Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gatsie, woorden schieten zo tekort op zo'n forum.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: ik vind het heel erg voor je! Hele dikke knufff!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: meisje, toch! Wat had ik gehoopt dat je dit niet meer mee hoefde te maken. Ik weet ook niet wat de procedure is in jullie zkh. Krijg je een evaluatiegesprek? Zo ja, dan zou je kunnen proberen het in ieder geval niet bij haar te plannen. In mijn zkh heb je ook een hele fijne en een minder fijne arts. En veel mensen willen bij ons dus ook juist bij die fijne arts (wat de verpleegkundigen volgens mij ook begrijpen en aan mee werken).
    Het kan niet zo zijn dat ze jou zouden weigeren hierom. Je voldeed aan de minimum eisen voor een ivf-poging. Laat het even bezinken. Geef toe aan je verdriet en teleurstelling en we slepen je er doorheen en zoeken met je mee naar een oplossing zodat jij toch door kan. Ik denk aan je! Dikke knuffel!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: oh nee wat een grote teleurstelling nou toch nog! Ik hoop echt dat ze je nog wel een kans willen geven! Dat kan toch ook niet anders eigenlijk.
    Dikke knuffel!!

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    jemig Xon, dat is niet wat we wilden horen!! Een hele dikke knuffel en ik hoop dat ze je toch verder gaan helpen er moet toch een manier zijn?? Het is niet eerlijk.........

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, meid jij heel veel s6 vandaag met de TP en goed gaan broeden he?? Deze moet het zijn gewoon!!

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Van mij ook veel succes, Mees!

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, geen woorden voor!!! Waarom, het is je zo gegund!!! Knuff!!!

Mees, ondertussen TP al geweest en hoop dat je niet teveel last ervan hebt. Maar even lekker rustig aan!!!

Meiden, zo het nu lijkt kan manlief oudste mee nemen zaterdagmiddag naar de boerderij en ga ik morgenochtend nog even een nieuwe thermoskan kopen. En als kleine en ik ons goed voelen kunnen we zaterdagmiddag ook komen. :)

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier net terug uit het zkh. Een b-kwaliteit embryo teruggeplaatst. Voor mijn gevoel ging de tp anders dan de vorige keer. Ik had goed gedronken, maar minder dan de vorige keer. Maar mijn blaas was niet erg vol. Blijkbaar komt het omdt je eierstokken wat vergroot zijn en die tegen de blaas aan drukken dat je daardoor een 'aandrang' gevoel krijgt en denkt dat je vol zit. Maar het maakte voor de tp niet uit.
    Wel kon ze een bepaalde bocht niet maken en moest er een ander slangetje gepakt worden. Ik snapte er niet veel van en uit de echo werd ik ook al niet wijzer. Maar hij zit erin en het broeden kan beginnen. Ga nu werken! Tot later allemaal!

10. Mandysmam

Mandysmam Niet meer actief

@ xon geen woorden, sry, wens je veel sterkte en hopelijk gauw beter nieuws
    @ mees lekker broeden dus!
    @ iedereen die naar de meeting gaat veel plzier!!

Hier nog niks geen duivels, dacht dat t kwam ivm krampen, maar nog niks!
    Maar voorlopig ga ik nog niet testen, daar ik tussendoor ook bloed gehad had.
    Maandag is vroeg zat.
    Fijne dag nog allen en mijn duimen draaien!!!!

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon meid wat verdrietig. Ik weet eingelijk niet wat te zeggen. Ben gewoon helemaal van mijn apropos. Ik had ècht verwacht dat dit hem voor jou zou worden. Wat is dit hard voor je. Bah wat een deceptie.
    Het lijkt mij trouwens niet dat het zh moeilijk zal gaan doen omdat je toch aan alle voorwaarden voor een goede ivf poging voldeed. Tja je moest een grote hoeveelheid hormonen gebruiken maar daarmee lukte het toch om uiteindelijk drie emmies te krijgen. Probeer dat voor ogen te houden meid. Wat die rare gyn zei daar klopt volgens mij verzekerings technisch helemaal niets van. Sterkte met het een plaatsje geven en voorbereiden op je gesprek met de gyn. Ik vrees alleen dat dit nog wel even zal doordreunen. Dikke knuffel voor jou.

@Mandysmam geen bloed geeft moed!

@Mees rustig aan doen en lekker gaan broeden. Dat van die aandrang door vergrootte eierstokken is herkenbaar. Had ik ook heel erg. En die bocht kan ook best te maken hebben met hoe de eierstokken liggen. Als daardoor de baarmoeder wat opzij gedrukt wordt is het al lastiger om een goed plekje te bereiken voor de emmie. Dus klinkt mij allemaal niet zo vreemd in de oren hoor. Maar we vragen niet meer hoe het kan, ik zeg “profiteer er van” Je hebt de buit binnen en we gaan de komende twee weken heel erg hopen en duimen dat dit exemplaar de winnaar blijkt te zijn en er pas over 9 maand weer uitkomt.

