Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: dank je wel voor de tip,ik had zelf ook al zitten denken om naar het ziekenhuis te gaan.Het zal toch van de zotte zijn dat die pen niet leverbaar is.

@Sill: lastig hoor als je zo,n bekkenpijn hebt.Ik heb het precies als Mees gehad,ook heel veel pijn in mijn schaambot.
    Sterkte ermee.

@Mees:ik duim ook heel hard voor je!

Ik kom zaterdag ook dames!!

Wie interesse heeft in foto,s van onze nieuwe meubels: ze stasan in mijn album....tis nog niet alles,morgen maak ik er nog meer.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Hoop: wat een mooie meubels! In alle opzichten een nieuwe start in jullie nieuwe huis. :) Ik zou ook even bij het zkh navragen als ze moeilijk blijven doen. Ik heb ook wel eens medicijnen meegekregen omdat ik anders voor een paar spuitjes eerst naar de apotheek zou moeten. Die hebben altijd wel een voorraadje.
    En leuk dat je zaterdag ook komt! Je zult zien dat je er geen spijt van krijgt.:D
    @Mandysmam: hè bah, weer in afwachting van rode duivels? :( Het zit jullie ook niet mee, hè? Knuffel, meid!

Ik kon gisterenavond niet in slaap komen (hoe verwonderlijk;)). Ik was hartstikke moe, maar de slaap kwam maar niet. Er schoot van alles door m'n hoofd. Uiteindelijk ben ik even in slaap gevallen na 2 uur, maar om 3 uur weer wakker geworden. Had enorme ongesteldheidspijn onderin mijn buik. Ben toen even naar beneden gegaan om een kruik warm te maken. Wat voelde ik me even k*t. Het klamme zweet stond op mijn voorhoofd. Wist ook niet wat te doen. Was dit nog napijn van de punctie en zou ik dan de huisartsenpost moeten bellen? En zo ja, kon dit dan kwaad? Mijn man lag boven te slapen en ik wilde eigenlijk even dat hij naar beneden kwam, maar kon zelf niet naar boven met die pijn en wilde ook niet onderaan de trap roepen om ons zoontje niet ook nog eens wakker te maken. Voelde me dus even diep ongelukkig en vooral even heel alleen.
    Na een tijdje met de kruik, zakte de pijn gelukkig weer weg en ben ik op de bank alsnog in slaap gedommeld. Wat het geweest is, weet ik nu nog niet.
    Nu dus op het werk. Net gelukkig een uur met een collega zitten kletsen (lees spuien over de baas). Daardoor even niet veel tijd om eraan te denken wat voor een dag het vandaag is.;)
    Nu zit ik weer achter mijn pc en begint de spanning weer op te lopen. Heb het nu al bloedheet en ze kunnen pas tussen 11 en 3 bellen. Bedenk dan ook weer dat het slecht weer en dus typisch weer is voor slecht nieuws. Ja, sorry, ben altijd iemand die gevoelig is voor dit soort bij zaken. Ik zal jullie vandaag nog wel eens komen stalken ben ik bang.:(

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Spannende dag, he Sneeuwmees! Kom gerust stalken, ik kom vanmiddag ook nog wel weer even kijken. Hier gisteravond idd nog flink geklust en nu weer op het wachtbankje. Toch raar opeens alweer!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Net gebeld. Morgen terugplaatsing van 1 embryo. Pfff.... (kan wel janken, maar zit niet alleen, dus houd het maar even binnenboord). Ze waren allebei bevrucht, maar een van de twee was niet goed doorgedeeld. Dus morgen om 2 uur krijg ik die ene teruggeplaatst . De kans op succes is misschien niet erg groot, maar er is in ieder geval nog een kans (ik was bang dat er geeneen bevrucht was en ik alles voor niets had gedaan). En in ieder geval meer kans dan dat we zelf geklust zouden hebben. Dus toch nog een opluchting en niet de hele poging 'verkloot'. Toen ik het nummer van ons thuis zag staan en het amper 10 over 11 was, dacht ik in eerste instantie, oh jee, dat is slecht nieuws, want dat soort gesprekken doen ze natuurlijk als eerst (ja, sorry, heb een levendige fantasie :)). Maar goed, morgen toch nog een emmy on board. En wat is die nu al welkom!:p

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, toch gelukkig nog 1! Heb zo hard voor je geduimd en dit moet 'm toch gewoon worden.

