Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waxientje zo te lezen keert "de rust" nu dus weer bij je terug nu het eerste rood gespot is. Nou jammer van dat kleine beetje hoop dat er toch was naar mijn idee maar de onzekerheid is nu weg. Dat is ook erg lekker. En in dit geval toch niet zo jammer omdat je er helemaal rekening mee gehouden had dat het niets kon zijn deze keer.

Xon dat soort gezinnen hebben wij ook op school. Het is te gek voor woorden hoe het er in sommige gezinnen aan toe gaat. In de schuldhulpverlening zitten maar toch vrolijk 6 kinderen krijgen maar niet weten hoe die te verzorgen dus je schopt ze gewoon na schooltijd de straat op waar ze zich maar moeten zien te vermaken. Of 9 kinderen produceren waarvan een aantal uit huis geplaatst worden omdat ze een dusdanig moeilijk geval zijn dat ze in huis niet te hanteren zijn. Alle 9 gaan naar een vorm van speciaal onderwijs dus daar in de straat is het 's morgens een complete taxi standplaats om die allemaal naar school te krijgen. De oudste is inmiddels 18 en heeft zelf ook al weer 2 (!) kinderen en twee miskramen achter de rug. Onvoorstelbaar! Ik denk zo vaak dat, net zo goed als ik gescreend ben voor ik met het hele donorprogramma mee mocht draaien, ze eigenlijk alle mensen zouden moeten screenen voor er een kind komt. Bij niet goed genoeg bevonden niet in aanmerking laten komen voor kinderbijslag of zo. Alleen zal dat niet iedereen stoppen van het krijgen van kinderen en dan zijn daar de kinderen weer de dupe van natuurlijk.
    In het hele serious request gebeuren heb ik me eigenlijk niet zo verdiept. Ik ben niet zo van die grote acties. Allemaal prachtig hoor, die goede doelen spekken, maar zodra de actie voorbij is, is er geen mens meer die er nog over nadenkt om geld te geven. Zodra de schijnwerpers weg zijn wordt er minder geld opgehaald. Ik vind het eigenlijk een beetje schijnheilig allemaal. Dan kun je zeggen of laten zien dat je geld geeft aan een goed doel. En o o o wat is dat toch goed en vol van naasten liefde van je, maar de rest van het jaar wordt er geen fl..... gedaan voor de medemens. Ik doneer maandelijks aan een paar goede doelen en doe verder niet aan die eenmalige toestanden.
    Wat jullie zeggen over geboorte beperking en voorlichting ben ik het wel met jullie eens maar voor het zover is dat dat er door is, is het denk ik wel goed om aan de kinderen die er nu of binnenkort geboren worden, goede zorg te bieden, zodat zij een eerlijke kans maken op een goede start. Het is een beetje een cirkel waar je in zit en die moeilijk te doorbreken is. Voor de kinderen van nu is goede zorg nodig en dus geld, maar zolang je daarmee doorgaat en niet gaat investeren in beperking los je het probleem van nu niet op. Dus het zal een aantal jaren naast elkaar moeten bestaan. Wanneer men dan constateert dat het aantal geboortes afneemt kan het geld mondjesmaat ook teruggeschroefd worden. Ja vanaf de bank weet ik precies hoe het zou moeten maar de praktijk zal wel weer veel meer haken en ogen hebben dan ik nu voor me zie.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jeetje Ricmar wat een vreselijk nieuws! En wat eng dat ze ineens dood was en dan zulke jonge kinderen die achterblijven! Ik wens iedereen veel sterkte om hiermee om te gaan.

En Xon ook al zulk verdrietig nieuws! Pff, vreselijk.

Over je menstruatie trouwens, het klinkt mij echt heel heftig in de oren! Ik heb nooit zulke heftige menstruaties gehad, bij mij eerder te licht waar ik me dan weer zorgen om maakte. Ik snap wel dat het je een beetje zorgen baart eigenlijk, maar ze zeggen dus dat het geen kwaad kan? Het klinkt ook nog eens heel pijnlijk, dus hopelijk ben je er weer vanaf en ben je er binnenkort voor 9 maanden vanaf!!

@Boud: hè bah ziek net als je vakantie hebt! Beterschap hoor!

