Xon idd dat is het verschil het gaat om "placenta/vrucht"resten die scheiden HCG af, heb zelf een curretage gehad in 1999 en 2 dagen later weer omdat het niet schoon was , ze konden dat ook zien aan het HCG in het bloed.. en toen zei die gyn als je dat laat zitten is er ook geen ontwikkeling van eicellen.. (je lichaam moet schoon zijn om te resetten)
@Ricmar: FF heeft mijn dag van eisprong niet hersteld.Ik snap er dus echt niks van.Fijn dat het bij jou nu wel klopt. @Mees: hoe was het darten van je neefje? @Waxientje: het is eigenlijk wel een goed teken dat je een stolsel verliest(je had het natuurlijk liever niet gehad),maar als er iets blijft zitten dan heb je een probleem.Nu is de kans groot dat alles eruit is. Hier een erg leuke dag gehad! Heerlijk weer en goede opkomst bij de motorshow...ik hoop dat ik snel slaag voor mijn autorijbewijs,dan kan ik gelijk door voor motor
@Hoop: fijn dat het een geslaagde dag was. En stoer dat je voor je motorrijbewijs wilt gaan. Ik ben zelf als de dood voor motoren, dus mij krijg je er voor geen goud op. Het darten ging best goed. Alleen duurde het wachten enorm lang. We waren er om 11.15 uur en mijn neefje moest om 13.00 uur pas zijn eerste wedstrijd spelen. Hij moest 3 keer spelen en heeft 2 x gewonnen en de laatste verloren. Maar hij speelde (voor een beginneling) toch wel goed. Dus voor hem hoop ik maar dat hij ermee doorgaat, want hij heeft talent. We waren zelf pas laat thuis van het dart-toernooi. En op zich was het ook wel genoeg, na uren hangen op die harde houten bankjes. We moesten op tijd naar huis omdat ons zoontje moest slapen, maar de snelweg was afgesloten dus we moeten een hele toeristische route naar huis nemen, die wel 25 min. langer in beslag zou nemen. Onderweg nog even een ijsje gegeten bij de Mac. Bij thuiskomst ben ik nog even in slaap gevallen (terwijl mijn zoontje ook in bed lag). Net gekookt, gegeten en weer afgeruimd. Moet eigenlijk nog strijken, maar ga eerst zo even douchen, zodat ik straks fris en fruitig ben voor Boer zoekt vrouw. Evt. daarna dan maar strijken (als ik nog zin heb).
Bedankt voor jullie reacties, heb nu zelf ook het idee dat ik alles wel kwijt ben. Heb ook mijn eerste ovutest gedaan en die was wit. Volgens mij een goed teken aangezien ik wel eens heb gelezen dat ze ook positief uit kunnen slaan bij HCG. Ik doe denk ik morgenochtend een zw-test om nog even te checken en hoop dat die wit is. Ik wil graag verder... Hoe voel jij je verder, Xon?
@Wax: fijn dat je weer vooruit kunt kijken. Hoop voor je dat de test morgen ook negatief zal zijn (hoe dubbel dat ook klinkt). Als het vloeien nu ook stopt, dan mag je wel aannemen dat alles weg is. Hier net weer geprikt. Heb van een van die prikken meer last dan van het merk wat ik hiervoor spoot. Heb nu weer zo'n jeuk op de plek waar ik gespoten heb. En mijn onderbuik begint al weer te lijken op een gespikkeld vel, met allemaal blauwe plekjes van de prikken. Krijg van het zkh ampullen van 300 IE, terwijl ik 225 IE moet spuiten. In de praktijk komt het erop neer dat je met een ampul van 300 IE, 400 kan spuiten. Maar dat betekent dat ik dus om de dag de ampul moet vervangen en soms 25 of 50 uit een nieuwe ampul moet bijspuiten. Dus dat komt neer dat ik, als ik weer een nieuwe ampul moet aanbreken, dat ik mezelf dan 3 prikjes moet geven (2 x Puregon en 1x Orgalutran). Had om ampullen van 600 IE gevraagd, maar daar kun je dan 700 IE mee spuiten. Dus als je 2 x 300 ampullen hebt, dan kun je dus in de praktijk 800 IE spuiten (dus 100 IE 'winst' t.o.v. een 600 IE ampul). Snappen jullie het nog? Leuk dat het zkh zo economisch meedenkt, maar praktisch is het voor mij in ieder geval niet.
