Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Kom ik weer even aanzeuren met mijn getest. heb vandaag voor de zekerheid nog weer een testje gedaan van testpoint en ja hoor een best wel donkere t-streep! Alhoewel niet positief. En manlief voelt zich hondsberoerd. Vandaag klussen gaat het niet worden, ik hoop niet dat hij nou morgen opeens alsnog positief uitslaat, want denk niet dat het dan veel zin heeft klussen met een grieperige man! Heb ik weer! Baal nu wael enorm dat ik geen testen meer heb van zwanger en kids, maar bestellen heeft voor deze maand denk ik ook geen zin meer. dus ik test dan maar door met deze totdat hij duidelijk terugloopt. Pffff...wat een vervelend gedoe dit!

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    O ja en nu wordt het verhaal nog zieliger: heb het testpoint testje van gisteren uit de prullebak gevist en ja hoor die van vandaag is echt beduidend donkerder dan die van gisteren...

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: gezeur kennen we niet, hoor! Ik hoop dat de test morgen nog donkerder is en anders misschien je man toch maar een paracetamolletje extra geven? ;):cool:

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik snap ook niet dat er blijkbaar zoveel verschil kan zitten tussen de dag waarop je ei springt. Ene maand dag 12 en dan opeens dag 17? Ik merkte altijd wel een verschuiving maar die ging dan heel geleidelijk. Dit is echt wel gek hoor....ben niet blij!

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon wat een hoop geregel extra hè zo’n verhuizing van lokaal. Gelukkig is nu de stress van de rapporten en oudergesprekken eraf (neem ik aan). Ik had vanmiddag mijn laatste ouder gesprek met de voogd van een van de kinderen. Een heel fijn gesprek maar blij dat dat deel van de laatste loodjes er nu op zit. Verder vooral veel schoonmaken. Wij hebben helaas geen ouders die daarbij komen helpen dus we moeten zelf aan het speelgoed soppen.
    Morgen nog een dubbele verjaardag in de klas te vieren (doen we bij ons altijd heel uitgebreid omdat de kinderen vaak thuis geen vriendjes hebben en dus geen verjaardagsfeestje geven, vanwege het grote niveau verschil met leeftijdgenootjes, bovendien hebben veel ouders geen zin om ver te rijden om kinderen naar een speeladres te brengen) en morgen komen ook de “nieuwe” kinderen “kennismaken” in de nieuwe groepen. Dus weer een rommeldag :)

@Hoop een dikke knuffel voor jou. Dat was geen makkelijk weekend. Wel mooi dat de kleintjes gewoon mee kunnen naar het nieuwe huis en daar weer een eigen plekje krijgen.
    Volgens mij bestaat er ook zo iets als een soort boete (en die kan hoog oplopen) als mensen onder bepaalde redenen niet betalen terwijl ze dat wel behoren te doen. Het kan zo maar zijn dat zij dan voor eventuele kosten van jullie i.v.m. jullie verhuizing moeten opdraaien. Financieel gezien hoef je denk ik niet heel veel te stressen maar leuk is het niet. Waarom bel je je makelaar niet om te vragen wat voor mogelijkheden er zijn/hoe dat gaat als er zich zoiets voordoet als bij jullie situatie. Misschien heeft hij daar wel een heel duidelijk antwoord op en zijn jullie weer een stuk rustiger.

@Wax er zit niets anders op dan op het wachtbankje te klauteren en maar af te wachten. Succes daarmee. Even een tip voor een eventuele volgende keer met test troubles. Als je bij zwanger en kids nieuwe besteld heb je ze vaak de volgende dag al in huis. Dus als je zaterdag bijvoorbeeld meteen nieuwen had besteld had je die waarschijnlijk vandaag al in huis gehad.

@Mamsie ik ben er nog wel hoor maar erg druk dus niet zo vaak online. Vanaf volgende week vast weer meer. Alhoewel, in de eerste week krijg ik een stel klussers over de vloer i.v.m. nieuwe kachel en dat duurt minstens 3 dagen. Ik ken mezelf, als anderen in mijn omgeving druk bezig zijn kan ik gewoon niet rustig zitten met een laptop of boek of zo dus ik zal wel zien hoeveel ik dan langskom;). ’s Avonds vast wel;) Zo te horen ben je lekker optimistisch over de komende weken met J. Fijn! Nog een weekje en dan bij jullie ook lekker vakantie.

@Mees 4 is beter dan 2 moet je maar denken. Je kunt ook nog de optie van ICSI bespreekbaar maken. Maakt voor jou behandeling verder geen verschil, wie weet vinden ze het een optie. Je gaat dan iets zuiniger om met de eitjes. Maar joh, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit en je zult zien en beleven dat je 4 super follikels aan het uitbroeden bent!

