Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: zo, je buikje is inderdaad goed gegroeid, sinds de foto van de 3 wkn daarvoor. De rust in NL heeft je goed gedaan, zo te zien. ;) En helemaal niet raar, hoor, dat het best wel weer lekker is dat je man aan het werk is. Ik vind het leuk als mijn man thuis is, maar als hij aan het werk is, kan ik daar ook best even van genieten. Even lekker tutten, bankhangen en baas over de afstandbediening.:D

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, je tranen zijn toch logisch. het is iets wat je heel graag wilt en als het dan niet lukt ben je uiteraard erg verdrietig. heel fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt.

@jeetje, dat buikje begint lekker groot te worden!! leuk he!

hier morgen weer lekker vrij, is wel heel fijn hoor. kleine man slaapt heerlijk door vanaf uur of 8. daarvoor slaapt hij ook al, maar dan moet hij nog een fles. die komt steeds beetje vroeger. toch af en toe wel raar hoor, hem niet in bed flesje geven..... maar allang blij dat het slapen (en eten en de rest) zo goed gaat.

3. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ben even afwezig geweest, even geen zin om mee te praten na het verlies van mijn paardje.

Ik had gehoopt hier goed nieuws te lezen, maar helaas... Sterkte dames, wat een teleurstelling weer voor jullie.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sayen, wat een triest bericht dat je paardje er niet meer is. Knuff!!!

Rest wel mee gelezen, maar druk met andere dingetjes gehad. Sorry!!! XXX

Vanochtend voor nacontrole naar de gyn geweest en alles even door gesproken!

Alles was prima en even overleg gehad mochten we voor een 3e kindje gaan hoelang wachten en dat is toch een jaar. :( Dus gevraagd of ik de Mirena kon krijgen vandaag, maar normaal doet zij het niet. Zij houdt 8-10 wkn aan, maar omdat vorige keer door andere gyn met 6-7 wkn wel geplaatst is wilde ze wel even kijken of het kon en baarmoeder genoeg gekrimpt zou zijn. En gelukkig zag alles er goed uit en ze dacht dat ik nu tegen eisprong aanzat ivm heldere afscheiding! Kan dus met zo'n 1,5-2 wkn mijn 1e ongi verwachten dan, maar misschien qua dagen kort ongi geweest op 21-22 oktober. Dus Mirena is geplaatst en ik moet voor een controle echo op 19 december.

Verder erover gehad als wij voor 3e gaan of ik dan om cyclus te verlengen ook weer Utrogestan mag gebruiken, aangezien we er nu over denken om niet voor IUI te gaan en kijken of het nog op de natuurlijke wijze mocht lukken. Dat was volgens haar geen probleem en zou ik via HA kunnen regelen, maar mocht die moeilijk doen dan kan ik het ook via zkh doen. Want daar kennen ze mijn hele geschiedenis en zo van IUI en de Utro.
    Wat ik ook al zeker weet, mocht ik nog een keertje zwanger worden dan wordt het zeker een geplande keizersnee ivm dat ik 2x eerder keizersnee heb gehad. Dit omdat de baarmoeder grotere risico's loopt om bij weeën te scheuren.

Verder moet ik de ijzertabletten opmaken, had voor 3 maand mee gekregen en normaal zou het met 1x pd met 2 maand wel weer op goed niveau zitten. Mocht wel prikken, maar 3 maand tabletten gewoon opmaken en dan is het ok. Overtollig gaat toch via ontlasting eruit en aangezien ik geen obstipatie heb kan het geen kwaad.

