Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    waxientje succes met klussen!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: nee schoonfamilie nog niets verteld. Heb er eerlijk gezegd ook even geen zin in. Maar als we zaterdag een goede echo hebben, denk ik wel dat we het zondag zullen vertellen.
    Ik vind mijn man wel een stuk betrokkener dan de vorige keer. Hij vraagt ook steeds hoe het met me is en heeft het ook al over de baby soms. Heel anders dan de vorige keer! Wel leuk om mee te maken :)
    Jij morgen weer een echo hè? Ben benieuwd.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: leuk dat je man zo betrokken is. Toch wel schattig om een man zo bezorgd te zien zijn, hè? Kan me voorstellen dat je er nu even geen zin in hebt het te vertellen, maar wist niet of jullie het voor vertrek misschien toch al hadden verteld. Het kan altijd nog na de echo van zaterdag. Is de kat weer helemaal zichzelf geworden nu jullie weer terug zijn? Geen ontsnappingspogingen meer gehad?

Nou, hier weer terug van de lunch met mijn vriendin (om half 3). We hadden elkaar niet gezien en we hadden zoveel te vertellen. Haar relatie loopt niet zo lekker en het is lastig om advies te geven, als het enige juiste advies is een relatie te verbreken, maar die persoon daar (nog) niet aan toe is. Nou ja, komt tijd, komt raad. Het is een verstandig iemand, die als de tijd daar is, wel de juiste beslissing durft te nemen en voor nu is het soms al lekker om gewoon even tegen iemand aan te kletsen.
    Nu dus echt maar iets gaan doen op m'n werk.

4. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hmmm ff kort, ben niet meer misselijk... dus zal wel loos alarm zijn... ook nog niet ongi.... afwachten, kunnen toch niks anders doen :)

5. Hamsteren

Trusten stille dames ;)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mandysmamsie: het was inderdaad stil hier gisterenavond. Hoe is het nu met de klachtjes? En ook het ontbreken van klachtjes hoeft nog niets te betekenen, hè? Ik zag dat jouw NOD dit weekend ongeveer is. Ben heeel benieuwd en zal voor je duimen.

Hier al weer vroeg wakker op m'n vrije dag. Moet om 8.15 uur al bloedprikken en dan gelijk door naar de gyn. Het bloedprikken is in de ene vleugel van het zkh. De gyn in een andere vleugel helemaal aan het eind van de gang. Zo maak je nog eens kilometers. Helaas wel weer wat aangekomen, maar heb even 2 mindere dagen gehad en me gisteren een beetje laten gaan bij de lunch met mijn vriendin. Nou, we kunnen niet alles hebben.
    Gisteren wel met mijn man overleg gehad, dat als dit zkh me niet meer verder zou willen behandelen. Ik zou dan graag voor een second opinion gaan of naar een andere kliniek/zkh. Op m'n leeftijd zal het aantal follikels veel lager zijn dan bij jongere vrouwen, dus het hebben van cryo's, is al niet echt te verwachten. Maar ja, dan wil ik (voor mijn gevoel) wel dat alles uit de poging gehaald wordt. Ik merk tot nu toe dat ze erg aan hun eigen middeltjes en regels vasthouden en daar niet erg van af willen wijken. Terwijl er volgens mij meerdere wegen naar Rome leiden.
    Had verwacht dat mijn man wel zou tegensputteren, want hij vindt dat er ook (uit zelfbescherming) een keer een grens moet zijn. Maar toen zei hij zelf, dat als dat zo mocht zijn, we verder gaan praten/zoeken. Hij zei zelfs al dat ik evt. bij een kliniek al een afspraak kon maken (gewoon om te praten), omdat de wachtttijd voor een consult je daar al een paar weken zou duren. We hebben afgesproken dat we nog even zouden afwachten hoe deze poging verloopt (die natuurlijk nog niet helemaal hopeloos is) en dan afwachten hoe een evt. evaluatiegesprek zal verlopen. Ik heb nu iedere keer iemand anders en de meeste info moet ik maar via de assistentes lospeuteren en vernemen. Mijn eigen fertiliteitsarts is nu blijkbaar met vakantie en ben erg benieuwd hoe zij tegen mijn 'geval' aankijkt. Het feit dat mijn man toch ook buiten de deur van dit zkh wil kijken stelt me (voor de toekomst) in ieder geval gerust.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoe is het met je Mamsie?
    En veel succes vandaag in het zh mees!

