Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lyanna, fijn dat alles ok is en je niet meer terug hoeft te komen.
    Nu weer lekker genieten van je kleine man.

Sayen, lekker plassen voor MvM. Ik weet inmiddels hoe schaars de pregnyl is. Mocht ik ooit nog zwanger zijn dan ga ik dat ook zeker doen.
    Fijn dat je je zo lekker zwanger voelt (behalve de misselijkheid).

Mams, jij bent het er geloof ik echt van aan het nemen.
    Klinkt goed, geniet er maar lekker van.
    Ook nog een beetje wat oude vriendschappen oppakken, mooi zo.

Mees, dat klinkt niet fijn de deur met je pink willen tegenhouden.
    En wat ellendig toch he als je vrij bent dat je dan alsnog moet schoonmaken, bleghh, dat voelt dan toch echt niet alsof je vrij bent.

Jeetje, je zus weer naar huis?
    Dat zal wel moeilijk voor je zijn.
    De box staat al klaar zag ik, hebben jullie samen nog wat voorbereidende dingetjes kunnen doen?
    Ik zag trouwens op fb een foto van jullie saampjes, jullie lijken echt zo op elkaar ( je zus is wel extreem dun).
    Wel fijn dat ze snel weer komt als de baby er is.

Boud, jij nog steeds die ^%$#keelontsteking.
    Het schijnt komende weken alleen maar erger te worden met de griep. Houd je jezelf een beetje in de gaten.
    In onderwijsland loop je jezelf snel weer voorbij he!

Hier weinig te melden.
    Vannacht gedroomd dat ik een dood babytje kreeg.
    Echt heel naar en had echt een vervelend gevoel toen ik wakker werd.Ik ga dan meteen denken zou dit een voorbode zijn dat mijn lichaam op dit moment een embryootje afstoot en ik dus niet zwanger ben.
    Maar ik had vanmiddag opeens zin in olijven hahahaha.
    En het komt er eigenlijk op neer dat ik in geen van beide voorbodes geloof.

2. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Xon ik weet niet hoe het bij jou zit,maar.... bij mij komen dromen dus niet uit (wie droomt er nu over een scheiding om maar wat te noemen) dus het gaat vast goed komen!
    En dat ik het er van neem.... nou ik heb echt nog een hoop k momenten te gaan hoor!

Zo ook morgen, want dan hebben we een gesprek over ouderschapsplan. Dat zal wel weer ff pittig worden!
    Maar goed daarna gaat ze nog even lekker te zwemmen, bij haar oude zwemgroepje! Dus das voor haar ook wel weer even leuk!
    Fijne avond!

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mams, natuurlijk komen er altijd nog een heleboel vervelende dingen bij dit soort situaties kijken. Maar het klinkt in ieder geval alsof je weer een beetje een leven hebt waar je ook van geniet.

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees wat vervelend van je hand. Het mag dan zo iets kleins lijken, een pinkje, maar als er wat aan mankeert merk je pas hoe vaak je het ding gebruikt he. Hopelijk wordt het snel weer minder pijnlijk.

Xon gatver wat een nare droom lijkt me dat. Ik baal altijd een beetje als ik anderen hoor vertellen over hun dromen want ik droom eigenlijk nooit (tenminste, ik weet het niet meer wanneer ik wakker wordt) maar als ik jou zo hoor dan mis ik er ook maar weinig aan. Ik geloof er gelukkig ook niet in en zie het gewoon als dat wat het is. Een verwerking in je onderbewuste van dat wat je bezig houdt en dat dit bij jou over baby's gaat lijkt me een uitgemaakte zaak. Dat het dan over doodgeboren baby's gaat zal wel de draai zijn die je onderbewuste er aan geeft dat jij over een innesteling loopt te piekeren en na te denken.
    Ga je trouwens je onderschrift ook nog aanpassen? Ik moest eerst twee keer kijken want zag ineens vanuit mijn ooghoek dat je nog wacht op ivf 2 haha, gelukkig weten we inmiddels dat die door mocht gaan.

Mamsie ik had het op fb ook al gezegd maar succes morgen bij het gesprek. Ik hoop dat het allemaal soepeler zal verlopen dan je verwacht.

Jeetje leuke foto zak ik van jou en je zus! En wat een geweldige buik heb je nu al!

