Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: ze moeten je wel steeds hebben op je vrije dag! En elandjes knippen...? Hoe creatief.
    Hoe zit jij nu eigenlijk met je cyclus? Jouw zkh had toch ook een winterstop? Wanneer mag je er weer voor gaan?

Ik ga maar eens lunchen met mezelf...hihi... Sorry, word wat melig van het alleen zitten.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

even een ego berichtje: ik vind net mijn hangoor konijntje dood in zijn hok:( ik vind het zo erg! Hij was nog geen jaar!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: oooh ach gos!!! Hoe kan dat nou? Wat erg zeg :(

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ach, gossie! Wat zielig! Was hij ziek of zo plotseling? Knuffel, meid!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Er was volgens mij niks met hem aan de hand.Gisteren nog springlevend.Toen ik vanmorgen hem eten ging geven,lag hij dood.
    Zo zielig..was echt een lief beestje.:(

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ja, echt sneu. Ik heb zelf ooit ook eens een heel jong dwerg hangoortje gehad en die lag ook ineens (na een paar maanden) dood in het hok. En ook niets van tevoren aan te zien of te merken. Vervelend om dat zo aan te moeten treffen. Sterkte en een knuffel!

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat sneu Hoop! Heb het ook wel eens gehad met konijnen: zo onverwacht foetsie. Geen idee hoe of wat.

Over die besloten groep op fb. Ik weet het nog niet hoor, ben nu wel lid, maar kijk even aan hoe het bevalt. Want ik vind het best gek dat ik nou allerlei zp-gerelateerde berichten in mijn overzicht krijg. Ben al eerder lid geweest van een ander besloten groepje en ik vond het toen niet fijn omdat het me op de momenten dat ik afstand wil nemen dus op FB toch nog achtervolgd zeg maar ... als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is wel fijn om het puur hier te houden, is overzichtelijker en makkelijk te mijden in de lastige periodes die ik heb.

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Hoop, knuffel meid wat sneu voor je nijn!!

Boud, ja het is ook wel beter hoor dat zij hier komen, ik vond het alleen wel fijn om er even uit te kunnen. Jij trouwens heel veel s6 met de kerstmarkt, hopelijk is het een beetje gezellig dat scheelt dan altijd weer.

Mees, tja lekker lummelen op kantoor dan maar als ze je toch het werk uit handen neemt. Lekker geluncht met jezelf??

Jeetje, maak je niet te druk joh, het is niet mer elke baby hetzelfde, de 1 beweegt meer dan de ander, ik word van deze ook 's nachts wakker maar kan me dat ook niet herinneren van de anderen. Komt helemaal goed meis!!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: ik maak me ook niet druk hoor :) Vind het juist wel fijn dat ze niet zo druk is dat ik er wakker van word. Ik merk wel een bepaald ritme inmiddels in wanneer ik de bewegingen voel en de bewegingen zijn ook steeds duidelijker (soms echt zo'n harde por of zó'n gekke draaibeweging die niet al te fijn aanvoelt!)
    Ik ben gewoon erg benieuwd of het klopt dat kindjes die in de buik druk zijn, buiten de buik ook druk zijn en omgekeerd. Mijn neefje was in de buik wel heel druk en is nu nog een echte druktemaker!

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Wax: ik snap je! Je ziet al die berichten toch langskomen op FB, dus je wordt ermee geconfronteerd. Maar volgens mij kun je dat ook uitzetten, dus dat je die berichten niet automatisch in je newsfeed krijgt maar dat je naar de pagina moet gaan om updates te lezen. Ik heb namelijk een tante op mijn FB en die post wat af de hele dag door en daar moest ik me altijd doorheen zien te worstelen voor ik andere berichten tegenkwam, dus heb ik eens gekeken of ik haar berichten kon uitschakelen zonder haar te hoeven verwijderen. Dat kon wel. Maar bij zo'n groep weet ik niet precies hoe dat dan moet...

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Heb even gekeken en het is heel simpel. Je gaat naar de groepspagina en rechtsbovenin staat 'notifications' als je daarop klikt kun je kiezen voor 'none'. Dan verschijnt er niets in je news feed.

