Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier ook alles erg rustig.We hebben de afgelopen week veel moeten regelen voor de naderende motorbeurs in Groningen.Daar staan we met onze club.We hebben een nachtje geboekt in een hotel,zodat we niet heen en weer hoeven te rijden.Al met al druk geweest.

Verder krijg ik er in februari een franse hangoor(konijn) bij.Chocolade bruin....zo apart!
    Ik zal even kijken of ik een foto toe kan voegen....het is een foto van het nestje.Ik heb nog geen foto van het konijntje wat we krijgen)Ze wil eerst zeker zijn of het echt een mannetje is:)

Bekijk bijlage 298420

2. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Nou het sporten gaat gewoon lukken hoor!
    Tijdens schooltijden, maar heb ff aangegeven dat ik wel te porren ben voor zo'n drill training!
    Nou dat konden ze ook wel in de fitnesszaal voor elkaar krijgen!
    Ok... nu ben ik de pineut ben ik bang!
    Ik heb de eerste maand voor een all ingekozen, want dan kan ik alles ff testen zeg maar, fitness, spinning, zumba of pff noem maar op!
    Ik moet zeggen, ben blij dat ik die stap genomen heb, de sportschool is nog dichterbijer dan de winkels, dus ach, ik zit wederom goed hier!
    Er is ook nog een sauna bij, met dames uren, ha maak me blij zeg!
    Smurfje is toch ziek aan t worden ben ik bang... tegen de tijd dat ze de springkussen laat voor wat het is en naar huis toe wilt, tja dan weten we mamas wel genoeg, zeker als ze in bed willen. Vond het wel jammer, want die Zumbarathon of zo iets zag er echt indruk wekkend uit!

Hier blijft alles nog heel, en ik hoop maar dat dat zo blijft, whahaha, anders moet ik straks steeds naar Tailand bellen!

Hoop leuk weer wt van je te lezen, ik mis je wel hoor!
    Wel snoesig die konijntjes bij elkaar!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: oh wat lief!! En wat een mooie kleur hebben ze.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat schattig, meid! En inderdaad een hele aparte kleur. De Franse hangoor is een slagje groter dan die van mij. Ik geloof dat die van jou wel een kilo of 5 kunnen worden als ze groot zijn. Dus dit ras ga je fokken?
    En zie dat je 2 dagen overtijd bent? Is er een kans dat je ons positief komt verrassen?
    @Mams: goed dat je doorgezet hebt met sporten. Zo ben je er toch even lekker uit en ontmoet je hopelijk snel nieuwe mensen om je heen. En helemaal ideaal als het onder schooltijd kan. Komt helemaal goed met jou.

Wij zijn vanmiddag naar het openlucht museum geweest. Het was (zoals verwacht) behoorlijk koud. Toen de zon er was, ging het nog wel, maar die ging al vrij snel weg. Gelukkig had ik een plaid meegenomen, en die heb ik lekker over mijn zoontjes beentjes gedrapeerd als hij in de buggy zat. Dus hij zat er warmpjes bij.
    We gaan zo nog even uit eten bij een restaurantje hier om de hoek. Dus dan hebben we een hele dag gehad.

5. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Eetsmakelijk dan!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mams: dank je:)
    Fijn dat je lekker gaat sporten en je klinkt heel positief.Fijn hoor!

@Jeetje:mooie kleur he:)

@Mees: fijn dat je zo,n leuke dag gehad hebt!
    Ik weet nog niet met welke ik ga fokken.De franse hangoor neemt veel plek in en mensen kopen sneller een kleiner ras.De franse hangoor kan idd dik 5 kilo worden.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik moet nog ongi worden,maar weet niet precies wanneer.Ik heb slecht getempt deze maand.Maar ben niet zwanger hoor...dat voel ik.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mams, fijn dat sporten gaat lukken, moet ik ook weer eens aan beginnen.....

@mees, gedoe he plannen met die onzekerheid. maar gewoon iets plannen hoor, anders blijft het er misschien bij en dat is niet de bedoeling. jullie moeten er ook even tussenuit.

@hoop, wat een snoepies!!! zou er bijna ook 1tje nemen.

@jeetje, tijd voor nieuwe dingen bij jullie in huis dus, stiekem ook wel leuk!

hier lekker naar buiten geweest, kleine man vind dat gelukkig ook leuk. hij heeft zijn slaapje gemist en was begin van de avond super moe en daardoor geen land mee te bezeilen. lekker op tijd naar bed en hopen dat hij niet super vroeg wakker is..... we duimen hard.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, ben terug van het uit eten.