@Jeetje fijn dat je weer goed thuis gekomen bent. Wat een verhaal van die kat zeg. Jemig! Ik zou daar ook kwaad om geworden zijn. Ik heb zoiets een keer gehad met mijn goudvis. (daar was ik trouwens niet boos om hoor) Het visje was doodgegaan terwijl ik op vakantie was en mijn broer (die op mijn huis paste) had snel een nieuwe gekocht en niets gezegd. Hij was ontzettend verbaasd dat ik meteen zag dat het een andere vis was. Nu ging dat om een goudvis en kon ik de humor er wel van in zien. Het knuffel gehalte van zo’n vis is toch dusdanig anders dan bij een kat, dat een vis nog wel te vervangen is. Bij een kat is dat toch wel even andere koek. Wel bijzonder om zo weer met de neus op cultuur verschillen gedrukt te worden. Doorgaans vind ik dat Nederlanders wel een beetje overdrijven in hun dieren liefde maar zomaar een beest vervangen is dan weer een ander uiterste. Hebben je vogels de vreemde kat in huis wel goed overleeft?
    Ik hoop dat je inderdaad zaterdag voor een echo kunt gaan. Dan krijg je waarschijnlijk wat meer vertrouwen in je zwangerschap.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: als ik het goed begrijp is dit je laatste week voor de vakantie begint. Daar zul je wel aan toe zijn. En wat een origineel idee van die verjaardagen zo vieren. Had ik niet zo bij stilgestaan, hoe dat voor die kinderen moet zijn. Fijn dat ze dan toch met de kinderen die ze vertrouwen een leuke verjaardag kunnen hebben.
    En het is dus toch gelukt om een bedrijf te vinden om je kachel te vervangen? Ja, ik voel me ook niet zo vrij als er mensen in je huis bezig zijn.
    En ik weet dat er maar 1 goede bij hoeft te zitten. Maar als ik weer even ga doemdenken, dan denk ik weer. Er zijn 4 follikels, waarvan er 1 te groot is, dan houd je er 3 over. Daar moet dan uberhaupt al een eitje in zitten, dan moeten ze nog goed delen en goed bevrucht worden. Als je dan bedenkt dat er op mijn leeftijd standaard 2 teruggeplaatst worden, dan wordt het wel heel spannend (zo niet onmogelijk).
    Maar goed, I go with the flow. En wacht geduldig af wat er donderdag weer te zien is.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Boud: ik bestel er volgende maand gelijk maar 20! Hihi!
    En ik zet zo even een leuke foto in mijn album van vandaag. Dochterlief heeft opeens een enorme ontwikkelingssprong gemaakt op het gebied van tekenen.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees volgens mij bestaat er niet zo iets als een "te groot" follikel. Het is alleen spannend of het inderdaad geen cyste is maar daar ga ik gewoon niet vanuit. Gewoon een super ei in wording.

@Wax ik zag ook al leuke foto's op fb langs komen. Grappig dat je ineens van die sprongen in ontwikkeling ziet.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en ja Mees dit is inderdaad de laatste week voor de vakantie.
    Verjaardagen vieren we altijd vrij uitgebreid op school juist omdat voor veel kinderen een kinderfeestje er niet in zit. We kopen ook altijd cadeautjes en vaak nemen de andere kinderen ook een kleinigheidje voor de jarige mee. We hangen slingers op en de jarige mag kiezen wat we gaan doen en dan zijn ze vaak best origineel. Ik ben dus benieuwd wat het morgen wordt, sjoelen, blik gooien, levend kwartetten of nog weer iets anders ;)

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: wat een goed werk leveren jullie op school...super! Echt leuk voor die kinderen...wat zullen ze blij zijn zeg!

Ik heb inmiddels contact gehad met onze makelaar.We hadden twee weken een andere omdat onze makelaar op vakantie was.
    De kopers zijn gisteren teruggekomen van vakantie en de makelaar heeft hem gesproken. De hypotheek verstrekker stond op het punt de papieren te versturen naar de notaris voor betaling.
    Dus we zijn erg opgelucht!
    Pfff...wat een weekend en wat een dagen! Ik loop echt op mijn tenen!

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop fijn dat de zorgen rondom de verkoop van het huis voorbij lijken. Kun je weer rustig slapen en zorgeloos doorgaan met uitpakken.

Dat we dit soort dingen bij ons op school kunnen doen komt ook omdat we speciaal onderwijs zijn. In het reguliere basisonderwijs lukt je dat denk ik ook niet. Manier van omgang met kinderen is bij ons toch anders. Het sociale plaatje staat met giga grote hoofdletters bovenaan het lijstje van belangrijke zaken. Dingen als rekenen en lezen zijn wel heel belangrijk maar komen bij ons toch ná de sociale vaardigheden.

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik vind dat mooi...dat dat kan.Het is voor kinderen zo belangrijk...zulk soort dingen.Jij zal je best erg moe voelen na zo,n dag.....maar ook erg voldaan denk ik!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: fijn dat het toch allemaal goed gaat komen met de verkoop van jullie huis. Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht als ze al gordijnen opgemeten hebben en al een hondje hebben gekocht.
    @Boud: we zullen het donderdag mee gaan maken. Maar moet zeggen dat ik net wel even volschoot toen ik net weer een lading hormonen in mijn lijf aan het spuiten was. Wat voelt dat dubbel en je vraagt je af waar je het allemaal voor doet. Maar goed, het is niet anders. We wachten weer af welke gyn er donderdag weer is en hoe die weer er tegenaan kijkt.

