Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Wax: als je vanavond gaat klussen is het toch mooi op tijd. Dacht dat je ei 24-36 uur na een positieve test springt. Dus vanavond een 'date' en morgen maar weer even. Dan moet het zeker goed komen! Zet hem op, meid!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik snap je enorme teleurstelling,maar je weet nooit wat deze twee doen he.Probeer goede hoop te houden hoor meis!

@Xon: hoofdpijn kan ook een zwangerschapskwaal zijn.Maar tis erg lastig allemaal,want inderdaad kan je ook hoodpijn van de Utro hebben en ook van naderende ongi.Ons lichaam zit soms wel complex in elkaar. Toch duim ik nog heel hard door voor je!

@Maureen: hoe is het met je? Zoals Boud al zei: je bent zo stil!
    Zit je ergens mee? of gaat het niet goed met je vader?

@Wax: Klusse vanavond!:D

@Boud: hoe is het met jou?

@Just: beterschap meid!

Na al het gezeik van afgelopen vrijdag over de puregon,kreeg het vandaag nog een vervolg.Ik kon het vandaag ophalen en wat bleek: zat er geen injectiepen bij....en nog erger: was ook niet leverbaar:$
    Tja...en wat nu?Nu gaan ze morgen hard bellen om nog zo,n pen te pakken te krijgen.Ik ben af en toe echt schijtziek van alles....van de ziekenhuizen die niet mee wilden werken,geen ivf kunnen doen omdat het te duur is en niet vergoed word,recepten die niet afgehandeld zijn omdat de huisarts op vakantie is gegaan en nu dit weer:x Soms denk ik: Laat allemaal maar...ik kap ermee!
    Maarja,we willen zo graag nog een kindje!
    Overigens ben ik vandaag ongesteld geworden.
    Wat wel leuk is:morgen komen onze nieuwe meubels!:)

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, meid ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, maar we gaan heeelllll hard voor je duimen dat deze 2 het gewoon gaan worden!! Zoals iedereen al zegt je hebt er maar 1 nodig, ik hoop echt dat je woensdag goed nieuws gaat krijgen en er gewoon een TP gaat plaatsvinden. Dikke knuffel en zet m op he?!

Just, beterschap meid.

Wax, jij s6 met klussen deze ronde.

Xon, we gaan er gewoon vanuit dat alles wat je nu volet van de Utro komt, we duimen stug door tot de testdag!!

Hier vandaag lekker van het weer genoten in de Beekse Bergen, Is echt heel leuk daar hoor.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik word ook al geirriteerd als ik het lees, Hoop. Ik zou daar zo niet tegen kunnen! Soms lijkt het net of niemand mee wil werken he of dat alles tegen zit. Ik heb dat zelf dan weer met andere dingen die 'ertussen' komen. dikke knuffel en ik hoop dat het nog goed komt!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje:ik hoop het ook,maar het kost zoveel energie!Je word zo onzeker van het feit of dat je alles wel op tijd in huis hebt.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Hoop: vreselijk dat je overal aan moet denken en niets vanzelf gaat. Daar moet zo'n apotheek natuurlijk gewoon om denken (of even aan je vragen of je al zo'n pen hebt of nog moet hebben). Wij kregen die pen al bij de prikinstructie mee, dus mijn apotheek hoefde alleen maar de ampullen te leveren. Heb je die inmiddels wel? Ik heb nog een nieuwe liggen van 300 IE? Mochten ze daar ook moeilijk over doen dan kan ik hem zaterdag mee naar de date nemen (als je ook komt natuurlijk)?
    Geniet inderdaad maar lekker van je nieuwe meubels. Balen van je ongi, maar je kan nu in ieder geval weer verder (je had er volgens mij al niet echt vertrouwen in deze maand, toch?). Wanneer moet je beginnen met spuiten (en hoeveel)?
    @Syl: kan idd niet meer doen dan het beste ervan hopen. Het is lullig als je hoge verwachtingen had en dan dit te horen krijgt. Mijn man en ik zijn er allebei even van van slag. Een ding is zeker, geen gedonder meer met nieuwe medicijnen de volgende keer. Dan maar weer zweten, koppijn en wat dan ook, maar geen hamstermedicijn meer voor mij.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: lief van je dat je mij de puregon ampul wil geven,ik ben bang dat ik er alleen niks aan heb.Ik heb 600 IE gekregen.Ik moet 75 eenheden spuiten per dag.
    Ik heb eigenlijk amper prikinstructies gekregen,weet geeneens hoe dat ding werkt.Jullie hebben toch allemaal prikles gekregen?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Hoop: we kunnen je zaterdag wel even privé-les geven! ;) Experts genoeg inmiddels. :cool: Fijn dat je de Puregon alvast wel hebt. Maar onthoudt het maar als je ooit tekort komt, dat ik er nog een heb liggen. Op zich is het allebei dezelfde sterkte, alleen zit in die van 600 meer vloeistof dan in die van 300 (dat is dus het enige verschil). In zo'n ampul van 600 zit voor 700 vloeistof. Dus je kunt er bijna 10 keer mee spuiten. Dus in dat opzicht wel handig. Ik spoot 225 IE, dus ik moest om de dag een ampul verwisselen. Het is echt heel makkelijk, alleen is alle begin even moeilijk. Ik had prikles gehad, maar toen ik het weken later moest gaan gebruiken, was ik het ook even kwijt en ben ik nog even met de pen naar het zkh geweest en heeft de verpleegkundige alles nog een keer met me doorgelopen. Misschien dat jouw apotheek nog een keer uitleg kan geven? Ook de eerste prik zetten zal even slikken zijn. Ik tel zelf altijd inwendig tot 3 en bij 3 prik ik mezelf (zo deden ze het ook op de prikles).