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje,ok gelukkig maar hahaha en ja ik denk wel dat dat aardig overeenkomt trouwens met hoe ze zijn in de buik en daarna.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, het is ook echt niet de bedoeling dat het dit topic vervangt. Net wat mees zegt is zeg maar een verlengstuk van dit topic.
    Dit omdat ikzelf merk minder op zp te komen ivm niet bezig zijn met zwanger worden en wil jullie in sommige dingen wel op de hoogte blijven houden hoe en wat.
    En ik loop soms tegen dingen aan die ik hier absoluut niet wil bespreken ivm bang ben om herkend te worden en op FB kan dat wel en dan ook met naam en toenaam als ik wil.

En ook was ik wel benieuwd naar bv Salcia, jes4 enz omdat zij hier ook niet of nauwelijks nog langs komen maar wel op FB zitten.
    En ik hou niet van allemaal pbtjes sturen terwijl het dus ook in zo'n groepje kan.

Nill, heb pb terug gestuurd en wacht je uitnodiging af!

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ik respecteer iedereens keuze er ook in, het maakt mij verder niet uit!

Alhoewel ik jullie dan wel ga missen die niet voor FB groepje kiezen! :(

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer thuis en ik zie dat ik helemaal vergeten ben mezelf voor ik weg ging uit te loggen. Nou ja, dat scheelt nu weer met die slome computer van mij;).

@Wax ik herken jou twijfel over de geheime groep op fb wel. Het voelt nog niet vertrouwd om daar van alles neer te gooien maar ik denk dat het ook een kwestie van wennen is. Zoals Jeetje (en Sil ook op fb) al aangaf kun je het weergeven van berichten in je eigen nieuwsoverzicht uitzetten door bij "meldingen" op "uit" te klikken. Heb ik ook gedaan. Ik vond het zo gek om zp verhalen op fb te zien. Kreeg toch de kriebels dat stiekem toch anderen mee zouden kunnen lezen. (Ook al hoor ik van iedereen dat het niet kan, het voelt nog niet veilig)

@Mees ik verwacht rond het eerste weekend van het nieuwe jaar mijn ongi. Mijn ziekenhuis heeft een korte "stop" tijdens de feestdagen. Na 5 december starten ze geen nieuwe cyclus meer omdat dan je punctie net in die ene week tussen kerst en oud en nieuw valt. Mensen die dan al vollop bezig zijn helpen ze gewoon ook als het onverwacht langer mocht duren en je dus toch net na kerst geholpen zou moeten worden. Vanaf 2 januari starten ze weer dus voor mij maakt het deze keer niets uit. Vorig jaar lag het langer stil maar dat kwam door een verbouwing op de afdeling. Die is inmiddels klaar (en ze zijn er erg op vooruit gegaan moet ik zeggen) Ik heb de pil al weer in huis dus zodra ik ongi wordt dan bel ik en kan ik meteen beginnen met slikken (moest geloof ik op dag 3 maar dat zoek ik nog wel even op) Ik weet al dat ze tot week 4 al volgepland zaten dus ik houd nu maar rekening met een punctie in week 5 of 6. Maar dat zien we dan wel weer. Voorlopig denk ik even nergens aan (ahum) en neem ik het er lekker van.

De kerstmarkt op school was erg gezellig en druk bezocht, we hadden een mega opbrengst. Dit gaat mooi naar plein materialen voor bij onze nieuwe school. Hieraan beginnen ze in de eerste week van januari te bouwen en we hopen in de kerstvakantie van 2013 te kunnen gaan verhuizen. Maar dat zal wel later worden...:cool:

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Is nu iedereen weg dan??
    Ik wil hier niet helemaal weggaan hoor ik vind dit fijn.......
    Zometeen naar ziekenhuis, bloedprikken, plasje inleveren, echo en ctg dus weer een gezellig dagje.

