@mees, etos luiers heb ik wel geprobeerd in het begin, maar die zaten toen niet goed. die van het kruidvat wel. maar heb via aanbiedingen erg veel pamper gekocht, zijn nog lang niet op..... maar bij de etos was nu 3+2 gratis, dus in een groter maatje nog wat gekocht.
@Syl: inderdaad vandaag maar een lekker rustig dagje ervan maken. De kleine prinses vreet nu eenmaal energie en zo'n rit van gisteren hakt er dan behoorlijk in. @Justme: zo te horen is de kleine man al een hele lekkerbek! Heerlijk als ze zo smakelijk van alles willen eten. Ik vond het ook wel leuk dat je je kind dan ook beter bij je eigen eten kan betrekken. Een stuk gezelliger aan tafel! Ik ben vanmorgen naar mijn vader's verjaardag geweest, en heb daarna nog met mijn zoontje een rondje gelopen met zijn loopfietsje. Het was niet erg zonnig nog, maar toch lekker om even een frisse neus te halen. Hier net ook de tweede verjaardag achter de rug. Ik merkte wel aan mezelf dat ik er als een havik op zat, dat mijn zoontje vooral maar niet ging kussen of knuffelen met dat meisje met de krentebaard. Ik zag overigens ook niet echt iets zorgwekkends meer op haar gezichtje, maar liever het zekere voor het onzekere nemen. Verder was het erg druk en rumoerig (en daar kan ik ook al slecht tegen). Dus ik was blij dat we naar huis konden. Merk ook wel dat ik deze poging meer last heb van de utero. Ben vaker misselijk en toch wel vermoeider dan de eerste poging. Vandaar dat ik ook niet helemaal lekker zat. Nu nog een avondje bankhangen. Lekker Boer zoekt vrouw kijken. En morgen weer een nieuwe werkweek. Helaas is mijn baas er morgen weer, die was vorige week een paar dagen vrij (en dat was stiekem toch wel erg lekker).
Meiden die er zaterdag bij waren, had jullie toch verteld van onze neef en zijn vrouw en hun laatste poging in Düsseldorf? Nou, weet niet hoeveel ze hebben aan geprikt. Waren minimaal al 30 onbruikbaar door overstimulatie en nu blijkt dat er maar 1 bevrucht is en dan is het nog de vraag of die verder gaat delen. Ik heb afgelopen tijd ook in tijden van IUI veel steun aan hun gehad en zij aan ons. Dit doet toch ook wel wat met me hoor. En vooral als je hier dan ook nog een paar hebt waar het ook zo moeilijk bij gaat of niet lukt. Het raakt me echt in mijn hart, want jullie vriendschap betekend echt veel voor me.
@Lyanna: heftig van je neef en zijn vrouw en hoe oneerlijk kan het soms zijn. Ik voel ook vaak hetzelfde verdriet en onmacht bij ons clubje. Je gunt het iedereen zo en als je ziet dat zo'n pad naar een kindje over zoveel hobbels moet gaan, is dat heel pijnlijk. We hebben zaterdag gelukkig weer even mogen aanschouwen (aan jou en je kleine mannetje) waar we het allemaal voor doen! En die aanblik van zo'n wondertje geeft mij in ieder geval de kracht om door te gaan. Hoe is het nu met je knie? Hier vanmorgen vooral veel overleg gehad (en dus nog geen donder gedaan). Vanmorgen ook weer overleg gehad met mijn baas (heb ik altijd eens per week). Ze vroeg of er al wat teruggeplaatst was. Heb nee gezegd. Misschien lullig om te liegen, maar ik voel me er niet prettig bij dat met haar te delen. Ik vind die twee wachtweken al spannend genoeg om alleen te moeten doormaken, laat staan als er steeds nog een paar extra ogen in mijn rug prikken.
