Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Xon, mooi hoor!! En nu goed benen aan elkaar houden hoor!

Nil, gefeliciteerd met de goede echo en een knul wat leuk!! Geniet er lekker van. Jammer van je bedrijf zeg.hopelijk is alle rompslomp er omheen gauw voorbij.

2. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik zit al gezellig naast je hoor Ricmar, jij een nootje:)?

Dank jullie wel meiden, ik ga echt proberen alleen positief te denken, en ik vind dat ik gewoon recht heb op nog twee pogingen mocht dat nodig zijn.

Boud, ik heb geen printje, maar ik zag iemand terugkomen van de tp en die liet een foto zien van haar emmies.
    Dus ik had mijn mobi meegenomen helemaal in de ceronderstelling dat die zou worden geweigerd in het steriele gedeelte,
    Maar toen ik vroeg of ik een foto mocht maken, toen zei ze ja natuurlijk, dat doen heel veel mensen.
    Toch raar dat ze dat niet even vertellen vooraf en dat ik daar dan weer zelf achter moet komen.
    de verpleegkundige heeft de foto's van dichtbij het scherm gemaakt.
    Ik wilde ze eerst voor mezelf houden, maar ik ben gewoon zo trots op mijn emmies haha, dat ik ze gewoon moest delen!
    Wel raar dat ze in het echt maar zo groot zijn als een zoutkorrel.
    Ik ga ze in ieder geval met veel liefde koesteren.

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wauw wat een goed nieuws Xon!! Ik stuur allemaal postieve vibes hoor! Wat mooi om te zien hoe ze eruitzien. Nou, hopelijk zijn die wachtweken snel om met een positief resultaat!

@Salcia: oh meid, wat verdrietig! Veel sterkte!

@Nil: leuk dat je nu weet dat jullie een zoontje krijgen! En fijn dat alles goed was. Wat vervelend van je bedrijf. Hopelijk is die administratieve rompslomp ook gauw afgehandeld. Geeft een hoop stress lijkt me. Sterkte daarmee!

Ik ben even weg geweest en nu helemaal kapot, dus reageer maar kort. Ga lekker slapen zo.
    Morgen komt ons nieuwe matras (pas gekocht), ben benieuwd!! Kan er gelukkig nog een paar dagen van genieten voor ik naar NL ga!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: inderdaad, positief denken, meid! Je hebt die 2 overige pogingen helemaal niet meer nodig, hoor! Of het moet voor een brusje zijn. En inderdaad dan heb je gewoon recht op die 2 pogingen. Ik vind de foto heel erg gaaf. Helaas krijg je in ons zkh alleen maar een echofotootje mee, waar dan een heel klein wit vlekje te zien is. Dat is dan nog geeneens het embryootje, maar de plaats waar ze vloeistof of iets inspuiten en in die vloeistof zit dan je emmietje. Nou, de eerste 4 (van de 5) stappen zijn succesvol verlopen. Nu het laatste stapje. Ik ga enorm hard voor je duimen!! Ik hoop dat je op onze zp date komt (zodat we hopelijk gebak kunnen eten om te vieren dat het raak is).
    @Boud: ik was idd van plan precies te vertellen wat ik in mijn post hier had gezegd, maar ze begon nergens over. Blijkbaar heeft mijn baas toch een bepaald soort angst voor mij om mij commentaar of kritiek rechtstreeks in het gezicht te zeggen en doet ze dat liever per mail. Ik merk dan als ik nergens op reageer, ze eigenlijk zich ook weer ongemakkelijk voelt er over te beginnen. Maar goed, het is weekend en dus mag ik niet meer aan werk denken (van mezelf).
    @Jeetje: hoop dat je lekker zult slapen op je nieuwe matras. Wij hebben een paar maanden geleden 2 nieuwe matrassen gekocht. Ik vond het eigenlijk niet nodig, maar moet zeggen dat ik nu wel anders denk. Het is bijna jammer om 's morgens uit bed te moeten, zo veel lekkerder liggen deze.
    @Syl: jij al weer bijna jarig en al bijna aan de slag in de kinderkamer. Goh, wie had dat een paar maanden geleden allemaal kunnen bedenken. En binnenkort al weer de 20 wkn echo. Dan kun jij al weer gaan aftellen naar de 40 wkn toe. Ik blijf het nog steeds bijzonder vinden als ik jouw banner zie.

Hier weer (veel te laat) terug van de verjaardag. Zat wel lekker en had eigenlijk geen zin om naar huis te gaan, maar ja, dat moet toch een keer. Heb de spuiten even meegenomen, maar het was even behelpen op zo'n piepklein wc'tje. Ook nog eens omdat ik van die 300 ampullen meegekregen heb (daar kun je dan 400 mee spuiten). Maar ja, daar kan ik nog geen 2 dagen van spuiten en natuurlijk vandaag moest ik net die ampul weer verwisselen (en dat ook nog eens in dat kleine wc-hokje met een klein wasbakje). Maar goed, het shot zit er weer in.
    Ik zal mijn man eens gaan bellen. Hij zal wel denken dat ik hem vergeet, want meestal bel ik hem al eerder.:)

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen dames,

Salcia, hoe voel je je meid?? Een beetje de nacht doorgekomen?