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, de pen wijst voor zich, en ik zou je het makkelijk uit kunnen leggen.
    Op dit moment gebruik ik mijn pen niet, ik weet niet wanneer je hem nodig hebt?
    Ik zou hem zo op kunnen sturen.
    Ik vind het raar dat je geen uitleg hebt gehad, alhoewel ze het mij ook alleen maar verteld hebben en niet voorgedaan.
    Laat maar even weten.

Dames, bij mij is de moed in de schoenen gezakt.
    Naast de lichte hoofdpijn die ik de laatste dagen dus af en toe had, had ik net op de wc lichtroze verlies!
    Ik wist niet wat ik zag, het is pas dag 11 na de terugplaatsing.(maar natuurlijk wel 14 dagen na de punctie/eisprong).
    Dwars door de utrogestan heen, ik ben nog nooit door de utro heen ongesteld geworden, sterker nog het duurde na 2 weken utro vaak nog 5 dagen voor ik ongesteld werd.
    Dit had ik echt nooit verwacht! Bah!

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon:ik begrijp je paniek heel goed!Maar ik weet dat je van de Utrogustan ook bruin/rood verlies kan hebben.Op het meerdere miskramen topic hoor ik heel veel vrouwen die daar last van hebben.Het kan natuurlijk ook innestelingsbloed zijn.Ik hoop zo dat dat het is!
    Lief dat ik jou pen mag gebruiken,ik wacht even af of dat de apotheek de pen alsnog kan leveren,als dat niet zo is,dan wil ik de pen graag van je gebruiken.Lief van je!

@Mees: fijn om te weten dat jij nog puregon hebt,ik zal het in mijn gedachte houden.Echt heel fijn dat jullie zo meedenken! Thanx!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: zo lang het roze blijft, zou ik de moed er nog even inhouden. En in mijn zkh is zelfs ongesteld worden, nog geen reden voor paniek. Ik werd op dag 9 door de uterogestan heen ongesteld. Dus van uitstel door uterogestan was bij mij geen sprake. We duimen nog even door!
    @Hoop: hoop dat de pen snel geleverd kan worden. Verwacht dat dat toch niet een al te groot probleem moet zijn, omdat medicijnen bij ons in de apotheek er ook met een dag kunnen zijn. Ik heb zelf zo'n pen, maar na de deceptie van afgelopen week, verwacht ik hem in de toekomst zeker nog zelf nodig te gaan hebben.

Hier het ochtendje op het werk er al weer op zitten. Heb nog steeds zo'n boze droom gevoel en het lijkt af en toe net of ik gisteren niet zo'n k*t nieuws heb gehad. Heel af en toe breekt het zweet me al uit als ik aan morgen denk. Misschien maar een oxazepammetje erin gooien morgen.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon ik duim voor je door, tot tegendeel is bewezen

Mees ik heb mijn vingers zowat in de knoop ik duim me suf...

all zwaai

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @xon, ook hier draaien de duimen nog even door hoor. hopelijk is het innesteling.

@mees, kan me dat heel goed voorstellen meid, maar ook jij blijft positief hoor!! jij krijgt morgen gewoon 2 super emmys terug!

hier helaas slechte nacht, de kleine man heeft beetje gespookt.... tja is niet anders. morgen nog even thuis blijven (is mijn vrije dag) en dan hopelijk donderdag weer werken. ik wordt gemist, das stiekem toch wel fijn om te horen.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hallo meiden,

Xon, nog geen zorgen maken hoor zolang het niet doorbreekt kan er nog vanalles en zelfs dan kan het nog steeds, nog even moed houden hoor. Ook ik duim heel hard voor jou!! Dikke knuffff

Mees, jij ook volhouden hoor, het gaat gewoon helemaal goed komen met die eitjes van jou!! Jij ook een dikke knufffff...

