Meiden ik heb een pb van Lyanna gehad. Er is niets mis met haar, haar man of haar kinderen. Maar ze heeft wel reden om zo van slag te zijn helaas.
Maureen, nou das toch een heel positief gesprek? En ja wij wisten al dat je een heel sterke vrouw bent, net als de andere Bammers hier, hopelijk vinden ze niet al te gekke dingen bij de onderzoeken en kun je gauw weer zwanger zijn! En euh die slof opeten was omdat ik niet geloofde dat het ukje er nog kon zitten met al dat bloeden in het begin hahaha. En ik had er van jou nog een fles chocoladesaus bij gekregen, jammieeeee. Lyanna, ik weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is maar het klinkt niet best meid, ik wens je heel veel sterkte. Mees, dan moeten we dus voor jou ook nog even heel hard duimen voor een groei van de eitjes en het aantal. Wax, ook ik snap het allemaal wel hoor het gaat je niet in de koude kleren zitten allemaal, sterkte meid. En idd misschien een gesprek met de HA?? Hoop, oow ok ik dacht dat jullie het er toen ook over hadden gehad, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat niet even kunt betalen hoor zou ik ook niet kunnen. Oja ik zag trouwens dat ik op mijn verjaardag precies op de helft ben, das grappig..
Ok bedankt voor je berichtje Boudicca. Al blijft het natuurlijk heel naar voor haar! Sterkte met wat er ook is, Lyanna!
Waxientje en Sill, zal jullie even pb sturen. Andere meiden, dank jullie wel voor jullie lieve woorden! X
Ga vh weekend weer bijlezen.... Wil xon succes wensen!! Hier waarschijnlijk mk, bloed vrij erg nu morgen naar gyn
Salcia, heel veel sterkte meid, een dikke knuffel. Jemig zeg.... Xon, heel veel s6 met je telefoontje straks, duim nog steeds...
@Salcia: meid, wat lees ik nu! Heftig, hoor! Ik hoop dat het niets te betekenen heeft, maar snap dat je je zorgen maakt. Knuffel! @Xon: ook hier draaien de duimen non stop voor je! Hoop dat de zaadjes goed hun best hebben gedaan. Hier weer op het werk. Gisteren was mijn vrije dag en had ook echt de hele dag lekker geen mail gelezen. Ik zei gisterenavond nog tegen mijn man dat ik dat best knap van mezelf vond en dan konden ze maar vast wennen aan als ik straks 4x9 ga werken en die ene dag dan ook echt niet bereikbaar ben. Maar goed, toen had ik mijn mail nog niet gelezen. Gisterenavond dus pas mijn mailbox geopend en jawel, er zat dus toch weer een zeikmail van mijn baas in. Ik zou woensdag een mail versturen, maar ik was heel druk en toen bedacht ik me ineens dat ik helemaal niet wist waar die mailing naar toe moest. Ik was hartstikke druk en het was al middag, heb die mailing dus nog maar laten liggen en aan een collega die er gisteren zou zijn gevraagd of zij even kon afstemmen waar die mailing naar toe moest. Ik vond het weinig meerwaarde hebben een mail op woensdagmiddag laat (misschien wel naar het verkeerde adressenbestand te sturen) ipv donderdag overdag. Nou, toen kreeg ik gisteren dus die zeikmail dat we afgesproken hadden dat ik dat zou doen en of ik haar even wilde vertellen waarom ik dat niet gedaan had. Dat toontje hakte er al gelijk weer in. Het was gelijk of ik weer een stomp in mijn maag kreeg. Achteraf maar goed dat ik de mail overdag niet gelezen had, anders had ik gelijk al een kutdag gehad (nu alleen een kutavond ). We zijn al zwaar onderbezet, dus ze weet al dat we boven onze machten werken. Woensdag zat ik alleen op kantoor, omdat een van de weinige collega's die ik heb, ook nog eens ziek was en ik ook voor haar nog wat klusjes moest doen. Ja, sorry, dan zit ik niet op zo'n mail te wachten, dan heeft ze duidelijk niet begrepen van alles wat ik gezegd heb, over de werkdruk (en soms prioriteiten moeten stellen). Heb er niet op geantwoord. Ik voel er weinig voor een hele mailwisseling te krijgen. Woorden kunnen ook zo makkelijk uit alle verbanden getrokken worden en voor nog meer schade zorgen. Ik ben dus benieuwd of ze er zo nog over begint als ze komt.
