Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees veel succes morgen meis!!

2. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees, succes meid. Pff slapeloosheid...

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: succes vandaag!

@Misschien: welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 43 jaar. Door jou krijg ik toch wat meer hoop......het kan dus nog! Alleen is ivf voor ons niet weggelegd omdat wij dat zelf moeten betalen.:(

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, heel veel s6 vandaag meid!!

Jeetje, wat fijn dat je de kleine elke dag voelt he?? Ik geniet er ook heel erg van hoor!!

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Salcia: ik zie nu dat het bij jou toch helemaal mis is gegaan. Wat verdrietig meid ... hoe voel je je nu? Ga je nog verder?

@ Hoop: en hoe gaat het met jou? Het eind van de cyclus in zicht zie ik, wat denk je?

Hier gister voor het eerst een licht streepje op mijn ovutest, maar niet geklust want ik voelde me helemaal niet lekker. Beetje blaasontstekingachtig, bang dat het irritatie is van de inwendige echo. Maar vandaag lijkt het over te zijn.

Mijn banner klopt dus niet, maar als ik weet wanneer mijn eisprong is geweest zal ik hem aanpassen, heb meestal wel een lf van 14 dagen.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: ik weet wel zeker dat mijn ongi er vandaag aankomt.Voel me waardeloos,hoofdpijn,buikpijn en een temp die echt een heel eind gezakt is.
    Fijn dat jou eisprong er weer aankomt,toch netjes na je vmk.Dan weet je weer waar je aan toe bent.Ik vind het altijd fijn om duidelijkheid te hebben.Ik vind het zelf ook heel fijn om te temperaturen.

@Xon: hoe is het met jou meis......ga je al wat voelen?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, even snel. We hebben vanmorgen de punctie gehad. We waren ruim op tijd en alles viel me mee. Maar helaas zijn er van de 4 follikels maar 2 eitjes gevonden. Het wordt dus enorm spannend en de moed is me even in de schoenen gezakt. Ben enorm verdrietig. Woensdag worden we tussen 11-15.00 uur gebeld of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Maar zoals jullie zullen begrijpen, zit ik er nu even doorheen.

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dat valt inderdaad flink tegen, Mees! Maar probeer nog niet teveel te wanhopen. Stel dat die 2 allebei bevrucht worden en een goede kwaliteit hebben, dan heb je nu nog een heel goede kans! Maar ik snap je terleurstelling heel goed, alleen het spel is nog niet uit hoor! Nog even moed houden!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: dank je! Lief van je! Weet dat alles nog kan. Maar had het gewoon niet verwacht. Had in ieder geval op 4 eitjes gerekend en dan de spanning van de bevruchting. Maar van de 4 is de kans op bevruchting iets groter. Het is nu echt zo minimaal en te bedenken dat vaak maar de helft bevrucht wordt. Dus in mijn geval is dat 1. En bij een tp van 1 embryo heb ik maar 14% kans op een zwangerschap t.o. 30% bij 2. Een heel verschil dus. En zelfs dan nog moet er, wil ik uberhaupt een tp hebben, in ieder geval eentje zeker bevrucht worden. En die garantie heb je dus ook niet. Pfff....

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik snap het, Mees... maar toch ... het kan nog! Begrijp zeker ook dat je liever meer kans had gehad. Je kunt niet veel anders doen nu dan afleiding zoeken en afwachten he, ontzettend frusterend! Ik duim enorm voor je hoor!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he bah mees, we hadden zo gehoopt op een betere oogst. maar goed, 1tje is uiteindelijk voldoende he!

hier ziek thuis, beetje grieperig. lekker binnen blijven en veel thee met honing drinken.

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mees, ik snap dat je teleurstelling groot is. Maar lieverd het kan nog steeds, staar je niet blind op die procentjes.je weet wat er gebeurt is bij mijn tweede poging. 2 eicellen, 2 bevrucht, 2 teruggeplaatst, zwanger nu. Dus houd moed, die twee eicelletjes van jou worden bevrucht en komen als embryos bij je terug.
    Liefs

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Even snel:

@Mees: Ik snap je teleurstelling meis. Het is ook zo spannend allemaal. Maar ik duim voor je dat je woensdagochtend goed nieuws krijgt en ze allebei bevrucht zijn.