Hoop, hoop voor je dat je de pen alsnog kunt krijgen, nou ja anders even die van Xon. Wel een heel gedoe zeg om de medicijnen fatsoenlijk in huis te krijgen je zou ze toch wat..

Just, niet fijn zo'n onderbroken nacht als je zelf ook al niet zo lekker bent, hopelijk gauw beter.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Justme: inderdaad niet prettig om een gebroken nacht te hebben, terwijl je zelf ook niet fit bent. En inderdaad stiekem toch wel leuk dat je gemist wordt op je werk.;) Hoop dat je vandaag toch nog een beetje kan bijtanken.
    @Ricmar: zie weer dag 2 van de cyclus. De afgelopen maand dus helaas niet gelukt. Knuffel, meid!
    @Syl: ja, we houden de moed er maar in...ahum, ahum...;) Hoe is het nu met je bekkenklachten?

Hier kwam net een collega aarzelend naar binnen. Ze is net oma geworden en wilde zo graag de foto's laten zien, maar durfde het eigenlijk niet omdat het bij mij niet wil lukken om zwanger te raken (en ook gezien het weinig hoopvolle nieuws van gisteren, wat ik vanmorgen tegen haar verteld heb). Dat doet mij dan eigenlijk nog meer verdriet, dat mensen mij gaan ontwijken om over een baby te praten. Heb haar dat hopelijk nu duidelijk kunnen maken. Ik zei dat ik echt niet alle baby's in de wereld kon gaan haten omdat het bij mij maar niet wil lukken. Ben juist hartstikke blij voor haar (en wil juist heel veel weten hoe het met de kleine gaat).

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, is best vervelend he als mensen het dan gaan vermijden of proberen iig.?? Ze bedoelen het natuurlijk goed dat snap ik maar een ander hoeft zijn geluk toch ook niet onder de bank te stoppen? En bekkenpijn jaja das niet leuk meer hoor, wordt ook steeds erger maar probeer het maar positief in te zien. Morgen moet ik weer naar de bekkenfysio voor een rondje drukpuntmassage dus dan weer zeker een dag veel pijn, daarna gaat het een dag of 3 4 wat beter. Maar je kunt er ook zo slecht van slapen, elke keer als je je om wilt draaien krijg je zo'n pijnscheut. Maar verder weinig te klagen dus mag blij zijn denk ik zo.

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoe is het nou met je, Xon? Heeft het rozeverlies nog doorgezet?

En ik wil Mees morgen even heel veel sterkte en succes wensen!

Hier gisteravond geklust na die knalpositieve test. Vandaag is mijn test al weer een heel stuk terug gelopen. Dus vanavond nog weer klussen en dan zit ik opeens alweer op de wachtbank. Best raar. Normaal heb ik echt een aanloop en een afloop zeg maar qua streepjes en nu is het van bijna niks naar alles naar bijna niks meer in 3 dagen ofzo! Nou ja, wel duidelijk, daar niet van. Hopelijk zitten we goed. Gister had ik ook vruchtbaar slijm, maar dat is vandaag alweer over. maar we gaan toch nog een keer aan de klus omdat ik sterk het idee heb dat ik de laatste 2 mnd dus 'zwanger' was omdat we juist de dag NA de posi test ook nog geklust hebben en niet op de dag zelf...

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop ik heb nooit echt een goede prikinstructie gehad en bij het uidelen van de Puregon pen is wel even verteld hoe het ding werkte maar net zoals Mees al zei was dat wel weken voor ik hem nodig had en ook ik was dus alle ‘instuctie’ kwijt. Maar bij de Puregon pen zit een uitgbreide gebruiksaanwijzing die veel duidelijker is dan een mondelinge uitleg. Mocht je apotheek dus toch nog op tijd een pen voor je hebben dan lees je gewoon stap voor stap dat instructie boekje door, dan weet je het ook. Het prikken zelf is alleen de eerste keer “eng”. Ik tel nooit af maar jas hem altijd gewoon in mijn buik. De prik zelf doet beslist geen pijn. Het inspuiten van de vloeistof voelt wat prikkerig maar dat is het dan ook echt hoor. Ik ga er trouwens gewoon van uit dat je apotheek op tijd die pen kan leveren. Bij mij hebben ze ook nooit wat op voorraad maar dat is een kwestie van bellen of faxen en 1 à 2 dagen later hebben ze het dan wel. Dat moet dan bij een andere apotheek toch ook kunnen. Lukt het nu niet dan gewoon je recept terug vragen en ermee naar het dichtst bij zijnde zh gaan. In een zh apotheek hebben ze dit soort dingen vaak wel op voorraad. Dan kun je gewoon heen gaan en em ophalen. Doe ik ook als ik spullen snel nodig heb. Gewoon naar de zh apotheek en zij faxen dan wel naar mijn eigen dat ik wat bij hun opgehaald heb.