Ben zo benieuwd naar het nieuws van Xon! Hoop zo dat ze allemaal zijn bevrucht! Snap heel goed dat je aan de ene kant wel en aan de andere kant niet wilt bellen. Nou ik duim me suf hier! @Salica: oh nee wat lees ik nu? Ik hoop echt dat het niet zo is, maar veel bloedverlies klinkt natuurlijk niet goed. Heel veel sterkte! Laat ons even wat weten! @Lyanna: oh meid ik weet natuurlijk ook niet precies wat er speelt en gelukkig is het niets met jou of je gezinnetje, maar heel erg veel sterkte! @Maureen: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Dus nu toch naar die kliniek? Veel succes met alles! @Mees: jeetje mina zeg die baas van jou! Ik zou er ook echt wat van krijgen, verschrikkelijk! Zo durf je straks helemaal je mail niet meer te openen en voel je je steeds meer in de gaten gehouden met je werk. Wat vervelend! Goed van je dat je niet hebt gereageerd. @Waxientje: knuffel meis omdat je niet zo lekker in je vel zit. @Mandysmamsie: zou ook even naar de ha gaan ermee. Hoop dat het niks aparts is! @Hoop: wat een fijn mens die dokter zeg!!! Echt super gewoon. En goed om te weten toch dat je reserve zo goed is. Ik denk dat het met IUI nog best wel moet gaan lukken. Ik hoop het heel erg voor jullie! Ik doe even uit mijn hoofd, dus sorry voor wie ik nog vergeet! Ik heb gelukkig voor de verandering eens geen hoofdpijn en doe het een beetje rustig aan maar moet nog wel wat werk afmaken voor ik vertrek volgende week. Dus ik ga maar eens aan de slag zo. Kom nog spieken straks voor nieuws van Xon!
Oh nee, Salcia! Ik hoop dat het vals alarm is en dat het snel weer stopt. Dames, wat een gestress! Dit heeft me een jaar van mijn leven gekost. Om half vier vannacht klaar wakker, en niet meer kunnen slapen, en wat duurt het dan nog lang voordat het ochtend is. Om 08.55 u. hield ik het niet meer en heb ik gebeld. En.... om drie uur heb ik een terugplaatsing!!!!!! Yeeeeeeeehhhhhhhh! Van alle stress moest ik heel hard huilen, hahaha, gelukkig had ik al wel opgehangen. Ik weet nog niets over het aantal of kwaliteit, dat hoor ik pas vanmiddag (ook raar eigenlijk toch?) dus het kan best wel eens zijn dat het er een is en van niet zo een goede kwaliteit. Maar dat hoor ik vanmiddag pas.
Woehoee Xon, wat een goed nieuws!!! Wel jammer dat ze niet meteen vertellen hoe en wat, zit je daarover nog in de zenuwen, maar er wordt sowieso iets teruggeplaatst dus dat is al heel positief! Nou, succes vanmiddag hè!!
Whoeiiiii Xon!!! Wat mega-spannend!!! Kan me helemaal voorstellen dat je strak staat van de spanning! Heel veel succes, meid!
Superrrrrr, kippenvel hier!!!! Wat spannend, oh ik hoop het zo voor je. Ga duimen. Heel; veel succes!!!
@Xon: YES, YES..!!! Gefeliciteerd, meid! Weer een belangrijke stap in het hele traject gezet. Over de kwaliteit zou ik niet inzitten. Ik heb vaak zat gelezen dat vrouwen van een a-kwaliteit niet zwanger raakten en later van een c-kwaliteit wel. Niet over in zitten, meid. Komt allemaal goed! En laat die tranen maar lekker even stromen, hoor (heb ik toen ook gedaan na dit telefoontje). Heel veel succes vanmiddag en broedse!!!!
Xon, wat een geweldig nieuws meid!!! Zit hier met kippenvel op mijn armen!!! Heel veel succes vanmiddag!!!
Ik heb net telefonisch contact gehad met de huisarts / assistente. Ze vinden het niet nodig om nu een nacontrole te doen. (het bloeden is ook al gestopt) maar ze adviseren om midden volgende week een zwangerschapstest te doen. Als die positief is moet ik wel gecontroleerd worden, want dan zijn er resten achtergebleven. Heb dus nooit geweten dat het zo werkte en vind het wel een beetje gek? Iemand hier die dit ooit gehoord heeft? Verder voel ik me nog steeds tussen de oren zeg maar niet echt fijn. Er komt ook weinig uit mijn handen, en schilderen lukt me al helemaal niet. Ik kom gewoon niet meer op gang. Zit maar te lanterfanten en te doen en daarover voel ik me dan ook weer rot. Bah.
Mees, wat een gedoe zeg!! Om doodmoe van te worden zo'n mens ppfff. Ze heeft duidelijk nooit iets geleerd over hoe met personeel om te gaan..Hopelijk heb je straks wel een lekker rustig weekend en anders je mail dan maar lekker dicht laten tot maandag meid. Xon, Yeahhhh super hoor!! Wat een geweldig nieuws, heel veel s6 vanmiddag met de TP. Wax, het is lullig maar het gebeurd vaker zo, heb je het idee dan dat er iets is achter gebleven?? Vaak als je test en hij is idd negatief dan kun je ervan uit gaan dat alles weg is. Heel veel sterkte en hopelijk voel je je gauw weer wat beter, knuffff. Jeetje, fijn dat je een keer geen hoofdpijn hebt kun je een beetje genieten van je zwangerschap. Hoe voel je je verder?? Salcia, hoe gaat het bij jou meid?? Ik hoop zo dat het bloeden ophoudt, knuffff. Hier alles prima, druk bezig met de voorbereidingen voor mijn verjaardag die vieren we zondag. En volgend weekend gaan we eindelijk aan de slag met het kamertje van de kleine, heb ik echt zo'n zin in maar manlief wil graag wachten tot na de 20weken echo, dus dan wacht ik nog even. Kan niet wachten om ons ukkie weer te zien, al is het wel spannend of alles echt helemaal goed is maar daar probeer ik maar even niet aan te denken.