@Mees: jeetje zeg zo'n vrouw die iedere keer zo snel zwanger is! Ik kan me voorstellen dat je het wel moeilijk vond om te horen nu. En wat een spookverhalen zo 's nachts met die flessen. Wel fijn dat je dan lekker met je man kunt kletsen om de tijd een beetje door te komen. Maar waar heb je het dan 2 uur lang over? :) Ik zie mezelf nog niet 2 uur lang aan de telefoon zitten met mijn man namelijk, dat is niet zo'n kletser en al helemaal niet aan de telefoon!

@Wax: oh gelukkig het breekt dus toch door! Toch wel prettig als je het al verwachtte.

Nou, wij zijn zaterdag naar de babywinkel geweest, was echt poepiedruk en een nogal chaotische winkel, maar we hebben wel gezien waar we voor kwamen en het was toch niet wat we zochten. Te kitscherig of te groot en vooral veeeeel te duur! Dus besloten om gisteren meteen maar naar Ikea te gaan en daar hebben we bedje, kledingkastje, ladekast (als commode), matrasje en rolgordijnen gekocht! Dus helemaal tevreden! Ze komen het morgen al bezorgen en zaterdag komt er iemand om het in elkaar te zetten. Dat kost namelijk zo weinig dat ik het daar niet zelf voor ga doen en mijn man is van het type twee linkerhanden!
    Nu moet de kamer dus wel écht leeg voor aanstaande zaterdag! En dan komt zondag mijn zusje al met een lading babyspullen en kunnen we gelijk lekker gaan inrichten en zo!

Fijne dag allemaal! Ik ga straks op bezoek bij een paar van die meiden van dat groepje. Gezellig wel!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #3423 Sneeuwmees, 24 dec 2012
    Laatst bewerkt: 24 dec 2012
    @Wax: dus toch het eerst rood in aantocht. Inderdaad niet leuk een rode kerst, maar je kan nu wel weer deze periode afsluiten (want als het in aantocht is en het komt niet, vind ik ook altijd vreselijk vervelend). En misschien voorzichtig vooruit denken wat je wil in het nieuwe jaar. In ieder geval kun je nu een lekker glaasje wijn nemen met kerst en met champagne knallend het jaar uit.
    @Boud: ik kan me ook wel eens boos maken om de zware screening als je in NL een kindje wil. Ook ik moest als alleenstaande naar een psycholoog om te beoordelen of ik wel stabiel genoeg was.:cool: En ook het traject voor pleegzorg en adoptie. Je moet je hele hebben en houden op tafel gooien. Alsof, als je adopteert en 12000 euro gaat betalen voor het hele traject (en ruim 4 jaar moet wachten) dat het dan een 'impuls' actie zou zijn. Nee, je hebt gelijk dat er nog een hoop 'werk' aan de winkel is op dat gebied.
    @Jeetje: fijn dat alles nu gekocht is! Ben zo blij voor je. En ook al lekker snel in huis. Ben heeeel benieuwd naar de foto's. En ik ben zelf ook niet zo'n kletser, hoor! Maar ik heb een man die een echt oud wijf is. Dus ik zeg altijd dat hij het vrouwtje van ons twee is.;)

De verkoudheid is een stuk minder. Nog wel hoesten van tijd tot tijd. Ik blijf nog wel voorzichtig, want ik hoorde van iemand dat het blijkbaar erbij hoort eerst verkouden te zijn en dat de griep dan alsnog komt. Dus ondanks dat ik me prima voel, toch steeds het idee van wanneer komt het (wat ik natuurlijk niet hoop).
    We gaan zometeen even naar de mediamarkt. Even naar laptops kijken. Niet om gelijk daar iets te kopen, maar ik ben een gevoelsmens dat ik altijd zelf even het toetsenbord 'gevoeld' moet hebben.
    Verder denk ik er toch uit te zijn wat betreft een volgende poging (maar ik garandeer niet dat ik niet nog een keer van gedachten verander). In DD doen ze veel meer met je amh-waarde. Mijn gyn gaf al aan dat we die wel eens konden laten prikken, maar dat je vervolgens niets met die waarde kan. In DD doen ze daar wel meer mee. Op zich is zo'n lage waarde ook een reden dat het allemaal moeizamer gaat. Dus ik denk dat als ik een poging doe, terwijl de 'omstandigheden' niet best zijn, het grote kans is dat het weer een kansloze poging gaat worden, terwijl je wel jezelf vol propt met hormonen (en toch weer de spanning hebt). Dus misschien dat ik inderdaad toch maar alles op alles zet voor DD (en hoop dat de rust ons ook nog wat moois gaat brengen).

