We willen ook eerst kijken hoe en wat en ook met hun erover praten, want misschien kunnen haar eicellen wel gewoon gebruikt worden. Eitjes worden wel bevrucht, maar hij heeft hele slechte kwaliteit zaad. We weten ook niet of het een mogelijkheid is voor hun en wat ze precies willen, ze zijn namelijk al vrij ver in het adoptieproces. Maar ik heb wel zoiets als ze willen dat ik hun die mogelijkheid heb geboden en desnoods wil ik mijn wens voor een 3e er wel voor over laten gaan. Ben natuurlijk heel gelukkig met 2 gezonde kindjes! Maar op zich hebben we wel zoiets dat we misschien gewoon natuur zijn gang laten gaan en worden we zwanger is het zo en anders niet. Ook weet ik niet wat wijsheid is, wel/niet aan de anticonceptie en ik heb natuurlijk nog 2 vleesbomen. Die ik op den duur ook nog weg wil laten halen ivm vreselijk zware menstruaties. Weet ook niet of mijn bloeddruk/cholesterol nog een kink in de kabel kan geven. Eerst maar eens kijken wat de eisen precies allemaal zijn en erover praten wat het inhoudt.
Oh, ik heb linkje gevonden en als dit nog klopt zal ik geen eiceldonor mogen zijn. Eiceldonoren gezocht! - Dossier Sperma- en eiceldonatie - Gezondheidsplein.nl
@Lyanna: ik zou eerst even kijken hoe ze er tegenaan kijken. Mochten ze het echt graag willen, dan hoef je maar net over de grens te gaan en ze kunnen jullie zo verder helpen. Nederland is wat dat betreft maar bekrompen. Ben heel benieuwd hoe ze jouw aanbod vinden. @Hoop: hoe was het met je follikels? Hier bekaf thuis gekomen. Door die mutsenbollen ben je al moe en tel daar ook een beginnende ongi bij op. Een dweil ziet er volgens mij florisanter uit. Gelukkig nu weekend. Morgenavond met mijn moeder naar het concert van Jan Smit. Is helemaal in Ahoy, dus een hele reis. Moet zeggen dat ik er nu een beetje tegenop zie (en me afvraag waarom ik godsnaam die kaartjes ooit besteld heb), maar ga ervanuit als het eenmaal zo ver is, het toch wel leuk is. Net even een opvoedkundig momentje gehad. Mijn zoontje eet altijd al slecht. Volgens mij speelt hij ook vaak een spelletje, dus mijn man en ik hadden al nagedacht hoe we hem toch wat meer kunnen prikkelen om sneller te eten. Omdat hij al zo slecht eet, lieten wij vaak het bord nog staan omdat hij dan toch in de loop van de avond nog wat van het bord at. Niet echt slim, maar als een kind zo slecht eet is het al fijn dat er dan af en toe toch maar wat in gaat. Maar zo langzamerhand vonden we het toch tijd worden daar wat meer op te gaan sturen, om te voorkomen dat hij denkt dat het met iedere maaltijd een lopend buffet is de hele ochtend of avond door kan gaan. Nu dus het eten op tafel gezet en mijn telefoon ingesteld. Heb hem uitgelegd dat er zodadelijk een belletje af gaat en als het belletje gaat het eten weggegooid wordt. Hij ging toen wel snel wat eten. Na een paar minuten ging het alarm en met pijn in mijn hart toch het bord weggehaald, omdat als je A zegt, je ook B moet zeggen. Het was natuurlijk even drama, want toen ik alles weggegooid had, moest en zou hij toch echt worteltjes eten. Maar mezelf even flink gehouden en hem duidelijk uitgelegd dat hij te laat was. Hoop dus maar dat het systeem na een paar dagen z'n vruchten gaat afwerpen en we weer snel een smakelijk etend peutertje ervoor terug hebben.