Hallo dames, Drukke dag achter de rug wel erg gezellig, ook hele leuke lieve cadeautjes gekregen van iedereen. Dus visite voorbij alles weer schoon en opgeruimd en nu is ik moe...maar voldaan. Morgen dus een lekker rustig dagje op mijn verjaardag zelf alleen mijn dochter en kleinzoon komen nog gezellig langs, taartje eten, gelijk ook vieren dat we al 20 weken onderweg zijn!! De laatste tijd heb ik wel vaak dat ik rond 4u half5 in de ochtend gewoon klaar wakker ben en dan ook niet meer kan slapen, dus ja dan ga je 's avonds weer vroeg naar bed. Mees, tis wat he met die spuiten?? Ik heb trouwens nog een hele zooi in de koelkast liggen die ga ik nog even langs de kliniek brengen van de week, kunnen ze er iemand anders mee helpen het is ja toch al betaald. Hoor je morgen ook hoelang je nog moet doorspuiten?? Ik hoop zo dat ze hun best hebben gedaan, veel s6 morgen hoor. Wax, vervelend idd die grote stolsels maar wat Xon ook al zei dat kan best van de ongie zijn. Ook ik verlies altijd hele grote stolsels met een ongie en er werd ook nooit iets van gezegd door de gyn. Maar zag dat je al het gevoel had nu alles kwijt te zijn, dus op naar de volgende ronde?? Nou meid heel veel s6. Weltrusten allemaal en tot morgennnnn
Gefeliciteerd, Sil! Mees, dat spuiten klinkt niet echt lekker ... Mijn zw-test van vanochtend was omowit. Hoe blij kun je zijn met een witte test! (zo wit heb ik hem in geen maanden gehad, hmpf) Dus nu ga ik er van uit dat alles weg is en ik met een schone lei opnieuw kan beginnen. Echt wel een opluchting.
@Sill: nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! En geweldig dat je alweer op de helft bent! @Waxientje: ja ,apart he,dat je op zo,n moment blij kan zijn met een witte test.Maar toch fijn om te weten,dan kan je weer verder! @Mees: heel veel succes vandaag meid! Ik ga vandaag mijn rijschool bellen,om te zeggen dat ik bij haar stop.Ik stap over op de rijschool waar ik les krijg in een automaat.Dat vind ik toch echt veel relaxter rijden! Ik hoop maar dat ze het niet al te erg vind...vind dat altijd rot,zulke telefoontjes!
Sil gefeli hoor! Fijne dag. @hoop zijn idd geen leuke telefoontjes.... Wel goed dat je overstapt. Reed het beter de automaat? @wax fijn dat je lijf weer klaar is voor een nieuwe ronde Mandy heeft vandaag de schoolfoto!!! Mij benieuwen hoe mooi ze worden. Ik gaat zo lekker te aqaujoggen, tussen de oudjes van 60 plus Wel gezellig hoor, fijne dag dames!
@Mandysmam: een automaat rijd zoveel relaxer! je hoeft natuurlijk alleen te remmen en gas te geven.....geen koppeling,geen schakelen....echt super.En automaten zijn de toekomst...er komen steeds meer hybride en elektrische auto,s.Dat zijn ook automaten.In amerika rijden ze allemaal een automaat...dus wat zou ik moeilijk doen.Ik ben al 43 en dit is zoveel makkelijker.Je hebt veel meer oog voor op de weg en bent niet heel de tijd bezig met schakelen.Echt super! Spannend de schoolfoto,s van je dochter,vond ik ook altijd zo leuk....alleen ze zijn altijd zo duur! Bevalt het je..het aquajoggen?Lijkt me best leuk!
Syll, van harte gefeliciteerd meid, geniet er lekker van! Mees, veel succes! Waxientje, wat fijn dat je nu iets meer rust heb en je weer verder kunt.