Hier helaas nog steeds die #$%keelontsteking. Ik merk gewoon een groot verschil na een dag werken of na een dag vrij. Woensdag was ik vrij (al heb ik wel de hele dag achter de computer gezeten voor school, zucht) en 's avonds weinig tot geen last van mijn keel. Vandaag weer gewoon gewerkt en nu dus weer de klieren dik en opgezet en slikken is een pijnlijke aangelegenheid. Nee, keelontsteking met een praatberoep is niet heel praktisch. Nou ja, zo lang het gaat, gaat het denk ik dan maar.
    Van het zh nog geen nieuwe brief of recepten gekregen dus ik heb nog wel even voor het feest weer van start gaat lijkt me.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sorry meiden dat ik het hier een beetje heb verwaarloosd, ik ga het nu weer meer oppikken hoor! Ben wel redelijk op de hoogte, maar het is toch veel om nog op te reageren.

@Xon: ik denk ook dat dromen niet voorspellend zijn maar het dromen op zich kan volgens mij wel een teken zijn. Ik had ook gedroomd over een baby, een meisje, vlak voor ik zwanger was. Jouw droom is wel een stuk angstaanjagender, maar misschien is dat inderdaad je onderbewuste angst.
    Ik duim nog steeds op volle kracht hoor!

Ja, mijn zusje is echt heel dun. Ze heeft anorexia gehad en is daar nu wel van af en ze eet ook wel normaal maar let soms toch nog wel op dat ze bijvoorbeeld niet te veel zoetigheid eet op een dag en zo. Dus echt veel aankomen zal ze volgens mij nooit meer. Een beetje meer zou op zich wel mooi zijn maar denk niet dat het zal gebeuren. Maar gelukkig heeft ze wel weer een normaal leven.
    Het is wel weer ongezellig zo nu ze weg zijn. Het is weer even wennen.
    We hebben niet echt veel aan de babykamer kunnen doen omdat zij daar sliepen, maar toch hebben we wel wat dingen gedaan in huis en dat is al heel fijn!
    Jammer genoeg is van de kinderwagen die ze hadden meegebracht een wieldop kwijt. Die zat een beetje los en is in het vliegtuig kwijt geraakt. Het is een vrij oude kinderwagen, van mijn andere zus (en mijn neefje is inmiddels 13) dus geen idee of zo'n onderdeeltje nog te krijgen is, maar misschien kunnen we een andere oplossing bedenken.

@Sil: fijn dat het goed gaat met jullie kleine meisje! Het is natuurlijk altijd beter als ze langer zou kunnen blijven zitten.

@Mees: oeh pijnlijk je hand! Hopelijk is het snel wat minder pijnlijk.

Ik ga even wat opruimen en gelukkig is de sneeuw weer weg hier dus dalijk ook even naar buiten.
    Morgen weer controle, hoop echt dat mijn bloeddruk wat beter is!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O ja, Lyanna: wat een goed nieuws!! Ik had het op FB al gezien natuurlijk, maar wilde nog even zeggen dat ik erg blij ben voor jullie!

@Mams: goed dat je je eigen leventje weer begint terug te krijgen en wat leuk zo'n oude vriendin tegen te komen! Je hebt echt een mooi meisje, zag gisteren zo'n leuke foto langskomen op FB! Succes met het gesprek, het zal allemaal nog wel pittig zijn, maar je komt er wel!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #3647 Sneeuwmees, 11 jan 2013
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
    @Jeetje: ik zal al een enorme buik op fb voorbij komen. Je bent inderdaad een echte mommy aan het worden (in de positieve zin van het woord), want ik vind als je zwanger bent, hoort daar ook een lekkere grote toeter bij.
    Wat jammer dat er een onderdeel kwijt is van de wagen. Kun je daar geen schadevergoeding voor krijgen bij de luchtvaartmaatschappij. Ik heb ooit ook eens een wiel van een koffer gehad en kreeg toen zonder enig probleem de kosten van de koffer vergoed (en wie weet kun je dan een andere wagen daarvoor in de plaats kopen als het onderdeel niet meer te krijgen is).
    En heftig dat je zus anorexia heeft gehad. Ik vermoedde het al op basis van de foto, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Een vriendin van mij heeft het ook gehad en heb dat hele proces van heel dichtbij meegemaakt. Was enorm heftig! Het blijft bij haar alleen wel een rode draad voor de rest van haar leven. Ze kan er mee omgaan, maar in moeilijkere periodes moet ze uitkijken dat ze niet terugvalt. Zij heeft inmiddels 2 kinderen en heeft tijdens haar zwangerschappen zelfs begeleiding gekregen, omdat het heel tegenstrijdig is om meer te gaan eten en aan te komen vanwege je zwangerschap. Is voor ons vaak moeilijk voor te stellen, maar het is een hardnekkige ziekte.
    @Boud: kun je niet een kuurtje krijgen voor die keelontsteking? Het duurt nu best lang en als je straks weer in de hele roalercoaster die ivf heet zit, zit je daar misschien niet op te wachten. Kan me voorstellen als je gewerkt hebt en toch al die kinderen in het gareel hebt moeten houden, dat je je stem toch net even te veel en anders gebruikt.
    @Syl: vroeg me ook even af hoe het met je ging? Is het babykamertje al helemaal klaar nu?
    @Mams: veel succes vandaag met je gesprek! Inderdaad een hoop hobbels te nemen nog, maar je bent een sterke vrouw, dus dat gaat jou wel lukken.
    @Xon: wat een nare droom inderdaad. Maar goed, dat veel dromen niet waar zijn. Ik heb ooit ook eens gedroomd dat ik mijn zoontje voor adoptie af ging staan. Heb er een paar dagen goed last van gehad. Dus we gaan er maar vanuit dat deze droom met je onderbewuste angst (en zelfbescherming) te maken heeft.