@Mees klinkt als een goed opvoedkundig hoogstandje hoor! Ben heel benieuwd hoe meneertje morgen zijn maaltijd zal "beleven"! Heeft de ongi al doorgezet of nog niet. Ik vind het zo vreselijk balen voor je om zo snel al weer te weten dat het over is. Het geeft zo'n sombere vooruit blik. Gelukkig denken jullie dat zelf een keer een ivf bekostigen wel zal kunnen dus de volgende keer hoeft nog niet de laatste te zijn. Dat scheelt vast een hoop stress bij poging 3. @Lyanna ook al kom je dan misschien niet in aanmerking voor donatie, het feit dat je het overweegt zal jullie neef en zijn vrouw denk ik heel goed doen. Wie weet zet het ze wel aan het denken over vervolg stappen. Misschien dan wel niet met jou eicellen maar wie weet met die van iemand anders. Verder zei je al dat ze ver zijn in het adoptie traject, dus er gaat linksom of rechtsom vast nog wel een kindje voor ze komen. Door jullie aanbod weten ze in ieder geval dat jullie vierkant achter ze staan en ze iemand hebben op wie ze in geval van nood een beroep kunnen doen. Dat is met de oog op de komst van een kleine altijd een belangrijk gegeven.
Lyanna, tja het heeft nogal wat voeten in de aarde hoor hier doneren gaat helaas niet alleen omdat je dat graag wil, raar eigenlijk als je bedenkt dat je er heel veel mensen gelukkig mee kunt maken he?? Ik vind het allemaal heel krom, ze zouden toch juist blij moeten zijn dat vrouwen dat voor een ander willen doen denk ik zo. Maarja dat is een beetje hetzelfde als dat ik mijn emmies graag zou willen doneren maar er zulke strenge eisen zijn voor de ontvangers. Maar ik denk idd dat je neef en zijn vrouw heel blij zijn met het feit dat jullie er wel over nadenken. Mees, ik vind het hel goed hoor wat je hebt gedaan vanaaf met je kleine man, het is niet makkelijk maarja dat is opvoeden eigenlijk nooit. Ik heb zelf al heel wat traantjes gelaten hoor om wat ik soms al niet moest doen om iets van ze gedaan te krijgen. Maar het is het uiteindelijk allemaal waard. Hopelijk gaat ie over een paar dagen lekker eten en heb je deze fase ook weer overleefd. Hoe is het verder met je?? Is het al losgebarsten?? Hoop, al terug uit Gent?? Hoe is het gegaan?? Hier hoofd aan het breken over vanalles ppff welk merk flessen, het zijn er nogal wat heb geen idee eigenlijk en waarom dan de een of de ander?? Dekbed of toch gewoon dekentjes en dan natuurlijk weer waarom die of die?? Hahaha het valt nog nie mee!! Ach als dat alles is he?? Er zijn ergere dingen....
Sil lastig he al die keuzes die je overal in kunt en moet maken. Zoveel merken dat je er helemaal in kunt verzanden lijkt mij. Bij de meeste dingen kun je vast de hier aanwezige moeders ook wel om raad vragen of putten uit je eigen ervaring. Over de keuze tussen dekentje en dekbed schijnt het dat dekentjes bij die hele kleintjes veiliger is. Makkelijker om toch door te ademen wanneer ze onverhoopt met het koppie onder de deken terecht zouden komen. Maar schiet mij maar lek, ik praat alleen maar anderen na en heb er zelf totaal geen moer verstand van nog...
@ Sill: je moet je wel even verdiepen in de officiele richtlijnen, die veranderen nogal eens. Vroeger was het dekbedjes en nu weer lakens en een dekentje. Aan de matras worden ook allerlei 'eisen' gesteld, qua dikte enzo. Weet het allemaal niet meer precies, maar er zijn volgens mij wel hele sites waar het allemaal staat hoe en wat. Ik weet nog dat het mij helemaal duizelde van wat ik nou allemaal moest enzo ... ben het nu ook net zo hard weer vergeten.