Toen we klaar waren gelijk door naar de radiologie en afspraak gemaakt voor de kleine. Die krijgt op 25 januari zijn echo voor de heupen, CB heeft geen vermoeden heupdysplasie maar ivm dat het in de familie zit controle. Hoop dat de kleine net als zijn broer geen spreidbroekje nodig heeft.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: logisch dat je even tijd voor jezelf nodig hebt gehad. Ieder verlies is er een teveel en daar heb je gewoon even tijd voor nodig om een plekje ervoor te vinden. Wel fijn weer even van je te horen. Misschien een vervelende of brutale vraag, maar wil je weer een nieuw paard?
    @Lyanna: fijn dat alles goed was bij de gyn en het spiraaltje weer geplaatst is. Hoe dubbel is dat, dat wij allemaal natuurlijk helemaal niet aan anticonceptie willen denken. En ik zie dat je nu, na het krijgen van je wondertje, een ander doel voor ogen hebt om naar toe te werken. Veel succes ermee! Hoe is het gesprek nu met je neef afgelopen vorige week? Denk je ze te kunnen helpen?

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ik had liever nog geen spiraaltje genomen en de natuur zijn gang laten gaan. Omdat we toch wel wens voor 3e hebben en 2e natuurlijk ook niet makkelijk ging.
    Maar aangezien ik echt een jaar moet wachten toch maar voor een spiraaltje gekozen en is echt dubbel allemaal. Maar willen natuurlijk geen risico's lopen nu.

Afgelopen zaterdag zijn neef en vrouw geweest en we hebben een heel gesprek al gehad. Vrijdag hebben ze een gesprek met de arts en zijn alle gegevens uit Düsseldorf er zijn en hopen ze antwoorden te krijgen hoe en wat precies.
    Maar de artsen in Düsseldorf en kliniek waren echt verbaasd naar het resultaat van de behandeling.
    Maar kliniek gaat alles in het werk stellen om misschien nog wat voor ze te kunnen doen, is dus even afwachten.

Verder hebben we uitgebreid over mogelijk eiceldonatie gesproken en ze vinden het zo lief en geweldig dat ik dat voor ze wil doen.
    Ze hebben zo wie zo al een zaaddonor (neef heeft slecht zaad) en houden mij in ieder geval zeker in gedachten.
    Dus hangt in ieder geval even vanaf hoe en wat ze horen en hoe verder.

En gelukkig met de Mirena kun je op zich snel weer een gewone cyclus hebben (had na de vorige keer ook gelijk weer goede cyclus) en zou ze dus snel kunnen helpen mocht het nodig zijn.
    Want Xon had gelijk, bij een bekende donor is leeftijd 40 jaar en mocht er een zwangerschap uit voortkomen worden vaak ook de onderzoeken gedaan die bij 36 jaar en ouder gedaan worden.

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik heb nu eerst maar een ander doel! Ik wil afvallen, ga niet extreem lijnen hoor, maar wil kijken dat ik volgend jaar sept misschien (hopelijk) 75 kg ongeveer weeg. Vandaar die banner nu!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: ik zat zelf ook te denken waarom jullie de natuur niet de gang lieten gaan, maar las toen dat er een jaar pauze geadviseerd wordt. Ik heb zelf toen een koperspiraal gehad, omdat ik ook voor kortere tijd iets wilde hebben, maar wel snel weer mijn cyclus terug (zonder hormonen in mijn lijf om te ontpillen).
    Toen ik hem liet plaatsen, stelde mijn gyn zelf voor om de natuur z'n gang te laten gaan. Maar wij hadden toen voor ons zelf afgesproken weer te beginnen als hij een jaar oud was. We wilden gewoon dat eerste jaar lekker genieten en bewust meemaken en geen stress van ovutesten en negatieve zw.testen. Ook had ik toen last van mijn bekken en wilde eerst even alles tot rust laten komen. Omdat ik bij mijn zoontje zo snel zwanger was, ging ik er (hoe naief kun je zijn) ervan uit dat een tweede ook wel weer vrij snel zou gaan lukken. Hoe dom kun je zijn. Achteraf had ik dus misschien beter niets meer kunnen gebruiken en er gewoon gelijk al voor gaan. Maar ja, dat is gel*l achteraf!
    Ik hoop van harte dat je neef en z'n vrouw toch nog ergens geholpen gaan worden. Voor hun denk ik wel fijn dat er ook dus mensen om hun heen zijn die ze ook nog willen helpen. Dat lijkt mij persoonlijk een rustiger gevoel geven.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, normaal zou ik ook voor koperspiraal gaan. Maar aangezien ik vreselijk zware menstruaties heb is dit de betere optie voor mij. En na het verwijderen vorige keer in maart had ik in aug pos zwangerschapstest in handen alleen toen geëindigd in een MA. Dus redelijk snel nog.

