Mees, hij was wel al aan de slag gegaan hoor met spulletjes halen en verf en dergelijke uit te kiezen. Alleen hij had het idee dat hij nog alle tijd van de wereld had en ik wilde gewoon dat het klaar was . Nu is de bedoeling dat alles komend weekend klaar is zodat ik met het inrichten en dergelijke bezig kan houden. Ik loop zowiezo bij de gyn, en moet nu elke week terug voor controle. Maar hoe is het op je werk nu? Gedraagt je leidinggevende zich een beetje?
@syl, super dat je weer thuis bent! nu kalm aan doen he! @jeetje, wij hadden wel een wieg, maar dat was omdat dat de wieg was waar ik in gelegen heb. was ook groter dan een normale wieg, daar liggen ze maar heel kort in. ik zou gewoon voor het ledikant gaan. hier net een klaarwakker klein mannetje! huilen toen hij in bed lag...... nou ja, dan maar even mee naar beneden. nu lijkt ie zich erin berust te hebben dat hij in bedje moet.
@Nil: mijn leidinggevende blijft grillig en onvoorspelbaar. Ik heb via bedrijfsmaatschappelijk werk wel nuttige tips gehad hoe ik met haar om moet/kan gaan. Probeer dat zoveel mogelijk uit (en ze lijken te werken). @Justme: ons zoontje heeft het ook af en toe. Bij hem werkt laten huilen ook niet. Dus dan halen we hem er even uit en brengen hem na 10-15 min. weer terug naar bed. Dat werkt bij hem altijd prima. Hopelijk slaapt jullie mannetje inmiddels ook weer!
@Sil: oh wat heerlijk dat je weer thuis bent!! Er gaat toch niks boven je eigen bank en bed! Nou, rustig aan hè! @Mees: hihi ja die deuk is zo goed als weg nu! Bedankt voor het compliment Ik krijg echt veel positieve reacties op mijn buikfoto (ook op FB) en dat doet me wel goed! @Nil: hopelijk komt het helemaal voor elkaar voor komend weekend en dan kun je je lekker met de inrichting enz bezighouden! Denk dat we toch ook maar voor gewoon alleen ledikantje gaan, ook omdat dat best zal passen op onze slaapkamer. Een wieg leek me misschien fijner voor een baby'tje omdat het kleiner is en misschien meer geborgen voelt? Nou ja, eerst nog maar eens gaan kijken aankomend weekend en dan echt de knoop doorhakken!
@Jeetje: een wiegje heeft inderdaad iets schattigs en knus, maar ik hoorde ook dat een baby er relatief kort in slaapt. Maar je moet zeker doen waar jij je goed bij voelt. Een vriendin van mij had een wieg op wieltjes. Was ook best handig, want die reed de wieg dan gewoon waar ze het op dat moment wilde hebben. En ja, je buik is inderdaad mooi rond aan het worden (en vooral groot). Laat al die complimenten maar lekker op je af komen. Die aandacht is zo lekker als je zwanger bent! Ik wilde hier net nog even de mail van mijn werk checken en gelijk een 'out of office' melding aanzetten voor morgen. Las ik een hele mailwisseling dat mijn baas met griep op bed ligt en het hele 'feest' morgen niet doorgaat. Nou, ik ben daar persoonlijk niet rouwig om, maar het betekent helaas uitstel van... want net na het nieuwe jaar gaan we alsnog die dag houden. Wel even schakelen nu, want ik had allerlei dingen geregeld voor morgen (had eten voor mijn man en zoontje geregeld, een afspraak verzet enz). En dat was achteraf niet nodig. Toen mijn zoontje straks naar bed ging, dacht ik nog dat ik er zo van baalde dat ik hem dus dinsdagavond pas weer zou zien. En dat voelde zo k*t! Hij slaapt 's morgens nog als ik naar het werk ga en morgenavond zou ik laat thuis zijn en hij al op bed liggen. En dinsdagmorgen zou hij ook nog slapen als ik naar het werk ging. Vond dat dus best moeilijk te beseffen toen mijn man hem naar boven bracht. Maar goed, voor nu dus ook even uitstel hiervan.
Hoi meiden, Ik wil eerst even zeggen dat het me erg goed doet om jullie berichtjes te lezen elke dag, ook namens mijn mannetje, het is erg fijn te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven. Bedankt daarvoor!! Alles was ok vanmorgen, CTG ziet er goed uit, donderdag hebben we een doppler echo om te kijken of de placenta niet slechter wordt, dat gebeurt dus ook elke week en dan volgende week weer een groei echo om te kijken of er enigszins vooruitgang in zit. Oow ik hoop het zo, mezelf ook maar voorgenomen niet meer te googlen want al die horrorverhalen wordt je ook niet wijzer van. Jeetje, ziet er idd goed uit hoor je buikie!! Geniet er maar lekker van. Nil, ook al druk bezig met het kamertje?? Leuk toch? Hier gelukkig al klaar, moet alleen alle spulletjes nog inruimen nu een opslag met tasjes enz. hahaha.. Mees, fijn toch dat je uiteindelijk toch wat meer tijd hebt voor de kleine? Dat mens komt ja wel weer met een andere dag, kan nooit zo belangrijk zijn . Just, komt toch vanzelf goed met slapen, soms willen ze gewoon even extra aandacht, veel liefde kan nooit kwaad denk ik maar....