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gedondoleerd meiden! Knuff!

Hier nog steeds spannend en afspraak kinderarts staat. Update staat op FB en voor diegene die niet meelezen of FB hebben stuur maar even pb en zal ik jullie even bijpraten over hoe en wat.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: fijn dat de arts je serieus neemt en de afspraak bij de kinderarts inmiddels gemaakt is. Sterkte met alles!

Hier terug van de mediamarkt en een laptop voor mezelf gekocht. Hij is erg mooi, maar was iets duurder dan degene waar we eigenlijk voor gingen. Dus ik moet nog even wennen aan het idee dat ik mezelf een duur cadeautje heb gegeven. :)
    We gaan zo nog even boodschappen doen, omdat we vanavond een beetje uitgebreid willen koken. Mijn man moet 1e kerstavond werken, dus we gaan vanavond een beetje onze eigen kerst maken.;)

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Meiden, ik wens jullie allemaal heel fijne kerstdagen en voor iedereen die er al zo lang op wacht een positieve test in het nieuwe jaar! En dat de kindjes die eraan komen maar gezond geboren mogen worden!
    Bedankt voor het lief en leed dat we met elkaar hebben gedeeld het afgelopen jaar, het is zo fijn om hier altijd terecht te kunnen bij jullie!
    Voor iedereen alvast een heel goed 2013!

@Mees: kun je er weer even tegen toch met je nieuwe laptop! Gewoon jezelf af en toe zoiets gunnen hoor! Fijne avond!

@Lyanna: ik las het net op FB. Gelukkig kun je redelijk snel terecht! Het is fijn dat ze je serieus nemen. Hoe is het intussen met de kleine man? Niet meer zo ziek hoop ik.

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Allemaal hele fijne kerstdagen!! Geniet er lekker van en straks in het nieuwe jaar weer nieuwe rondes nieuwe kansen en ik ga heeeelll hard voor jullie duimen!!

Ricmar, wat een vreselijk nieuws meid, kon er ook nog wel bij zeg jij en je gezin heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Jeetje, fijn dat je je spulletjes hebt kunnen kopen, nu lekker aan de slag om alles mooi te maken!!

Mees, geniet van je nieuwe laptop!!

Wax, dikke knuffel!!

Nou hier alles weer goed vandaag, vruchtwater nog steeds weinig maar haar buikje is wel gegroeid!! Echt super, ze is echt zo dapper ik ben nu al trots op haar!! Ik mocht uit de thuismonitoring en mag voorzichtig weer wat doen maar moet wel elke week voor een echo komen en als ze weer naar beneden zakt dan moet ik weer terug in de thuismonitoring. Maar voor nu is iedereen tevreden!! Dus fijne kerstdagen hier!!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: wat fijn zeg!! Nou, lekker genieten van de kerstdagen!

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sil wahaha, dat zijn nog eens mooie berichten. Super! Nu niet overmoedig worden en gelijk voor oud en nieuw alles wat je nog wilde even snel gaan doen hè. Hou je een beetje in hihi. Jij gaat lekker de Kerst in zeg!:)

@Jeetje jij al de spulletjes gekocht en ze worden zelfs nog voor je inelkaar gezet ook. Alles mooi klaar voor je zusje komt dus dan heerlijk samen inrichten en shoppen voor de finishing touch. Kan me voorstellen dat je er ongelooflijk veel zin in hebt. Alvast veel plezier!

