Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: je zus zal er nu wel zijn. Lijkt me wel heel speciaal dat ze nu voor het eerst een kijkje in jouw leven kan hebben. Fijn dat de meubeltjes staan (ook al is het nog niet de goede plek). En morgen met je zusje naar de gyn? Leuke dingen in het verschiet allemaal de komende dagen. En fijn dat je man je meegeholpen heeft met schoonmaken. Als je in het kraambed ligt, zal hij het helemaal alleen moeten doen. Dus oefening baart kunst.

We zijn weer terug van mijn schoonouders en op de terugweg naar het centrum van T'burg gereden omdat daar het kruidvat zat waar we 4 jaar geleden ook ovutesten hadden gekocht (en waarmee ik dus zwanger ben geraakt). Het was gelukkig koopzondag (had ik thuis al even opgezocht).
    Daarna wilde mijn man nog even naar een boekwinkel gaan voor een verjaardagscadeautje voor iemand. Dat was best even een stukje lopen vanaf het KV. Toen we daar even rondgeneusd hadden en na 10 min. weg wilden gaan, vroeg ik ineens aan mijn man waar 'het gele ding' was. Dat is voor ons een 'code-woord' als we het over de knuffel van ons zoontje hebben. Ineens dikke paniek :$, want mijn man wist zeker dat hij hem bij het KV nog had gehad. Hij is dus als een idioot teruggerend en ik met mijn zoontje erachter aan gelopen. Ik dacht nog, die zijn we kwijt. Ik onderweg ook al her en der gekeken of hij misschien onderweg kwijt geraakt was, en ondertussen al zitten bedenken hoe we dit dan moesten 'aankaarten' bij mijn zoontje en hoe we dit op moesten gaan lossen.:(
    Even later belde mijn man gelukkig dat hij hem bij het KV gevonden had. Pfff..... Ook maar goed dat we er op tijd achter kwamen, want het was al 10 voor 5 en de winkels gingen om 5 uur dicht. Dus als we er achter gekomen waren nadat de winkels gesloten waren, hadden we morgen nog een keer 5 kwartier heen en 5 kwartier op en neer moeten rijden om naar de knuffel te zoeken. Gelukkig was dat allemaal niet meer nodig.

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon, jemig meid ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, dit is zo wrang. Ja ook ik heb je al gezegd dat wij nog 3 emmies in de vriezer hebben en die wil ik zowiezo al ter adoptie afstaan, maar dat mag pas na 5 jaar eerder mag je daarover geen beslissing nemen helaas. Maar ik zou best eens samen met je willen kijken wat de mogelijkheden zijn als je ze graag aan een specifiek iemand wil geven. Geef de moed nog niet op meid, we willen je allemaal erg graag helpen. Voor nu een hele dikke knuffel en dit gaat gewoon goedkomen op welke manier dan ook!!

Jeetje, ik wens je een heel gezellige tijd meis met je zus!! En die oliebollen komen vast goed hoor, lijkt moeilijker dan het is. En heel veel plezier bij de echo morgen!!

Wax, je hebt je lekker afgereageerd begrijp ik??

Mees, oh oh oh wat een gedoe toch met die knuffel he?? Nou gelukkig heb je m weer gevonden anders natuurlijk dikke drama voor de kleine man. En jullie heel veel s6 met de ovu-testen van daar en hopelijk brengen ze net zoveel geluk als toendertijd!!

Hier alles rustig, woensdag weer een echo kijken hoe het ervoor staat, blijft toch spannend hoor, ook omdat de dagelijkse controle er nu niet meer is. Maar ik heb gewoon vertrouwen in onze kleine meid dat het allemaal goed gaat komen!! Morgen alle gekte van oud en nieuw en dan wordt alles gelukkig weer normaal ppffff, ben er blij van.

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje fijn dat je zus en haar vriend er zijn. Is het gelukt met de oliebollen? Veel plezier morgen bij de echo.