@Boud: en zijn er bij jou al tekenen van een aankomende ongi? Ik dacht dat jij het een dezer dagen verwachtte? Ik gun niemand een ongi, maar jou wel, want dan kun je in ieder geval weer verder. En ja, mijn man en ik hebben het er wel eens over gehad om evt. 1 poging zelf te betalen. De gedachte eraan dat dat kan, geeft me wel wat lucht voor nu. Al hoop ik het niet nodig te hoeven hebben, want het is wel erg prijzig (zeker met mijn trage eitjes die behoorlijk wat ampullen puregon nodig hebben). Maar mijn man wil niet al te ver doorgaan met eigen pogingen betalen, omdat hij ook vindt dat je jezelf een beetje moet beschermen hierin. @Syl: ja, er is zoveel keus dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En wat Wax zegt, regeltjes veranderen continue. Eerst moesten ze op de buik, dan op de rug, dan weer op de zij. En zo ook met dekentjes, toen weer dekbedjes en nu weer dekentjes (waar je dan wel weer hoesjes van een dekbed omheen kan doen ). Doe vooral waar je je goed bij voelt, meid. Ik heb wel gemerkt dat ze in babyzaken erg van de commercie zijn en voor je het weet ben je een aardige zak geld kwijt, omdat ze makkelijk op je emotie (en teveel aan hormonen) inspelen. Ik heb overigens dekentjes gehad en Avent-flessen (maar dat terzijde). Hier is de ongi toch wel goed op gang gekomen. Dus het stadium van een mogelijke innestelingsbloeding zijn we nu ook wel voorbij. Vanavond weer een erger moment van mijn baas. Ze had me woensdagavond (!) een mail gestuurd of ik vandaag studenten hun examencijfer wilde geven. Op zich leek me dat wel moeten kunnen. Maar de dagen daarna is er zo'n hoos in mijn mailbox binnengekomen dat die mail helemaal ondergesneeuwd was. En vandaag ben ik zo druk geweest met andere taken, dat ik er ook niet meer aan gedacht heb. Vanavond kreeg ik dus een mail of ik vandaag nog (!!) de mensen hun cijfer wilde mailen, zoals afgesproken. Ik dacht nog, ze wil me gewoon pakken, want ze denkt natuurlijk dat ik dat niet meer zou lezen of zou kunnen versturen. Maar wie wat bewaart heeft wat. Ik heb een enorme mailbox waarin ik (gelukkig) alle mailadressen van de studenten nog had staan en heb ze net allemaal (met haar in cc) een mail gestuurd met hun cijfer. Het is weliswaar 11 uur 's avonds, maar het is nog vandaag . Het is net, of ze me gewoon op m'n bek wil laten gaan, zodat ze weer iets heeft om me op af te zeiken. En als je zo op je strepen staat, terwijl je collega's bijna onder de werkdruk bezwijken (wat we haar ook minstens iedere dag wel een keer vertellen), dan ben je nog niet waard dat je een schop onder je kont krijgt. We hebben een heel groot congres waar zondagavond 75 mensen uit het buitenland op de stoep staan en daarnaast nog eens 20-30 sprekers. Misschien kunnen jullie je beter voorstellen wat dat voor een werk inhoudt, als mensen continue vragen hebben over de factuur, de reisroute, wijzigingen in aankomsttijd hebben, en sprekers veel te laat van alles aanleveren. Ondanks dat we dat ook regelmatig bij haar in de oren knopen, lijkt zij het dus niet te snappen. Maar goed, het is weekend en zij mag ergens in wegzakken waar het heel donker is. Morgenochtend zal ik me behoorlijk moeten haasten, want ik ga met mijn zoontje bij peutergym kijken. We zijn al langer naar iets op zoek voor hem en hierop werden we geattendeerd door het consultatiebureau. Het vroege clubje is vanaf 3 jaar en dan is het de bedoeling dat je als ouder ook een beetje meedoet. Direct daarna is er een peutergymles voor kinderen vanaf 3,5 jaar, waar ze dan ook samen liedjes gaan zingen in een kring en samen dus spelenderwijs simpele gym oefeningen doen. We beginnen dus eerst bij de allerkleintjes en als hij het leuk vindt, kan hij over een paar maanden naar dat andere klasje. Ik ben erg benieuwd hoe hij het vindt. Als we daar klaar zijn, dan moet ik snel nog wat boodschappen doen, wat opruimen in en om huis en eind van de middag moet ik al weer op pad richting concert en ben er ook weer laat van thuis. Kortom, een druk dagje voor de boeg.
