Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: geweldig hoor! Ik hoop echt dat deze lekker bij je mogen blijven en dat je straks een mooie positieve test hebt!

Balen van je koelkast,maar fijn dat je al een andere kon kopen!

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon toch hartstikke mooi dat er twee terug geplaatst zijn! Bij mij waren ze bij de cryo tp vorige keer kleiner dan die van jou hoor. Ik geloof 5 en 6 cellig dus ik zou me er niet zo druk over maken hoe ver ze al door gedeeld zijn etc. Het gaat erom dat ze goed genoeg waren om terug te plaatsen nu is het aan "het mysterie" om ze tot plakkertjes om te vormen. Wat grappig dat deze datum en het nummer zo bij jou lijken te passen. Ik hoop dat het je geluk brengt. Als dat zo is wordt ik wel spontaan bijgelovig!
    Balen van je vriezer maar is helaas niet anders. Woensdag een nieuwe is nog vlot hoor. Op mijn koel vries combi moest ik twee weken wachten toen ik hem kocht! Helaas voor jou jammer dat het nu buiten niet vriest dan kon je je spullen nog wat beter bewaren in de dakgoot.

Hier vandaag dus inderdaad ongi geworden. Blij dat ik gisteren al gebeld heb. Vandaag al een brief bij de post met daarin dat ik ingepland ben om in week 8 met stimulatie te beginnen maar gistermiddag kreeg ik een telefoontje van het zh dat de brief te vroeg weg was gegaan en de week aangepast wordt. Het wordt week 5. Dan wist ik dat maar vast zei ze door te telefoon en hoefde ik niet raar op te kijken als er later nog een brief komt met andere data. Nou ik vind eerder prima dus mij hoor je niet klagen. Ik ga er vanuit dat ik in de loop van komende week dus wel de nieuwe brief en dan ook de recepten zal krijgen. Die zaten er nu nog niet bij want week 8 duurt nog zo lang dat was nog niet nodig. Hopelijk krijg ik de recepten nu dus wel vlot. Ik heb de rommel maar liever in huis. Anyway, vanaf maandag gaat deze dame weer aan de pil en hopelijk dus nog voor de voorjaarsvakantie de punctie en tp.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, je hebt vast meteen bison kit gekocht! wie weet krijg je een tweeling :$ dat zou wat zijn zeg!

hier de stad in geweest met de buggy, maar de buggydrager past niet helemaal op mijn fiets :x nou ja, alles is blijven zitten en de kleine man vond het allemaal erg leuk. ga de buggydrager nog wel anders bevestigen, ff wat extra stevigheid aanbrengen.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, goed nieuws dat het er 2 zijn geworden en hier gaan de duimen weer in de draaistand. Hopelijk brengt jou de datum 2 januari ook zoveel geluk!
    Wel balen van de koelkast zeg!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat fijn, twee kinders on board! En over de kwaliteit zou ik maar niet in zitten. Lees hier vaker berichten dat mensen met een a-kwaliteit (topper-embryo) niet zwanger raakten en uiteindelijk met een c-kwaliteit wel. Belangrijkste is dat je ze 'binnen hebt' en nu maar hopen dat al die toevalstreffers op z'n plek gaan vallen. Balen van je koelkast, zul je net zien idd. Maar ik zag op fb al dat je het handig opgelost had voor het moment.
    @Boud: jij dus mooi op tijd ongesteld en al een vooruitziende blik gehad dat je gisteren al mooi gebeld had.
    @Justme: jammer dat de buggydrager niet helemaal paste. Maar het heeft de pret niet mogen drukken.

Vandaag weinig thuis geweest. Had veel plannen om het huis lekker aan kant te hebben. Maar goed, nu allemaal leuke dingen gedaan en natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven. Morgen nog een dag!

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, hartstikke mooi, nu lekker gaan broeden!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Goedemorgen allemaal! Iedereen een beetje aan het uitdeuken op deze wat sombere zondag?

Ik heb de strijkplank vast uitgeklapt staan en zal zo, om niet bedolven te worden onder de berg was, toch maar eens een begin gaan maken.
    Mijn man kwam gisterenavond niet lekker terug van zijn werk en ligt inmiddels op bed, met waarschijnlijk griep. Ik houd angstvallig zijn temperatuur in de gaten of hij koorts krijgt. Misschien dat als hij koorts moet krijgen het misschien maar goed is dat het nu even gebeurd, nu we geen ivf-poging gaan ondernemen. In april zou alles weer 'op volle sterkte' moeten zijn.;)
    Ook moet ik de komende 3 dagen werken (en zelfs dinsdagavond uit eten met de afdeling). Dus laat hem nu maar even uitzieken, want de komende dagen moet hij weer 'fit' zijn voor ons zoontje.
    Ook hadden we nog naar een verjaardag gemoeten. Had er al niet veel zin in, maar eigenlijk helemaal niet als ik er ook nog eens alleen heen moet. Misschien wel handig, want mijn man blijft altijd hangen en als ik alleen ben, kan ik het zo kort houden als ik zelf wil.;)
    Ook zouden we de kerstspullen gaan opruimen, die me onderhand echt de strot uit gaan komen. Maar dat zie ik dus ook niet gebeuren.
    Vandaag is de dag dat we elkaar 5 jaar geleden voor het eerst ontmoet hebben. M'n man had als plan om vanavond uit eten te gaan (en ik had er dus ook niet op gerekend met de boodschappen). Maar nu zie ik dat ook niet gebeuren, dus straks toch maar even wat eten in huis halen (ook maar vast voor morgen), voor het geval hij morgen wel op de been is, maar nog niet fit genoeg.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees gefeliciteerd! jammer dat jullie etentje niet door gaat, maar dat halen jullie vast wel in.