Hier gisteravond nog geklust en denk dat ik nu wel gerust op het wachtbankje kan ploffen. Eindelijk. Wat een maand, gauw vergeten. Manlief moet vandaag de hele dag werken en is weg tot vanavond 10 uur, dus klussen lukt vandaag niet meer.

Verder lijkt het hier wel herfst, donker en regen. We hebben zelfs de kaarsjes aangestoken!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: inderdaad niet meer aan afgelopen week denken en lekker op de wachtbank plaatsnemen. Jullie hebben meer dan je best gedaan, dus dat moet een geruststelling zijn.

Ik ben weer terug van het zkh. Er waren links 4 follikels te zien van ca. 17-20 mm. Er zit ook een grote van 28 mm en het is dus nog steeds twijfelachtig of dat een cyste is of dat er toch een eitje in zit. Dat weet je pas bij de punctie.
    Rechts waren er nu ook 3 te zien, waarvan 2 te klein waren (onder de 10). Er zat er daar ook een van 13 mm, dus wie weet groeit die nog iets door en kan die toch aangeprikt worden.
    Ze gaan me in ieder geval aanmelden in het zkh en als het goed is, heb ik zaterdag de punctie. Bloedwaardes waren ook goed gestegen.
    Ben nu dus wat geruster dan ik afgelopen week was. Had nu weer een fertiliteitsarts (niet die van mezelf) en op zich nam ze nu ook iets meer de tijd om nog wat vragen te beantwoorden.
    We gaan er dus toch voor!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Mees, toch best goed nieuws dus! Wat fijn! En ook fijn dat je man positief staat tegenover eventueel nog ergens anders kijken.

@Waxientje: ik duim voor je, het wachten is weer begonnen las ik.

@Mamsie: hoe is het vandaag?

@Xon: was nog vergeten te antwoorden. Die brand laatst was aan de Europese kant en wij wonen aan de Aziatische kant dus ik heb er weinig van gemerkt, behalve dat ik wel helikopters over hoorde komen een aantal keer. Toch eng van die hele hoge gebouwen! Wij wonen zelf in een gebouw met maar 5 verdiepingen (al heb ik in NL wel ooit op de 15e verdieping van een flatgebouw gewoond!)

Ik ben niet meer zo misselijk gelukkig, maar merk dat het me ook weer zorgen baart als ik minder merk. Mijn borsten zijn vandaag ook een stuk minder opgezwollen en pijnlijk en dan ben ik gelijk bang dat het mis is. Nog twee dagen, dan weten we meer! Zaterdag om half drie hebben we de afspraak bij de gyn.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: de kwaaltjes kunnen per dag verschillen, hoor! We gaan nog steeds voor een hele mooie echo zaterdag! De moed erin houden, hoor!
    En die enorme flatgebouwen zou ook niets voor mij zijn. Ben ook een paar keer in Egypte geweest en als je ziet hoe ze daar met brandveiligheid omgaan, nou, daar moet je ook niet te veel aan denken om nog enigszins te kunnen slapen. In ons hotel lag er op de brandtrap buiten een enorme zak met cement die de hele toegang blokkeerde. Daar moet je dan ook maar niet te lang bij stilstaan.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja ik weet het, ik probeer wel positief te blijven. Het is gewoon dat ik weet dat het vorige keer rond deze tijd fout is gegaan en het maakt me zo onzeker of het nu wel allemaal goed gaat. Maar we gaan er voor nu maar gewoon van uit!
    Die flat die in brand stond deze week bleek wel redelijk veilig, het vuur was ook snel uit, maar dat is wel een uitzondering denk ik inderdaad!

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: fijn dat het nu toch doorgaat de punctie! Is het de laatste dagen toch een stuk verbetert!

@Jeetje: ik kan me je angst echt goed voorstellen,maar ik weet dat kwaaltjes inderdaad per dag wisselen.Tis zo zaterdag!

@Waxientje: heb je toch een goed gevoel erover deze maand toch?!

