@Mees:toch netjes 4 follikels? Vorige keer had je er drie toch? wel balen dat ze niet zo netjes met hun planning omgaan.Ik zou ook alles drie keer gaan controleren.
@Mees, dat is toch een prima resultaat! Deze keer geen vraagtekens over eventuele cystes? In dat geval is het toch helemaal goed! @Wax mooi dat je weer verder kunt na de test van vandaag. Geeft je weer moed voor de volgende keer denk ik. Ik hoop wel dat je cyclus door dit alles niet te veel in de war geschopt is en de eisprong zich gewoon netjes op tijd aandient. Hier verder niet zoveel te melden dus ik hou het maar kort. Zit nog steeds in de wacht. Wel een beetje een dubbel gevoel. Aan een kant is het wel lekker dat ik niets hoef te spuiten, slikken of anderszins in te brengen. Aan de andere kant wel balen dat ik nu moet duimen draaien. Ik zit nu op dag 11 van deze "wachtmaand" hopelijk duurt ie niet extra lang na al die hormonen troep. Mijn eigen cyclus zonder hormonen duurt al snel een dag of 33. Als het nu nog langer duurt wordt het helemaal zo'n lange zit. Ik zet me dus voorlopig niet op een lijstje. Komt wel weer als ik verder kan.
Mees wat een mooi resultaat daar kan je wat mee.. Wax , naar zo'n omo witte test maar het geeft wel duidelijkheid en nu kan je weer verder. Hopelijk snel blijvend op roze, ik heb contract met pattex verlengd en mag in naam van hun delen
Handig, heel verhaal zitten typen, maar is het blijkbaar misgegaan bij het plaatsen. Poging 2, dus!:x @Hoop: vorige keer had ik ook 4 follikels, maar 3 ervan waren bevrucht. Dus het wordt weer spannend, want garanties uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst, hè? @Boud: hoop dat je snel de rode duivels op bezoek hebt en je weer mag bellen. Begrijp het dat je verder wilt en dit frustrerend is. Ze hebben het (nog) niet over een cyste gehad, maar je weet het maar nooit. De grootste is nu 16 mm, dus als ze nog een weekje wachten, en ze groeien 1 mm per dag, dan is die rond de 24 mm. Dus ik hoop maar dat het een gewone follikel blijkt te zijn. @Jeetje: jammer dat je je werk mee naar NL moet nemen. Hoop dat het toch meevalt, zodat je toch echt wel even helemaal los kunt zijn van alles en vollop kunt genieten van je familie, vrienden (en van ons natuurlijk op onze date). Ik was vanmorgen wat overrompeld dat alles zo uitgelopen was en daardoor ben ik achteraf vergeten te overleggen met mijn gyn. Baal ervan want ik had nu de fijne fertiliteitsarts en donderdag heb ik die andere weer en volgende week is deze fijn arts met vakantie. Had met haar willen overleggen dat als ik weer in dezelfde situatie zou komen als de vorige keer. Vorige keer had ik 4 follikels en 3 bevruchtingen. 2x b-kwaliteit en een 1 x c. Omdat ze een c-kwaliteit niets kunnen invriezen, hebben ze die weggegooid. En die 2 x b hebben ze teruggeplaatst. Nu vroeg ik me af waarom ze eigenlijk ze niet alle 3 hebben teruggeplaatst. Nu is er gewoon eentje vernietigd en misschien als die erbij teruggeplaatst was, misschien voor mij toch iets meer kans. Dat had ik dus willen overleggen of dat mogelijk is. En zo ja, wie dat dan dan beslist. Dat is het moeilijke omdat in dit zkh het meeste gedaan wordt, maar de uiteindelijke punctie en tp door het academische zkh gedaan wordt, waar ik eigenlijk niemand ken en ook niet weet aan wie ik het zou kunnen vragen. Misschien dat ik het donderdag toch ga overleggen en anders bel ik misschien even naar het telefonische spreekuur.
@Mees: ja,daar zeg je wat!! Daar heb je helemaal gelijk in! Eigenlijk zonde om dat zomaar weg te gooien...ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel moeite mee heb....alles wat bevrucht is: of het nou a,b of c kwaliteit is...is een kindje in wording.Ik snap dat ze niet alles kunnen invriezen,maar ik vind dat toch moeilijk,want wie zegt inderdaad dat die ene bevruchte eicel van c-kwaliteit,nu juist degene is die jou mama maakt?? Ik snap je helemaal!
