Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, hahaha kun je er een beetje doorkomen?? Die was dan?? Dat doet mijn man nu allemaal, ook best lastig om te zien hoe er al heel wat truien zijn gekrompen, maar ik zeg nog steeds niets hoor hahaha. Hij bedoelt het goed......

Sayen, nee het valt ook niet mee hoor hele dagen in huis hangen, gek word je ervan eerlijk gezegd. Maarja je weet waar je het voor doet.

Vandaag dus weer echo gehad, alles keurig, placenta werkt prima ( deed ie al hoorde ik dus vandaag ppffff) alleen vruchtwater wat weinig maar wel al iets meer geworden, dus rusten schijnt toch te helpen. Dus we gaan door met wat we al deden, helemaal nietsssss. Maandag de groei echo afwachten maar weer.

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sill, goed nieuws dat er iets meer vruchtwater was dan vorige keer! Sterkte met het niets doen, denk aan je!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: goed nieuws, meid! Ja, je weet nu (hoe vervelend ook) dat het wel helpt die rust. Dus maar weer beentjes omhoog en lekker onderuit op de bank!
    Mijn wasberg was iets geslonken en toen kwam een oud-collega even langs. Heb dus met plezier de stekker er weer even uitgetrokken. En je man aan de was. Als het nog lang genoeg duurt, kan jouw dochtertje jouw truien aan....hihi...

Hier vanmorgen druk geweest met de zorgverzekering. Ik had een verzekering gevonden die evt. een 4e poging ivf vergoedde (maar dan moest je een medische indicatie van een arts hebben). Toen ik het daar met mijn arts over had, zei ze dat ik geen medische indicatie kreeg van het zkh (en dus leek die verzekering niet geschikt voor mij). Ik ben toen overgestapt van de menzis naar univé, omdat die een ruimere dekking voor alternatieve zorg hebben (dus ook acupunctuur waar ik regelmatig heen ga). Net alles afgesloten, toen ik dus toch weer begon te twijfelen. Nu we een afspraak in DD hebben staan, is er misschien ook weer een kans dat die 4e poging via DD misschien wel zou kunnen (via de verzekering). Vanmorgen heeft mijn man dus even naar die nieuwe verzekering gebeld wat ze precies onder medische indicatie verstaan en of buitenlandse klinieken hier ook onder vallen. Dat bleek zo te zijn. Gelijk de polis van mijn univé verzekering (die ik dus net pas had afgesloten) nagekeken en toen bleek ik 14 dagen bedenktijd te hebben en dat liep toevallig vandaag af. Dus gelijk die weer opgezegd! En nu moeten we dus weer aanmelden bij die verzekering die die 4e poging vergoedt. Ik hoop maar dat dat goed gaat komen vanaf januari en ik straks geen 3 zorgverzekeringen door elkaar heb lopen.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik blijf ook lekker hier meelezen en kletsen hoor, fb is geen vervanging!

@syl, fijn dat de kleine het goed maakt en fijn dat het vruchtwater wat toeneemt. die kleine moet daar nog lekker blijven zitten!

@rest, ik ben weer even zeefje hoor..... laatste dagen voor de vakantie zijn altijd errug druk en dat is dit jaar niet anders. nog 1 dagje met daarna lekker kerstborrel van het werk. altijd gezellig!

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor mij is het ook geen vervanging, want ik kan zo wie zo niet zonder jullie en is echt voor mij een verlengstuk en het is fijn dat toch wat anderen die je hier anders bijna of niet meer ziet toch nu op facebook ook ziet. Dit omdat ze ook niet altijd meer op ZP zitten, maar wel op FB.

