Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: pff lijkt me inderdaad een benauwend gevoel als je bijna niks kunt zeggen! En fluisteren schijnt inderdaad slecht te zijn, dus maar beter niet doen dan!
    Ik hoop toch echt voor je dat het gauw over is! Heel veel beterschap en rustig aan maar hè (als dat lukt)!

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb even gecheckt wanneer mijn NOD waarschijnlijk is. Laat dat nou op 21 december zijn. Dus misschien maak ik het niet eens meer mee (volgens de Maya -kalender...;))

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: bedankt voor je uitleg. Dat geeft me een iets rustiger gevoel toch op de puregon te blijven. Ik had jouw foto al wel eens gezien met die hele verzameling flesjes en dat nodigde al niet erg uit. Ik laat het dus maar even rusten (met name om mijn hersenen rust te gunnen). Vervelend van je stem. Kan me voorstellen dat je enorm hulpeloos voelt als er geen geluid uit komt. Vanavond maar even smeren met een cognacje.
    @Jeetje: inderdaad nog maar niet over in zitten hoe groot de kleine is, geeft alleen maar stress. En een geruststelling. Er is er nog nooit eentje blijven zitten. ;)
    @Wax: ik zit ook rond de 21e verwacht ik. Eigenlijk de 22e, maar had een iets vroeger ei, dus denk ook een iets vroegere NOD. Dus we blijven elkaar in het kielzog zitten.:p

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: gezellig! Ik wilde ook even weten of mijn volgende ei nou idd pas in het nieuwe jaar is en dat klopt gelukkig. Heb ik nog even tijd om na te denken wat ik de eerste helft van 2013 ga doen.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: ik vind het op zich wel grappig omdat 21 december mijn laatste menstruatie was van mijn zoontje. (Natuurlijk hoop ik dat 24-11 mijn laatste menstruatiedag mag worden). Maar vond het wel toevallig dat ik 4 jaar later weer diezelfde NOD-dag heb. Mijn ei was toen inderdaad begin januari, maar ik had toen al een positieve ovutest op dag 11, dus we vermoeden dat ons kindje toen in oudejaarsnacht verwekt is. Maar het zou oorspronkelijk rond de 3e januari pas zijn. Dus niet te lang nadenktijd in 2013 als je dit ei zou willen tacklen.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

hier ongi aan het worden,het stelt nog niet veel voor,maar het is beginnende.

heb net weer autogereden.Nog twee lessen en dan gaan ze een beoordelingspapier invullen en aan de hand daarvan waarschijnlijk een datum prikken.Dus ben erg benieuwd!:)

7. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Het is weer een tijdje geleden maar ging even niet echt lekker :(. Na 1,5 wk de griep te hebben gehad moest ik 4 dagen in het ziekenhuis liggen ivm harde buiken om de 5 minuten. Ze waren bang dat de kleine al met 31 weken wilde komen en ik naar het academisch ziekenhuis moest. Het is nu allemaal wel weer rustig en moet de komende weken even rustig aandoen! Ben gisteren thuis gekomen en ben echt even op. Ga zo maar weer mijn bed en zal later even bijlezen en reageren.

groetjes

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: meid, heftig, zeg! Nou, doe lekker rustig aan en fijn dat je weer thuis bent. Knuffel en sterkte!
    @Hoop: je had het al verwacht....maar toch...Knuffel. Wel super dat het nu toch echt snel gaat gebeuren met aanvragen van je examen.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Nou ik kom geen goed nieuws brengen iig. moet blijven en waarschijnlijk tot ik moet bevallen. Het gaat niet goed met de baby, groei van de buik van de kleine loopt ver achter en de placenta werkt niet goed meer. Dus er wordt bijna geen vruchtwater meer aangemaakt, dus baby hongert uit. Ben ff kapot sorry,ik hou jullie op de hoogte en anders via mees.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: logisch dat je er doorheen zit. Dit had je niet verwacht. Aan de ene kant goed dat ze er nu achterkomen en ze je in de gaten gaan houden (al kan ik me voorstellen dat je aan deze woorden nu even geen booschap hebt). Sterkte, meid! Je krijgt het duidelijk niet cadeau! Ik denk aan je.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: jeetje meis ik schrik ervan!! Is dit wel op te lossen dan op een of andere manier? Wat jammer dus dat je in zo'n geval geen echo meer hebt gehad na de 20 weken echo. Heel erg veel sterkte!! Dikke knuffel. Weet verder even niet wat ik moet zeggen...