Syl begrijpelijk dat je het nu ineens lang vind duren tot de volgende controle. Van iedere dag naar 1x p/w, na de schrik die je meegemaakt hebt, is ook best een stap. Maar het is gelukkig al snel woensdag en net wat je zegt over het vertrouwen in jullie prinses. Ze heeft de afgelopen, bijna 32 weken, al zo vaak getoond dat het een volhoudertje is. Ik heb nu al mega respect voor het kleine wurm. Blijkt vast woensdag weer dat alles ok is.

Mees wat een gedoe met die knuffel. Mocht het bij mij ooit zover komen dat ik moeder wordt, dan ga ik me wel twee keer bedenken hoe ik dat ga aanpakken met de knuffels. Ik denk maar zoiets als vanaf dag 1 heel strikte regels over het ding niet mee op de fiets of uit de auto ofzo, want ik zie dat soort acties bij mij ook al voor me. Alleen mijzelf kennende zal ik in dit soort situaties waarschijnlijk net na sluitingstijd zijn of al weer kilometers ver verwijderd voor ik het door heb. Nee daar moet ik van toe voren maar eens een goede regel voor gaan bedenken. Want knuffeldrama's zijn altijd zo zielig bij die kleintjes. Gelukkig is het bij jullie goed gekomen. Mazzelaars die jullie zijn :)

Xon ik wens je morgen heel veel succes. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je morgen toch iets positiefs te horen zult krijgen. Kun je niet aanbieden dat je, in geval van minder dan 3 follikels, zelf wilt betalen? Misschien dat ze dan nog eens na willen denken over het al dan niet door laten gaan van de punctie. Al zal dat voor een zh niet heel veel uitmaken want of de verzekering het nu dokt of jijzelf, zij krijgen wel betaald, maar misschien moeten zij dingen verantwoorden naar verzekeraars. Geen idee hoe dat eigenlijk gaat maar als ze weer eens horen hoe graag je het wilt...
    Ik zal vanavond voor ik naar bed ga alle goden die ik me kan bedenken, vragen of ze je morgen bij willen staan. Je weet nooit waar het goed voor is.

4. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Mag ik jullie vanaf hier alvast een goed uiteinde wensen?
    Dat 2013, maar 100x beter mag worden als dit jaar!
    Voor velen dan, hihi, ach jullie snappen me wel!
    Dikke knuffel van mij!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mams: dat mag je zeker! Ik denk dat het merendeel van ons clubje niet kan wachten op een beter jaar dan dat dit was! We gaan er ons best weer voor doen vanaf overmorgen!:p
    Verder alles goed met je?
    @Boud: ja, hoop dat jij het straks slimmer gaat aanpakken met een evt. knuffel. We waren al zo blij met een duimelot en dat we geen stress hadden van spenen die midden in de nacht ineens kwijt waren. Ons zoontje was ook (in eerste instantie) helemaal geen knuffel-kindje. Deze knuffel had hij een keer van een nichtje gekregen en na een tijdje begon hij er ineens mee op schoot te zitten en te duimen. Dat ging van kwaad tot erger. Ik ben toen wel als de sodemieter op zoek gegaan naar een reserve knuffel, maar dat viel nog niet mee. Heb bladzijdes op marktplaats afgestruind tot ik er een gevonden had. Die hadden we dus in de kast liggen voor het geval dat.... M'n zoontje heeft hem een keer gezien, maar wilde er niets van weten. Dus mocht zijn knuffel kwijt zijn, dan is die nieuwe dus niet DE oplossing voor hem. Nu dus maar hopen dat we nog maar vaak mazzel mogen hebben dat we niet vergeten (of nog terug kunnen vinden).
    Ik hoop dus van harte dat jij het beter gaat aanpakken als jij een kleintje krijgt.;)
    @Syl: kan me voorstellen dat het even spannend is als je van heel veel controles naar eens per week gaat. Maar goed dat je vertrouwen in de kleine prinses hebt. Nog maar 5 weekjes, hè? Ben je er al uit of je voor een keizersnee gaat of voor natuurlijke bevalling?
    @Xon: ook hier overbelaste duimen voor morgen! Hopelijk is er toch nog een verrassing voor je morgen! Ik denk aan je!