Meiden, veeg mij maar even bij elkaar. Waarom is het leven zo oneerlijk, kan het gewoon niet geloven!!! Waaromwaaromwaarom, moeten ze het nu voor de 3e keer mee maken en dan in 5 dagen 2x! ($*%_$#*!!!
Eerst even het lijstje, moest ver terug zoeken, ik hoop dat ik het laatste nieuwe heb gepakt NOD-WACHTBANK 13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind 19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind 14-10 Mandysmamsie 35-ronde 43-2e kind 20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind 26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind 28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind 29-09 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind 04-11 Sayen 36-2e ronde-2e kind ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!! 12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? BEVALLEN Lyanna: 14-9 (uitgerekend 24-9), J.ivano (Ricmar had het goed) VOORSPELLING Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje Mees: jeetje meisje Boudicca: Jeetjemeisje Jeetje: Sillysa Sillysa: Jeetje meisje Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje Xon: Jeetje meisje Maureen: Jeetje meisje Ricmar: Jeetje meisje Sayen: Jeetje meisje Lyanna: Jeetje meisje
NOD-WACHTBANK 13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind 19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind 14-10 Mandysmamsie 35-ronde 43-2e kind 20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind 26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind 28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind 29-09 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind 04-11 Sayen 36-2e ronde-2e kind ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!! 10-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? BEVALLEN Lyanna: 14-9 (uitgerekend 24-9), J.ivano (Ricmar had het goed) VOORSPELLING Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje Mees: jeetje meisje Boudicca: Jeetjemeisje Jeetje: Sillysa Sillysa: Jeetje meisje Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje Xon: Jeetje meisje Maureen: Jeetje meisje Ricmar: Jeetje meisje Sayen: Jeetje meisje Lyanna: Jeetje meisje Even mijn uitgerekende datum aangepast. Kan zelfs nog iets vroeger zijn, maar helemaal precies weet ik het dus niet! Maar als ik uitga van de 12 weken echo, komt het op 10 maart.
@Sayen: jij weer ongesteld geworden denk ik? (als ik de nieuwe datum zo zie...) Wat jammer! Hier goed bezig met mijn werk en het is heeeeeerlijk weer, kan ik dat ook eens zeggen voor de verandering Zonnig en een beetje koud! (nou ja voor hier dan hè, iets van 18-20 graden) O, ja, ik heb het vestje af wat ik aan het breien was. Ik heb een foto ervan in mijn album gezet en ook weer een nieuwe buikfoto. Het begint nu toch echt wat boller te worden (met nog steeds een deuk van mijn navel ) @Xon: hoe is het met je? Wat zal het wachten lang duren! Ik zal zo het lijstje voor de meeting er weer even bijzoeken. Ik wil toch wel echt binnenkort definitief afspreken. Is fijner, dan kan ik er rekening mee houden met andere afspraken maken.
Hè hè gevonden! Stond ergens op pagina 235 dus hoop dat dit de goede is. Willen jullie nog even aanvullen dan? ZP date 20 oktober: Ja, ik ben erbij Jeetje Mees Boudicca Lyanna??? Beslis 1/2 dagen van tevoren definitief. Nee, ik kan niet Ricmar94 Nee, liever niet
voor het lijstje hier ronde 6 en nod 16 okt. wie wil het aanpassen?? en ik zag dat alle andere kindjes van de lijst zijn gevallen...
@Ricmar: inderdaad, ik zie het nu ook! Wat gek. De goede lijst kan ik niet vinden, staat denk ik ergens heeeeel ver terug... Maar ik heb je gegevens aangepast! NOD-WACHTBANK 13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind 19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind 14-10 Mandysmamsie 35-ronde 43-2e kind 26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind 28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind 29-09 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind 16-10 Ricmar 39-ronde 6 -2e kind 04-11 Sayen 36-2e ronde-2e kind ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!! 10-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? BEVALLEN Lyanna: 14-9 (uitgerekend 24-9), J.ivano (Ricmar had het goed) VOORSPELLING Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje Mees: jeetje meisje Boudicca: Jeetjemeisje Jeetje: Sillysa Sillysa: Jeetje meisje Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje Xon: Jeetje meisje Maureen: Jeetje meisje Ricmar: Jeetje meisje Sayen: Jeetje meisje Lyanna: Jeetje meisje