Hier iets te laat op het werk aanbeland. Was even vergeten dat het gevroren had en dat ik moest krabben. Verder heb ik de hele tijd al koppijn (en vergeet steeds een paracetamol in te nemen). Nou, ik ga mijn mouwen maar eens opstropen en beginnen!

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he meiden, ik ben weer online. midweekje weg was heerlijk! kleine man vond zwemmen helemaal super! hij wilde eigenlijk niet meer weg...... verder lekker dingen gedaan zoals we altijd deden, maar nu met z'n drietjes.

@lyanna, fijn dat alles goed gaat, nog ff volhouden he

@xon, gelukkig zijn niet alle dromen voorspellend, kan gewoon je angst zijn hoor. de duimen draaien nog steeds!

@jeetje, jammer dat je bezoek al weer weg is, gaat tijd dan snel he.

verder heb ik het niet onthouden, ga nog ff wat mails lezen en dan lekker op tijd naar bed.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: jij loopt nu een dag of drie voor op mij geloof ik qua cyclus, voel je al wat?? ;)

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    En weet iemand waar de lijst is gebleven, ik ben even helemaal de klus kwijt wat betreft de NODs.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: mijn NOD is volgende week vrijdag. Heb er geen goed gevoel over dat het deze maand raak kan zijn. Al kan ik met de dingen die ik voel weer alle kanten op, natuurlijk. Maar ik denk het niet, zoals ik me nu voel.
    @Justme: welkom terug weer en fijn dat de kleine het zo naar z'n zin gehad heeft. Lekker zwemmen is altijd leuk voor jezelf, maar zeker met zo'n spetterend kleintje erbij.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    18-01 Sneeuwmees 41- eigen poging na mislukte IVF-2 - 2e kind
    ..-.. Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI, poging 2-1e kind

..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    15-10 Hoop42 43-ronde 12 na 3de miskraam-5e kind
    16-10 Ricmar 39-ronde 6 -2e kind
    27-10 Waxientje 39-1e ronde na 2e MK -2e kind
    03-12 Sayen 36-3e ronde-2e kind

ZWANGER
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!!
    10-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - meisje!!

BEVALLEN
    14-09-12 Lyanna 37 - J.ivano (Ricmar had het goed)

VOORSPELLING
    Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na )
    Hoop42: jeetje meisje
    Mees: jeetje meisje
    Boudicca: Jeetjemeisje
    Jeetje: Sillysa
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje
    Xon: Jeetje meisje
    Maureen: Jeetje meisje
    Ricmar: Jeetje meisje
    Sayen: Jeetje meisje
    Lyanna: Jeetje meisje

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Is dat echt de laatste lijst???

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Jammer Sneeuwmees, maar je weet maar nooit he. Ik was even benieuwd! Vaak weet ik het een week van tevoren ook al wel zo'n beetje. Maar bij mij duurt dat nog wat dagen.

15. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Gesprek is me mee gevallen, maar daar kom ik op fb wel op terug!
    Dus voor de rest een fijn weekend hoor, enne tx voor het mee leven weer!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, wat een rust in ons clubje. Iedereen lekker aan het genieten van het weekend, het zonnetje of de embryootjes on board...?