@Allen
    Iedereen heel fijne Kerstdagen. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, al zal dat voor de ene wat moeilijker zijn, gezien omstandigheden, dan voor de ander. Ik denk aan jullie en hoop dat iedereen over twee dagen toch terug kan kijken op een geslaagde kerst. Voor alle dames die, net als mij nog steeds hopen op een beebje:"Dat dit maar de laatste kerst mag worden zonder;) Volgend jaar allemaal zo'n klein wurm in de armen of zwanger onder de kerstboom:p

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Lieve meiden, ook ik wens jullie (vanaf mijn nieuwe laptop ;)) hele fijne feestdagen toe. Geniet ervan met de mensen die jullie dierbaar zijn. Jullie ook weer bedankt dat we dit jaar weer zoveel lief en leed met elkaar hebben kunnen delen. Laten we hopen dat 2013 ons alleen lief gaat brengen ipv leed. We gaan er weer voor!:p

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gelukkig maar, Sill, ik ben heel erg blij voor je!
    Verder iedereen fijne kerstdagen van mij!

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

#3432 Maureen, 25 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2012
    Hallo dames,

Excuses dat ik afwezig ben. Heb wel aan jullie gedacht maar kon het niet opbrengen even. Gaat niet al te lekker. Maar niets ernstigs in de zin van dat 't met m'n vader slechter is gegaan gelukkig. Dat is nog hetzelfde. Dit gaat uiteindelijk gewoon om mezelf. Heb ook niet geïnsemineerd de afgelopen keren. Zit in m'n cyclus nu op dag 2.

Heb echt niet meer bij kunnen lezen. Nog wel eens (niet ingelogd) geprobeerd begin december maar later kon ik 't dus zelfs niet opbrengen om zp te openen. Ondanks dat ik niet kan bijlezen weet ik dat er nog geen zwangeren zijn (had ik van Mees gehoord via de mail ook). En nu net steeds een paar pagina's berichtje uitgepikt waardoor ik zag wat jullie in je reacties schreven. En als ik dan een reactie las wat ik niet snapte, geprobeerd terug te bladeren en te lezen. Het is geen doen zo:)

@Syll Ik las net en in de mail van Mees dat je in de gaten gehouden wordt. En nu net lees ik dat de kleine meid al over 6 weken er is! Erg spannend. Zet hem op meid, de laatste loodjes. Jij hebt echt van begin tot eind spannende tijden gehad met je zwangerschap. Pff. Maar gelukkig alles goed met de kleine. Hopelijk de laatste weken gewoon rustig.

@Mees: Succes met toch nog een poging doen (en vergoed krijgen las ik ergens in 'n bericht. Of was 't in je mail?). Doen jullie daarvoor nog zelf proberen? Ben even kwijt wanneer, wat. Maar dat komt wel weer als ik vaker inlog.

@Xon: Beterschap. (En ook aan andere zieken als ik dat gemist heb). Weer op naar de volgende poging hè? Dat is dus toch nog in de vakantie begrijp ik? Zet hem op meid. Succes met weer 't spuiten enzo. Hopelijk test je begin van 't nieuwe jaar positief.

@Boud: Ook beterschap. Sorry ik had toen begin december nog gelezen en zag aan je berichtjes dat 't niet gelukt was. Dacht toen nog in te loggen later om te reageren op je maar heb 't niet meer gedaan. Jammer dat 't niet gelukt was. Ga jij nou in januari weer verder? Dat wachten lijkt me ook niets. Zet hem op meid. Ook voor jou eindelijk eens je droom uit laten komen.

@Jeetje en Nil: Hoe gaat 't zwangeren?

@Iedereen: Ik zal proberen vaker in te loggen. En weer mee te lezen en op de hoogte te zijn. De reden dat ik nu inlog is omdat ik jullie alsnog fijne feestdagen wil wensen:

Fijne feestdagen allemaal. Dat je 't door mag brengen zoals je wilt. En mocht ik jullie niet meer treffen voor 't eind van 't jaar, wens ik jullie alvast een mooie jaarwisseling. En dat 2013 een gezond, liefdevol, succesvol mooi jaar mag zijn.

Liefs.

@Hoop: Ik zag dus nu net pas je pbtje. Sorry meid dat ik nu pas reageer. En dankjewel!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: goed om even van je te horen, maar wat mij betreft hoef je je niet te verontschuldigen hoor! Wat vervelend dat het met jezelf niet zo lekker gaat. Hopelijk mag het snel weer wat beter gaan. Dikke knuffel!