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve xon, wat erg voor je, hoe verdrietig. Ik kan niet veel opbeurendst zeggen, als dat ook mijn aanbod nog staat! Dikke knuffel. Xxxx

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lieve xon ik heb je verdrietige bericht niet meegekregen. Jeetje wat een teleurstelling. Embryodonatie gebeurd ook in België. Vriendin van ons had in 2009 haar embryo's eventueel aan ons willen doneren. Wéét verder niét hoe de regels zijn máár misschien kan je of iemand dat voor je uitzoeken.. Lieverd weet verder niks te zeggen. Dikke knuffel.

All wens iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2013 waarin wensen mogen uitkomen.

8. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Een hele fijne jaarwisseling en hoop dat in 2013 al jullie wensen uit mogen komen!!!!

Liefs

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi meiden, via deze weg van mij ook allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst en een mooi nieuw jaar waarin al onze dromen uit mogen komen! Persoonlijk ben ik wel toe aan een nieuw begin! Ik ga extra hard knallen om 12 uur: even alle negativiteit van afgelopen jaar eruit knallen! En lekker aan de bubbels natuurlijk. En dan hopen op een beter jaar in 2013. Persoonlijk heb ik er toch wel goede hoop op dat alles hier positief uit gaat pakken. Dan bedoel ik niet zozeer de kinderwens, maar andere dingen. Ben nu eigenlijk ook blij dat ik ontslagen ben daar, nieuw jaar nieuwe kansen! Voor ons allemaal! Dikke knuf!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon ik hoop dat in het rijtje goden dat ik gisteren om goed nieuws voor jou gevraagd heb tenminste eentje heeft gezeten die geluisterd heeft. Ik ben benieuwd hoe je fm vandaag verloopt....

Iedereen: Ook langs deze weg alvast een heel goed uiteinde van dit jaar. We gaan voor een spetterend 2013 waarin nu eens alles wèl gaat zoals we graag zouden willen. Knuffel voor jullie allemaal.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ook hier hopend dat mijn duimen niet voor niets overuren hebben gedraaid. Ik denk aan je!

Vanmorgen boven even grote schoonmaak gehouden. Dat was ik al de hele tijd van plan, maar de puf ontbrak. Ook wat dozen uitgezocht met rotzooi die voor nood even boven geparkeerd waren (maar waar ik me altijd aan ergerde, maar nooit zin had ze op te ruimen :)). Nu dus toch maar gedaan. Vond nog het tasje daarin wat we als 'welkom' hadden gekregen van het zkh toen ik voor de tweede keer zwanger raakte. Best even confronterend, maar heb het allemaal weggegooid. Tijd voor een nieuw jaar! En geen oude balast meer van wat geweest is. Het was duidelijk dat die doos uit de periode was van na de miskraam. Wat ik ook allemaal daarin terugvond. Duidelijk dat ik toen echt op de automatische piloot geleefd heb.:)
    Straks weer koken, want mijn man moet op tijd werken. We gaan eventjes een klein stukje mee en daarna even koffie drinken bij mijn ouders. Ik wil mijn zoontje gewoon op tijd naar bed brengen en zie wel of hij wakker wordt van het vuurwerk. Wakker maken doe ik hem in ieder geval niet.
    En dan dus alleen maar aftellen tot 12 uur en mijn man en ik zullen bellend met elkaar het nieuwe jaar in gaan. Mijn man wilde eerst nog vuurwerk meenemen en dat dan symbolisch langs de snelweg afsteken. Maar zijn route is nu anders, zodat hij waarschijnlijk net bij een boer op het erf staat. Dus niet echt netjes om dan je 'eigen plan' te trekken en vuurwerk af te gaan staan steken.;) De vuurpijlen houden we dus nog maar een keer tegoed.