Maar het verhaal wat er nu bij mij speelt en de kleine vind ik het wel even heerlijk om vrijuit over te kunnen praten en niet erover hoeven denken wat ik zeg.
    Want stel dat ze me hier gaan herkennen, zelfs mijn eigen moeder heb ik nog niet verteld hoe en wat.
    Die vrouw vreet zich nu al bijna op met kleine zijn reflux en diarree en dan volgende probleem wat zich nu weer aandient.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, jee wat een gedoe idd met de zorgverzekering, ik hoop ook voor je dat het allemaal goed gaat met het oversluiten daar scheelt het nog wel eens aan. En ja hahaha straks heel wat babykleertjes erbij hier op deze manier.

Just, fijn dat jij er ook nog bent hoor, en heel veel plezier morgen op de kerstborrel!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ja, ik ben zelf niet zo'n held met iets oversluiten. Ik ben meestal van het type dat als iets goed (en vertrouwd) is, ik het liefst alles zo laat. Maar mijn man vindt het heerlijk om zich daarin te verdiepen. Dus ik had hem van alles uit laten zoeken (en hij is nu dus ook druk met oversluiten en alles opnieuw afsluiten ;)).
    @Lyanna: succes met de kleine man. Heb nog niet alles bij kunnen lezen, maar begrijp dat er weer het nodige gebeurd is. Knuffel voor de kleine man en sterke met alles.

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat fijn dat het beter met je gaat Sill! Ben hier ook nog steeds hoor!

Vandaag is mijn NOD en de wereld vergaat ook nog: wat een dag! ;)

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou meiden, ik blijf hier ook gewoon meeschrijven hoor!

@Mees: wat een gedoe is dat altijd hè, ik hou er helemaal niet van. Ik zie meteen door de bomen het bos niet meer! Goed dat je een man hebt die het leuk vindt om die dingen uit te zoeken.
    Nou, hoop ook dat je nu maar 1 verzekering overhoudt uiteindelijk :) (en de goede ook nog!)

@Sil: had het al gezegd op FB, maar goed nieuws zeg dat er toch wat meer vruchtwater is! Nu duimen we dat de kleine meid ook gegroeid is!

@Just: veel plezier bij de kerstborrel!

@Ricmar: veel sterkte met alles daar! Ik hoop op een heel voorspoedig herstel. Gelukkig dat je man al wat minder pijn heeft nu (las ik op FB) Ik leef met jullie mee!

@Wax: o jee wat een dag vandaag dan hè? :) Maar ik ben al een uurtje verder dan jullie en er is nog niks gebeurd...

Net eindelijk de gyn gemaild om onze afspraak te verzetten (zodat mijn zusje mee kan!) en ik heb ook eindelijk verteld dat we daar dus niet kunnen blijven voor de bevalling. Hij reageerde meteen en echt heel aardig! Hij zegt ons wel mensen te kunnen aanraden dus we horen het wel bij de controle. Komt dus goed. Weer een zorg minder.
    Nog maar 9 dagen dan is mijn zusje al hier!

Nou nu aan het werk en daarna duik ik misschien even de babykamer in om de zooi eruit te werken. Morgen naar die babywinkel!

Fijne dag allemaal!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: wat fijn dat de gyn zo goed meedenkt. Hopelijk kan hij je goed doorverwijzen. En wat leuk dat je zusje nu ook mee kan. Lijkt me heel bijzonder om haar bij zo'n controle erbij te hebben.
    En morgen dan eindelijk naar die nieuwe babywinkel. En als je man geen zin heeft, dan sleep je hem er maar gewoon aan zijn haren naar toe.
    @Wax: begin nu ook ongi te worden. De wereld vergaat dan wel niet, maar als je het eerste rood weer ziet, je eigen wereldje op dat moment natuurlijk wel even (tenminste bij mij, omdat ik toch weer hoge verwachtingen had). Als het vandaag goed doorkomt heb ik exact dezelfde NOD-datum als toen ik zwanger raakte van mijn zoontje. We moeten dus de komende maand goed ons best doen om dezelfde laatste dag van de menstruatie te hebben. We hebben, toen ik zwanger raakte van mijn zoontje, voor het eerst ovu-testen gebruikt en die heb ik toen in Tilburg gekocht, omdat mijn man daar nog woonde. We gaan eind deze maand weer die kant op voor familiebezoek en wil mijn man dan even voorstellen om langs diezelfde kruidvat te gaan om daar weer ovu-testen te kopen. Wie weet hebben ze nu weer lucky-vibes!;):cool:

Hier flink verkouden. Zou tussen de middag naar de acupunctuur gaan voor een behandeling voor het geval ik mogelijk zwanger kon zijn. Maar dat hoeft nu dus niet meer. Maar we hebben wel afgesproken dat ik langs kom om zo toch nog even extra te behandelen dat ik wat fitter de kerst in kan.;)

11. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Mees, wat fijn dat je toch een verzekering hebt gevonden die de 4e poging vergoed.

Syll, wat fantastisch dat het allemaal goed gaat, nog even vol houden meid!

Lyanna, thanks voor de toevoeging op FB. Erg leuk.

Hoop, wat zal dat schrikken zijn geweest van je konijn. Raar toch dat er de ene moment niets aan de hand lijkt en dan opeens leeft die niet meer:(

Hier even iets minder, vanaf gisteren redelijk veel buikpijn, het lijkt echt af en toe oorlog in mijn buik. Ik denk dat de buik nu opeens erg hard gaat groeien. Vandaag maar een beetje rustig aandoen. Al vind ik het erg moeilijk omdat er nog zoveel gedaan moet worden.
    En dames ik heb sterk het vermoeden dat mijn vriend het allemaal gaat redden en na zondag zowel de babykamer als de rest van de klusjes in huis klaar zullen zijn.
    Best wel grappig om te zien dat hij nu echt als een zorgzame vader gedraagt en de hele babyuitzet en dergelijke met mij wil checken en de ontbrekende spullen samen wil gaan halen:D

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goeiemorgen,

Hier alles weer goed, zuster weer tevreden. En ik ook natuurlijk...

Ricmar, jij heel veel s6 met je man, ziet er niet fraai uit zeg!

Wax, hahaha nou als we gaan gaan we iig met z'n allen!!

Hoe is het verder met iedereen??

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: fijn dat iedereen weer tevreden het weekend in kan gaan! Overwegen ze uberhaupt nog je kindje eerder te gaan halen, of bekijken ze het gewoon vanaf nu van week tot week.
    @Nil: fijn dat je vriend heel hard aan de slag gegaan is. En lief dat hij je zo erbij betrekt. Zo te horen is ook jullie kamertje nu snel klaar. Weer een ding van je to-do lijstje af.
    @Ricmar: zag inderdaad op fb een mooi regenboog-been voorbij komen van je man! En een heel gedoe met aanpassingen in huis en revalidatie e.d. Hopelijk valt het in de praktijk allemaal mee en gaat het toch voorspoediger.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, het wordt gewoon per dag bekeken en als het nodig is zal er ingegrepen worden, maar daar gaan we natuurlijk niet voor.

Nil, fijn idd dat je vriend toch lekker aan de slag is gegaan, doe jij zelf idd ook maar rustig aan. Je krijgt het straks nog druk genoeg.

Xon, dikke knuffelll, dankjewel......

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond

@Sil, ga zo door zou ik zeggen. Klinkt erg fijn die goede berichten steeds.

@Ricmar jemig zeg. Ik zag op FB de foto van "het been" en dat ziet er inderdaad niet erg aantrekkelijk uit:(. Gelukkig is de pijn minder. Nu maar hopen dat alles thuis zo snel mogelijk voor elkaar is zodat je man naar huis kan. Sterkte met al het gedoe.

@Mees wie weet brengt de komende maand met zijn, voor jullie memorabele data, jullie geluk. Jammer dat het niet nu al gelukt is maar wie weet...

@Wax gelukkig heb je deze keer de wachtweken heel anders beleefd waardoor de, volgens jou waarschijnlijke, ongi er nu hopelijk niet zo in zal haken.