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, dikke knuf meid. ze kunnen je een volgende poging niet weigeren hoor, die is gewoon voor jou!

@mees, de duimen draaien meid!

hier vandaag gewerkt, ging best goed en tijd ging snel voorbij. nu lekker relaxen op de bank, kleine man ligt al in dromeland

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik duim voor je, Mees!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: dank je. Je mag nu een stukje opschuiven op de wachtbank, want ik mag je de komende dagen gezelschap houden.
    @Boud: ik hoop inderdaad dat dit b-tje voor de komende 9 maanden lekker blijft zitten. Ik ga mijn best doen hem in ieder geval de komende twee weken ervan te overtuigen dat dat een heel mooi schuilplaatsje is tot volgend jaar zomer. Positive thinking, hè?;)
    @Justme: fijn dat het werken goed ging. Nog een dagje en dan is het al weer weekend!
    @Mandysmam: je maakt het weer spannend, meid? Duimen draaien dat het wegblijven van de duivels dit keer een positieve reden heeft.

Ga niet zo laat naar bed. Ik weet het, ik heb het vaker gezegd :), maar ben eigenlijk best moe. Het is een enerverende week geweest en ook zo'n dag als vandaag toch nog best spannend en druk. Ik ben eerst naar de acupunctuur geweest die me voor de tp wilde behandelen. Daarvandaan gelijk doorgereden naar het zkh. We waren er mooi op tijd, dus dat gaf wel rust.
    De hele wachtkamer zat afgeladen vol en ik dacht dat het enorm zou uitlopen, maar wij werden als eerste geroepen (terwijl er ook al mensen zaten voor ons). We waren met een kwartiertje weer klaar en toen was de wachtkamer praktisch leeg.
    We hadden ons zoontje meegenomen, omdat oppas regelen even lastig was vandaag en bovendien vond ik dat hij erbij hoorde. Ik wilde er even een bijzonder gezins-momentje van maken.
    Toen ik aan het aankleden was na de tp, kwam ik het kamertje weer in en toen bleek dat de arts een handschoen had opgeblazen voor mijn zoontje en er een gezichtje op had getekend. Vond het erg lief van ze dat ze mijn zoontje er zo bij betrokken.
    Daarna zijn we even naar de McDonalds geweest, in de hoop dat mijn zoontje daar even op de glijbaan kon. Maar de glijbaan was niet schoon, dus dat ging niet door, maar toch hebben we even lekker buiten gezeten en koffie gedronken. Aan het eind van de middag even gaan werken en vanavond vooral bank gehangen.
    Mijn acupunctuur raadt aan de komende tijd iedere dag mijn buik even te behandelen met een moxa-staafje, omdat door de warmte de innesteling bevorderd kan worden. Baadt het niet, dan schaadt het niet. Het is in ieder geval ontspannend. Dus ik ga zo gestrekt voor mijn moxa-behandeling.:cool:;)

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

#2675 Maureen, 19 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2012
    Hi dames,

@Xon: Jeetje meis...woorden schieten inderdaad tekort. Wat vind ik dit erg voor je. Wat een deceptie. O wat voel jij je nou verdrietig. Dat is logisch. Ik hoop wel dat ’t meer de angst is voor ’t afblazen door ;t ziekenhuis, dan dat ’t reëel is. Ik ben niet thuis in de regels maar van de andere dames begrijp ik wel dat je toch nog recht hebt op een vervolg. Dikke knuffel hoor. Wat oneerlijk zeg.

@Mees: Toch nog 1 emmy terug geplaatst. Zet hem op meid. Ik duim voor je dat deze kleine lekker blijft zitten.

@Iedereen: Ik heb bijgelezen. Leef met iedereen mee. En duim hard door. @Mandysmamsie, voor jou dus ook weer spannend nu. Hoop zo dat je ons verrast met blij nieuws. En anderen zijn helaas weer een cyclus opgeschoven las ik. Denk aan jullie.
    Zit even niet lekker in mijn vel (lief dat jullie aan me denken). Meerdere oorzaken maar ga ik niet nu typen. Komt eventueel nog wel. Zaterdag ben ik er niet bij helaas. Als dit toch verandert dan weet ik dat ook pas zaterdag zelf. Heb in ieder geval de tijd en plek gelezen dus dan weet ik of ik ’t nog haal. Maar anders alvast een fijne date gewenst.

Fijne dag dames,

Liefs.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: fijn weer even van je horen. Wel minder om te horen dat je even niet lekker in je vel zit. Dat vermoeden had ik al, gezien je even 'radiostilte' had. Ik wens je veel sterkte met alles en hoop dat in alle opzichten de zon weer snel voor je mag schijnen. En stiekem hoop ik dat je morgen er toch bij bent...
    @Xon: hoe is het nu met je, meid?