Ik had een gemiste oproep op mijn telefoon en dat bleek van Lyanna te zijn. Ze vroeg mij aan jullie door te geven dat haar (jongste) zoontje met vermoedelijk RS-virus is opgenomen in het zkh. Hij heeft de hele dag niet gedronken en heeft nu een sonde. Ze blijft vannacht bij hem en hopelijk horen ze morgen meer.
    Ik houd jullie op de hoogte.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dank je wel voor het doorgeven.
    Was het eten lekker?:)

@Lyanna: meid wat is dat schrikken! Hopenlijk valt het allemaal mee en mag hij weer snel naar huis! Sterkte ermee!
    Mijn oudste zoon heeft ook het RS virus gehad toen hij 2 weken oud was...hij had het zo benauwd.Hij moest toen heel de tijd aan zo,n benevelaar(soort puf)en kreeg antibiotica.Ook werd zijn neusje heel de tijd leeg gezogen.Allemaal heel zielig.Hij heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen.Hopenlijk mag je zoontje weer snel mee naar huis!

@Just: ze zijn ook erg leuk!Ik heb nu ook al een blauwe dwerghangoor(ram).Is zo,n lief beest! Hij ligt graag bij me.Ik heb liever rammetjes,die vind ik over het algemeen liever en ze zijn mooi grof van bouw.Ik heb ook nog twee kleine wit/gevlekte vrouwtjes zitten(die zijn nog jong.....rond de 12 weken)Dat is een kruising hangoor/hollandertje.Hun oortjes staan rechtop.Ik vind ze zo leuk...konijntjes:)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: eten was lekker, bediening alleen ontzettend traag (en daar kan ik slecht tegen). We wilden net weggaan toen ons neefje op bezoek kwam en even zijn verhaal kwijt wilde. We gingen dus veel te laat van huis. Ons zoontje was natuurlijk al moe door de koude middag en als het eten (zonder dat daar een reden voor is) dan zo lang op zich laat wachten, word ik altijd wat kribbig van.
    En die grotere hangoren zijn erg mooi (en ontzettend lief), maar hebben ook enorme ruimte nodig. Ik had er vroeger een stuk of 6 en had alles enorm met hokken volgebouwd staan. Ik wilde graag een keer een nestje hebben en toen kreeg dat konijn ook nog eens 9 jongen.;) Erg schattig en verleidelijk om ze allemaal te willen houden, maar gezien de ruimte die ze nodig hebben als ze groot worden, helaas niet mogelijk. Gelukkig hebben ze allemaal een goed tehuis gekregen. Ik heb er nu nog 2 en vindt dat prima (al zou ik ooit een nestje ook nog wel eens leuk vinden, ook voor mijn zoontje, maar heb helaas geen vrouwtje meer).:(
    @Xon: hoe is het eigenlijk met jou? Je zit nu in de tweede (spannendste) wachtweek. Is het nog een beetje vol te houden?

Ik werd gisterenavond nog gebeld door een collega. Ze is 4 maanden geleden oma geworden van haar (lesbische) dochter. Helemaal happy natuurlijk met haar kleinkind. Toen belde ze gisteren behoorlijk overstuur op dat de relatie van haar dochter voorbij is en de dochter met het kindje naar haar toe komt. Zo moeilijk voor te stellen als je voor een kindje kiest en die dochter en haar vriendin daar ook een hele weg voor bewandeld hebben, dat een relatie dan 4 maanden na de geboorte klapt.:(

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ha allemaal! ik was eigenlijk in algemeen topic van 2013 beland, maar zie nu speciale topic voor 35+'ers! Mijn verhaaltje:
    Ook wij gaan het weer proberen! Heel spannend na afgelopen jaar. Als het goed is, ben ik nu zo ongeveer in vruchtbare periode. Maar omdat ik na vorige zwangerschap nog maar 1x ongesteld ben geweest, weet ik niet hoe cyclus nu is.
    Ter info: Ons zoontje is eind november levenloos geboren na bijna 7 maanden zwangerschap. We wisten al sinds 20-wekenecho dat kans erg groot was dat hij niet ging redden door (niet erfelijke!!) afwijkingen: hij had allemaal vochtophopingen in buikholte waardoor organen en hart uiteindelijk in gedrang zijn gekomen.
    We willen in maart/april er echt voor gaan, maar als het eerder 'raak' is, zijn we superblij.
    Ik vind het heel spannend, de vorige zwangerschap kwam spontaan, zonder dat we er bewust voor bezig waren. Nu bemerk ik dat ik heel erg aan het letten ben op cyclus. Zo heb ik nu krampen onder in m'n buik alsof ik ongesteld moet worden, eitje? of wie weet...? ;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: heftig wat je hebt meegemaakt, meid! Kan me voorstellen dat het naast 'leuk' spannend ook weer 'eng' spannend is om weer voor een zwangerschap te gaan. Je bent in ieder geval van harte welkom om mee te kletsen. Je zegt dat je mee wilt schrijven in een 35+ clubje, mag ik vragen hoe oud je bent?