@Xon hoe is het met jou strotje? Die van mij laat het sinds vanmiddag afweten. Zo fijn, dan rijdt je je vakantie tegemoet en voel je het gewoon opkomen zetten. Timing is everything:)

@Nil wat fijn dat je vriend zo betrokken is nu! Doe rustig aan, daar heb je nu alle recht op. Die pijn is gewoon een seintje om even de rem in te trappen moet je maar denken.

@Jeetje wat goed dat de gyn zo positief reageerde en gaaf dat je zusje straks mee kan. Bijzonder moment wordt dat voor jullie.

Nou zoals ik al even schreef heb ik lichamelijk last van de "vakantiedip". Want ik ben vanaf woensdag al wat snotterig maar vanmiddag in de auto naar huis voelde ik mijn keel helemaal dicht gaan zitten. Het is hier nu koopavond dus meteen maar even allerlei zuigtabletten, neusspray's etc in wezen slaan. Eenmaal in de winkel bleek mijn stem al behoorlijk te kraken. Zonet ging hier de telefoon en het is al helemaal mis. Nog wel wat, maar erg weinig, geluid. Hopen dat het voor de kerst weer over is. Altijd in de vakanties begin ik te kwakkelijk met mijn gezondheid. Zo irritant:x.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: jij ook al een vakantie-zieke? Ik was gisteren al niet lekker op mijn vrije dag, maar heb me er vandaag toch doorheen geworsteld. Nu nog steeds niet lekker. Eten smaakt me ook al niet. Dus waarschijnlijk zal mijn vakantie deze keer ook weer iets korter zijn. Sterkte en ik hoop dat we er samen toch redelijk doorheen mogen rollen, zodat we toch nog wat aan onze vakantie hebben.

Hier dus nu officieel vakantie tot 2 januari. Was van plan vroeger naar huis te gaan, omdat ik niet lekker was, maar uiteindelijk was het toch veel later dan gepland.
    Mijn man wilde het makkelijk doen vanavond en naar de McDonalds. Ben meegegaan omdat mijn zoontje het leuk vindt, maar zelf had ik er niet veel zin in. Ben dus blij dat ik thuis ben en ik zit inmiddels met een kruikje op de bank.
    Straks is de ongi ook echt doorgezet, met ook nog eens de nodige buikpijn erbij. Voel me nu aan alle kanten leeglopen en alles doet zeer (hoofdpijn, rugpijn, maagpijn en bekkenpijn).
    Ben nog wel naar de acupunctuur geweest en die heeft me een helemaal 'onder handen' genomen om de verkoudheid hopelijk redelijk het hoofd te kunnen bieden. Zoals ik me nu voel, merk ik daar nog weinig van.

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nog geen ongi hier en de wereld is ook niet vergaan ... wat een meevallers, haha! The Voice Kids gekeken en zo'n beetje de halve aflevering zitten janken, dus ik denk wel dat mijn ongi morgen door gaat breken...;) Hele zware dag gehad op het werk...maar daar ga ik nu niet meer over uitweiden, eerst zo mijn bedje in en lekker slapen. Ben ik wel aan toe.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: hier wel ongi inmiddels, met dank aan de acupunctuur. Ik had haar gezegd dat het al wel ietsjes begonnen was, maar nog niet doorgebroken. Ze zou het toen 'een zetje' geven. Nou, dat is een understatement. Had vorige week op fb ook een filmpje gekregen, ook tranen met tuiten. Wist toen ook al dat ik ongi moest gaan worden.
    @Boud: hoe is het met je stem vandaag? En hoe voel je je nu? Het scheelt dat op een forum als het onze je geen stem nodig hebt om met elkaar te kletsen.
    @Jeetje: en al klaar om naar de nieuwe babywinkel te gaan?