Hier geen nieuws eigenlijk. Vandaag een dagje alleen op het werk. Wel lekker, even alleen met mijn eigen gedachtes. Baal er wel van, want er staat een kar met loodzware dozen die versjouwd moeten worden. Ik heb een collega die dit soort dingen steeds per ongeluk expres bij mij op kantoor laat bezorgen (terwijl hij heel goed waar het echt afgeleverd moet worden). Dat betekent steeds dat ik die dozen zelf moet gaan verslepen. En natuurlijk is hij er zelf nooit om te helpen als er weer wat afgeleverd is.
    En zeker nu er een emmy on board is, ga ik geen gekke dingen uithalen. Weet niet dat het kwaad kan, maar neem liever geen enkel risico. Als het goed is komt mijn man straks een broodje eten met mijn zoontje en dan laat ik hem die dozen even in mijn auto zetten.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: mijn duimen draaien weer voor je!Ik hoop dat dit em gaat worden!

@Xon: ik heb een whats appje gestuurd.Dikke knuff.

@Mandysmams:mijn duimen draaien nog even door hoor!

@Maureen: wat naar dat je niet goed in je vel zit.Ik hoop dat je snel weer op mag knappen!

@Just: fijn dat het goed ging op je werk!

Hier gisteren de eerste spuit gezet.Althans manlief!:D Ik ben niet zo,n held,alhoewel ik het wel een keer wil proberen.:)
    Gisteren de eerste EMDR terapie gehad.Heel apart,maar werkt wel heb ik het idee,voelde me daarna bijzonder rustig.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: je bent dus al begonnen met prikken? Ik moet zeggen dat ik het enger vond toen mijn man bij me prikte. Dat heeft hij een keer gedaan, maar vond ik niet prettig. Dus vanaf dat moment heb ik het altijd zelf gedaan. Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Zeker in het begin ging ik ook even alleen naar boven toe, zodat ik het in alle rust kon doen. Ben dus benieuwd wanneer jij je eerste prik zelf gaat zetten. En fijn dat de therapie lijkt te werken! Goed van je dat je het doet!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, fijn dat emmie goed geplaatst is.
    Weet jij uit hoeveel cellen het bestond?
    Bij mij noemen ze 7/8 cellig A kwaliteit, maar heb geen idee hoeveel cellig dan een B of C kwaliteit is.

Maureen, vervelend om te horen dat het even allemaal niet zo lekker gaat.
    Ik hoop heel erg dat je er morgen toch bij bent.

Dames, fijn dat jullie allemaal zo met mij mee leven.
    Ik heb gisteren wel een goed gesprek gehad met iemand aan de telefoon die voor de verandering eens wel meelevend was.
    En ook mijn hele verhaal gedaan.
    Ze zei dat het niet de normale gang van zaken was, en dat ze snapte dat ik me daardoor zo onzeker voel m.b.t. de voortgang.
    Maandag toch bloed laten prikken niet met betrekking tot een zwangerschap maar ze sluiten daarmee ook uit dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.
    Daarna word ik door een verpleegkundige gebeld en er wordt dan een afspraak gemaakt om na te bespreken.
    Helaas word ik eerst in het team besproken en dan word er dus al een beslissing genomen over wel of geen voortgang.
    Daarna mag ik pas op gesprek komen.
    Ik heb dus totaal geen enkele inspraak hier op.
    Dat frustreert mij vreselijk.
    Zit nu alle mogelijke manieren te bedenken hoe ik die arts te pakken kan krijgen voor dat dat gesprek plaatsvindt.
    Maar je krijgt nooit direct de arts te pakken er zit altijd een stap tussen.
    Het wordt dus nog een hele lange wachttijd voordat ik uberhaupt een antwoord heb.
    Ik ga vanavond flink aan de drank (werd verplicht uitgenodigd door een aantal van mijn toneelvrienden :)), dus als ik morgen nog wat naar alcohol ruik dan weten jullie waarom, haha.
    Tot morgen en de anderen fijn weekend.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, knuf meid, kun je geloof ik wel gebruiken

@xon, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, soms kunnen mensen je verbazen. wel flink balen dat het lot in andermans handen ligt, zou daar zelf ook slecht tegen kunnen. maar we duimen hard dat je nog een poging mag krijgen

@mees, al pattex gekocht ;)

hier zit ik nog te twijfelen over morgen.... met de wandelwagen in de trein zie ik niet zitten, maar met de draagzak en dan de luiertas tillen is ook weer wat..... ook geen kaartje meer bij kruidvat, maar online is dagkaart ook maar 20 euro. ik denk er nog even over na.....

Deel Deze Pagina