Hier gewoon een dag als alle andere en da's toch altijd wel een beetje gek. Ik vraag me af en toe wel af of ik niet toch een beetje iets aan kerst zou willen doen. Wie weet volgend jaar...

Gisteren heeft mijn man eindelijk wat van zijn rommel uitgezocht, zowaar uit zichzelf! Dus de rotzooi begint al te slinken :) Het helpt dus echt wel dat er een beetje een stok achter de deur is, nu de spulletjes komen (en mijn zusje ook al bijna!)

Fijne 1e kerstdag!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja Maureen, het zwangeren gaat goed en heel erg snel nu vind ik! Alweer bijna 30 weken! Straks is het maart voor ik het weet. Gek idee wel. Kan me soms nog steeds niet voorstellen dat er dan echt een klein baby'tje in mijn armen zal liggen dat van ons is!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: fijn weer even van je te horen. Al had je me via de mail al verteld dat het even wat minder met jezelf ging. Dat had ik al op zp gemeld, zodat de anderen (die ook bezorgd om je waren) ook wisten hoe het met je ging. Ik hoop dat je je snel beter zal voelen en vol goede moed 2013 in kan gaan!
    @Jeetje: lijkt me ook een raar idee dat je weet dat heel NL in kerstsfeer is en dat dat bij jou helemaal niet zo is. Misschien een klein kunstkerstboompje kopen en die toch neerzetten. Gewoon voor de sfeer. En fijn dat je man nu toch begonnen is. Inderdaad harde deadlines van een winkel blijken toch de gouden tip te zijn bij hem.

Wij hebben gisteren al een beetje kerst gevierd omdat mijn man vanavond/vannacht moet werken. We hebben dus op onze manier 'sjiek' gekookt en de tafel heel feestelijk gedekt. Was erg gezellig en knus zo met z'n drietjes. Vanmorgen uitgebreid ontbeten en net even naar onze kerk gelopen die altijd een mooie kerststal en een heel kerststadje heeft staan. Is een beetje een bezienswaardigheid, want mensen komen overal vandaan om dat hele dorp te zien. Weer even twee kaarsjes aangestoken met mijn zoontje. We blijven maar hopen dat die ons ooit geluk gaan brengen. Vanavond eet ik met mijn zoontje bij mijn ouders, want mijn moeder kookt dan altijd.
    Morgen gaan we met zijn allen uit eten en zo komen we de kerst wel weer door.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wat is het stil aan ons front? Iedereen nog aan het uitbuiken? Hopelijk hebben jullie allemaal fijne feestdagen gehad.

Hier twee rustige kerstdagen gehad. Gisteren was mijn zoontje verkouden en had wat verhoging, dus we hebben maar een rustig dagje ervan gemaakt. Zelf was ik ook niet lekker. Vorige week had ik ook al zo'n halfgaar gevoel van griep die maar niet door wilde komen, maar na een bezoek aan de acupunctuur ging het wel. Maar nu mijn zoontje verkouden werd, kreeg ik er toch weer een vlaag van mee. En heb gisteren eigenlijk ook halfgebakken op de bank zitten hangen en wat geslapen. Gisterenavond zijn we uit eten geweest. Wel lekker om je even te laten bedienen.
    Straks gaan we even boodschappen doen en mijn man moet vanmiddag weer slapen om vanavond weer te gaan werken. Het leek zo lekker 1,5 week vrij te zijn en veel dingen te kunnen doen. Ik wil al tijden kasten uitzoeken en de zolder opruimen. Maar ze hebben mijn man zo onhandig ingedeeld met zijn rooster dat hij om de dag bijna een nachtdienst heeft. Dus dat betekent uitslapen op de dag zelf, 's middags slapen, 's avonds op tijd eten en weg en dan de dag erna ook slapen tot aan de middag. Dan blijft er wel heel weinig tijd over. Maar goed, we klagen niet. Na een paar rustige weken op het werk en dus minder inkomsten is het ook wel weer fijn een buffertje te hebben. En mijn man wil dan ook niet zeuren naar z'n baas toe, als hij een keer wat extra werk kan krijgen.
    Probeer straks weer naar het zkh te bellen om bloed te prikken. Ze hebben een telefonisch spreekuur en aan de ene kant is het reuze handig, maar aan de andere kant moet je ook maar net eraan denken in dat ene half uur te bellen. En vaak bellen er zoveel dat de telefoon continue in gesprek is. Nu dus maar weer een poging wagen, als ik het niet vergeet.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Had ook al een paar keer gekeken gisteren maar dacht al dat iedereen wel aan het kerst vieren was.