Foto's staan in album met omslag van de kleine. Mees, is zeker heftig en oneerlijk. Heb haar ook net verteld dat ik ook mocht de mogelijkheid erin zitten zelfs wel eiceldonor zou willen zijn voor hun. Ze vinden het zo lief en bijzonder dat ik dat zou willen doen voor hun en houden ze zeker in hun achterhoofd. Ik begrijp hun gevoel zo goed en ze zegt het zelf ook dat ik ook iemand van de weinigen begrijp hoe en wat. Morgen hebben ze gesprek met de arts en gaan zo alles bespreken met hem en ben benieuwd hoe en wat er uitkomt voor hun. Ik ben blij dat jullie hebben kunnen genieten van ons kleine wonder en dat het jullie weer wat kracht geeft om door te gaan. En dan onze vriendschap erbij, maakt ons allemaal sterker! Mijn knie gaat aardig goed gelukkig, traplopen is ietwat pijnlijk nog en mijn grote schaaf/brandwond is wel pijnlijk met het schuren van de broek erover heen. Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ik geef je trouwens groot gelijk hoor dat je het niet verteld hebt, je kon het nu mooi zonder dat ze het weet doen. Is helemaal niet fijn dat als je haar al ziet aankomen en dan weer moet denken dat je weer van alles erover gevraagd wordt. Laat maar even lekker in de waan!
Hoi meiden Hier vanmorgen al 60 narcissen bollen in de tuin gepropt, wat is het heerlijk weer. Nu voel ik wel mijn rug maar dan weet ik ook meteen weer dat ik die spieren ook nog heb (#niks gewend) Lyanna wat een naar bericht over die familie van je. Ik hoop heel erg dat dat ene exemplaar toch goed doordeeld en ze daar nog wat mee kunnen maar de kans wordt dan wel heel klein. Hopelijk is zij door de overstimulatie niet al te ziek want mentaal is dit al een behoorlijke klap. Als er dan ook nog eens heftige lichamelijke reacties komen is het dubbele ellende. Lief dat je überhaupt overweegt zo'n donatie te doen. Het houdt voor hun toch een achter deurtje van hoop open. @Mees ik zou ook er ook voor gekozen hebben om het nog mooi voor mezelf te houden. Ik heb een hekel aan liegen maar sommige leugentjes om bestwil zijn af en toe noodzakelijk. Er zijn nu eenmaal dingen die een ander gewoon geen fluit aangaan.
@Lyanna: zal de foto's zo eens gaan bekijken. Bedankt voor het plaatsen. Lijkt me ook bijzonder voor je neef en z'n vrouw dat je dat aangeboden hebt. Kan me voorstellen dat dat veel betekend voor hun. En wie weet geeft het hun ook geestelijk wat rust als er nog een 'hulplijntje' achter de hand is. @Boud: het is inderdaad heerlijk weer, waar ik alleen maar vanachter glas mag genieten. En lekker al bollen gepoot (de enige bollen die ik 3 x per dag mag planten zijn mutsenbollen). Je boft in ieder geval wel met dit weer en vakantie hebben. Geniet er lekker van! Ben de hele morgen al weer behoorlijk misselijk van die mutsenbollen. Herkennen jullie dat ook? Ben ook kouwelijker dan anders en mijn darmen borrelen aan alle kanten. De eerste keer had ik bijna geen bijwerking en nu alles ineens volgens mij. Niet echt prettig. Maar goed, we mogen nog eventjes door proppen.