Hoop, wat leuk dat je zaterdag ook komt! Zo het nu lijkt ga ik je ook ontmoeten, maar denk dat ik vrijdag het pas definitief kan zeggen.

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waxientje weer druk geklust en nu op de wachtbank!

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Mees: wat fijn toch nog eentje! Wie weet, in principe moet het genoeg zijn!

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, ik duim nog steeds op volle toeren! Zou toch zo mooi zijn dat jij nu stokje over hebt genomen van mij en je de prille zwangere bent!

Hoop, ik hoop echt dat je de Puregonpen gauw hebt. Ik heb toen wel prikinstructie gehad, maar toen het zover was moest ik toch ook even de gebruiksaanwijzing erbij pakken. Maar in principe is het simpel en zo gedaan, ik jatste 'm er ook zo in!

Just, je mannetje ook alweer een half jaar oud! Wat gaat het snel en is afgelopen nacht beter gegaan?

Ricmar, ook weer een ronde verder! Knuff meis!!!

Boudicca, jammer dat als ik zaterdag kom meerijden geen optie was/is. Was wel gezellig geweest, ik had zoiets qua km moet het niet veel uitmaken, maar jammer genoeg in tijd wel. :( Ach, je blijft ook nog langer in U. en als ik nu naar huis wil dan kan ik ook gaan als kleine man of ik moe zijn.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, zo het nu lijkt is het zaterdag overdag droog en is als het lukt dat oudste met manlief mee gaat wel fijn als ik met de kleine kom.
    Ik heb er zo'n zin in om jullie weer te zien en ook Hoop te ontmoeten.
    Ik heb trouwens wel een vraagje, is het weer op dezelfde plaats afspreken?
    En ik zal kijken of ik voor zaterdag nog even voor de zekerheid een kleine thermoskan kan krijgen voor warm water om melk voor kleine te maken en we dan niet afhankelijk zijn van een magnetron.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Lyanna: begrijp ik eruit dat je de kleine man meeneemt naar Utrecht als je komt? Ben erg benieuwd.
    @Wax: ja, zo denk ik ook maar. Het hoeft er maar een te zijn. En ik maak in ieder geval nog een kans. Had me pas beroerd gevonden als er niets bevrucht was en het hier al op zou houden. We blijven positief....ahum...ahum...

Moet hoognodig maar eens wat gaan doen. Heb zo'n onproductieve ochtend gehad. Zie ook mails voorbij komen en het lijkt ook niet door te dringen wat er staat.
    Ik had eerst morgenvroeg een afspraak bij de kapper en 's middags bij de nagelstudio. Begin deze week had ik de kapper al verplaatst, maar nu blijkt de tp juist in de middag te zijn en had ik achteraf wel naar de kapper gekund. Maar nu moest ik de nagelstudio weer verzetten.Verder nu ook de acupunctuur gemailed, die na de tp een behandeling wil doen. Kortom, qua werk is het niet productief, maar wel voor mijn privé-zaken.:) Net ook nog even naar Nijmegen gebeld om te vragen of die pijnklachten van vannacht van de punctie konden komen en of het kwaad kon. Maar het nummer wat ik belde, bleek de centrale te zijn en werd doorverbonden met een secretaresse, terwijl ik om de dienstdoende arts of arts assistent had gevraagd. Ze dacht dat het wel van de punctie kon zijn. Schiet ik dus ook niet veel mee op. Volgens haar kon het geen kwaad voor de terugplaatsing, waar ik even bezorgd om was. Nou ja, ik probeer maar veel te drinken, dat schijnt ook goed te zijn.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Kan me je onrust voorstellen Mees, zit niks anders op dan er doorheen te gaan. Voel me zelf toch ook wat raar. Zo opeens weer op de wachtbank. Ik moet er even niet teveel over nadenken. Maar kan ook even niet op gang komen, ook al niet erg productief geweest vanochtend. Hier gaat ook van alles door mijn hoofd, zo heb ik me bijv. voorgenomen voorlopig geen zw-testen meer te doen. Maar of ik dat vol ga houden mocht ik over tijd raken. Het zou wel verstandig zijn denk ik. In elk geval deze maand niet meer, 30 okt is denk ik mijn NOD. (gerekend 14 dg na eisprong). Dus we zitten straks denk ik redelijk vlak achter elkaar met onze NOD?

