarom kun je dat zelf niet? Dit is toch alleen maar onpraktisch dat je nu voor die spuiten óók al weer naar het zh moet. Je moet al zo vaak. Is het nog gelukt om je baas kort en bondig mee te delen dat je even weg moet of moest je inderdaad weer van alles uitleggen? Wat heb jij maar een klein groepje dagelijkse collegas trouwens. Bij mij op het werk weten nu al net zo veel mensen mijn verhaal als al jou collegas bij elkaar. Ik moet het hele verhaal aan 40+ mensen gaan vertellen en dat lijkt me vreselijk. Als je hebt besloten om het inderdaad echt te gaan vertellen is via de mail misschien wel de meest handige oplossing. Iedereen tegelijk en je kunt zelf bepalen hoe je het inkleed en ook nog eens van te voren rustig opstellen. Succes met dubben of je het doet en hoe. @Sayen leuk hoor zon pittige dame in huis maar volgens mij ga jij nog spijt krijgen van je uitspraak dat je hoopt dat ze snel zelf kan lopen of kruipen. Ze klinkt zo ondernemend dat je dan inderdaad heel de dag achter haar aan moet rennen. Maar als ze zo graag wil lopen dan gaat het vast niet lang meer duren voor het zover is. Succes met rennen
Och jee Lyanna. Ben net thuis dus heb fb nog niet gelezen maar dit is niet leuk zeg. Knuffel meid. Hopelijk gaat het met jou snel wat beter en blijkt je zoontje ineens toch een groeispurt in te zetten.
K*t, hele bericht kwijt en ik was bijna klaar! @Xon: wat fijn, meid dat ze toch gegroeid zijn. Zie je nu wel! En goed ook dat ze je eitjes wat extra rust gunnen om te groeien. Je kan wel vaker teruggaan, maar geeft alleen maar stress. Ik duim op een mooie groei op zondag (en hopelijk de leuke gyn die dan toevallig weekenddienst heeft). En hamsters zijn erg schattige beestjes. Bij de AH betekent het meestal dat er veel van iets is. Laten we hopen dat ze ook maar veel follikels gaan hamsteren. @Boud: heb mijn baas een mailtje gestuurd. Ze was teruggekomen vanmiddag, maar ze kwam tesamen binnen met een collega die het nog niet allemaal weet (en onze muren zijn nogal dun). Omdat ze ook iedere keer aan de telefoon zat, heb ik haar maar een mailtje gestuurd. Toen die collega later naar huis was, en wij ook samen vertrokken vroeg ze of ik een 'spannende' afspraak had. Ik zei alleen maar dat het een afspraak was ter voorbereiding op het verdere vervolg. Vond het toch wel moeilijk omdat ze toch duidelijk meer wilde weten en zeker als ze het zo direct vraagt is het moeilijk te zeggen dat je niets wil zeggen. Dus dan toch maar een politiek lichtelijk onhandig antwoord . Ze vroeg niet verder, maar dit was natuurlijk toch al gelijk bij de eerste afspraak. Moet nog even beraden hoe hier mee om te gaan. Het probleem is ook dat wij voornamelijk met vrouwen werken en vrouwen nu eenmaal meer geïnteresseerd zijn in dit soort kinder(wens) dingetjes. Een man neemt het meer ter kennisneming aan (denk ik) en wil alleen de praktische dingen weten waar hij evt. wat werk betreft wat mee moet. Die 'hamsterprik' krijg ik maar een keer. Ik heb wel eens begrepen dat die prik er heel raar uitziet (heb hem zelf niet bekeken), misschien dat ze het daarom aanbieden even te helpen daarbij. Daarna ga ik gewoon op spuitjes over die ik zelf weer moet prikken. @Lyanna: goh, meid. Ik dacht dat het allemaal zo lekker ging, ook met de bv, maar dus toch niet zo. Houd jezelf goed in acht, hoor! Ik heb zelf toen ook naast het voeden nog na moeten kolven. Dat betekende dat ik met het kolven erbij ruim 1,5 uur