Hier ook niets schokkends te melden, hoor! Toen Xon afgelopen week haar koelkast kapot had, bedacht ik me nog dat er bij ons eigenlijk nooit wat kapot ging. Verkeerd gedacht, want 2 dagen later werd ik op 'mijn wenken' bediend. Ons vrieskistje had het ineens begeven.
    Mijn man vond het eigenlijk niet nodig er nog eentje aan te schaffen, maar ik vond het toch wel handig. We hebben altijd een voorraad brood voor de hele week en ik vind het ook altijd wel fijn om bijv. wat vlees, of een pizza of wat dan ook in huis te hebben. Het kan altijd gebeuren dat ons zoontje, ik of mijn man niet lekker is en je even geen boodschappen kan halen (of te slecht weer of wat dan ook). En dan is het handig als je een voorraadje hebt, zodat je toch even iets in elkaar kan flansen.
    Dus mijn man is toch maar overstag gegaan. Ik had al een beetje op marktplaats zitten kijken en zat dat toevallig gisterenmorgen weer te doen en toen stond er net eentje op van iemand in onze eigen woonplaats. Ik heb die man gemailed en die man was zelfs zo aardig hem even te komen brengen. Binnen het uur hadden we hem dus al in huis. Wat een service.
    Hopelijk gaat deze wat langer mee. Die andere was nieuw en pas 3 jaar oud (en natuurlijk geen garantie meer).
    Verder hopen we vandaag dan toch uit eten te gaan voor ons 5-jarig jubileum. Ook zag ik dat het openlucht museum nu de laatste dag had van de winter-openstelling (met schaatsen, sleetje rijden e.d.). Omdat we op onze 2e date, vandaag 2 jaar geleden daar ook geweest zijn, willen we misschien daar vandaag ook naar toe gaan (als het niet te koud is en niemand van ons ziek wordt). Zo komen we de dag waarschijnlijk wel door! ;)

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier inderdaad lekker genieten van het weekend voor het echte leven weer begint..... wat zou het heerlijk zijn als je niet meer hoefde te werken..... maar helaas hebben we de 30 miljoen niet gewonnen dus zit er niets anders op dan maar gewoon weer werken. maar vandaag eerst nog even genieten, straks lekker buiten wandelen!

18. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Hey mees, dat klinkt wel leuk, schaatsen en sleetje glijden.. waar zit dat ergens?
    Het weekend is hier echt rustig, we zijn onbewust denk ik toch enorm aan het bij komen van alle emoties etc.
    Wel gaan we zo naar het sportcomplex hier, is opendag!
    En dus geen inschrijf geld etc... en aangezien ik toch wel wat onder de mensen wil komen, is een uurtje per week of zoiets wel haal baar!
    Nou ja, we gaa in iig wel even kijken, want ik moet me zinnen verzetten, en ze hebben giga mooi spul!
    Ook denk ik aan de gladiator training, maar das een beetje lastige tijd van 2000-2100, en aangezien ik Mandy dan net heb liggen... en me vader dan over een maand weg is, ga ik dat niet redden want dan is ze alleen.... hmm ok ik heb gelijk antwoord, dat wordt t dus niet. Wel jammer, want ik had wel zin in zo een drill training! :p
    Nou dames geniet van de zondag!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: wat fijn meteen een nieuwe vriezer en wat een service dat die man hem kwam brengen! Ik vind een vriezer toch ook wel erg handig, al heb ik er nooit heel veel in zitten, maar net als jij ook brood, wat vlees en zo.
    Gefeliciteerd met jullie jubileum! Leuke dingen op het programma vandaag. Geniet ervan!

@Mams: ik vind het knap hoe je het allemaal doet hoor! Logisch dat je moet bijkomen van alles.

Hier lijkt ook ineens van alles kapot te gaan. Deze week zakten we bijna door het bed heen, er was een pootje afgebroken en een ander pootje zit ook al los. Dus gisteren zijn we maar meteen op pad gegaan voor een nieuw bed en geslaagd. Het wordt binnen een week al geleverd gelukkig! Denk dat misschien ons nieuwe matras wat zwaar was voor dit bed wat sowieso al niet van de beste kwaliteit was en na twee keer verhuizen erg gammel was geworden. Ben benieuwd, denk dat het matras met een nieuw bed ook nog wel wat lekkerder zal liggen.

Vrijdag ook weer problemen met de verwarming. De combiketel gaf weer een foutmelding. Ik wist niet hoe ik het moest oplossen en ik had geen zin in een koud huis te blijven zitten dus ben ik maar gaan winkelen :) Leuke (en nuttige) dingen gekocht voor de kleine uk.