Even snel een update: ik had 1 hele grote follikel,3 behoorlijk grote en verder allemaal kleintjes.Net pregnyl gespoten en zondag IUI. Ik was vanavond pas om 7 uur thuis,vanmorgen om 6 uur weggegaan.Ik ben echt helemaal af! Wel blij! @Mees: wat klote meid!Weer een teleurstelling! Dikke knuff!
Mees, wat ontzettend kut! Toen het bij mij over was moest ik er wel aan denken dat de punctie eigenlijk voor je lichaam de eisprong is. Dus stiekem moet je er 3 dagen bij optellen. Wat het niet minder #$%^&^%$*& maakt. Wat betreft dat zelf betalen, dat moet het zh ook nog wel willen. Ze doen dat niet zomaar (sowieso is mijn zh volgens mij daar heel streng in) ik heb op internet gelezen dat zh dat niet ook zomaar doen. Dan moet je wel in je vorige pogingen aan bepaalde eisen hebben voldaan. Maar volgens mij is jouw zh niet zo moeilijk, én je hebt eerst nog een vergoede poging voor de boeg. Hoop, ja dat is wel een hele reis he, maar wel voor een goed doel ? 4 follikels rijp, hebben ze het met jou nog gehad over het risico van een twee/meerlingen zwangerschap. Mijn zh zou de IUI afblazen met deze hoeveelheid, vooral omdat je toch altijd redelijk snel zwanger bent. Moet je voor je IUI weer alleen? Lyanna, die voorwaarden zijn volgens mij alleen als je als onbekende eiceldonor wil doneren en niet als bekende donor. Volgens mij mag dat tot je 40 bent. Hier stond overigens niets in over dat je eigen gezin compleet moet zijn. Ik heb zelf niet veel te melden. Het is een raar idee dat gisteren een beslissing is genomen over mijn wel of niet door mogen en ik daar nog tot volgende week maandag op moet wachten.
@Xon: ik heb zitten rekenen dat ik nu precies met 4 wkn ongesteld geworden ben. Die Orgalutran die ik gebruikt heb ipv de Decapeptyl onderdrukt volgens mij alleen maar even je eisprong, maar legt niet je hele cyclus plat (en brengt je in de overgang) zoals de Decapeptyl. Ik denk dus dat dit gewoon mijn eigen cyclys is en ik dus netjes op tijd ongesteld geworden ben (wat ik natuurlijk niet gehoopt had). We hebben eerst nog een derde poging inderdaad en daarna zullen we verder zien. Ik denk dat ze in mijn zkh er op zich niet moeilijk over zullen doen als ik een poging zelf zou willen betalen, maar ik hoop datik daar uberhaupt niet over na hoef te denken. Het zou natuurlijk extra zuur zijn als je 4000 euro uit eigen zak betaald heb en het mislukt dan. Maar goed, komt tijd, komt raad. Inderdaad een raar idee dat je besproken bent en je moet nog zo lang wachten. Kon je maar vlieg zijn in die bespreek-kamer, hè? @Hoop: wow, zoveel follikels. Daar moet toch een 'match' tussen gaan zitten straks. En mooi dat het op zondag valt, toch? Nou, meid, fijn dat je snel weer op de wachtbank mag aansluiten. Hier niet veel te melden. Vanmorgen naar de peutergym geweest. Dat was natuurlijk extra spannend voor m'n zoontje, maar hij kwam na een tijdje een beetje los. Als ouder moest je ook mee doen, dus wel leuk om zo met je kind bezig te zijn. Hij is nog een beetje beduusd van alles en zit even bij te tanken met zijn duim en knuffels, maar hoop voor hem dat hij het leuk genoeg gaat vinden en vaker wil gaan. Nu zo even boodschappen doen. Moet ook gebeuren.