bezig was en te bedenken dat het hele ritueel een kleine 2 uur weer van voren af aan begon. Ik was compleet totall loss. Hoop dus dat jij wat hulp zo af en toe kan krijgen, zodat je toch een beetje bij kunt tanken. Kun je anders niet wat bijvoeden met de fles, zodat jij een beetje op adem kan komen? Dikke knuffel, meid! In de loop van de middag ben ik zo beroerd als een hond geworden. Mijn klieren gingen opzetten en als ik slikte leek het wel of ik spijkers door wilde slikken. Het zp-griepvirus lijkt mij dus ook bereikt te hebben. Toen ik thuiskwam zei mijn man al dat ik er grijs uitzag (en bedankt!). Daar komt ook bij dat dit net de eerste dag van mijn ongi is en ik dus compleet leegloop en mijn bekken ligt nu helemaal in puin lijkt het wel. Een vaatdoek is op dit moment een goede samenvatting hoe ik me voel (en er dus blijkbaar ook uitzie ). De verwarming staat inmiddels op tropische temperaturen en ik zit met een kruik op de bank. Wil zo even gaan liggen, want ik moet morgen ook al weer vroeg op en kan die afspraak niet afzeggen. Heb ook wat lichte koorts. Ik hoop maar niet dat dat van invloed is op die spuit. Zal wel niet, maar zal het morgen toch even navragen!
Xon ik duim op een groeispurt.... Lyanna had je op fb gevolgd balen dat het nog niet lekker gaat, neem je rust, wij lopen niet weg... En als je belangrijk nieuws hebben laten we je het wel weten.. Ga genieten en zorg dat je kan ontspannen...
He bah mees. Dat is niet fijn om je zo beroert te voelen. Hopelijk valt het morgen na een nachtje slaap toch een beetje mee zodat je gewoon naar het zh kunt en daarna gewoon kunt werken. Nog 1 dag dan is het weekend. Hopelijk hoeft je man niet te werken dan kun je dan even bijtanken.
Xon, wat een goed nieuws zeg!! Dan gaat het dan binnenkort toch echt gebeuren!! Superrrr, we duimen nog even door tot ze groot genoeg zijn. Lyanna, vervelend meid dat het allemaal even niet goed loopt, hopelijk gaat het snel beter. Probeer lekker te rusten en te genieten en als het echt niet lukt met bv misschien dan toch denken aan een flesje? Idd om jezelf ook wat rust te gunnen. Heel veel sterkte hoor. Mees, ook ZPvirus?? Hahaha nou hopelijk gaat het snel weer over meid en kun je fit aan je volgende poging beginnen.
@Xon: wat goed zeg dat je eitjes toch nog gegroeit zijn! Ik heb toch goede hoop hoor meis! Wat mijn dochter betreft: het verhaal word nog hilariser! Het ziekenhuis belde vanmiddag terug naar mijn dochter en vertelde dat ze maar moest stoppen met die pil en dat ze maar moest vertrouwen op de test van het ziekenhuis dat ze niet zwanger is.Ik vind dat heel raar. Maar goed,nu komt het: mijn dochter had twee testen van haar tante gepakt die in de wc lagen in een kastje.Mijn dochter woont bij haar tante,ze wilde dichtbij haar vriend blijven wonen,dus vandaar deze oplossing.Vanmorgen ging ze met de twee testen naar haar tante om te vertellen dat ze zwanger was,toen haar tante erop wees dat het ovulatietesten waren!! Mijn dochter was heel opgelucht,maar ik twijfelde toch een beetje,want wij weten hier dat een ovulatietest ook positief kan zijn door zwangerschap.Anderzijds hoe kan een ovulatietest laten zien dat je in je vruchtbare periode zit als je de pil gebruikt? Allemaal heel vaag.Ik heb mijn dochter geadviseerd om toch een kruitvat test te gaan kopen.Dat heeft ze gedaan en die was negatief!! Een pak van mijn hart...echt! Maar ik vind wel dat het ziekenhuis in gebreke is gebleven!