Boud, jij dus in het nieuwe jaar ook weer een nieuwe poging, spannend ik ga weer voor je duimen hoor!! En fijn dat de kerstmarkt gezellig was, is toch altijd weer afwachten. En ja neem het er maar lekker van met kerst en oud en nieuw hoor!!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: fijn dat de winterstop voor jou geen effect heeft. En dan schiet het al weer hard op voor je er weer voor mag gaan. Wij gaan ook met ons kantoor verhuizen en officieel zou het per 1 januari zijn. We baalden al enorm, want we hebben al zo vaak de kerstvakantie moeten inpakken op het werk en begin januari weer ergens uit moeten pakken, dat we daar niet op zaten te wachten. Nu blijkt er iets niet rond te komen met het contract en is het dus voor onbepaalde tijd uitgesteld. Stiekem ben ik er niet rouwig om. Ook omdat we dan van een kantoor per persoon naar een kantoortuin zouden verhuizen. Nou, tuin was nogal royaal, want toen we gingen kijken bleek het een tuintje te zijn waar we straks met 10 man als haringen in een ton mochten zitten. Nu bleek er dus iets niet rond te komen en zeer waarschijnlijk gaat deze locatie dus niet door. Mijn baas is nu op zoek naar andere ruimte (wel) in datzelfde gebouw, maar dan wel met normale kamers. Soms is even iets langer wachten niet eens zo slecht.

Hier onrustig geslapen en vanmorgen al met een zware kop, keelpijn en neusverkouden wakker geworden. Tel daar nog een aankomende ongi bij op, dus een dweil is op dit moment de beste beschrijving hoe ik me voel (en er waarschijnlijk ook uitzie ;)).
    Vanmorgen al wel snel even gestofzuigd en gedweild. De strijkplank staat me al een week uitgeklapt uitnodigend aan te kijken. Heb hem niet opgeruimd, omdat ik me iedere dag voornam die avond te gaan strijken. Zal er dus toch aan moeten geloven, aangezien de wasmachine en droogtrommel lekker doordraaien en de berg alleen maar groter maken.:cool:
    Zo vult zo'n vrije dag zich weer makkelijk met klusjes waar je door je werk niet aan toekomt en is er dus van een vrij gevoel niet echt sprake.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik ben er ook, hoor! Veel succes straks met de echo. Toch steeds weer een heel gedoe dat gekar naar het zkh. Maar alles voor het goede doel. Duim voor een goede uitslag weer.:p

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ik ben er ook nog steeds wel, maar dat verhaal wat ik gisteravond nog heb getypt vind ik toch prettiger om dat toch op facebook te doen.
    En dan kan ik toch even makkelijker vrijuit praten dan hier!
    Hopelijk vanmiddag een goed meewerkende dokter, maar zit gelukkig in onze eigen praktijk!

Ben bang dat ik straks weer teveel herkend wordt en heb ik niet zoveel zin in.

Mees, beterschap en hoop dat het snel weer opknapt!

Sill, succes en hoop dat alles nog rustig is!

20. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Is het echt prive/geheim? Zeker weten? Want op facebook sta ik natuurlijk met mijn eigen naam, en ik wil nog niet dat iedereen weet dat wij nog een keer zwanger willen worden. Maar ik denk wel dat ik het op facebook ook beter bij kan houden. Ik internet veel mobiel, en dit forum werkt niet zo prettig op de telefoon, facebook wel. Maar ik twijfel wel of ik al met mijn echte naam wil, vooral omdat ik dus allemaal vrienden en familie op facebook heb. Hier ben ik volgens mij nog vrij anoniem. (Jullie mogen best weten wie ik ben hoor ;) , maar ik wil niet dat bekenden mij hier vinden)

Sill: Kan me zo goed voorstellen dat je je nu steeds zorgen maakt als je haar even niet voelt. Ergens wel fijn dat ze aan huis komen, maar ik snap ook dat hele dagen alleen maar op de bank ook niet echt gemakkelijk zijn.

Mees: Goed zo! Niet druk om maken om die collegas!
    Goh, van zo'n groeiende berg schone was heb ik regelmatig last :D

Hoop: Ach wat zielig van je konijntje!

Deel Deze Pagina