Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon slopend he die laatste dagen. Ik ben nog steeds positief maar begrijp de onzekerheid zo goed, wij allemaal denk ik wel. Misschien is het ook wel een soort mentaal afweersysteem tegen teleurstelling wat onbewust wordt ingeschakeld. Maar wat je schrijft blijf ik gewoon positief opvatten, ondanks dat het voor jou herkenbaar is van voorgaande keren. Ik duim nog stug even door, het kan nog alle kanten op. Het hebben, of in dit geval uitblijven, van pijnlijke borsten hoeft nog niets te betekenen. Hoeveel vrouwen ontdekken pas bij 5, of zelfs 6 weken, dat ze zwanger zijn omdat dan ineens hun borsten zeer gaan doen en er daardoor belletjes gaan rinkelen. Kan dus gewoon nog wel een week duren voor er symptomen optreden (of nog langer)

Ik zeg ook op zelfde plek ontmoeten als vorige keer en 14:00 vind ik prima. Niet vast naar het uiteindelijke plekje lopen. Ik kan dat vast niet weer vinden. Bovendien zijn er misschien ook nog wel andere tentjes die minstens zo leuk zijn. Ik vond het vorige keer een beetje een kantine idee waar we zaten. Maar ik ben niet bekend in de stad en zolang er koffie geschonken wordt vind ik het prima. Alhoewel...Lekker gebak is ook een pré want we gaan zaterdag vieren dat jij zwanger bent;)

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Xon: ik snap dat je jezelf indekt voor een terleurstelling, maar ook ik vindhet nog hoopvol. (denk terug aan sillysa). Ik denk dat je misschien moet proberen gewoon nog even nergens consquenties uit te trekken, heb je echt rood bloed verloren of niet? Zolang dat niet aan de hand is, zou ik proberen mijn verstand op nul te zetten!

3. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mees, gefeliciteerd. Geweldig nieuws. Je hebt gewoon een bevruchting. Mooi zo en nu alleen maar positieve vibes richting je Emmie sturen. Dit is een vastbijterje en die verdient je volle aandacht. Enne Mees, geniet dr van, je bent nu zwanger tot het tegendeel bewezen is!!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees:super meid! Toch nog 1 embryo!

@Xon: ik blijf ook positief!honger/misselijk is ook een zwangerschapskwaal!Maar ik begrijp je onzekerheid hoor meis,het is gewoon killing!wanneer ga je eigenlijk zelf testen...vrijdag?

Ik ga zo naar de apotheek,heb nog niks gehoord.Dus ik rij er maar langs.Irritant allemaal.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: dank je, meid! Zie dat jij morgen de 12 wkn grens gaat bereiken. Heb je nog een nekplooimeting?
    @Hoop: en hoe is het gegaan bij de apotheek? Hadden ze de pen nu?

Ik heb net ook de acupunctuur gesproken. Ze wil me morgen, kort voor de tp behandelen. Ben benieuwd. Heb nog nooit acupunctuur voor zwanger worden gehad, maar wil in ieder geval alles aangrijpen wat de kans enigszins kan vergroten. Ik ben er klaar voor!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: wat fijn dat er een emmy terugeplaatst gaat worden! Nou, ik stuur veel positieve vibes hoor en duim!!

@Xon: nog niet wanhopen! Je hoeft echt nog niet meteen van alles te voelen. Ik voelde helemaal niets anders aan mijn borsten in het begin bijvoorbeeld. Ik begrijp je gevoel wel hoor. Nog een paar dagen afwachten! Ik blijf duimen!

@Hoop: leuk om je te ontmoeten zaterdag!

Ik vind 14.00 uur op dezelfde plek ook prima!

Sorry, weer even kort. Ik geniet van het hier zijn, maar het gaat zo snel. Ben vandaag alweer een week hier. Morgen nog op bezoek bij mijn oudere zus en daarna naar mijn vader.

Fijne avond allemaal!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lyanne, een thermoskan is wel te koop bij de hema en action. ik weet niet meer waar ik m vandaan heb gehaald.