Xon, ik vind m ook echt stoer hoor die foto, ik heb alleen een foto van na de TP helaas niet van de emmies. En joh we gaan er gewoon voor dat je helemaal niet meer hoeft, je gaat nu gewoon hartstikke zwanger zijn!! Dikke knuff en veel s6 in de wachtweken.

Jeetje, wat lekker een nieuw matras, ik had net voor de vakantie een nieuwe gekocht en die ligt zo lekker dat ik op de camping echt niet geslapen heb. Dus slaap lekker!!

Mees, ja wat een gedoe he als je je spuiten ergens anders moet gebruiken? Nou gelukkig is het toch gelukt al was het wat krap. Ik hoop voor jou dat het wel gaat helpen allemaal, maar de vorige keer is het je ook gelukt dus deze ronde ook!! En heel goed van je om je in het weekend niet meer bezig te houden met je werk anders werk je straks 24/7 dat kan toch ook niet de bedoeling zijn? Het weekend is om lekker bij te komen..

Hier alles prima dit zijn dan ook wel de fijnste maanden van de zwangerschap, vind ik. Niet meer misselijk en moe dus gewoon lekker genieten. Het enige is dat je vaak rond deze tijd last hebt van verstopping, das minder fijn dus aandelen in laxeerdrankjes hahaha.
    En ja wat Mees ook zegt het blijft heel bijzonder dat het allemaal zo is gelopen, ik ben ook echt een heel dankbaar mens. Prijs mezelf zeer gelukkig met onze kleine meid.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: was ook benieuwd hoe het met jou ging. Denk steeds aan je! Hoe oneerlijk kan het zijn, hè?
    @Syl: dit is inderdaad een heerlijke periode. Je begint het al wel lekker te zien, maar nog niet al het lichamelijk ongemak van de laatste loodjes (en de slapeloze nachten omdat je niet meer weet hoe je liggen moet). Mijn stoelgang was tijdens mijn zwangerschap juist hartstikke goed, blijkbaar omdat mijn darmen goed gemasseerd werden door mijn zoontjes getrappel.;) Omdat het nu wat minder goed gaat heb ik van de dokter van die zakjes gekregen (Metamucil). Dat werkt erg goed en mag ik evt. ook gebruiken als ik ooit zwanger mocht raken. Wie weet ook wat voor jou.

M'n zoontje gunde me vanmorgen zo waar een uitslaapmorgen, dus we hebben een relaxt begin van het weekend. Ik had eigenlijk nog naar de stad gewild om wat kleren terug te brengen, maar het regent helaas. Nou ja, eerst maar even mijn favoriete zaterdagmorgen programma kijken (16 and pregnant).

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Wat mooi xon.... Gaat helemaal goedkomen!!!

Hier ff kut, verlies veel bloed erg confronterend... Maar probeer positief te denken... Ml zegt ook: we gaan er weer voor volgende cyclus

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    En gelul, 3 pogingen is 3 pogingen hoor maar gaat niet nodig zijn!!!

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik snap helemaal niks van mijn FF kaartje.FF zette eerst het kruis op afgelopen zaterdag en nadat ik vanmorgen mijn temp invulde,verplaatste FF het kruis naar afgelopen woensdag! Dat kan helemaal niet,want ik heb vanaf afgelopen maandag al erg pijnlijke borsten en die heb ik nooit VOOR mijn eisprong.....wat moet ik hier nou van denken?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ff is bij mij ook in de war zet op zaterdag mijn kruis terwijl ovutest zondag pad positief was

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

zou het dan aan de site liggen? Wel heel irritant!:x

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: heb met je te doen, meid! Naast de geestelijke klap, moet je het helaas ook lichamelijk allemaal doorstaan. Een dikke knuffel, meid! Lief dat je man de moed er in blijft houden en er weer voor wil gaan. Ik denk aan je en mocht je even steun nodig hebben, dan zijn we er voor je!
    @Hoop: heb je zelf geen eisprongpijn gehad of meer afscheiding, zodat je weet wanneer het (volgens jou) had moeten zijn? Overigens heb ik nu ook op andere momenten in mijn cyclus pijnlijker boobs, dus daar is op dit moment bij mij ook niet echt een peil op te trekken.

Hier weer de 2 spuiten erin zitten. Merk er nog steeds weinig van, dus vrees nu toch het ergste voor maandag. Nou ja, komt tijd, komt raad. Meer dan doorspuiten en wachten kan ik toch niet op dit moment, dus we proberen de moed er in te houden.
    Als de gyn's vaste dagen hebben voor de echo's, dan heb ik maandag weer zo'n droogkloot van een gyn waar je de woorden uit de mond moet trekken. Dus als hij dienst heeft, zal ik van dat bezoekje niet veel wijzer worden.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:eisprongpijn heb ik nooit.Kwa afscheiding zal ik toch denken aan de zaterdag/zondag.Ik heb nog nooit zoiets gehad op FF...wel eens een dag verschil,maar dit nooit.Ik word er erg in war van,voor mijn gevoel heb ik nu zelf de controle niet...stom he.Wat jij zegt over zere borsten...dat heb ik dus ook.En echt heeel zeer doen ze...zelf als ik mijn armen omhoog doe,dan doen de zijkanten zo zeer!Ik weet niet wat ik ervan moet denken

@Salcia; hoe is het nu meis?