@Xon: Ik duim ook nog hard voor jou.

Verder heb ik bijgelezen en ben op de hoogte van waar iedereen staat in 't traject en de cyclus. Ik duim voor jullie. En wat wonderlijk lijkt het me toch om de kleine te kunnen voelen bewegen. Geniet ervan preggies.

Spreek jullie later. Liefs.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Mees, ik snap het heel goed dat dat tegenvalt, maar het hoeft er maar 1 te zijn he?
    We gaan heel hard voor je duimen.
    Positief denken dat helpt volgens mijn negatieve gyn broehaaaa.

Maureen ga je nog mee aanstaande zaterdag?
    Hoe is het met je?
    En jij zit op dag 27, ik ben het even vergeten, maar ik neem aan dat je deze maand een poging hebt gedaan?

Hoop, ik gebruik utrogestan, dus de weinige dingen die ik voel kunnen net zo goed daarvan komen.
    Ik ben wat nukkig, ontzettend moe en heb helaas sinds gisteren lichte hoofdpijn.
    Die hoofdpijn die is niet goed, ondanks dat het ook een bijwerking is van de utro het is weer precies een aantal dagen voor mijn NOD, en dat betekent iets anders :( !

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, bedankt voor de peptalk. Ik zou het tegen ieder ander van jullie ook zeggen en ik zeg ook inwendig tegen mezelf dat het er maar een hoeft te zijn. Maar toch... dan is er weer het andere stemmetje.
    Vorige week voelde ik echt dat ik goed in mijn vel zat en dacht nog, wie weet waar het goed voor is. Mijn voetreflex zei ook nog, dat ze het gevoel had dat ik er echt klaar voor was. Daarom had ik 'bijna zin' dat de punctie bijna was. Zo van: kom maar op!
    Nu is mijn positiviteit even ver te zoeken en daar baal ik van, omdat ik weet hoe belangrijk het is dat toch te blijven. Mezelf kennende kan ik vaak een dagje even heel diep gaan, en dan toch wel weer mezelf herpakken.
    Moet nu ook al met de mutsenbollen beginnen en dat voelt erg dubbel. Straks is er uberhaupt niets bevrucht en dan zit ik dagenlang die rotzooi naar binnen te proppen. Oh, nee, ik zou positief blijven, hè?
    @Xon: moest erg lachen om jouw zin over jouw negatieve gyn (lachen kan ik dus nog). En dat had ik wel even nodig.
    @Misschien: jij was het eerste waar ik aan dacht toen de arts kwam vertellen van de 2 eitjes. Ik dacht nog, bij jou heeft het ook goed uitgepakt. Laat het alsjeblieft bij mij ook zo zijn. Dank je, meid!
    @Wax: een voorzichtig streepje al te zien? Hoop dat je je ei snel kan traceren en hem tacklen. Zelf niet ziek worden nu, hè?
    @Justme: ik zag op fb al dat je aan de thee met honing zat, dus dacht al dat je door de griep geveld was. Nou, lekker bankhangen of onder de wol en hopelijk snel weer beter.

Ik heb zelf een paar uurtjes geslapen. Wilde even wat lezen op bed, maar merkte al snel dat ik de zinnen niet goed kon lezen. Net of je niet op dezelfde regel kon doorlezen. Heel apart en zo vermoeiend dat ik in slaap ben gevallen. Nu dus 3 uurtjes geslapen. Zat net nog even te huilen en mijn zoontje vroeg of ik 'drietig' was. Ik zei dat ik een beetje verdrietig was, maar dat dat wel snel over zou gaan. Toen zei hij dat ik druppeltjes moest nemen voor de 'drietig' en dat dan de 'drietig' weg zou gaan. Als het leed in het leven toch eens zo makkelijk opgelost kon worden.;)