Hallo dames, ik ben weer veilig aangekomen in Istanbul. Het is altijd weer even wennen de eerste paar dagen. Voelde me even best wel alleen vanmorgen zo zonder mijn zusje en haar vriend. Net al de koffer uitgeruimd en de was aangezet. Het is toch nog warmer hier dan ik had verwacht en gehoopt. @Lyanna: leuk, de foto's! En wat een heerlijk mannetje is J. toch! Ik vond het ook erg leuk om jullie te zien. En de rest ook nartuurlijk! @Mees: groot gelijk hoor dat je niks hebt gezegd. En ook goed dat je voorzichtig bent met het buurmeisje. Misschien dat al die kwaaltjes nu toch op wat meer duiden dan alleen van die mutsenbollen? Ik moet zo even weg, heb afgesproken met een vrouw die hier gedeeltelijk woont. Haar man werkt hier als directeur in een bedrijf (ze zijn allebei NLs) en ze wonen toevallig niet ver van ons vandaan! Ik had haar vorige keer in het vliegtuig ontmoet. Nu is ze dus weer even hier. Wel even gezellig om thee te gaan drinken en kan ik nog even NLs praten!
Hoi meiden, Lyanna, nou ik hoop dat die ene het dan gaat worden voor hun. Het is ook niet makkelijk zeg en dan ook nog overstimulatie, lekker dubbelop. Lief dat je hebt aangeboden om donor te zijn als ze dat zouden willen, een groter kado kun je ze niet geven!! Echt een lekker ventje hoor die kleine, jemiggg... Mees, dat je zoveel last hebt nu van de Utro, tja ik had er wel last van ook van de darmen enz. maar misselijk kwam pas later in de 2e wachtweek. Toen dacht ik ook dat het weleens zo zou kunnen zijn en kon dus ook niet meer wachten met testen toen. Nou ja meid wie wet waar het allemaal goed voor is, we hopen natuurlijk op een posi-test voor jou volgende week!! En wat die baas van jou betreft ik had het ook niet verteld hoor, sommige dingen kun je idd beter voor jezelf houden.. Boudi, lekker he dat weer? We worden maar verwend hahaha, lekker de bloembolletjes weer in de tuin.Geniet lekker van je vakantie!! Jeetje, weer lekker thuis?? Reis goed gegaan?? Hier alles lekker rustig, morgenvroeg moet ik weer naar de VK, dan zijn er alweer 4 weken voorbij gaat best hard eigenlijk. Man heeft zaterdag de kamer van de kleine lekker in de verf gezet, moet nog wel een keertje maar dan ga ik de boel lekker inrichten, heb er zin in!!
Jeetje,lees het net hahaha, wat gezellig dat je even bij haar op de thee kunt, geniet er lekker van meid!! Veel plezier straks...
@Jeetje: toevallig dat je zo nog een andere NL-er hebt ontmoet. Zou leuk zijn dat, als ze in Istanbul is, je zo af en toe bij elkaar op de thee of koffie kan. @Syl: 22 wkn zwanger alweer. En fijn dat je morgen weer naar de vk kan. Maakt zij dan ook weer een echo? En leuk dat jullie al begonnen zijn met het babykamertje. Dan begint het toch ineens wel heel erg serieus te worden. Leuk, hoor! Hoop natuurlijk ook dat er een andere leuke oorzaak is dan die utero, maar lees zulke wisselende verhalen over die troep en 3 dagen na de tp lijkt me wel wat snel voor zw.kwaaltjes. Weet uberhaupt niet hoe snel de innesteling is bij tp. De eerste ronde had ik amper last van die utero en was zelfs niet moe. Dat heb ik nu ook veel meer. Maar ja, we zullen even door moeten bijten. Zit hier ook al als een kip zonder kop op m'n werk. Moet zoveel en er komt niets uit mijn handen en mijn hoofd werkt ook al even niet mee. Lijkt dat de mist in mijn kop is geslagen.
Mees, tja wat kan je ervan zeggen idd.?? Volgens mij is een innesteling tussen 3 en 6 dagen ofzoiets, durf het niet met zekerheid te zeggen hoor. Sommige vrouwen hebben wel al last van kwaaltjes tijdens of direct na de innesteling, die zijn er gewoon erg gevoelig voor denk ik. Dus dan maar hopen dat dat bij jou ook het geval is!!! Druk met duimen hoor... En nee helaas geen echo's meer, ja ik geloof met ong. 28 weken nog een groeiecho maar dat gebeurd ook niet bij iedereen, dus ik weet het niet eigenlijk. En hartje luisteren doe ik hier thuis al regelmatig al kan ik haar dan wel goed voelen elke dag het blijft mooi om af en toe eventjes te luisteren...