hier ook de kerstspullen weer in de kast, altijd wel jammer...... volgend jaar weer een boom, vond het toch wel kaal zonder. de tas van de kleine man is al ingepakt, straks konijn naar ouders brengen en van hun een sporttas meenemen voor mijn spullen. pak graag alles op tijd in (tot ergenis van mijn lief......) morgen op tijd auto inpakken zodat we kunnen rijden als kleine man van zijn ochtend slaapje wakker wordt. heb er zin in!

9. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    @xon als die geen plakkers moeten zijn:):) Komt goed, want we gaan allemaal mega duimen draaien!
    @mees... gefeli! En sterkte met zieke zorgen :p
    @ iedereen ff kort, ben bekaf, dat zondag zwemmen blijft een beetje plakken, vandaag weer, en ik kom alemaal jeugdvrienden tegen, dus das wel erg leuk, alleen nu bek af!
    tot morgen of zo!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: een hele fijne vakantie komende week! De temperaturen blijven heerlijk, dus hopelijk er ook lekker veel op uit!
    @Mams: wat leuk zondag zwemmen. Ik neem het me ook steeds voor om vaker te doen, maar dat gedoe in een pashokje staat me altijd enorm tegen.

Hier even aan het bankhangen, voordat ik zo ga koken. Mijn man heeft vanmorgen even op bed gelegen en voelt zich weer iets beter. We zijn vanmiddag even samen naar een verjaardag geweest (waar ik geen zin in had). Dus was blij dat hij mee ging.
    Daarna de kerstspullen samen opgeruimd en boodschappen gedaan. We zouden uit eten gaan, maar mijn man blijft liever thuis. Dus zometeen maar weer de keuken in om zelf een 'feestmaal' te maken.;)

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Just fijne vakantie komende week.

Mees gefeliciteerd met deze dag. Jammer dat je man net vandaag niet zo lekker is. Hopelijk heeft het eigen gemaakte feestmaal ook goed gesmaakt.

Hier morgen ook weer de vakantie voorbij. Helaas, helaas want ik heb al met al toch 1 1/2 week in de lappenmand gezeten en minder van de vakantie kunnen genieten dan ik normaliter gedaan zou hebben. Nou ja, voordeel van het onderwijs is dat we over een week of 7 geloof ik al weer een weekje vrij hebben. Met wat geluk ben ik dan ook weer een punctie en tp verder en zit ik dan op de wachtbank. Kortom toch wel weer een stress tijd voor de boeg. We dompelen ons morgen dus weer met frisse tegenzin onder in de dagelijkse sleur...

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik duim voor je, Xon!

hier vandaag een knalpositieve ovutest en geklust, morgen ook nog maar weer een keertje en dan weer op de wachtbank.

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goeiemorgen dames,

Just, fijne vakantie meid, geniet ervan!!

Mees, nog gefeli met jullie 5 jarig jubileum, jammer dat ie ziek is! Beterschap...

Wax, jij weer s6 op de w8bank!! We duimen weer hoor!

Boud, jij ook s6 met de dagelijkse sleur, al is sleur soms best lekker moet ik zeggen.....

Hier slapen we beide al niet lekker de afgelopen dagen, dus man en ik wat kortaf en doodmoe. Hij maakt zich erge zorgen om de beeb en heeft er zelfs nachtmerries van das toch ook niet leuk zeg. Maarja je doet er zo weinig aan, echt gerust stellen kan ik m ook niet want ik ben zelf ook best ongerust ( omdat ik de kleine voel bewegen is het voor mij wel beter te doen). Nou ja morgenvroeg weer een echo dan zien we weer hoe het gaat.

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat een spanning bij jullie Sill.... hopelijk vandaag goed nieuws bij de echo.

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah Sil wat naar maar o zo begrijpelijk dat jullie je zo'n zorgen maken. Helaas inderdaad niets dat je er zelf aan kunt doen om het te veranderen. Gelukkig morgen weer een echo zodat jullie misschien voor even weer gerust gesteld zijn. Wel fijn dat jij haar steeds voelt bewegen maar in jullie plaats zou ik ook gek van zorgen zijn geloof ik en de hele dag lopen te piekeren. Toch hoop ik dat deze situatie nog een paar weken zal duren want hoe langer de prinses bij mama blijft zitten hoe beter het voor haar is maar wel slopend voor jullie. Dikke knuffel hoor.