@xon, ik blijf duimen hoor!

@mees, ook voor jou draaien de duimen. die kleine emmy gaat het gewoon super doen!

hier vandaag weer naar buiten geweest, ging wel ok. morgen maar weer werken..... niet veel zin in moet ik bekennen, maar zijn maar 2 daagjes. ik lees dat ook ukkies mee gaan zaterdag, ga er nog even over nadenken of ik kom met de kleine man. ik dacht even dat het afgelopen zaterdag was...... hoe laat is de meeting?

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik lees weer eens niet goed..... de verwachting is dus 2 uur in utrecht

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hier weer bloed en veel meer dan gisteren!
    Dit is echt einde verhaal hoor.
    Misschien was dit het wel helemaal.
    Als ze besluiten me niet verder te helpen dan is het voorbij.
    Wat een onwerkelijk idee.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, neeeeee niet weer!!! Wat een dikke sh*tzooi, gvd!!! Sorry voor mijn woorden, maar moet het er even uit gooien. Knuff voor jou!!!

Just, ik zal kijken of ik vrijdagochtend als oudste naar psz is nog even om een thermoskan kan gaan kijken. Hier in het dorp is namelijk niks, dus moet even naar een grotere plaats rijden.
    Zou leuk zijn als je zaterdag ook zou kunnen komen, zou het ook leuk vinden om je te ontmoeten!

Oh en meiden, niet vergeten om een foto toestel mee te nemen! Ik zal er als ik wel kom ook even aan proberen te denken.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee Xon! Maar het kan nog steeds hoor. Denk maar aan het verhaal van Sil. Die bloedde ook en was er heel erg van overtuigd dat het over was, we weten allemaal hoe dat verder gegaan is! Bij jou zijn maar liefst drie emmies terug geplaatst. Kan zomaar zijn dat er een of twee het toch niet gehaald hebben maar dat nummer drie toch echt een blijvertje is. In ieder geval gewoon doorgaan met de mutsenbollen! Dikke knuffel meid en ik geef het duimen nog niet op!

@Just zou leuk zijn als je ook zou kunnen komen zaterdag. Het is inderdaad waar jij zei om 14:00 uur. De eerste date was jij bij hè, volgens mij ontmoeten we elkaar weer op dezelfde plek. Althans ik dacht dat de ontmoeting van date twee, waar ik bij was, op de zelfde plek was als aflevering 1 en het is nu de bedoeling om elkaar daar weer te ontmoeten en dan maar zien waar we ergens gaan zitten kletsen.

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ xon, jeetje meid wat verschrikkelijk voor je. " Omhels", kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Huil maar lekker uit meid.
    @ hoop, ik hoop dat je je pen hbt kunnen krijgen. Succes met je behandeling meid. Het kan idd, genoeg voorbeelden als je maar kijkt.

@ rest van de meiden, ik ken jullie nog niet erg goed en probeer beetje in te lezen hoor. :)
    Veel plezier met jullie uitje. Hb net een uitje gedaan met wat andere dames op een form waar ik ook schrijf en het is wel heel bijzonder om elkaar in het echt te ontmoeten als je virtueel zoveel met elkaar deelt. Dus veel plezier meiden.

@ mees, de nekplooimeting was gisteren. 99.98% kans op een kindje zonder downssyndroom of die andere chromosoomafwijking waar ze op testen. Wij helemaal blij natuurlijk. Nu echt genieten van het feit dat we een kindje gaan krijgen..
    :)

Jij lekker broeden, he meid. Accupunctuur is goed, in ieder geval ontspannend. Gewoon doen.
    Dikke knuffel

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Xon, nog niet opgeven hoor meid ik weet uit ervaring ( zoals je weet) hoe klote het is om bloed te zien maar blijf vooral de Utro gebruiken en doe even een testje dat kan nu al, dan weet je waar je aan toe bent. Wat Boud ook al zei je hebt er 3 teruggeplaatst gekregen dus het kan heel goed zijn dat er 1 of 2 worden afgestoten. En de kwaaltjes die je beschrijft bestempel ik ook tot positief hoor, blijf er nog even in geloven tot je getest hebt ik heb ook al 14 dagen na de punctie getest. Dikke knuffel meid...