Mijn man kon de verwarming wel weer aan krijgen gelukkig maar nu hebben we weer problemen met het warme water. De ketel begon namelijk te lekker zodra we het warme water aanzetten. Hoop wel dat het snel opgelost is!

Gisteren op controle geweest bij de gyn en nnu echt voor de laatste keer daar. Alles zag er goed uit. Ons meisje groeit nu gewoon volgens het gemiddelde en woog 1,9 kilo. Ze liet zich nu natuurlijk veel beter zien dan vorige keer toen mijn zusje erbij was, zul je altijd zien! Helemaal geen handjes voor het gezichtje deze keer. Het was weer super mooi om te zien!
    We moeten over 2 weken weer op controle en hebben besloten te gaan voor het ziekenhuis waar de gyn zit die deze gyn heeft aangeraden, omdat hij hem kent en die andere gyn ook Engels spreekt.
    Mijn man wilde er eerst niet heen omdat hij het te ver weg vond en dacht dat we er nooit op tijd zouden kunnen zijn zodra de bevalling begint. Dus hem gisteren maar even uit de droom geholpen en gezegd dat je echt niet binnen een uurtje bent bevallen!
    Hij heeft deze week ook een boek gekocht over het eerste jaar van een baby, hij is er dus echt wel meer mee bezig nu!

Nou, flinke lap tekst!

Wij doen vandaag lekker rustig aan. Fijne zondag allemaal!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mams: jammer dat dat sporten altijd op die rare tijden is. Heb het zelf ook wel dat ik wat wil doen en heb wel eens zitten kijken, maar als ik dan om half 9 of 9 uur nog moet sporten, dan ken ik mezelf en zijn de smoesjes ook snel gemaakt. En inderdaad ook altijd rekening houden met tijden dat mijn zoontje naar bed gaat en ik dan ook nog eens met de dagen waarop mijn man mogelijk nachtdienst kan hebben. Ik hoop dat je toch wat kunt vinden. Onze buurvrouw sport ook en er is gelijk een creche bij, dus wie weet is er voor jou ook wel zo'n combi, dat jij lekker kan sporten en je kleine meid kan knutselen of zo.
    @Jeetje: fijn dat de controle weer goed was. Ja, zul je altijd zien. Is je zus er eindelijk een keer bij en gaat ze verstoppertje spelen en nu in vol ornaat in beeld. Je hebt het toch nog een tijd vol gehouden bij deze gyn in dit zkh. Ik hoop dat je net zo'n goed gevoel hebt bij dat nieuwe zkh. En leuk ook dat je man dat boek gekocht heeft. Moet voor jou ook leuk zijn om te zien.

Hier zijn we ook al voorzichtig aan de zomervakantie aan het denken. Wel lastig als je niet weet waar je aan toe bent. Mijn collega gaat nu in de periode dat wij normaal gingen. Dat heeft ze vooraf netjes aan me gevraagd. Maar zij gaat met haar hele familie en was afhankelijk van de beschikbaarheid van haar familie en een groot vakantiehuis dat ze op het oog hadden. Ik zei nog dat wij er wel omheen zouden plannen.
    Maar nu bleek dat collega's op mijn man's werk ook al vakanties hadden vastgezet in de weken daarvoor, waarin we dan zouden willen gaan.
    Ook is het nu lastig, omdat DD er tussendoor is gekomen. We hebben pas eind april de intake, en als ik een eerstvolgende ongi moet afwachten en dan pas gaan starten, dan zit je ook al weer snel in juni. Dus we zijn er nog niet uit.
    We overwegen nu gewoon op ons werk vast een week in juni (dat op mijn man's werk nog kon) vast te zetten en dan maar zien hoe het t.z.t allemaal loopt. Als het niet lukt, zijn we of thuis die week, of wijzigen we de plannen op het werk. In die week willen we dan bijv. een midweekje in een vakantiepark boeken. En dan willen we eigenlijk, als alles goed loopt, eind augustus 'echt' op vakantie naar het buitenland. Maar ook dat kunnen we nog niet gaan boeken. Eerst maar zien hoe alles loopt en komt tijd komt raad, zullen we maar zeggen. Er zal altijd wel een plekje voor ons te vinden zijn.
    Wel lastig dat je zo afhankelijk bent van ziekenhuizen e.d. en daardoor moeilijk iets kunt plannen. Lastig voor zo'n control freak als ik.

Deel Deze Pagina