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe. Ik denk dat de meesten van ons blij zijn dat dit jaartje voorbij is. Sommigen omdat we met nieuwe hoop en moed het nieuwe jaar in gaan. Anderen omdat ze niet kunnen wachten tot ze hun kleintje in de armen hebben.
    Hoe dan ook! We gaan er een mooi 2013 van maken!
    Bedankt voor jullie steun en vriendschap in het afgelopen jaar! Dat we volgend jaar alleen maar mooie momenten met elkaar mogen delen.:)

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jullie allemaal fijne jaarwisseling!! hier zijn de oliebollen al in huis, jummie! zo nog even een bak erwtensoep naar mijn ouders brengen en dan lekker gezellig thuisblijven. zo als het nu lijkt geeft de kleine man niet veel om vuurwerk dus slaapt hij hopelijk lekker door. net midweekje weg geboekt, gaan heerlijk naar centerparks!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lieve allemaal, wat fijn dat jullie toch zo meeleven.
    Wat is dat toch een ongelovelijk fijn iets.
    Vanochtend moest ik dus weer naar het zh voor een echo.
    Ik was best heel rustig, rustiger dan vrijdag aangezien ik toch wel wist hoe het ervoor stond.
    Super rustig daar en was gelukkig zo aan de beurt.
    Sinds ik die leuke fijne arts heb gesproken moet hij altijd lachen als hij me ziet en zegt hij altijd op een soort samenzweerderige manier gedag, ik heb dus in ieder geval indruk op hem gemaakt, hij vergeet mij denk niet meer zo snel :) !
    Maar ik had iemand anders, een lieverd gelukkig.
    Ze snapte helemaal hoe het zat en hoe ik mij moest voelen en vroeg ook hoe de afgelopen dagen waren geweest.
    Dat deed me goed.
    Op rechts zat idd dat ene follikel hij was nu gegroeid tot 20 mm, mooi groot en klaar om te springen.
    Ze verhuisde barbapapa naar links maar er was niets te zien.
    Samen hebben we zitten duwen op mijn buik, alle kanten maar helaas niets.
    Dus ze zegt nou laat je buik maar los en terwijl ik doe roept ze opeens hooooo, stop, niet bewegen!
    En daar preiken twee mooie rijpe follikels op het scherm.
    WAT!!!!
    We kijken elkaar aan en ze zegt ik ga nog eens kijken.
    En ja hoor, groot genoeg voor een punctie.
    Wat was ik blij!
    Ik kan het eigenlijk nog steeds niets geloven maar ik heb aanstaande woensdag een punctie dus het zal toch echt wel waar zijn!!
    De kans op een zwangerschap is natuurlijk nog steeds erg klein en ze moeten ook nog steeds bevrucht worden, maar het is een kans en elke kans moet je met twee handen aangrijpen.
    Dus mijn oud en nieuw verloopt tegen verwachting in een stuk positiever dan ik van tevoren had gedacht.