We hebben het ook over de menstruaties en vleesbomen gehad en aangezien die van mij in de spierwand zitten een paar mogelijkheden om er wat aan te doen zodra we geen kinderwens meer hebben. Zoals, medicijnen embolisatie en anders baarmoeder verwijdering.

10. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Sneeuwmees: Helemaal geen vervelende vraag hoor :) Ik heb nog 2 paarden, ik zit dus niet zonder. Is een beetje een uit de hand gelopen hobby :D
    Gelukkig woon ik in agrarisch gebied en heb ik stal en wei aan huis. Als ik ergens stalgeld moest betalen had ik er echt geen 3 kunnen betalen! De 2 die ik nu nog heb zijn moeder en dochter. Was niet echt de bedoeling om destijds het veulen te houden, maar ze was zo leuk :D

Gek he, dat je bij je zoontje zo snel zwanger was, en dat het nu zo lang moet duren.

Lyanna: Jammer dat je een jaar moet wachten voor een 3e, waarom is dat als ik mag vragen? Ivm keizersnee of zo?
    Succes met afvallen!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: zo te horen hoef jij je inderdaad nog niet te vervelen. Lijkt me een behoorlijke klus om zoveel paarden te verzorgen. Als ik al zie hoeveel tijd mijn nichtje met haar ene paard kwijt is. Maar wel lekker dat je je paarden aan huis hebt. Is altijd mijn ultieme droom geweest. Lekker vrij wonen en dan uitkijken op een weiland met paarden, koeien of schapen. Helaas is het in mijn geval een rijtjeshuis geworden.
    @Syl: wat ben je stil? Echt geveld door de griep?

Hier een vrije dag, maar nog niet echt het idee vrij te zijn. Mijn moeder heeft afgelopen weekend haar hand verbrand. En begin deze week zei ze tegen mij dat ze ervan baalde omdat ze graag de ramen thuis wilde zemen en dat nu niet kon doen met haar wond. Dus, omdat ze ook altijd genoeg voor mij doet, vanmorgen even als verrassing bij haar de ramen gaan zemen.
    Tussen de middag moest ik naar het werk toe voor een lunch waarbij 3 nieuwe collega's voorgesteld zouden worden. Niet veel zin in, maar toch maar gegaan. Net dus pas terug. Wil nu de bovenverdieping even grondig schoon gaan maken. Mijn man is nu even weg met mijn zoontje, zodat ik even mijn gang kan gaan.
    En dan moet ik al weer bijna naar mijn avondwerk en is mijn vrije dag dus al weer voorbij. Heb ook nog eens koppijn, dus zometeen eerst maar even wat innemen.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Morgen ( 2 november) zou mijn uitgerekende datum zijn geweest (van de mk in maart ...).

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: sterkte, meid! Blijft een raar idee, hè? Ik heb het ook wel in de maand november. Mijn uitgerekende datum zou 5 november zijn en wij hadden het er al over gehad dat we dan de ks op 1 november zouden gaan plannen (1-11-11). Dus ik moet zeggen dat ik rond deze tijd ook vaak even met mijn gedachten afdwaal.
    Was je ongi overigens netjes op tijd? Nou, hopelijk een succesvolle volgende ronde voor jullie.