Mees, ik had idd ook erg last van mijn darmen. Hongergevoel en dan gerommel en erg regelmatig naar de wc ! Dat hongergevoel is ook dat licht misselijke gevoel. Dat heb ik nu af en toe nog steeds. Merk dat bij mij de rommel langzaam uit mijn lichaam aan het gaan is. Hormonen schommelen als een idioot, ben zo snel emotioneel ook, bah wat heb ik daar een hekel aan dat de tranen zo snel komen. Ik kan dan niet eens zeggen waarom. Jeetje, leuk dat je nog ff thee kon drinken en lekker nederlands kon praten. Snap heel goed dat je je zus mist, maar je moet maar denken dat als je hier zou wonen je je zus ook niet elke dag zou zien en spreken. Lyanna, pfff, die schamele drie eitjes van mij zijn dan nog beter dan bij een overstimulatie van 30. Wat naar voor ze. Ik heb vandaag toen ik voor bloedafname moest ook een brief afgeleverd voor de lieve arts. Vanmiddag teruggebeld door de verpleegkundige dat ze niet zo goed nieuws had, schrok me helemaal het rambam. Zei ze U bent niet zwanger, pffffff, tja was even vergeten dat het telefoontje daar over ging. Maar dat ik niet zwanger was dat wist ik al, en op dat moment dacht ik even aan iets veel ergers. Ik heb nu een afspraak voor woensdag 31 okt. maar ben vergeten te vragen met wie dat dan is, ik wil namelijk perse een afspraak met die fijne arts. Dus ik ga nog even bellen. Verder vandaag enorm genoten van de zon op een terras, het was warmer dan menig zomer dag van afgelopen zomer. Ik denk dat het in de zon minstens 25 graden was, heeeeeeeeerrrrrlijk. De rest van de week hoop ik ook zo, maar hoorde dat in het weekend een winterse bui kan vallen, strange!
@Xon: wat fijn dat je een afspraak hebt kunnen regelen! Ik hoop voor je dat het met de fijne arts is (is dat die knappe gyn?? ). En die hormonen zijn inderdaad erg verraderlijk. Je zou verwachten dat je veel last zou hebben met die hormonen die je in je lijf spuit, maar die mutsenbollen zijn misschien nog wel verraderlijker. Kan niet meer doen dan geduldig wachten en zorgen dat ik met beide beentjes op de grond blijf. Overigens heb ik juist helemaal geen hongergevoel, maar had ik vanochtend juist afkeer tegen eten. Maar snap dat bij iedereen de bijwerkingen anders uitpakken.
Hoi meiden, ik heb natuuurlijk even in het album van Lyanna gegluurd om koppies te bekijken. Een aantal ken ik er dus wel van fb, maar er zijn er ook een paar bij die ik niet ken. Wel gek idee eigenlijk! Want ik 'praat' hier wel tegen jullie! Zo heb ik echt geen idee wie daar Xon is en wie Sillysa. Dus misschien moet ik toch naar een volgende meeting komen ... Verder niet veel te melden hier. Fijn dat je weer veilig terug bent jeetje! En lijkt me erg leuk voor je om daar een andere nederlandse te ontmoeten.
Hier een griep te pakken vrees ik. Letterlijk snotverkouden en rommelende darmen. (heb eerst een paar dagen verstopt gezeten), ook een beetje misselijk. Heb trouwens totaal niet het idee dat het raak is deze keer, denk ook niet dat de darmen en de misselijkheid van een evt prille zwangerschap komen, maar echt van een griepje oid. Zou ook wel te gek zijn natuurlijk, voor de derde maand op rij een posi test. Denk niet dat dat erin zit.