@Syl: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt met je dochter en kleine muis! @Hoop: het is nooit leuk om iets af te moeten bellen. Maar ik begrijp dat jouw rijschool geen automaten heeft, dus dan zal die vrouw het toch wel snappen, lijkt me. Veel succes, ik ben ook geen held, hoor, met dit soort gesprekjes. @Mandysmam: hoi, leuk weer even van je te horen. En aquajoggen? Schijnt best pittig te zijn, heb ik wel eens gehoord. Hier vanmorgen naar het zkh geweest. Eerst bloedprikken en daarna naar de wachtkamer. Had een afspraak om 8.30 uur. Maar het duurde maar en het duurde maar. Omdat ik de vorige keer zelf ook veel te laat was, wilde ik niet gelijk aan de bel trekken, maar toen het op een gegeven moment 9.15 uur was, ben ik toch maar even naar binnen gelopen. Die verpleegkundige zag mij achterin de gang en zei gelijk: je hebt toch geen afspraak. Ja, zei ik, om 8.30 uur al. Ze schrok enorm. Gelijk kwam de fertiliteitsarts er ook aan met het echo-apparaat en werd ik gelijk (onder duizenden excuses) geholpen. Mijn afspraak stond nl. helemaal niet in het systeem en zij zaten heerlijk te keuvelen met z'n tweetjes. Ik had al een onderbuikgevoel, want donderdag kreeg ik de afspraak gewoon met pen op een briefje geschreven mee (normaal krijg je een geprint velletje uit hun computer). Toen het zo lang duurde, dacht ik dat daar mogelijk de fout zou zitten. En dat klopte dus. Dit is nu de tweede keer dat diezelfde verpleegkundige iets van mij vergeet door te geven.:x De vorige keer ook al niet dat ik ongesteld was geworden en nu de hele afspraak. Het is allemaal wel goed gekomen uiteindelijk (en deze twee konden daar niets aan doen), maar krijg bijna de neiging om als ik die andere weer heb, alles te gaan dubbelchecken. Maar goed. Er waren 4 follikels te zien. Eentje van 16 en de rest tussen de 10-12 mm. Ze moeten nog flink hun best gaan doen. Er zat verder nog een kleintje, maar daar moet ik geen rekening mee houden. Hier moet ik dus mee doen en dat is dus vooralsnog het zelfde aantal als wat ik ook met het eerdere spuitprotocol had (en met alleen Puregon). Dat nieuwe middel lijkt dus in dat opzicht niet meer voor mij te doen, dan de Puregon. Voordeel is wel dat je veel minder moet spuiten en ik me (weet niet of het daardoor komt) emotioneel toch wat stabieler voel. Verder ook geen bijwerkingen, zoals zweetaanvallen of hoofdpijn. Dus dat is wel weer lekker. Donderdag mag ik weer terug en ditmaal sta ik echt in de computer. Overigens waren de bloeduitslagen van vanmorgen al gelijk binnen. Daarin was te zien dat de hormoonwaardes in ieder geval mooi opliepen.
Mees, hartstikke goed toch?? Dus als het zo doorgaat is de punctie al snel. Wel weer een heel gedoe met dat ZH maar toch goed gekomen. En mooi dat de waardes oplopen is een goed teken, dan duimen we dus gewoon nog maar even door.
@Sil: ook hier gefeliciteerd! En ook met je mijlpaal, op de helft alweer! @Mees: vier is toch goed nieuws! Die gaan vast allemaal mooi doorgroeien! En fijn dat dat spul je minder bijwerkingen geeft. Wat een toestand weer in dat ziekenhuis. Je kan van afspraken niet echt op aan als ik het zo hoor. Nou ik duim hoor dat die follikels goed doorgroeien. Ben aan het werk, nu eindelijk bijna klaar met een opdracht. Dan nog twee te gaan eigenlijk, want ik wilde ze allemaal af hebben voor ik vertrek, maar denk niet dat het gaat lukken. Dus dan toch maar mijn laptop meenemen. De laatste deadline is namelijk eigenlijk pas volgende week maandag. Gisteren was ik vreselijk duf en lag ik 's avonds om 9 uur al te slapen op de bank! Dat gebeurt me bijna nooit. Het weer is nu ook eindelijk aan het veranderen hier. Morgen krijgen we regen en wordt het maar 18 graden! Kan ik mooi alvast wennen voor ik naar NL ga!