Lieve meiden, ik schiet met heel veel plezier het jaar 2012 met een vuurpijl de lucht in, met daaraan vastgebonden alle ellende, verdriet en stress (symbolisch dan, want ik ben vreselijk bang voor vuurwerk). Ik zal om 00.00 aan jullie allemaal denken en ik wens jullie heel veel geluk en hoop in 2013 op welke manier dan ook.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: lekker weer een vakantie in het verschiet. Kreeg laatst een aanbieding van centerparcs, waar je in januari een weekend naar een van de parken kon en dan kreeg je een fotocursus erbij en een fotoshoot. Dat leek me wel wat, want ik maak graag foto's en heb het idee dat ik nog niet de helft van de mogelijkheden van mijn camera benut. Maar dat had ik voor 28 december moeten boeken. Stom van me!:(
    Mijn zoontje geeft ook geen kick van het vuurwerk. Hij gaat vanavond ook gewoon op tijd naar bed. Vorig jaar sliep hij ook door het vuurwerk heen en ze kunnen er hier altijd goed op los gaan. Hopelijk (voor hem) lukt dat vanavond ook. Jij ook een fijne jaarwisseling!
    @Xon: oh, Xon! Wow! Zit hier gewoon een potje te janken. Je bouwde zo mooi die spanning op en dan toch ineens 2 verstopte follikels! Ben zooooo blij voor je! Nou, vanavond maar 3 vuurpijlen, voor alle 3 de follikels 1. Ik ga nu nog harder voor je duimen de komende weken. Een hele, hele dikke knuffel!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, wauw wat een goed nieuws. *pinkt traantje weg* Punctie op 2 januari (ik vorig jaar IUI op 2 jan) en hoop dat deze datum jou ook zoveel geluk brengt als ons vorig jaar!
    Meis, het is je zo gegund!

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon wat een geweldig nieuws!!!. Ik zit hier gewoon te janken van opluchting achter de laptop. Pff, ik vond het zo erg voor je, dat alle kansen zo goed als verkeken waren en nu ineens dit!! Dat geloof je toch haast niet:):):). Ik ga dinsdagavond dus maar weer het hele riedeltje goden bijlangs want blijkbaar zat de goede er tussen;)Jammer dat ik dan weer niet weet welke het was, zou een hoop tijd schelen:cool:. Meid wat zul jij happy het jaar uitgaan. Het is je van harte gegund. Inderdaad maar lekker knallen vanavond.

Ik blijf trouwens mooi binnen denk ik. Ik gebruik mijn verkoudheid, die zo goed als over is, wel als excuus dit jaar want al die knallen vind ik doodeng. Naar mijn auto, op de algemene parkeerplaats lopen zo meteen, is al een hele spannende hindernis want ze knallen hier dat het een lieve lust is:).
    Heb vanmiddag 3 boekenkasten in elkaar geknutseld dus nu douchen, tas pakken en vertrekken. Ik slaap vannacht niet thuis zodat ik mooi aan de champagne kan. Morgen log ik wel weer in. Fijne jaarwisseling!!!!

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: wat een geweldig goed nieuws!

Meiden....ik wens jullie alle goeds toe voor 2013!

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, wat geweldig!!!! ga je toch lekker het nieuwe jaar in, moet goede moed! de duimen draaien nu al voor je hoor!

@mees, das wel jammer ja! maar via de site bungalows.nl zijn altijd goede lastminutes te boeken, lekker goedkoop

hier ligt de kleine man al lekker te slapen en hopelijk blijft dat ook zo. oliebollen liggen klaar, lekkers voor op toast ook, wordt lekker avondje, ook als we niet de 30 miljoen winnen ;)

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik dacht nog even snel hier kijken voor we aan de oliebollen en de spelletjes gaan beginnen en krijg helemaal een brok in mijn keel, wat een geweldig nieuws Xon!!!
    Nu ga ik heel hard duimen voor een goede punctie, bevruchting en terugplaatsing!

Ik heb alleen even snel gelezen wat het nieuws van Xon was...

Ik wens iedereen een heel fijne avond en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

Echo was trouwens goed, kleine meid is al 1,5 kilo! Alleen mijn bloeddruk was iets aan de hoge kant, dus moet een beetje in de gaten worden gehouden.

Nou, we gaan aan de zelf gebakken oliebollen, mmmmm!

Tot in 2013 weer!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon wat een góed nieuws. Doen ze icsi? Dan lijkt me namelijk de kans op bevruchting groter? Of zie. Ik dat verkeerd?

Deel Deze Pagina