@Xon: YEAHHHH!!!! Geweldig meid! Ben zoooo blij voor je! Kan me voorstellen dat het je zo zwaar gevallen is ,het wachten! Ik zou me niet druk maken over hoeveel het er zijn hoor....het is er in ieder geval 1..en dat is toch geweldig!! @Waxientje: ja dat klopt meis,als je HCG hoog blijft, is het een teken dat er nog resten zitten.Dat moet dus goed nagekeken worden. @Salcia: wat erg meis.....dat hakt er weer behoorlijk in! Hopenlijk valt het mee en ben je nog gewoon zwanger(ik heb bij mijn tweede zoon tijdens de zwangerschap heel erg gebloed,maar toch is hij gezond geboren!) Ik hoop dat dat bij jou ook zo is! Knufff @Lyanna: ik heb je pbtje gelezen.Valt allemaal niet mee meis! Sterkte ermee! @Mees: jij ook alweer volop bezig voor de IVF...spannend weer hoor! @Jeetje: bijna naar Nederland!!!!!!!! @Ricmar: hoe is het daar bij jou? @Maureen:fijn dat je een goed gesprek gehad hebt met de gyn! En dat ze ook zo belangstellend was! Nu toch de stap gezet om je eigen aan te melden bij de kliniek.Spannend allemaal hoor meis! Enne...ik hou je eraan...als ik zwanger ga worden door IUI,dan vreet jij je slof op Ik wil dat wel zelf zien! Ik ga om twee uur autorijden! Ik heb een proefles aangevraagd voor een automaat! Ik wil het verschil wel eens weten en als het me bevalt,stap ik over.Ik ben toch van plan om een automaat de kopen en de Dodge is ook een automaat.Daarbij komt nog dat iemand die ouder is zoals ik...er waarschijnlijk veel langer over doet en dat heeft meestal te maken met het koppelen(koppeling). Ben dus erg benieuwd...heb natuurlijk wel al stiekem in de Dodge gereden op een rustig weggetje,maar nu ga ik lekker 1,5 uur.Ik heb er zin in. Hier zulke zere borsten!!...ze doen al zeer als manlief ernaar kijkt Maar kan echt niet van zwangerschap zijn,had er al last van op 2 dpo....oja,dat had ik al verteld...ik word oud
Kan er niks aan doen, maar ik voel me helemaal niet ok. Zit me suf te piekeren en haal me nu de gekste dingen in mijn hoofd. En ik heb gewoon even niemand met wie ik erover kan praten. Ik begin nou te piekeren weer over de afgelopen 2x. Moet ik dit nou als positief zien of als negatief. Positief is dat ik dus blijkbaar zwanger kan raken. Negatief is dat het al heel snel weer misgaat. Is dit nou gewoon de leeftijd dan? Heeft het nog wel zin om door te gaan. enzovoorts. Zou er dan die eerste keer iets zijn blijven zitten oid waardoor het de tweede keer ook weer mis is gegaan? Maar dat kan toch haast niet dat was zo enorm pril. Weet wel dat ik het nu in elk geval goed ga checken met zw-testen volgende week. Lullige is dat ik dan ook alweer voor de eisprong zit, dus als het niet goed blijkt te zijn is dat dan ook weer een verloren maand? En als de test positef is hoeveel zegt dat eigenlijk, ik blijf het een raar verhaal vinden want op internet lees je dat een zw-test wel 4 - 6 wk positief kan blijven? Vraag me gewoon af hoe betrouwbaar die methode eigenlijk is. Ik weet ook wel wat ik op dit moment moet doen. gewoon doorgaan. Niet teveel piekeren en halverwege volgende week die test doen, die waarschijnlijk echt wel negatief is omdat mijn tweede zwangerschapstest ook al zo goed als negatief was. Dus wat zeur ik nou. Ik heb zo enorm even een schop onder mijn hol nodig! Pfffff...dit gepieker heeft totaal geen zin. Heb het er wel met manlief over had dat als ik nog weer een keer een MK krijg ik er echt klaar mee ben. Tot die tijd of tot mijn 40e ga ik toch nog maar gewoon even door.... en als het volgende maand niet raak is ga ik naar de huisarts voor een gesprek. Dus eigenlijk is het best duidelijk allemaal, nu nog doen wat ik zeg.