NOD-WACHTBANK 27-10 Waxientje 39-1e ronde na 2e MK -2e kind 04-11 Sayen 36-2e ronde-2e kind 22-11 Sneeuwmees 41- eigen poging na mislukte IVF-2 - 2e kind 19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI, poging 2-1e kind ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind 14-10 Mandysmamsie 35-ronde 43-2e kind 15-10 Hoop42 43-ronde 12 na 3de miskraam-5e kind 16-10 Ricmar 39-ronde 6 -2e kind ZWANGER 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!! 10-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? BEVALLEN 14-09-12 Lyanna 37 - J.ivano (Ricmar had het goed) VOORSPELLING Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje Mees: jeetje meisje Boudicca: Jeetjemeisje Jeetje: Sillysa Sillysa: Jeetje meisje Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje Xon: Jeetje meisje Maureen: Jeetje meisje Ricmar: Jeetje meisje Sayen: Jeetje meisje Lyanna: Jeetje meisje
Goedemorgen dames, Mees, wat leuk dat gym met die kleine, lijkt me echt leuk om te doen samen. Hoop voor jullie dat het trouwens niet zover komt dat je het zelf moet gaan betalen hoor, das toch wel een smak geld zeg, jemig... Ik heb trouwens besloten om ook gewoon voor een duo-deken te gaan en de flessen van Avent, is al besteld!! Voordeel van de duo-deken vind ik dan wel dat je er gewoon een dekbedovertrekje om kan doen en het in de zomer dunner kan maken door er 1 weg te halen. En veel plezier vanaaf bij Jan Smit!! Xon, ik hoop dat het gesprek van gisteren voor jou gunstig uitpakt, ga voor je duimen!! Hoop, mooi hoor 4 follikels hopelijk komt er deze keer echt iets moois van!! Hier niet zoveel te melden, man is met babykamer bezig en ik mag van hem nix doen dus ga zo maar even lekker struinen op de markt denk ik..... Fijne dag allemaalllll
@Syl: wat fijn dat je er uit bent en alles al besteld hebt. En wel grappig dat je niets mag doen van je man. Maakt het des te leuker om als je thuis komt ineens de vooruitgang te zien. Begint nu wel echte vaste vormen aan te nemen met spulletjes uitzoeken en de babykamer klaar maken, hè? Ja, en ik hoop ook echt dat we het niet hoeven te overwegen een poging zelf te betalen, want het is inderdaad een enorme smak geld. Dus we duimen nu nog maar extra van onze eigen pogingen (want in principe zou het toch ooit nog wel een keer moeten kunnen lukken) en dan op naar de derde poging. Overweeg zelfs om niet al in december, maar zelfs in januari pas te beginnen. Maar ik denk dat het rond december toch wel weer begint te kriebelen. Hier net boodschappen gedaan en overvallen door een enorme hagelbui. Verder staan de sluizen op volle sterkte open en heb enorm bloedverlies en behoorlijke stolsels zelfs. Dat is een tijd geleden dat ik zulke stolsels had. Het voelt nu helemaal tegenstrijdig om nog door te proppen met die mutsenbollen, maar denk als ik het zkh bel maandag dat ik dat toch als advies krijg. Bleghhh...
Goedemiddag Mees balen dat het dan ook nog eens zo'n heftige ongi is deze keer. Net of je lijf het dan nog even wil inwrijven dat het ècht niet raak is ook al wist je dat zonder die heftige stolsels ook al. Bah. Misschien wel heel goed dat je vanavond naar het concert gaat. Kun je lekker je gedachten even verzetten. Dat peutergym is leuk hè! Vriendin van mij heeft haar kinderen ook op zoiets gehad en zowel zij als de beide jochies waren reuze enthousiast. Tot ze ruim vier waren. Toen werd het voor de heren toch ineens 'te meisjesachtig' en dat op die leeftijd al. Zo'n houding zie ik trouwens ook al bij mijn neefje van ruim 3 1/2. Roze dingen zijn voor meisjes....waar haalt zo'n kind dat op die leeftijd al vandaan??? @Sil verplicht niets mogen doen, mmmm... inderdaad dan maar lekker geld uitgeven . @Hoop inderdaad veel follikels zeg! Mijn zh zou dan ook zeg 'pech gehad, deze maand slaan we over' Gelukkig denkt jou zh daar anders over maar er is