@juffie, welkom hier. hopelijk ben je snel zwanger! @jeetje, mooie spulletjes! geen idee of je de bekleding van de wagen kan wassen, meestal kan het er wel gedeeltelijk af. kijk anders even op internet naar een beschrijving @mees, balen dat de bediening zo traag was, kan daar zelf ook altijd slecht tegen. met een kleintje is dat helemaal lastig. en balen van je spotting, maar we houden nog even hoop hoor! hier ging de werkdag heel snel, was enorm druk! blij toe, lekker snel weer thuis.
@Juffie: meid, wat een toeval dat je een vriendin na zo'n lange tijd weer ziet. Maar moeilijk als je zoiets belangrijks wat je hebt meegemaakt niet met haar kon delen. Is er nog een mogelijkheid dat je haar kunt bellen om een keer alleen met haar af te spreken. Veel sterkte! Kan me voorstellen dat je erg verdrietig was na afloop. @Justme: jouw werkdag ging gelukkig ook snel voorbij (net als de mijne). Zal wel weer even wennen zijn geweest na zo'n heerlijke vrije week, of niet? @Boud: wanneer moet je nu weer beginnen met hormonen spuiten? Hoe is het met je keelontsteking? Zoals gezegd vloog mijn werkdag redelijk snel voorbij. We zijn sinds een week ongeveer verdubbeld in personeel, dus afgezien dat het erg gezellig is, is het ook erg bewerkelijk. Alle nieuwelingen moeten telefoons, laptops hebben (wat met de nodige hindernissen gepaard gaat). De een wil het bureau omhoog, de ander weer omlaag. