Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: kwam ook even spieken of er van jou al nieuws was. Ben benieuwd.

2. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Duimt heel hard voor Xon!!

Mams: Welkom terug! En veel sterkte met de hele situatie!

Waxientje: Het zit je niet mee, gelukkig is het jaar bijna om! Hopelijk wordt volgend jaar een top jaar voor je!

3. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Wax ook hier een knuffel voor jou!
    Volgend jaar wordt gewoon het jaar voor ons allemaal ok?
    Ik heb me meid lekker bij me, dus ik ben ook weer opgelucht!
    De rest zien we dan wel....haha!
    Oja bedankt voor het door kleppen!

@xon ik duim voor je ;)

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wax hè nee zeg! Die had ik niet zien aankomen! Jemig en dan ook nog eens met zo'n flauwe smoes dat ze minder hard groeiden dan verwacht. Ja duh wat hadden ze dan verwacht. Het hele jaar wordt er al geroepen dat er bezuinigd gaat worden op kinderopvang en onderwijs. Dachten ze nu echt dat zij de uitzondering zouden zijn. Wat een onzin.:x De schuld licht mijns inziens echt bij de organisatie. En of die nu klein of groot is, nieuwe mensen hoor je in te werken en te begeleiden en dat is meer dan een dagdeel mee laten lopen om te 'kijken' Probeer het je dus niet al te veel aan te trekken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Dikke knuffel meid.

@Xon hoe is het met jou? Geen idee hoe laat je afspraak was maar ik ging uit van 's morgens. Deze lange stilte geeft me de kriebels....:)

Hier vanmorgen naar een boekenbeurs geweest en daarna was de planning om nog te gaan shoppen en 'even' naar de Ikea maar na de boekenbeurs was ik zo kapot dat we maar naar huis zijn gegaan. Heb even geprobeerd om wat te slapen maar kennelijk te moe want dat is niet gelukt. Conclusie: ik ben helaas nog niet zo fit als ik graag zou willen. Morgen de volgende test, eters en naar de film...

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh mamsie, fijn dat jij en je meisje weer bij elkaar zijn:D

6. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Xon, veel succes!!!
    Wax, wat een K*T nieuws zeg. Sterkte meid.
    Boud, hoop dat je je snel iets beter voelt.
    Sayen, wauw, van harte gefeliciteerd!
    Jeetje, veel plezier met het winkelen. Heerlijk vooruitzicht dat je zus er binnen een paar dagen is en met allemaal spulletjes, geniet er maar lekker van.
    Syll, fijn dat je alweer iets mag ondernemen. Kun je je een beetje in houden? Moet je nog veel voorbereidingen treffen?

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Lieve reactie Boud, kan ik wel gebruiken. Het ligt zeker niet alleen maar aan mij dat zie ik ook wel. Maar het maakt het niet minder beroerd. Heb zo mijn best gedaan om niet met lege handen te staan straks als mijn dochter naar school gaat en nu overkomt het me toch.

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    geen brusje, geen baan, en met schilderen schiet ik ook geen lor op.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Pff Wax, wat balen zeg!! Gelukkig aan de ene kant dat je zelf ook al twijfels had, maar het is nooit leuk natuurlijk. Maar ik denk ook net als Boud dat het meer aan de organisatie ligt dan aan jou, dus niet te veel aan jezelf twijfelen hoor en er toch gewoon een leuke oud en nieuw van gaan proberen te maken!
    En volgend jaar wordt gewoon een veel beter jaar!

@Xon: was ook al benieuwd...

Ik ben goed geslaagd! Wel nog zelf wat bijgelegd want ik kon me natuurlijk niet inhouden :)
    Nu met de beentjes op de bank want ik merk echt dat het allemaal wat vermoeiender begint te worden.

@Nil: hoe is het met jou? Is het kamertje al klaar?

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: wat klote meid! Dikke knuff!

Nog geen nieuws van Xon?

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik had zo een goede hoop.
    Al drie dagen last van mijn rechtereierstok.
    Maar het gaat m niet worden! Aan de rechterkant zat een klein follikel van 14 mm en mijn linkereierstok kon ze niet vinden.
    Wat zoveel betekent dat als er iets in had gezeten ze het wel gevonden had.
    Ze zei dat ik nog niet helemaal de moed op moest geven maar dat ze ook dacht dat er niet zo heel veel zou gaan veranderen.
    Dat betekent dat dit dan IUI nummer 8 gaat worden en dat dat het einde van het drie jaar lang durende verhaal is.
    Ik loop al de hele dag te huilen opeens dringt het keihard tot me door. Ik ga gewoon géén moeder worden, hoe hard en bizar is dat?!
    Elke randdebiel bij mij op school krijgt een kind en ik niet!
    Ik ben zó óntzettend boos, ik kan wel gillen, ik kan wel iemand slaan of met spullen gooien.
    Hoe kan ik dit ooit een plekje gaan geven, ik weet het niet.

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Xon, ik weet niet wat ik tegen je zou kunnen zeggen hierover. Ik was hier de hele middag al een beetje bang voor omdat we maar niks van je hoorden. Ik vind het zo KUT voor je en ik begrijp denk ik zo goed hoe je je nu moet voelen. Ik voel me behoorlijk machteloos omdat ik je niet kan helpen. Ik wens je heel veel sterkte en huil momenteel een potje met je mee. Bah wat ontzettend oneerlijk is het toch allemaal!

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon weet je ook of er bij jou in de buurt een zh is die dat Assisted Haching uit test? Zwolle is voor jou logistiek gezien bijna onmogelijk denk ik maar als er dichter bij jou nu ook nog wat zit? Je hebt in principe nog 2 ivf pogingen. Althans verzekeringstechnisch dan. Pff ik weet het ook allemaal even niet meer hoor maar ben hard aan het piekeren over of er nog eventuele mogelijkheden voor je zijn.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: wat erg meis! Wat ontzettend moeilijk! Heel veel sterkte om dit te verwerken! Dikke knuff

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nee Xon ... ik weet niet wat ik moet zeggen. Daarbij lijkt mijn nieuws van vandaag een stuk onbelangrijker. Ik vind het zo erg voor je, is het echt nu helemaal over en uit dan? Er komt dus nog wel 1 iui? maar ik begrijp wel dat je daar ook niet veel heil meer inziet na de vorige keren. ...:( Ik neem aan dat je die nog wel wilt ondergaan?
    JIj ook een bizarre oud en nieuw dus dit keer. Hele dikke knuffel. Hoop dat je het een plekje kunt geven.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Weet je Boud, assisted hatching wordt alleen in nederland gedaan in zwolle.
    Maar daar komt bij dat geen enkel ziekenhuis een punctie doet onder de drie follikels.
    Dus dan heb ik ook niets aan assisted hatching.
    Mijn lichaam kan blijkbaar gewoon niet meer dan 1 follikel per keer aanmaken ondanks de grote hoeveelheden hormonen.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Waxientje, ik moet gewoon nog blijven doorspuiten met de hormonen.
    Héél soms ontwikkelt er nog wat maar ja hoe groot is die kans.
    Ik heb nu 7 IUI's gehad en natuurlijk doe ik wel poging 8, maar ik heb daar geen vertrouwen in.

Ik heb al even gekeken op wat sites over adopteren, maar als alleenstaande kom je nergens!
    Hoe oneerlijk toch he? Ik die zoveel liefde aan een kindje zou kunnen geven en zoveel kindjes die het nodig hebben.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: oh nee, ik vind het zo erg om te horen!! Ik voel me ook machteloos en weet even weinig opbeurends te zeggen. Ik had zó gehoopt dat het anders was! Ik snap ook dat je weinig heil nog ziet in de IUI, maar helemaal kansloos is het natuurlijk nooit... Maar toch, na zoveel pogingen snap ik het gevoel wel hoor dat je hebt. Hè, ik gun het je zoooo om moeder te worden :( Ik hoop echt dat dit niet helemaal einde verhaal is en dat er ergens toch nog een mogelijkheid komt. Nou, weet dat ik met je meeleef en ik geef je een heel stevige knuffel!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Het is zeker oneerlijk!! Is er echt helemaal geen mogelijkheid voor adoptie als alleenstaande? Ik begrijp al die regeltjes soms echt niet!!

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adoptie had ik ook al eens bekeken. Als alleenstaande kun je niet overal vandaan een kind adopteren en bovendien heb je 90+% kans op een kindje met een handicap. Nu hoeft dat niet per sé het einde van de wereld te zijn maar als je zwanger bent hoop je ook op een gezond kindje. Om dan willens en wetens voor een kindje met een handicap te kiezen is heel nobel maar je haalt je wel heel wat op de hals. Je moet het wel alleen doen. Nee Nederland is niet makkelijk. Bovendien, een Nederlands kindje adopteren is bijna helemaal onmogelijk. Zelfs voor stellen. Je moet in NL eerst minimaal een jaar voor een kindje gezorgd hebben voor de instanties eens gaan nadenken of de adoptie überhaupt door gaat. Dus loop je het risico dat je een jaar lang alles geeft aan zo'n kindje en je eraan gaat hechten waarna het doodleuk weer van je 'afgepakt' wordt. Over iemand emotioneel de vernieling in helpen gesproken. En dan heb ik het nog niet eens over de kosten gehad. Geld dat meest in de zakken van instanties verdwijnt die voor je moeten bemiddelen bij overheden.

Deel Deze Pagina