@Nil: bij jou loopt het ook al niet zo makkelijk allemaal. Gelukkig dat je weer thuis bent. Rustig aan maar!

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Syl, wat een naar bericht.
    Weten ze waar het door komt? Of is het gewoon puur pech hebben?
    Oh meis, ik ga heel erg voor je duimen dat het snel weer wat beter gaat.
    Een hele dikke knuf want die heb je vast nodig.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Nil70: jij ook al in het ziekenhuis gelegen.....rustig aan maar meis! Hopenlijk geen harde buiken meer!

@Sill: dat is geen goed nieuws meis.De kans is dan ook groot dat de kleine eerder gehaald word zeker?
    Ik hoop echt dat het allemaal goed komt.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Sterkte sill, wat een rotbericht! Probeer je ons een beetje op de hoogte te houden?Weet niet veel opbeurends te zeggen, ik hoop dat het allemaal nog goedkomt. Voor nu een hele dikke knuffel en ik leef met je mee!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @syl, heel veel sterkte meid!

@mees, kan me de overuren van je hersenen prima voorstellen! is ook heel veel om over na te denken.

@jeetje, ook een 4ponder krijg jij er wel uit hoor! mijn moeder loopt ook nog prima rond ;)

@xon, fluisteren is inderdaad funest voor je stem! gewoon pen en papier mee

hier lekker weekend! net huis beetje in kerstsfeer gebracht. mis de boom wel moet ik zeggen, maar met het beginnende staan van de kleine man is het gewoon geen optie helaas.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Nou pffff, blij dat het hier weekend is. Wat een dag! Als je het hebt over vervelende kinders hebt dan had ik er vandaag wel een paar in de aanbieding. Dat ‘vervelend’ moet dan eigenlijk ook wel met hoofdletters geschreven worden. Ze hebben vandaag even goed laten zien hoe irritant sommige van de kinders zich kunnen gedragen. Gelukkig ken ik de kids ook als ze wel lief leuk en aardig zijn, dat scheelt dan weer, maar vandaag kwam ik behang te kort zeg! Het was echt zo’n dag. BAH. Blij dat ie voorbij is. Maandag weer met een schone lei beginnen en vandaag gauw vergeten.

@Mees tussen Menopur en Puregon zit echt nauwelijks verschil volgens mij hoor. Puregon is makkelijker in gebruik al moet ik zeggen dat Menopur moeilijker lijkt dan het is. Ik vond het wel mee vallen. Het is vooral even wennen maar na een paar keer gebruiken is het prima te doen.

@Waxientje wat heerlijk om even niet met het hele zwanger worden circus bezig te zijn. Geniet maar lekker even van je pauze, doe lekker wat energie op en bekijk gewoon in januari wat je gevoel je dan ingeeft.

@Hoop jammer dat de ongi zich toch heeft aangekondigd. Ik begon toch stiekem wel te hopen. Maar helaas!
    Spannend dat je binnenkort de datum voor je rijexamen hoort. Dan kun je gaan aftellen.

@Jes leuk even hier van je te horen. Ja ik zie regelmatig leuke foto’s op fb voorbij komen. Vind ik wel leuk!

@Ricmar ik ben het wel een beetje met Jes eens dat er echt wel een oplossing komt mocht je zwanger raken maar ik kan me zo goed voorstellen dat je nu helemaal geleefd wordt door al het geregel en gevlieg naar het zh dat je het nu even niet helemaal voor je ziet hoe je dat er bij zou moeten doen mocht je zwanger raken. Misschien wanneer de revalidatie eenmaal in volle gang is en jullie daar een bepaalde dagelijkse routine in hebben weten te vinden dat je er anders tegen aankijkt. Ik hoop heel erg voor jullie dat dit niet het einde van jullie kinerwens hoeft te betekenen.

@Boris gewoon regelmatig mee lezen dan pik je vanzelf de draad op en weet je wie er bij welk verhaal hoort. Ik ben zelf 38 en zit in de mmm. Ik sta aan het begin van mijn 2e ICSI ronde met zaad van een anonieme donor omdat ik van plan ben ‘single mom’ te worden of in ‘goed Nederlands’ een ‘Bammer’.