@Mandysmamsie: ook ik duim voor jou!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik denk dat iedereen die een mk heeft gehad, de periode dat het de keer ervoor misging als extra spannend ervaart en een beetje zo'n psychologische grens is. Maar we gaan er gewoon vanuit dat jij volgend jaar dat meisje uit je pendel gaat krijgen. Wel fijn dat je nu zelf zo makkelijk een afspraak kan maken en naar de gyn kan mailen. Doen ze ook nekplooitmetingen en 20 wkn echo's in Turkije?

Mijn zoontje en ik moeten zo naar de kapper. Zal wel weer drama worden, want hij is panisch voor alles wat met zijn haar te maken heeft (knippen, wassen). Dus maar weer bedenken wat we deze keer uit de kast kunnen halen om het toch leuk te maken voor hem. Maar meestal helpt meer dan zijn knuffel meenemen en een flesje drinken niet.
    Mijn man heeft vandaag bedacht om de wasmachine uit de keuken naar de schuur te verplaatsen en ipv daarvan een extra koelkastje te nemen. Maar mijn man heeft min of meer twee linkerhanden, dus ik vrees al weer het ergste. Bewonder zijn klusdrift, maar weet dat dingen die een fluitje van een cent zouden moeten zijn (volgens hem), dat in de praktijk meestal niet blijken te zijn. Misschien maar goed dat ik zo even weg kan met mijn zoontje.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik had hier ergens gelezen dat het effect van de spuiten bij sommige vrouwen gewoon later op gang komt. Ga er maar vanuit dat ik ook tot die categorie behoort. Het is nog niet optimaal, maar in ieder geval voldoende voor de punctie.
    Heb je al een vakantie geboekt?

15. Hamsteren

Nog steeds misselijk, of alweer.. morgen nod... nog ff wachten dus

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: en al nar de kapper geweest? Mijn man heeft ook twee linkerhanden, dus ik snap helemaal wat je bedoelt!
    Nekplooimeting weet ik eigenlijk niet, maar echo's krijg je hier genoeg. Je schijnt bij elk bezoek een echo te krijgen. Ik hoop dat we zaterdag wel wat meer informatie krijgen.

@Mandysmamsie: je maakt het spannend!! Ik zou niet kunnen wachten tot morgen met testen!

@Hoop: was ook benieuwd of je al een vakantiebestemming op het oog hebt?

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mees en jeetje: we hebben gisterenavond weer last minute reizen zitten kijken,maar we moeten echt wachten tot de sleuteloverdracht geweest is van het huis.Als we 1 augustus bij de notaris vandaan komen lopen we gelijk naar het reisbureau:)

Vanavond gaan we onze paspoorten aanvragen.

Onze voorkeur is toch echt Cuba of Curacao...of Maladiven(of hoe schrijf ik dat)
    Maar het kan net zo goed Turkije worden of Cyprus of Malta enz

We hebben al een honden pension geregeld.....ik weet dat de honden het daar heel goed hebben....het is op een soort boerderij en ze lopen daar heerlijk los.Vind ik fijn om te weten dat de beesten het goed hebben.

De kinderen gaan over een week op vakantie met hun vader...ze gaan naar Spanje 15/16 dagen.
    Als de kids eerder terug zijn als ons dan komt mijn moeder en zus in huis om ze die dagen op te vangen.

erg spannend allemaal....ik heb nog nooit gevlogen en Cuba is wel 14 uur vliegen ofzo;)

Ik ga ook even naar de kapper en kijken of ik ergens pasfoto,s kan laten maken.

@Mamsie: goed dat je misselijk bent.....toch?

18. Hamsteren

Shit, rode duivels, voel me klote, kom later wel trug

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ow bah Mamsie!! Die hadden we niet verwacht! dikke knuffel joh!

20. Hamsteren

Ik ook niet wax... ben er dit keer wel meer kapot van.....
    Wel met manlief afgesproken of besproken...dat we het ditjaar nog gewoon proberen, en anders volgendjaar (jan dus) er toch meer werk van gaan maken....
    Dus wie weet toch nog mmm, zal wel nodig zijn denk ik...
    Nah ja, ik ben ff off denk ik, ik voel me echt zwaar ge&$^&$#& door mijn eige lichaam, met 3 dagen misselijk zijn....
    Fijn weekend allen!

Deel Deze Pagina