inderdaad zoals Xon zegt wel een zeker risico aan verbonden. In theorie kunnen ze alle vier bevrucht worden en als er dan ook nog eens 1 of 2 spontaan gaan delen... Wel heel veel als als als-en maar mijn zh vind alleen het idee al afschrikwekkend genoeg om te weigeren de inseminatie te doen. Fijn dat het trouwens op zondag valt. Ik neem zomaar aan dat je man dan makkelijk mee kan en geen gedoe volgt over vrij vragen. Succes morgen! Er moet toch minstens 1 winnaar van die 4 zijn, die besluit om lekker 9 maanden te blijven zitten. @Xon is er dan geen arts die jou even belt om de uitslag door te geven van het gesprek Ik had verwacht dat dat zou gaan gebeuren en dat er dan, in het gesprek dat jij dan krijgt, een toelichting zou volgen over het Waarom niet of (veel waarschijnlijker) onder welke voorwaarden juist wèl. Pff raar hoor dat er al voor je besloten is maar dat jij nog volledig in onzekerheid zit. @Wax ik zag dat jou NOD vandaag is (althans volgens het lijstje) Is er al onraad te bespeuren of is alles nog mooi rustig? Hier al wel de eerste voortekenen van een naderende ongi maar denk niet dat het dit weekend al gaat gebeuren. Dat zou voor mijn lijf ook wel wat te vroeg zijn (maar een mens mag altijd hopen nietwaar) Ik zit vandaag pas op dag 29 wat voor mij redelijk kort is. Meestal 32 à 33 dagen (maar ook wel eens een uitschieter van 39 dagen gehad) in een niet gestimuleerde cyclus. Nou zijn dìe de laatste, bijna, 2 jaar natuurlijk ver in de minderheid dus wie weet is mijn lijf wel zo van slag dat het van schrik toch eerder is dan ik verwacht. We zien wel. In ieder geval ben ik met zekerheid volgend weekend wel bezig aan mijn volgende poging. Pff, bijna klaar met 'niksen' Vanavond uit eten met een jarige broer. Wordt vast gezellig...(en laat) Bovendien hoef ik voor de verandering eens niet zelf te rijden dus mag ik ook aan de wijn. Kan nu nog dus daar gaan we het maar even goed van nemen denk ik zo. Vast een fijne avond dames!
@Boud: het peutergym is inderdaad wel grappig. We willen het doen om hem toch een beetje met andere kinderen te laten spelen en indirect toch een beetje aanleren naar anderen te luisteren. We moesten in een kring lopen op muziek met elkaar en dan simpele vliegbewegingen maken, of Jan Huige in de ton. En dan eventjes heel hard rennen met elkaar. En dan als de muziek stopte weer even rust houden. M'n zoontje snapte het allemaal nog niet helemaal, maar goed, hij is er ook om te leren. Door de hele gymzaal stonden er hele stellages met dikke matten, een soort berg van matten en een soort van wiebelende brug. Deze gym is ook bedoeld om een kind een beetje gevaren te laten inschatten en ook zelfvertrouwen te krijgen om bijv. van iets wiebelends af te springen en om balans te leren houden. Dus ook al lijkt het ongeorganiseerde ge-ren nergens naar, er zit een achterliggende gedachte achter. Zo te horen dus al wel een ongi in aantocht bij jou. Snap dat het dit weekend nog niet is, maar het gevoel dat het eraan zit te komen is natuurlijk ook al hoopvol. En die heftige ongi van mij is inderdaad niet prettig. Net of het embryootje er met geweld eruit gegooid wordt, zo van, jou moeten we niet. Ik moet zo weer die mutsenbollen erin proppen, maar dat staat me nu zo tegen. Maar we zien het maar als weer een grote schoonmaak voor de volgende poging. Op zich vind ik het wel vervelend dat het nog zo hevig is en ik moet nog een tijd in de trein, metro, lopen en lang zitten daar. En het gedoe in zo'n wc-hokje is ook niet alles. Maar goed, het is niet anders. In eerste instantie leek me het concert wel leuk om naar uit te kijken in mijn spannende wachtweken. Niet wetend dat het al weer einde oefening zou zijn. Jij heel veel plezier vanavond. Is dat de broer die je niet gezien hebt tijdens onze date? Nou, neem maar een lekker glaasje wijn. Nu kan het nog!