@Mees: is je zoontje alweer wat beter? Hopelijk blijft de echte griep buiten de deur hoor!
    Wel vervelend die wisselende diensten van je man. Maar inderdaad, even een extra buffertje is wel lekker. Hopelijk krijg je het ziekenhuis te pakken!

Mijn man was enthousiast begonnen begin van de week, maar daarna hebben we elkaar eigenlijk amper gezien. Hij had weer allerlei afspraken 's avonds, nieuwjaarsborrels en zo. Dus zaterdag wordt een druk dagje. Dan komen ze de meubeltjes in elkaar zetten en moeten we de kamer ook klaar maken voor mijn zus en haar vriend.

Ik heb zo een deadline maar het schiet weer eens niet op ;) Een vervelende opdracht over freeriding en skiën ;) ;) Maar ja, even doorbijten en dan ga ik daarna even lekker weg. Ik heb nog een bon van de Mothercare (soort Prenatal-achtige winkel) en die moet ik voor het eind van het jaar opmaken, wat een straf hè? :p

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: inderdaad zwaar afzien om die bon te mogen verzilveren.;):p Fijn dat de meubeltjes er zijn inmiddels. Volgende week heb je dan eindelijk je lang verwachte babykamertje (en word het ineens heel echt allemaal). Succes met je deadline. Kan daar nou ook niet bepaald warm van worden. Maar even doorbijten en denken aan het shoppen wat je als beloning daarna mag doen.
    Wij gaan ook even boodschappen doen. Gisteren trok ik ineens de zool van mijn schoen kapot bij het uitdoen. :( Dus verplicht op zoek naar nieuwe schoenen (en aangezien ik moeilijke voeten heb, is schoenen kopen helaas wel een soort van straf).

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh da's balen van die schoenen! Schoenen kopen vind ik ook geen pretje eigenlijk, hoewel ik niet eens moeilijke voeten heb, maar ik kan gewoon nooit vinden wat ik wil! Nu brengt mijn zusje laarzen mee uit NL (hopelijk passen ze!) Die had ze ook voor zichzelf gekocht en ik vond ze zo leuk en ze waren ook nog eens spotgoedkoop, dus wel de moeite waard om mee te brengen. Ze hebben een platte zool en zij draagt meestal alleen maar hakken, maar hier is dat echt geen doen (zo heeft ze de vorige keer ondervonden!)
    Nou, succes met schoenen vinden!
    Mijn werk is nog niet af... Nee, ik vind er ook echt bijster weinig aan en snap de helft van al die termen niet, dus zal blij zijn als het af is dalijk! Ben van plan om bij Mothercare te kijken naar wat lakentjes of zo, want die hebben we nog niet.

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Iedereen een beetje de kerst overleefd?? Pff hier wel hoor hahaha, 1e kerstdag even bij schoonouders geweest en gisteren lekker op de bank en 's avonds lekker gekookt op mijn dooie gemakkie. Alles voelt verder nog prima hier, beweegt goed dus maak me niet teveel zorgen op het moment.

Mees, ja lijkt heel wat he zo'n paar dagen vrij? In de praktijk is het helaas vaak anders en natuurlijk helemaal met de wisselende diensten van je man, maar wat je zegt is voor een goed doel. En s6 vandaag met de schoenenjacht! Als ik echt moet vind ik nooit wat ik wil..Hopelijk heb jij meer s6 hahaha....

Maureen, wat fijn dat je even kwam buurten, hopelijk voel je je gauw weer beter meid. Iig een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk tot gauw.

Jeetje, goh meid nou wat een straf die bon hahaha ik zou er ook echt moeite mee hebben hoor!! Nou ja s6 met de deadline dan en dat je m maar gauw mag opmaken dan. Wel fijn dat er nu schot zit in de babykamer hoor, geeft je dalijk een wat rustiger gevoel als alles op zijn plekje staat.

Deel Deze Pagina