@Xon bij mij werd na de ICSI ook uitdrukkelijk gezeged dat ik door moest gaan met de Utrogestan tot aan de testdag. Ook als ik eerder ongesteld zou worden, omdat dat nog niet per sé hoeft te betekenen dat het einde oefening is. Probeer dus nog een paar dagen moed te houden. Ik duim nog steeds en ga ook nog steeds uit van goed nieuws op de meeting. Jij bent gewoon deze keer de gene die als prille zwangere onze date opleukt!

@Ricmar jammer dat het weer niet gelukt is deze ronde. Dikke knuffel meid.

@Just nog even een dagje om bij te tanken. Probeer rustig aan te doen al zoal dat niet meevallen wanneer de kleine blijft spoken.

@Mees succes morgen met nagels bijten. Ik bijt met je mee. Je krijgt vast prachtig nieuws over de telefoon.

@Wax klinkt in ieder geval alsof je weer goed getimed hebt deze ronde.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: ik had ook van die pijnscheuten, maar bij mij kwam het van het schaambot. Plat gezegd letterlijk k*t-pijn. Net of je gekneusd was van onderen, zeg maar. Dat was dan geen bekkeninstabiliteit, maar had daar wel mee te maken. Bij het omdraaien in bed, uitstappen uit de auto ging dat altijd even met de nodige krachttermen en pijnscheuten gepaard. Voordeel was wel dat het direct na de geboorte van mijn zoontje ineens over was. Dus ik zou zeggen, nog 19 weekjes even op de tanden bijten en je eens per week laten beulen. Sterkte ermee!
    En ja, het is inderdaad vervelend als mensen mij gaan ontwijken als het om zwangerschap of baby's gaat. Ik vind het nog steeds hartstikke leuk als iemand zwanger is. Natuurlijk wil ik het zelf ook zo graag, maar dat betekent niet dat ik het een ander misgun, integendeel.
    @Wax: klinkt ook voor mij dat jullie goed getimed hebben. Snap dat je een beetje overvallen ben door je positieve test. Voor mijn gevoel wil ik ook alvast in het voren een legertje op weg sturen, maar uiteindelijk gaat het maar om een winnaartje, hè. Succes straks weer op de wachtbank!
    @Boud: ja, het is dat ik een harde acryl-laag op mijn nagels heb, anders waren ze er morgen zeker aan gegaan ;) (kan natuurlijk ook nog de acryl van mijn nagels pulken van de zenuwen ;)). Ik begin hem nu wel aardig te knijpen. De vorige keer konden ze bellen tussen 11 en 13.00 uur. Dat vond ik al zo'n crime. Nu kunnen ze bellen tussen 11 en 15.00 uur :$. Dat is onderhand de hele dag in de stress zitten. Ik moet morgen werken en dat betekent dat mijn man in die tijd niet weg kan. En ons zoontje is altijd gewend er even op uit te gaan. Heb nu afgesproken dat ik tussen de middag even thuis een broodje kom eten. Dat breekt voor ons allebei even de stress (hopelijk :)). En dan kan mijn man misschien eventjes met ons zoontje erop uit, terwijl ik tussen de middag bij de telefoon blijf. Oh, als ik er al aan denk, draait mijn maag nu al om.:(

20. Mandysmam

Mandysmam Niet meer actief

Hey allemaal... pff meiden, ik zit echt ff op wat roze berichten te wachten hoor....
    Hier zijn de krampen er weer... dus ongi komt wel weer.
    Beetje laat.
    @ Xon... ik dum hoor!
    @ Hoop... lieve meiden allemaal, ze hebben 1 voor de ander wel iets voor je :)
    @ Wax... denk dat jullie timing wel goed moet zijn zeg ;)
    @ mees.. fijn dat je collega's zo rekening met je houden, ja toch?
    @ Xon...duim duim duim...
    @ de rest... ik ben het al weer kwijt, sry... maar ik lees mee hoor!
    Ik w8 op de doorzet van de duivels.

Share This Page