@Xon:vorige keer had ik ook 3 follikels en toen zei de gyn: als je 38 jaar was geweest,dan hadden we de IUI afgeblazen.Maar omdat jij al 43 jaar bent zijn je kansen al een stuk minder,dus van ons mogen jullie de IUI gewoon doen.We moesten zelf een beslissing nemen daarin en we hebben gekozen om toch de IUI te doen.Gisteren is er nergens over gesproken,er is kans op een meerling.Dat weten we. @Mees: de stolsels zullen wel komen doordat er toch vruchtjes in je baarmoeder gezeten hebben...er komt toch meer los dan denk ik. Tis wel heel wrang. @Boud: mijn man gaat lekker mee.Moet ook wel,want hij moet om half 10 zijn zaad inleveren.Half 1 is de IUI.Dan gaan we tussendoor nog maar even Gent in. Fijne avond bij je broer! @Sill: nog wat leuks gekocht op de markt?
Mees nee, de broer die jarig is is niet de broer die ik 'over het hoofd gezien' heb. Haha ik heb ze in soorten en maten. Hoop dat je man mee moet dat leek me nogal voor de hand liggend, ik was me er wel van bewust dat hij zijn aandeel zou moeten leveren. Ik bedoelde dat het fijn was dat het op zondag kan omdat hij dan (waarschijnlijk) geen gedoe heeft om mee te gaan i.v.m. zijn werk. Heel veel succes morgen! Dat het maar de laatste keer mag zijn dat dokters assistentie nodig is! Nou dames ik ga er zo vandoor. Mag ook wel het is 18:45 en ik rammel van de honger. Helaas pas een tafel gereserveerd om 19:45 dus moet nog even vol houden....
Heey dames, @Mees: Wat ontzettend jammer en verrot dat 't toch weer niet gelukt is. Dikke knuffel meid. Wat oneerlijk, dit had je natuurlijk niet verwacht (zo vroeg ook). Ik hoop dat 't niet zo ver zal komen dat jullie 't zelf moeten bekostigen. Wel jammer dat er altijd zo'n stopmaand tussen zit. Maar zodra het zover is duim ik weer voor je. @Hoop: Succes vandaag! Erg spannend allemaal. Maar ik denk dat dit 'm gaat worden. Ik duim voor jullie. @Boud: Jij dus weer bijna van start met de volgende en hopelijk laatste poging. Zal voor je duimen. @Xon: Gelukkig krijg je de fijne arts. Jammer dat je langer in spanning zit terwijl er van hun kant eigenlijk al duidelijkheid is. Heb je nou morgen het gesprek? Of na volgende week? Ik duim voor je. @Caatje: Wow alweer 25 weken! Echt te gek meid. Gefeliciteerd en geniet ervan. @Preggies: Wat leuk om er zo mee bezig te zijn lijkt me. Kamertje, spulletjes. Geniet ervan. @"Nieuwe" mama's: Geniet van de kleine. Wat gaat 't snel zeg. En succes met 'n balans weten te vinden tussen werk en thuis. Vergt toch wel tijd hè voor dat zover is? @Wax: Hoe is 't bij jou nu meid? Bijna NOD maar ik las dat je zelf niet denkt dat 't nu al weer gelukt zou zijn. Wie weet, ik duim toch nog door voor je tot 't tegendeel bewezen is. @Iedereen: Bedankt dat jullie naar me vroegen en aan me denken. Ik denk ook aan jullie hoor. Jammer dat ik niet bij de date was. Had jullie toch wel graag gezien en had Jeetje en Syll zwanger willen zien. Én er was zowaar een lieve zp-baby bij las ik. Ja jammer dat ik hem niet gezien heb. Zal de foto's eens bekijken. Waar staan die? Bij Lyanna denk ik? Hier even niets te melden. Niet dat er niets aan de hand is maar het is teveel om op te schrijven of op in te gaan nu voor me. Maar naar omstandigheden gaat het wel (mooie zin is dit hè? Prachtig wat daar allemaal in besloten kan liggen. Nouja niet 'prachtig' maar ik bedoel wat 'taal' betreft (ik hou ervan). Kom binnenkort vast regelmatiger weer online. Maar ik zit nu even in een bubble, zoals een vriendin van me dat altijd zo mooi zegt. Het is niet alleen maar negatief. Komt goed. Liefs.