Mees, hoelaat moet jij nou morgen?? Of staat dat al ergens en heb ik het weer vergeten?? Nou ja iig heel veel s6 meid! Komt wel goed hoor zaterdag met de mobiliteit, zo niet dan toch hahaha ik heb er hartstikke veel zin in jullie weer te zien. Waar is nou precies de ontmoeting?? Op het station weer?? Anders kan ik je mijn telnummer wel doen dan kunnen we smsen ofzo dan loop ik niet zo te zoeken op dat grote station.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, he bah, dat was echt niet de bedoeling he. dikke knuf meid

ik beslis op het laatste moment of ik mee ga, ik laat het in de ochtend hier wel even weten. even kijken hoe het werken morgen en overmorgen gaat en of dus nog puf heb :)

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dikke knuffel voor jou, Xon. Ik weet niet goed wat te zeggen. Ik denk ook nog aan Sill's verhaal. Ik hoop dat je de moed er nog een beetje in kunt houden en iemand hebt i.r.l. met wie je erover kunt praten.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon:dikke knuff voor jou! Ik hoop echt dat het niets te betekenen heeft,maar ik snap dat je in paniek bent!

Hier eindelijk alles in huis voor de puregon!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: snap dat je geen rood wilt zien, maar echt nog even door gaan met alles tot je officiële testdag. Een dikke knuffel voor nu. Dus probeer de moed er nog even in te houden, en vooral nog even niet vooruit denken. Komt tijd, komt raad! Ik denk aan je!
    @Misschien: fijn dat de nekplooi goed was. Nu heb de eerste belangrijke mijlpalen wel achter de rug en kan je lekker de komende weken gaan genieten. Over het algemeen is de komende periode de meest prettige periode. Ben heel blij voor je (en jouw verhaal geeft mij toch moed dat het echt nog kan).
    @Syl: het is inderdaad weer op dezelfde plek. Ik pb je even mijn 06, dan sla je die maar op in je telefoon, voor het geval je even verdwaald mocht zijn (al zal ik zelf zaterdag ook even moeten zoeken). Ik heb morgen om 14.00 uur de tp. Last van zwangerschapsdementie....hihihi..:D
    @Justme: zou leuk zijn als je komt, maar snap dat je wel even puf genoeg moet hebben. Misschien nog een dagje uitzieken en alleen vrijdag gaan werken?
    @Hoop: fijn dat je alles nu in huis hebt. Een hele geruststelling. Op welke dag moet je gaan spuiten?

Heb vandaag uiteindelijk toch nog lekker gewerkt, al zeg ik het zelf. Met het nieuws dat er toch nog iets bevrucht was, moet ik zeggen dat dat ook wel even mijn zelfvertrouwen een zetje in de goede richting gaf. Morgen lekker vrij en staat grotendeels in het teken van de tp. Moet eerst naar de acupunctuur en dan moeten we al gelijk door naar het zkh. De tp moet met een volle blaas. De vorige keer had ik het een beetje te letterlijk opgevat dat ik letterlijk op knappen stond en het bijna niet meer kon houden. Nu dus thuis maar goed uitplassen en pas in het zkh beginnen met drinken.;)

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoals verwacht, hier een negatieve test.
    Samen met de hoofdpijn, bloed en nu ook buikpijn weet ik 100% dat het over is.
    Wat een ellende zeg! Alles voor niets.
    En waar ik het meest tegenop zie is de strijd die ik nu moet gaan leveren voor nog een ivf.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon een héle dikke knuffel het is gewoon niet eerlijk..

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Xon: jee ... dit is echt kl*te! ): Wat ga je nu doen, ziekenhuis bellen zodat ze het kunnen checken? Neem toch aan dat ze je wel even willen zien? Hele dikke knuffel, ik vind dit echt heel erg.

Deel Deze Pagina