Ging net naar de wc en dacht wat rozigs gespot te hebben. Ben dus een beetje in een k*t-humeur. Het had zo mooi kunnen zijn. Als ik nu zwanger zou zijn, zou de uitgerekende datum praktisch hetzelfde zijn als toen bij ons zoontje. Het lijkt erop dat dat niet zo had mogen zijn.

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

o dat is een naar gevoel he, zo'n domper... maar wie weet blijft t bij dit rozigs! sterkte!

ik ben trouwen 36 en word dit jaar 37...

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: inderdaad. Je voelt natuurlijk van alles en ondanks dat je na zoveel maanden wel moet weten dat je lijf je voor de gek houdt, trap je er toch steeds weer in. Ik ben overigens een oudje met mijn 41 jaar, maar schreef al mee in dit clubje toen ik nog een dertiger was.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Juffie: welkom! Wat heftig zeg wat je hebt meegemaakt. Tuurlijk is een nieuwe zwangerschap spannend, dat had ik al na mijn missed abortion. Ik hoop voor jullie dat je niet lang hoeft te wachten. Kan me voorstellen dat je nu op alles gaat letten, zenuwslopend is dat dan.

Ik ben zelf 36 en nu 32 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje.

@Mees: hè bah, nee, rozigs. Ik duim nog even dat het niet doorzet, maar meestal weet je al hoe laat het is. Knuffel voor je rothumeur!

Ik heb net wat foto's geplaatst van het kamertje, het begint ergens op te lijken, al is het nog rommelig en erg kaal. En ik heb lopen stoeien met de kinderwagen, pff, vermoeiend, hoe moeilijk kan het zijn om zo'n ding goed in elkaar te zetten? Maar het lukt me dus niet!

Nu maar even rustig op de bank. De buik begint echt steeds meer in de weg te zitten nu met alles en ik moet nog bijna 8 weken!

Vroeg me trouwens ook al af hoe het met Xon was!

En Sil, hoe is het daar??

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: dat begint al ergens op te lijken! Schattig bedje ook! En dat soort dingen in elkaar zetten of in elkaar klappen is in het begin inderdaad een soort hogere wiskunde. We hebben het zelfs een keer gehad met een campingbedje die wij met geen mogelijkheid meer in elkaar kregen. Mijn man is toen gaan googlen en kwam, hoe verrassend, terecht op een topic op ZP. Bleek een algemeen probleem te zijn van dat soort bedje en wij bleken gelukkig niet de enige met inklap-problemen. Dus met dank aan ZP kon mijn man toen het bedje weer in elkaar geklapt krijgen.;)

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Haha Mees, dan ben je toch blij dat je niet de enige blijkt te zijn! Ik zat ook al te denken om even op google te kijken.
    Ik vroeg me trouwens ook af of je die bekleding van zo'n wagen kunt wassen in de wasmachine? Ik zag namelijk dat er wel wat vlekken in zitten en het lijkt me sowieso wel wat schoner. Maar er zit een soort plastic op sommige delen, dus ik weet het niet.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie2 welkom hier. Ik hoop dat een volgende zwangerschap niet al te lang op zich zal laten wachten
    Ik ben bezig om, als single, zwanger te worden via ICSI met behulp van een anonieme donor. Ik ben 38 jaar en inmiddels al 2 jaar bezig in de mmm.

Jeetje leuk hoor die spullen. Ik ben zelf ook helemaal weg van die Ikea kasten waar jij de commode van hebt. Wat vervelend dat het in elkaar zetten van de spullen zo lastig is maar wie weet, wanneer je, net als Mees destijds, gaat googlen, dat je wel wat handige tips kunt vinden.

Mees bedankt voor de melding over Lyanna.
    Fijn dat jullie etentje gisteren dan toch door ging al was de bediening niet helemaal top.

Hoop wat een leuke konijntjes!

Xon ook ik ben nieuwsschierig naar hoe het met je is maar waarschijnlijk kun je er nog geen zinnig ding over zeggen. We tellen met je mee af tot je mag testen, nog een klein weekje....

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

dank voor jullie hartelijke welkom!
    vanmiddag heftig middagje gehad. vriendin van vroeger kwam langs met 2 kleine kinderen. we hadden elkaar 4 jaar niet gezien ofzo. maar we konden door de kinderen niet echt bij kletsen. kon ook niet vertellen over Jan en onze wens weer zwanger te worden, want ze werd steeds opgeëist door een van de 2. toen ze weg waren heb ik flink potje gehuild. vind het mooi om te zien, maar ook heel moeilijk. vooral als die ander niet door heeft wat het met me doet en regelmatig zit te klagen hoe zwaar het leven met kinderen wel niet is.

Deel Deze Pagina