Hoi hoi, Syll, wat fijn meid dat het allemaal stabiel is en dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. Oh en wat fijn dat alles klaar is, ik kan niet wachten om het in te richten. Maar ben benieuwd of het dit weekend echt klaar is Mees, het lijkt mij echt vervelend dat er telkens dingen veranderen op het werk en dat jij je dan weer op het laatste moment moet aanpassen. Jeetje, ik kan helaas niet je mooie buik bewonderen, als ik op je profiel ga kijken zie ik niets
@Syl: fijn dat alles weer goed was. En dat je inderdaad in alle opzichten goed in de gaten gehouden wordt. En fijn dat je onze steun waardeert. Daar doen we het toch voor, en samen slepen we je de laatste weken wel door. @Nil: ja, niet leuk dat er steeds van alles verandert op m'n werk. En als het dan ook nog dingen zijn waar je je op voor kan bereiden, maar het merendeel moet je al gaanderweg zelf achterkomen dat ze blijkbaar in de tussentijd veranderd zijn. Ik maak me er maar niet te druk om. Heb mijn energie nu wel even voor andere dingen nodig. En vanaf januari krijgen we gelukkig een paar nieuwe collega's en hoop dat het verse bloed ook een positieve boost aan onze afdeling geeft. Hoe is het nu met je eigen bedrijfje? Alles nu helemaal afgerond? En om de foto's van Jeetje te zien moet je eerst hier vrienden van elkaar worden. Ook zit het merendeel van ons op facebook. Dus mocht je nog verder nieuwsgierig zijn, dan kun je ook daar nog je hart ophalen.
Sil: Jeetje wat een zorgen! Maar gelukkig is alles stabiel en wordt je goed in de gaten gehouden. Sterkte en heel veel succes ermee. Duim voor jullie dat de kleine meid zo lang mogelijk kan blijven zitten, en helemaal gezond geboren wordt.
Goedenavond meiden Sil dat zijn mooie berichten. Elke dag dat de ctg een goede uitslag geeft is er weer eentje. Fijn dat de situatie voorlopig stabiel lijkt. Xon hoe is het met je keel? Heb je al weer wat geluid of is het nog steeds een drama? Mees lekker dan dat je op het laatste moment hoort dat zo'n team-buildingsdag niet door gaat. Wie weet valt het bij de herkansing wel allemaal heel erg mee doordat er ook een paar nieuwe collega's bij zullen zijn dan. Geniet er maar even van dat je leidinggevende niet aanwezig is. Jeetje je hebt een prachtbuik hoor! Daar mag je best mee pronken.
@Boud: sneu voor mijn baas inderdaad, maar ik vind het stiekem wel even lekker zo de laatste week voor de vakantie. Vanaf januari komen er een paar collega's meer bij (en een ervan ken ik al langer), dus dat is alleen maar gezonder voor de werksfeer.
@Jeetje; ik had het al op fb gezegd, maar wat heb je dat weer mooi gemaakt. Knap, hoor dat je dat zo goed kan.
Hoi hoi, Babycheck weer ok vandaag, dus das weer mooi. Mees, nee mijn man moet gewoon werken dus die kan niet mee, mijn schoonvader gaat met me mee met de auto omdat ik er zelf niet naartoe mag gaan. Jeetje, mooi hoor!! Ik heb wel gebreide slofjes ook erg lief, heeft schoonmoeder gedaan want ik kan nog geen steek op de naald krijgen hahaha...
Hoi meiden, Mees, eigen bedrijf was helaas niet meer te redden . Ben nu druk bezig om de schade zo beperkt mogelijk te houden. Het is wel erg wennen (met name financieel) maar we komen er wel. Fijn joh dat je even lekker zonder je leidinggevende bent, kun je je weer even opladen Jeetje, wauw! Benijd je wel hoor, vind het echt gaaf. Wou dat ik het kon maar ben helaas "gezegend" met twee linkerhanden. Syll, ohh wat een fijn nieuws weer meid!!!
@Syl: fijn dat alles weer goed was en fijn dat de taxi geregeld is. @Nil: hopelijk blijft de schade van je eigen bedrijfje inderdaad beperkt. Mag ik vragen in welke sector je je bedrijfje had? En ook fijn dat jullie het in ieder geval zo kunnen redden, anders zou het inderdaad alleen maar extra stress opleveren (naast alles wat er al bij komt kijken om alles netjes af te ronden). Hier net eindelijk erdoor gekomen in DD en een afspraak gemaakt. Ik kan alleen pas 25 april a.s. Ik had hier op verschillende topics al gelezen dat de wachttijd lang was, dus was al voorbereid. Voordeel is wel dat je daarna geen wachttijd meer hebt en gelijk kunt starten met de behandeling. Maar vraag me af wat nu wijsheid is. Even niets doen (ja, zelf door klussen natuurlijk ), van de rust genieten en opladen voor DD of toch nog een poging hier. Mijn man neigt er naar om onze aandacht voor de 3e poging nu op DD te richten, omdat ze in NL toch de standaard behandeling doen en dat volgens mijn arts weinig meerwaarde heeft. Dus de afspraak staat, maar nu dus ook weer nieuwe vragen om over na te denken. Ik mocht eind deze week me al aanmelden als ik ongi werd, maar was dat al niet van plan en te wachten tot januari. Misschien de feestdagen maar eens rustig alles overdenken. Aan de andere kant voelt het ook zo vreemd om voor je gevoel niets te doen. Het zelf klussen heeft immers ook al 1,5 jaar geen zwangerschap gebracht.
@Syl:fijn dat alles weer goed was!En fijn dat je schoonvader wil rijden naar het ziekenhuis! @Mees: wat een lange wachttijd! Ik geloof dat ik voor DD zal gaan en even een rustpauze in zou lassen.Tenslotte ben je met IVF ook niet zwanger geworden en zou ik gewoon een paar maanden zelf klussen......het brengt ook rust en hoevaak hoor je niet dat het dan wel raak is?! Dan is DD niet meer nodig @Nil70: wat ellendig dat je eigen bedrijf over de kop gegaan is.Kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat stress met zich meebrengt.