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ja....ik neem kleine man mee naar Utrecht als ik kom. Dit omdat manlief op de boerderij aan het werk is zaterdag en oudste kan hopelijk dan daar lekker spelen en papa en opa helpen.
    Ik wil onze kleine man nog niet bij oma laten, ik ben niet zo oma-achtig ivm haar vreemde ideeën vaak.
    Ook spuugt de kleine vrij veel en zal hij na de fles half uurtje rechtop moeten blijven en dat weet ik zeker dat oma dat niet gaat doen. Heeft ze helemaal geen geduld (volgens haar ook helemaal niet nodig zolang) voor en ik kan kleine dan ook als ik wil in de draagdoek doen of bij mij of als iemand van jullie wil bij jullie op de arm.
    Dus vandaar dat ik de kleine ook mee wil nemen en niet bij oma wil achter laten.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Wax: ja, we kunnen elkaar toch nog gezelschap houden op de wachtbank. Ik heb mezelf wel eens voorgenomen geen ovutesten te gaan gebruiken, maar toen mijn ei er bijna aan zat te komen toch maar gezwicht bij het kruidvat en een doosje gekocht. Ben benieuwd of jij het wel vol kunt houden! Ik denk dat mijn testdag begin november is (2 nov. volgens mij).

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees, dat is toch goed nieuws. 50% bevrucht! Bij mij was dat veel minder hoor. En inderdaad 1 emmie terug plaatsen is altijd beter dan niets ik heb in ieder geval hele goed hoop. Op naar de tp en daarna NOD. Wel fijn dat het zh al zo vlot gebeld heeft. Trouwens zoiezo fijn dat ze al een dag voor de tp terugbellen. Bij mij (en bij Xon geloof ik ook) werd/word er pas op de dag van de tp gebeld. Nu is mijn zh wel sneller met de tp dan veel andere ik, is al twee dagen na de punctie. Wat naar dat je zo'n pijn had vannacht. Tja dan is het toch wel vervelend dat je niet precies weet waar het vandaan komt en of het ook ernstig zal kunnen zijn. Is de pijn nu helemaal verdwenen?

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ mees: zonder ovulatietesten zou ik niet kunnen. Het is allemaal zo onregelmatig met dat ei van mij, en vind het erg fijn zeker te weten wanneer het is. Maar bij mij is wel gebleken hoe weinig een vroege positieve zwangerschapstest eigenlijk zegt. Ook al waren ze dan beide op of na mijn NOD en niet ervoor. Ik zou willen dat ik het vol kon houden niet eerder te testen dan wanneer ik bijv. een week over tijd ben. Maar ja, dan moet ik wel eerst een week overtijd zien te raken... en het heeft me ook al een paar keer rust gegeven dat ik al zeker wist dat het niet raak was voor ik ongesteld werd. De onrust begint eigenlijk pas bij een positieve test, terwijl dat toch eigenlijk is wat ik wil. Zo tegenstrijdig allemaal! Nou ja, nu eerst de komende twee weken weer door zien te komen! Ter afleiding ben ik vandaag begonnen met het opzetten van een nieuw schilderij.

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, goed nieuws meid!! Vanaf morgen dus lekker gaan broeden en dan komt het helemaal goed!! Duimen draaien hoor!!

Wax, jij ook heel veel s6 op het wachtbankje!

Hier weer lekker naar de bekkenfysio geweest vanmorgen, ppfff das best pijnlijk maar vooruit morgen gaat het weer beter weet ik nog van de laatste keer. Het wordt ook weer super mooi weer zag ik 21 graden vrijdag!! Nou hopelijk zaterdag ook zulk mooi weer is wel zo leuk!!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zie Xon online, hoe is het nu???

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Meiden wat spreken we eigenlijk af voor zaterdag. Om 14.00 uur verzamelen bij het bord in de hal of direct bij onze 'vaste stek' in de stad?