Hier nog wel wat gammel en verkouden. Ongi werkt daar natuurlijk ook aan mee. Houd me de komende dagen maar even rustig, om er hopelijk wat sneller doorheen te rollen.
    Mijn man moest nu weer een gescheiden vriendin helpen sjouwen met iets wat ze op marktplaats had gekocht, dus die is even weg. Het lijkt wel of ze hem alleen weten te vinden als ze gescheiden zijn en van alles gesjouwd moeten hebben. Vaak als ze weer alles op orde hebben in hun nieuwe huisje is het contact met mijn man ook vaak een stuk minder. Maar goed, hij is de goedheid zelve, dat hij ze altijd met alle plezier komt helpen. Dus ik zeg er maar niets van, maar denk er soms het mijne wel eens van.;)

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen,

Nou alles weer goed ze is weer door de keuring! En net te horen gekregen dat ze als alles goed gaat met 37 weken gehaald gaat worden. Whaaaa dan gaat het ineens wel erg hard!! Nog een goede 6 weken dan is ze er al!! Nu spookt er natuurlijk vanalles door mijn hoofd van dingen die er nog moeten of die ik nog wil, maarja das lastig als je zelf niets mag!! We weten nog niet of het inleiden of KS gaat worden dat ligt aan hoe ze nog gaat groeien, te klein dan wordt het een KS.

Mees, tja ken dat mensen die alleen je nummer weten als ze iets van je willen die van mij is ook zo'n goedzak hoor, die rent wel. Heb er al weleens wat van gezegt maar hij blijft het toch wel doen, idd net als jij hou mijn mond maae de gedachten zijn niet altijd zuiver!! En beterschap vervelend als je je steeds niet lekker voelt als je niet hoeft te werken.

Boud, jij ook beterschap meid, heb je vakantie kun je nog niet lekker genieten!!

Wax, nou wat een meevallers hahaha, als de wereld wel was vergaan had je toch ook geen last meer van je ongie. Klinkt idd als een lekkere ongie emo bui meid.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sil wat spannend dan toch weer dat je nu ineens over 6 weken al weer moeder wordt. Probeer het een beetje los te laten wat je allemaal nog moet en wilt doen. Zoveel mogelijk je man sturen en gelukkig had je het meeste al klaar toch? Bovendien, als ze wel de volle 40 weken zou blijven zitten zou dat voor jou aan mogelijkheden om dingen in orde te maken toch niets uitmaken want je mag immers niks tot aan de bevalling. Het enige wat je kunt doen is een beetje "zen" op de bank gaan zitten zijn...Nog 6 weken....
    Het aftellen is begonnen zou ik zeggen. Gaat inderdaad ineens heel snel. Ik hoop dat ze nog wel even flink gaat groeien.

@Wax ik heb gisteren ook naar 'the voice kids' gekeken en ook ik hield het niet droog. Ik wordt voorlopig nog niet ongi, maar ben wel een emo muts momenteel.

@Mees jammer dat de ongi toch gekomen is maar je wist het al dus misschien ook wel opluchting dat je weer verder kunt.
    Hier behoorlijk last van een fikse keelontsteking. Zo idioot dat het echt een paar uur na de laatste schoolbel voor de vakantie komt opzetten. Maar ik heb haast geen stem, blaf tijdens het hoesten als een verzopen zeehond, heb oorpijn en een hoofd alsof ik in mijn eentje een hele fles wiskey in 10 minuten heb leeggezopen. Blegh. Ik zou vanavond naar "the Hobbit" maar dat heb ik maar afgezegd. Ik zit mezelf in de weg en om nu naar de bioscoop te gaan en alle andere bezoekers te irriteren met mijn gehoest is denk ik ook niet zo'n aanrader. Bovendien kruip ik er lekker vroeg weer in denk ik vanavond. Ik hoop dat het voor eerste kerstdag allemaal over is want dan komt de hele familie bij mij eten. Hoe ik dat moet doen met zo'n verkouden kop weet ik nog niet.

Deel Deze Pagina