Wij gaan vandaag naar een motorzaak die een motorshow geeft.Wij moeten er zelf staan om de clubartikelen te verkopen van onze eigen motorclub...gelukkig word het mooi weer!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Hoop: nou, als je boops zo'n pijn doen, dan hoop ik toch dat je eisprong vorig weekend was en dat dit hoopvolle zw.klachtjes zijn. Maar wel lastig als je de controle over je eigen lijf even kwijt lijkt te zijn. Heb dat ook wel nu, want mijn controle wordt nu gestuurd door medicijnen en ik weet dus niet wat er van binnen in mijn lijf gebeurd.
    Fijne dag vandaag, het belooft een zonnige dag te worden (al is het nog wel fris merkte ik toen ik net even naar buiten liep).

Mijn neefje heeft vandaag zijn eerste dartwedstrijd. Vraag me niet hoe het kan, maar hij heeft dat als hobby. Tot nu toe was hij altijd zo'n stille darter die op z'n kamer pijltjes aan het gooien was. Maar laatst had hij het steeds over een wedstrijd waar hij over gelezen had (en waarvan we merkten dat hij daar toch wel graag heen zou willen).
    Omdat dat echt zijn passie is, hebben mijn man en ik heb hem een beetje aangemoedigd zich in te laten schrijven. Dat heeft hij dus gedaan en vandaag is dat toernooi.
    Mijn man moest vannacht werken, dus we hebben afgesproken dat ik hem zo wakker mag maken en dan gaan we ook die kant op.
    Heb zelf niets met darten, maar wil mijn neefje graag laten zien dat ik hartstikke trots op hem ben.:)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ff heeft mijn ei weer terug gezet, hoe is het bij jou?

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wel gek hoop, maar ik heb er totaal geen verstand van met dat tempen, dus kan je niet helpen!

Ik ben gister nog een raar groot stolsel kwijtgeraakt, bloedverlies was al gestopt. Dus ik schrok er eigenlijk wel van: 1 cm bij 4 cm groot ongeveer, beetje sponsachtig. Is dat dan van de baarmoeder wand ofzo? Het zag er heel anders uit dan dat wat ik voor een vruchtje aanzag, had dit nog nooit gezien. Later kwamen er ook nog wat kleinere van dit soort stolsels uit. Maar de grote was wel wat eng ... iemand een idee wat dit is? Ik ben nu toch wel bang dat er misschien nog meer zit ...

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Officieel moet ik alweer met de ovutesten beginnen, maar ik weet het niet, ik vertrouw het nog niks allemaal. Ik denk dat ik morgen die zw-test maar doe, als die negatief is hoef ik me geen zorgen te maken. En als ie positief is heb ik misschien nog tijd om de boel op te lossen voor de eisprong?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Wax: bij mijn mk had ik als eerste een ovaal-achtig donkerrood stolsel (waarvan ik uitging dat het het vruchtje was). Daarna heb ik van die leverkleurige stolsels verloren. Daar zaten bij mij toen ook hele grote stolsels tussen, waar ook ik regelmatig van schrok. Ik hoop voor je dat het de laatste restjes waren en dat je dit hoofdstuk nu goed kunt afsluiten.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    waxientje mijn gyn zei ooit zolang je nog hcg in je lichaam hebt en het lichaam resten heeft van de mk zal je geen eisprong krijgen, of te wel geen schone baarmoeder dan ook geen nieuwe bevruchting, als je twijfelt verwijzing vragen , dan kan je weer verder..

20. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Waxientje, ik heb bij mijn normale ongesteldheid altijd grote stolsels. Nog veel groter dan wat jij omschrijft.
    Ik bouw waarschijnlijk ook veel baarmoederslijmvlies op bij een normale menstruatie, vandaar ook dat ze altijd zo heftig zijn. Ik voel het ook altijd aankomen, dan krijg ik een soort kramp en niet lang daarna zo een stolsel.
    Als je dat normaal niet hebt dat zal dit gewoon een restje zijn van je extra opgebouwde baarmoederslijmvlies.
    Het zijn gewoon restjes die er nog uit moeten, maar het kan verder volgens mij geen kwaad.
    Ik heb er een paar keer naar gevraagd bij de huisarts en die zei dat stolsels niets ergs waren, gewoon geklonterd bloed.

Ricmar, naast het feit van de HCG, dat met die schone baarmoeder is niet helemaal waar.
    Ik was soms na 12/13 dagen nog ongesteld en dan had ik toch op dag 14 een eisprong.
    Maar dat was dan niet onder invloed van HCG, dat is misschien het verschil.

Share This Page