@Nil wat een toestand zeg. Inderdaad maar proberen de laatste weken rustig aan te doen en hopen dat die harde buiken niet weer terug komen.

@Just je kunt ook een boom buiten zetten met vogelvoer slingers en ballen erin. Heb je ook overdag veel te zien in de tuin. Of binnen een kleine wat hoger neerzetten of een met plastic ballen. Gaat ie dan tegen de vlakte dan is niet meteen alles stuk.

@Xon wat het ook is met je keel, uiteindelijk zal het wel weer goed komen. Je produceert in ieder geval nog iets van geluid. Maar fluisteren is inderdaad nog slechter dan gewoon proberen te praten dus pas daar mee op. Je belast je stem dan op een totaal verkeerde manier waardoor je juist meer schade toe kunt brengen. Maar het is heel verleidelijk om het toch te doen. Steeds alles op moeten schrijven is ook zo irritant en tijdrovend als het om gewoon losse opmerkingen gaat. Sterkte meid. Hopelijk gaat het na het weekend beter.

@Jeetje ik ken een heel aantal moeder die zware/grote baby’s hebben gekregen en bij hun werkt alles nog naar behoren. Komt wel goed, bij jou gaat ook vanzelf die knop om en als het tijd is komt het helemaal goed. Zou me er nu nog niet te druk over maken.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sil ach meid, op jou reageer ik even apart. Is er een behandel plan, voorzorgsmaatregel of iets dergelijks besproken? Wat kan er gedaan worden in zo’n situatie, als er als iets gedaan kan worden?? Brr, ik krijg het helemaal koud van jou berichtje. Liefst zou ik naar je toe komen om je een echt knuffel te geven. Sterkte meid, helaas kan ik niet veel meer zeggen dan dat maar weet dat ik aan je denk. Bah bah, bah, waarom krijg jij toch de hele tijd weer zo'n gedoe tijdens deze zwangerschap. Ik vind het zo oneerlijk allemaal. Ik gun het je zo ontzettend dat alles gewoon goed en zonder zorgen mag verlopen verder. Sterkte, maar dat had ik al gezegd...

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: zo te horen ben jij wel erg blij dat het weekend was, of niet? Nu weet ik waar jij zo goed behangen hebt geleerd...hihi.. En mijn arts blijft ook volhouden dat de werking hetzelfde is en vooral de fabrikant 'claimt' dat het beter zou werken. Eigenlijk is er niet een middel wat voor iedereen goed werkt. Het is vaak net de combi wat bij de een beter pakt dan bij de ander.
    @Justme: herkenbaar dat je wel graag een kerstboom wil, maar hem liever niet horizontaal door de kamer wil hebben liggen (met ballen door het hele huis). We hebben hem zelf 2 jaar lang in de box neergezet, omdat mijn zoontje daar toch niet meer in wilde. En anders misschien een klein boompje op de vensterbank of dressoir (als je die mocht hebben).

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Jeetje, mijn 1e kind was 10 pond, nie makkelijk maar dat overleef je wel hoor. Komt helemaal goed.

Boud, nou geniet jij maar lekker van je vrije weekend, kun je wel gebruiken zo te zien.

Nil, jij ook nog heel veel sterkte meid!

Tja om even antwoord te geven, nee er is geen zak aan te doen,ze kunnen alleen elke dag een ctg maken om te kijken hoe het gaat met de kleine en als ze in nood komt haar halen. Zit ook nog wel een staartje aan want dat kan niet hier. komzo weer ctg is hier nu.

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: was al benieuwd hoe het ging. Oh dus je zou nog moeten verhuizen dan? Moet je dan naar een academisch ziekenhuis? Nou, hopelijk blijft ze nog zitten hoor! Ik hoop dat de ctg goed is en dat het met veel rust toch nog even vol te houden is.

Pfff, 10 pond! Ach ja, ik geloof ook wel dat het goed komt, kan het me alleen nog niet voorstellen! Eerst maar eens zien of ze echt zo groot wordt. Heb zelf namelijk niet dat idee.

Deel Deze Pagina