Hier ongi zo goed als voorbij. Tijd om weer vooruit te gaan kijken. Morgen belt mijn acupuncturist weer op, omdat ze mij meestal wil behandelen voor en na de eisprong. Dus voor volgende week zal er wel weer een afspraak gepland worden, ovutesten heb ik nog, werkrooster van mijn man valt redelijk gunstig. Dus wij zijn er klaar voor volgende week! Nu afwachten of mijn eitje op tijd tevoorschijn komt.:)

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees en Wax sterkte met deze voor jullie moeilijke data.

Hier nog steeds veel hoofdpijn dus niet zoveel puf om mee te schrijven maar ik lees wel mee hoor dames. Ik duik vanavond ook maar weer vroeg mijn bedje in. In de hoop dat ik tijdens mijn slaap even geen last heb van die #$@*& hoofdpijn.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: vervelend als je continue hoofdpijn hebt. En balen dat je er alleen 's nachts geen last van hebt. Had gehoopt dat het na een paar dagen gebruik af zou nemen, maar dat lijkt nog niet erg het geval. Nog 5 dagen tot de echo en dan hopelijk snel meer info wanneer je de tp krijgt. Nog even doorbijten helaas.
    @Jeetje: morgen je 20 wkn echo. Ben je al een beetje zenuwachtig? Je bent zo stil. Nou, meid, nog een dagje wachten en dan kun je je kleine meisje weer even bewonderen.
    @Syl: hoe is het met je? Je wordt gemist, meid!
    @Hoop: ook jou mis ik. Gaat alles goed met je na de IUI? Wanneer mag je testen?

Kreeg gisteren een mail van iemand waar ik al jaren een klus mee samen doe voor mijn werk. Hij stopt de samenwerking. Ik weet dat er gedoe is geweest over zijn vergoeding tussen mijn baas en hem. Maar blijkbaar is dat niet opgelost, want hij trekt de stekker uit de samenwerking.
    Baal er wel van. Zij wil zo graag directeurtje spelen en haar poot stijf houden (want dat hoort daar blijkbaar dan bij) en nu ben ik een leuke klus kwijt die ik al 6 jaar met veel plezier heb gedaan. En bedankt! Had mijn baas daar eigenlijk even over willen spreken, maar nu is ze er blijkbaar niet vandaag. Op zich ook wel lekker.
    Verder hebben we gisteren een kennismakingslunch gehad met de 3 nieuwe collega's die aangesteld gaan worden. Ik zat naast iemand en heb er leuk mee gekletst. Ik vroeg haar hoeveel uur ze ging werken. Toen legde ze haar planning uit hoe ze het wilde doen en toen zei ze dat ze vrijdags dan thuis ging werken. Toen brak even mijn klomp. Ik moest juist mijn thuiswerkdag eraan geven omdat mijn baas geen structurele afspraken wilde hebben wat betreft vaste thuiswerkdagen en nu kan het blijkbaar weer wel bij een nieuwe medewerker. Weer een puntje om een keer aan te kaarten.
    Verder is vandaag mijn officiële testdag. Was het vanmorgen ook helemaal vergeten en ik was al laat. Zal het vanavond nog even doen om dit boek weer dicht te kunnen doen.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Mees: ja het is best wel een raar idee ... ik zou denk ik niet bij nagedacht hebben als ik destijds niet een uitroepteken bij de datum in mijn agenda had gezet ... die zag ik staan en ik heb me echt even af moeten vragen waarom die daar stond, was het eigenlijk kwijt.

Mijn ongi was mooi op tijd inderdaad en hier ook alweer bijna voorbij. En ik merk nu toch wel serieus aan mezelf dat de motivatie om verder te gaan ver te zoeken is, ik heb de neiging om het bijltje erbij neer te gooien.