Ben ook wel benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Of ik keurig een lf zal hebben van 14 dagen of een cyclus van 28 dg (heb ik ook wel eens gehad ik combinatie met late eisprong) of dat het nog weer anders gaat lopen. Heb even geen idee en dat vind ik altijd vervelend.
@Wax: hè bah! Niet ziek worden. Ik was gisteren ook erg misselijk, hoop niet dat ik ook griep krijg, dan! Bij mij zei een late eisprong ook niet altijd alles. Ik had eerst ook altijd een heel regelmatige cyclus van 28 dgn, of mijn eisprong nu op dag 11 of dag 15 was. Ik hoop voor je dat alles toch weer snel regelmatig is en wie weet is 3 x scheepsrecht! @Nil: vraag me al een tijdje af hoe het nu met je gaat. Ik weet dat je bezig bent met de nasleep van je bedrijfje en denk dat je daar erg druk mee bent, maar was toch even nieuwsgierig naar je. Hier een van mijn laatste 'thuiswerkdagen'. Zie er zo tegenop om straks 4 dagen te gaan werken, waarvan 3 dagen ineens achter elkaar en ook nog eens 9 uur per dag. Nu werk ik om en om. Een dag werken, een dag thuis. En voor mijn eigen energiepeil en het huishouden e.d. is dat toch wel lekker. Uiteindelijk zou ik liever de woensdag vrij willen hebben, zodat ik 2 dagen werk, een dag vrij ben en dan weer 2 dagen. Maar dat betekent dat mijn man's beschikbaarheid ook weer anders moet en hij heeft onlangs al moeten vertellen dat hij niet meer op maandagavond en dinsdag ingeroosterd kan worden omdat ik dus op dinsdag moet werken. Ze willen daaraan meewerken, maar zijn baas stond natuurlijk niet te trappelen. Als we nu nog een keer alles overhoop gooien, weet ik niet hoe ze gaan reageren. Dus voorlopig eerst maar even zo laten (hoe klote ook) en dan over een tijdje dat maar eens voorstellen.
Goedemorgen dames, Xon, fijn meid dat je nog een afspraak hebt, is dat voor of na het overleg, of weet je dat nog niet?? Ik hoop voor jou dat het lukt om de afspraak te plannen bij de aardige arts, dat praat misschien ook een stuk makkelijker. Dus nog een weekje geduld voordat je wat meer weet. Al kan ik me voorstellen dat die week voor jou heel lang duurt, s6 meid... Wax, wat vervelend dat je ziek wordt zit ook wel een beetje in de lucht nu he?? En wat betreft een posi-test we hopen het natuurlijk voor je, we gaan weer duimen hoor!! Oja en euuhh ik ben degene die een gekke kop trekt op de foto hahahaha, zit naast Mees en Lyanna. Mees, lijkt me ook niet wat idd om 3 dagen achter elkaar 9 uur te werken, maarja je zegt het zelf al je hebt nu even geen keus. Jammer dat dan ook het werk van je man in het geding komt als je iets wilt veranderen, heb je dan eigenlijk nog wel de vrije dag met je hele gezin of komt die ook te vervallen?? Dat lijkt me dan wel minder leuk..... Hier vanmorgen bij de VK geweest, alles hartstikke goed en mag met ong. 30 weken nog een groei-echo laten maken!! Das dan wel weer erg leuk, ze vroeg of ik dat wilde, ja duhhh wat denk je hahaha wil best een keer extra naar mijn meisje kijken hoor!! Dus dalijk even bellen voor een afspraak. Heeft iemand hiet toevallig verstand van een lage bloeddruk?? Ik heb nu een bloeddruk van 74/40, ik schrok me rot zeg ze zegt dat dat vanzelf weer omhoog gaat maar wat is nou echt te laag vraag ik me af....Verklaard wel waarom ik de hele tijd zo moe en afwezig ben...