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Mees dat is inderdaad een tegenvaller zeg. Hoe kan dat toch, er waren toch 4 gezien op de echo? Ik ben het helemaal met de andere meiden eens maar ik kan me zo goed voorstellen wat een teleurstelling je moet voelen. Helaas zit er niets anders op dan afwachten. Wanneer is de TP? Donderdag geloof ik hè? ik tel met je mee af en duim dat de beide eitjes goed bevrucht zullen worden. Dikke knuffel meid. En als je inderdaad ergens druppels kunt vinden tegen het 'drietig' zijn neem dan een voorraadje mee komende zaterdag want ik denk dat we daar allemaal van tijd tot tijd wel wat van willen gebruiken. Zo schattig van je zoontje om je zo te willen troosten.

@Maureen alles goed met jou? Je bent de laatste dagen zo stil...

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon probeer niet de moed te laten zakken meid. Zoals je zelf ook zegt. Alles wat je voelt kan van de Utro komen, dus ook die hoofdpijn. Dit hoeft nog niet te betekenen dat het over is. Al snap ik wel dat het lastig is om positief te blijven. Nog 4 dagen en dan krijg je duidelijkheid. Ik blijf gewoon nog stug door duimen.

@Just, beterschap.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: er zaten inderdaad 4, eigenlijk 5, maar die laatste was te klein. De arts zei dat de grootste mogelijk al niet meer bruikbaar kon zijn (dat zal dus een van de 4 zijn die al afviel). En dan dus nog een. Of die leeg was of niet bruikbaar, dat weet ik niet. Soms kan een follikel ook leeg zijn.
    Ik weet dat nog niets onmogelijk is, maar het was met mijn opbrengst van 4 uberhaupt al spannend en krap, laat staan als de helft er ook nog van afvalt. Heb de arts nog gevraagd of ze er wel 'maar' 1 terugplaatsen, omdat op mijn leeftijd de standaard 2 is. Maar ook als het er maar 1 is, plaatsen ze die terug. Ik dacht dat ze die dan misschien in zouden vriezen voor een volgende keer. Maar goed, heeeel hard duimen en heeel veel hoop proberen te houden. Meer zit er helaas niet in op dit moment.
    Ze bellen woensdag tussen 11-15.00 uur (vorige keer was het nog 11-13.00 uur). Nu dus ook nog eens 2 uur langer in de stress zitten (en ik moet ook nog eens werken die dag).

Mijn man ging net boodschappen doen. Hij vroeg wat hij voor me kon meenemen. Voor de gein en wat cynisch zei ik door de tranen heen 'eitjes'. Nu kwam hij net terug met een doos eieren en toen hij ze in de koelkast zetten, zei hij verbaasd dat we nog meer dan genoeg eieren hadden. Ik zei dat ik voor de gein 'eitjes' had gezegd, omdat ik zelf niet genoeg 'eitjes' had. Maar hij had het letterlijk opgevat.;) In dat opzicht kunnen we voorlopig nog even vooruit met die eitjes.

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Tot mijn verbazing opeens een knallend positieve ovulatietest. Manlief is naar toneel, maar we hadden al 'afgesproken' , hij komt eerder thuis (het is toch wat). Eerlijk gezegd had ik deze nog niet aan zien komen ...baal nu wel een beetje dat we gister niet geklust hebben. Want tot nu toe was het vooral 'succesvol' als we juist om de positieve test heenklusten zeg maar. Dus een dag voor de echt posi test en een dag erna. En nu zitten we dus opeens al op de positieve test zelf. Hmmm maar ja om nou vandaag over te slaan en tot morgen te wachten is ook zo wat. Dus vanavond maar klussen en dan morgen maar weer zien wat de test doet. Als hij morgen al minder wordt er snel nog even een vrachtje achteraan gooien en hopen dat het goed is... he bah de timing voelt niet zo goed eigenlijk nu, stom he... gister was het streepje nog zo licht dat ik niet had verwacht dat hij nu opeens al zo zou knallen!

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Mees, sorry maar ik moest echt wel erg lachen om dat eitjes-verhaal. MANNEN!!! ;)

Deel Deze Pagina