Dat hele gedoe met die ovutesten, het op commando klussen, dan de spanning in de weken erna, weer die terleurstelling. Maar ben je zwanger gaat het ook weer fout, ik wordt er moedeloos van en heb er weinig zin meer in. Waar doe ik het voor, F wordt al zo groot en het gaat eigenlijk allemaal prima zo met haar alleen, ze stelt ook geen vervelende vragen terwijl ze nu van bijna alle zwangerschappen in onze omgeving af weet. (behalve die van de buurvrouw). Maar ja, toch nog maar even doorgaan, ik wil later geen spijt hebben en het gevoel hebben dat ik het misschien wel NET iets te vroeg heb opgegeven. Iedereen met wie ik het erover heb vindt het hoopvol dat ik toch al een paar keer zwanger ben geweest ook al ging het mis. Pfffff, nou ja vandaag en komende weekend eerst andere dingen aan mijn hoofd, leuke dingen!

Jullie ook allemaal een goed weekend hoor!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Volgens mij hebben onze berichtjes elkaar gekruist. Vandaag dus jouw officiele testdag, lijkt me ook raar om dat nu nog te moeten doen zeg! Je bent al helemaal bezig met de volgende ronde, he. Veel succes daarmee!

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen dames,

Heb niet veel fut om te schrijven, heb wel meegelezen hoor. Ben helemaal ziek hier dus hoop dat het snel over gaat voel me echt bagger...

Mees, veel s6 met het testen vandaag, wat je zegt dan kun je iig dit boek sluiten en verder gaan. Dikke knuffel, en wat vervelend dat iemand waar je al zolang mee samen werkt er mee stopt, maarja hij heeft natuurlijk ook recht op zijn vergoedingen.

Jeetje,morgen je echo ja?? Spannend meid!!

Wax, jij ook veel sterkte vandaag.

Boud, vervelend dat het niet beter wordt met die hoofdpijn zeg, heel veel sterkte hoor.

Ik ga weer bankhangen en nix doen blehhhhhh....

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: ik heb hetzelfde ook wel een beetje. Op mijn leeftijd is het al moeilijker om zwanger te raken en als het dan lukt zijn de kansen dat het misgaat zelfs nog vele malen groter. Soms vraag ik me ook af waar ik het voor doe. Ik kijk zelf ook wel naar mijn zoontje en reken voorzichtig uit hoe het zou gaan vallen iedere maand. Als ik nu zwanger mocht raken beval ik net een maand voordat hij naar de kleuterschool gaat.:( Maar ja, ik heb later liever spijt dat ik alles geprobeerd heb, als dat ik denk. Had ik maar.... Nou, we hopen dat we dit soort twijfels binnenkort gewoon niet meer hoeven te hebben omdat we gewoon hartstikke (goed) zwanger zijn. En bij mij werkt het net andersom, dat na het geknutsel en klinische gedoe via zo'n zkh (waar er van eigen 'geklus' niets kwam), het ook wel weer eens prettig is, met zijn tweetjes aan de kinderwens te werken.:cool:
    @Syl: dus toch ziekjes op de bank! Bleghhh! Hoop dat je snel weer de oude bent en weer lekker mee komt zwetsen hier.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: als we nu zwanger worden zitten we geloof ik alweer in juli, he? Dan zit F al maanden op school! Ik weet niet hoor, ik vind het toch steeds minder aantrekkelijk worden om nog weer opnieuw te beginnen met een baby. Die slokt dan zoveel tijd en aandacht op dat ik met F maar weinig leuke dingen kan doen en manlief heeft in de zomervakantie topdrukte, veel extr werken weinig vrij, bij ons geen leuke gezinsuitjes e.d. in de zomer, hangt allemaal van mij af. Als ik daar over na ga denken ... hoe dat dan zou moeten ... (op vakantie gaan wordt hier zo wie zo een probleem als F naar school gaat, pfff, en de eerste jaren mag je haar geloof ik nog wel buiten de vakanties een paar weken meenemen, maar dat wordt in hogere klassen ook alweer lastig). Nou ja het komt erop neer dat ik verstandelijke beredeneert het steeds minder zie zitten. Ook gewoon qua praktische dingen.

Deel Deze Pagina