@Wax: ik hoop dat we geen stress meer hoeven te hebben van een wel of niet positieve test. Mijn ultieme droom is gewoon boven de pot hangen, zodat je voor je gevoel gewoon niet meer hoeft te testen, maar het al weet.
    @Syl: jij weer je ledematen losgetrokken? Hoop dat je mobiel genoeg bent voor zaterdag. Ben erg benieuwd naar je buikje. Ik denk dat we allemaal dicht bij jou en Jeetje in de buurt willen zitten in de hoop dat de HCG overspringt. Jij had na je punctie toen toch ook zo'n napijn (dat je zelfs naar de huisartsenpost was geweest). Wat moest/kon jij eraan doen? Ik heb geen koorts en onze weegschaal is deze week gesneuveld, maar heb niet het idee dat ik aangekomen ben.
    @Xon: ik vraag me ook af hoe het met je is? Weet dat ik aan je denk!
    @Boud: pijn is nog niet helemaal weg, maar bij lange na niet die heftigheid van vannacht. Het is nu meer een soort van lichte ongi-kramperigheid. Maar dat kan ook van de utero komen. Ik houd het even in de gaten. Volgens die secretaresse kunnen de follikels zich met vocht gaan vullen en dat kan pijn geven naderhand. Moet goed opletten dat ik geen koorts krijg of ineens veel aankom in gewicht.

Las net op een ander topic hier een triest verhaal. Iemand die al het hele mmm-traject doorlopen had (IUI en 3xIVF). Ze hadden nu als allerlaatste middel eiceldonatie met haar zus gedaan. Maar er bleek maar een follikel te zijn en vandaag was de punctie. Er bleek geen eitje in te zitten. Voor haar was dat de laatste poging en hierna zou haar kinderwens moeten eindigen. En dat deed het dus vanmorgen. Mag dan nog heel hard in mijn handen knijpen met 1 eitje bevrucht van de 2 (of eigenlijk waren ze allebei bevrucht maar niet goed doorgedeeld). Hoe hard kan het leven soms zijn.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, gelukkig toch nog 1 goede emmy!
    Ik snap dat je het liever anders had gezien, maar je hebt maar 1 mooie emmy nodig voor een mooi kindje.
    Duim, duim.
    En idd net als Boud,mocht ik ook pas na drie dagen terug bellen.

Hoop, leuk dat je ook komt.
    Even voor alle dames die zaterdag gaan, wat vinden jullie van 2uur?
    En dan bij het meetingpoint op station waar we de vorige keer waren? (is dit vaag genoeg ;)?)
    Als het te vaag is pb mij dan even.

Sterkte Wax, het is ook allemaal zo een gedoe.

Lyanna, genoeg handen denk die de kleine man even willen vasthouden voor minstens een half uur :)

Ik weet het even niet meer zo.
    Ik had zo gehoopt twee weken te kunnen genieten van het idee van mijn twee kleine emmies, maar dat genieten heeft alleen maar plaatsgemaakt voor onrust, het er niet meer in geloven.
    Hoofdpijn is nog steeds licht aanwezig, bloed is wel weg (nog paar bruine friemeltjes).
    Af en toe beetje krampen in mijn buik beetje honger/licht misselijk, maar ik denk toch eerder dat dit symptomen van de Utrogestan zijn dan van een evt. zwangerschap(dit heb ik vaker gehad en was nooit een zwangerschap).
    Ik zou nu toch wel iets aan mijn borsten moeten voelen?
    Er is niets anders, geen pijnlijke borsten, niet groter, niets!
    Daarom denk ik gewoon dat het niet gelukt is.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: fijn dat de afscheiding beperkt blijft tot bruine frummeltjes. Ik blijf het toch nog hoopvol vinden, ondanks dat jij zelf anders denkt/voelt.
    Ik denk dat je (zo lang je uterogestan gebruikt) niet te veel van klachten (of het ontbreken ervan) uit moet gaan. Je lichaam wordt door die rotzooi zo gefopt, dat er geen touw aan vast te knopen is wat nu waardoor veroorzaakt wordt. Ik blijf nog steeds duimen voor een goed resultaat.

En de oude ontmoetingsplek is voor mij prima om af te spreken (2 uur overigens ook).

Share This Page