Wax ik duim voor je hoor. Zou toch een prachtig begin van dit nieuwe jaar zijn voor jullie...

Hier dus inderdaad weer meteen helemaal terug in het ritme. Pff altijd zo jammer dat die vakantie 'vergeten' is zodra je de deur weer binnen stapt, maar och, ik zou ook niet goed weten hoe het dan anders zou moeten. In een vakantieroes op je werk zitten lijkt me ook niets. Ik merk nu wel aan mijn keel dat zo'n hele dag praten toch nog best veel van het goede is. Duurt me al met al veel te lang voor ik weer helemaal klaar ben maar goed is niet anders. Nu dus maar weer een strepsil achter de kiezen en hopen dat dit alleen komt door de extra inspanning van de stembanden vandaag en niet een terugkeer vah het virus is. Daar heb ik helemáál geen zin in.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Vandaag weer net zo'n positief knallende ovutest als gisteren. Tsja en nu is het dus weer dubben, vanavond klussen of morgenavond? Allebei lijkt niet gunstig omdat we gisteravond ook al geklust hebben... en ze adviseren immers om de dag (zeker op deze leeftijd?) Dus we gokken maar op morgenavond. Pfff kijk dit gegok en gedoe ben ik dus best wel een beetje zat eigenlijk.

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    ik denk ook bij goed kijken dat de test van vandaag net ietsje meer knalde dan die van gister.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Vanochtend mijn dochter voor het eerst naar school gebracht om te oefenen. pfffff....kleine meisjes worden snel groot! Ik vind het toch wel spannend hoor hoe ze het gaat vinden. het is toch echt anders dan het kdv. Gewoon al hoe de omgeving eruit ziet: kdv alles nieuw, fris en gelikt en school is wel echt oude meuk. En dan het grote verschil: op het kdv mag van alles en hier zal ze dingen moeten en daar heeft madame wel moeite mee. Leuke is dat er een jongetje uit de straat dat ze al kent bij haar in de klas blijkt te zitten. Ik kwam hem en zijn moeder al tegen toen we naar school liepen, dus ze renden samen vooruit naar school, was wel erg leuk. En hij zat in de klas ook dicht bij haar in de kring. Toen ik wegging zat ze bij juf op schoot en stonden er een heleboel kinderen om heen. Ik zag wel aan F haar blik dat het haar wel even veel was...dus ging ik toch niet heel erg lekker weg. Zal toch wel blij zijn als het 12 uur is en nu eerst even schilderen...

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: lijkt me ook een hele stap je dochtertje voor het eerst naar de kleuterschool. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je haar weer op kan halen. Nog maar 2,5 uur!
    @Syl: weer veel succes vandaag. Kan me voorstellen dat de spanning ondragelijk is. Jij voelt haar nog, maar je man moet maar aannemen dat het allemaal goed gaat. En dan is het ook nog eens zijn eerste kindje en dan zijn de aanstaande papa's normaal al zenuwachtig. Laat staan als het dan ook nog met zoveel hobbels gaat. Ik hoop op wederom goed nieuws (enne.. nog maar 4 weekjes, hè).
    @Jeetje: hoe is het nu met jou, meid? Wanneer gaat je zus weer weg?

Hier gisteren even niet gereageerd, want we hadden een teambuilding dag. Ondanks dat die verder positief verlopen is, altijd dagen waardoor je toch totall loss bent. Heb dus de avond als een zombie en half slapend doorgebracht.
    Nu weer fris en fruitig....ahum...ahum.. op mijn werk.

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Even een kort berichtje. Hier alles goed, nog maar twee daagjes voor mijn zusje weer weggaat. Ik wil er nog niet aan denken, het is zo gezellig! Maar gelukkig komt ze dan al snel weer terug als de kleine uk wordt geboren, dus dat is wel een fijne gedachte.
    Het sneeuwt hier sinds gisteren dus we kunnen niet zoveel doen, maar we maken het thuis gewoon gezellig.
    Afgelopen zaterdag ben ik nog heel erg verrast door dat clubje vriendinnen. Er zou er eentje op bezoek komen, maar toen kwamen ze dus met een heel stel en hadden ze een babyshower voor me georganiseerd! Echt super lief en heel onverwacht!!
    Aanstaande zaterdag weer naar de gyn voor controle. Ben benieuwd of mijn bloeddruk wat gezakt is. Hij was niet heel erg te hoog, 130/90 maar dus wel op het randje.

@Xon: ik las je goede nieuws over de tp! Nou, dit moet toch gewoon goed gaan deze keer hoor!! Ik duim echt superhard dat ze lekker blijven zitten!

@Sil: hoe is het met jou?

Nou, fijne dag dames!

Deel Deze Pagina