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, 's avonds vaak bekaf:) Maar ik heb inderdaad een fantastische baan.
    Geen dag hetzelfde dus nooit saai. We gaan van politie agent, via maatschappelijk werkster zo over op theatermaker en als het moet doen we ook nog aan hardlopen (sprintjes trekken achter weglopende leerlingen aan;)) en zijn we daarnaast ook heerlijk kind met de kinderen. Lekker afwisselend dus. Heel vermoeiend maar ook boeiend en dankbaar:).

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees het gaat vast helemaal goed komen met die eitjes van jou. Dat je volschiet komt ook juist door die hormonen. Dus logisch dat je wat emo bent. Het blijft balen maar ik zie het nog niet zo somber in voor jullie.

16. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Moge dames.... zou Boud, als je er bent, ben je er goed hè!!!!!!!!
    Hihi.. begrijpelijk dat je er wat minder bent met al die drukte zeg, ik zal je niet meer lastig vallen goed :p ?
    @ Wax... ik heb geen facebook... dus ik zal je album hier wel ff spammen... maar die sprongen zijn leuk hè!
    Mandy heeft een tijdje niet gekleid... en nu was ze thuis aan de klei, en ja hoor, een raket, vliegtuig, pizza in punt stukken,.,.. wow allemaal moois :)
    Daar worden we dan toch weer blij van!
    @Hoop fijn dat het toch nog goed komt met de papier winkel!
    @ Jeetje... al weer gesetteld in de warmte?
    @ mees... komt vast goed met je eitjes!

Hier is alles weer stil en rustig.... mega irri pijnlijke boobies, gisteren al weer steken in mijn linker zij ( das veel te vroeg volgens mij...) pukkels..... alles als elke maand, alleen eem beetje vroeger, dus het zal wel weer een kortere cyclus zijn!
    Jammer dus.... :S

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mandysmamsie: leuk zo'n creatief kind. Ik heb kleurboeken, potloodjes en van alles voor m'n zoontje gekocht, maar een echte picasso zit er niet in. M'n zoontje is echt van de auto's, die kan uren lang naar de wielen van een autootje zitten kijken als hij op de tafel heen en weer rijdt. Met de vakantie had ik een cadeautje voor hem meegenomen, zo'n bord waarop je kan tekenen en wat je weer uit kan wissen. Tijdens de vakantie was hij daar dagelijks mee bezig. Maar helaas sinds thuiskomst zijn de auto's toch weer interessanter.
    En je klachtjes klinken als een aankomend ei. Hopelijk heb je je hubbie op tijd lief aangekeken. Gaan jullie nog op vakantie?

Ik heb gisteren mijn eerste werkdag weer gehad. Ik was alleen met een collega. Heb mijn mailbox helemaal weggewerkt met allemaal klusjes die daaraan vast zitten. Kan weer met een schone lei woensdag verder. Nu mijn 'thuiswerkdag', maar er is geen werk om te doen, dus we rekenen het maar als een vrije dag (met zo nu en dan de mails checken en reageren).
    M'n man is nu weer voor het eerst aan het werk, dus de vakantie is nu echt voorbij. Wel raar, want omdat wij zo vroeg zijn gegaan, heb je nu allemaal mensen om je heen die in de stress zitten omdat ze nog op vakantie gaan, terwijl wij al weer aan de slag moeten.

18. Hamsteren

Lol mees... ik zit al op me wachtbank :p
    Klussen hebben we zekers wel op tijd gedaan, hihi.... maar dit zijn helaas mijn over en al te bekende ongi kwaaltjes :(
    Wel lekker weer dat je al je werk af hebt in een dag, dus vandaag lekker rustig aan wennen aan het werken :)
    Hier moet devakantie zelfs nog beginnen... tis nog 1 schoolweek.
    Donderdag hebben ze tentenspeel dag... dus dat zal wel grappig worden! Autotjes zijn ook bere interessant... hihi... hier wint idd wel de knutsel doos, of het buiten spelen als het ooit nog es droog word....

19. Hamsteren

Ja ik spam wel door hoor.....
    Ik krijg zo meteen weer een eerste keer iets :)
    Mandy krijgt namelijk haar eerste rapport!
    Haaaaaaaa dat zal me benieuwen hihi!
    Staat vast iets in over eigenwilletje.... :p
    Ik gaat maar vast een euro in me knip zoeken.... kan ze daarna nog bij papsie bietsen :)
    Toch leuk zo iets.... hihi... zo heb ik weer genoeg gespamd?

OF zal ik dan toch even melden dat ik wat vlagerige misselijkheid heb...want daar heb ik sinds vandaag wel last van....
    Maar ja... ook dat heb ik vaker gehad, dus ik zeg voor al tegen mezelf wacht het maar af.... er is nog hoop!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ohh..dat klinkt wel erg hoopvol Mandysmamsie!

Deel Deze Pagina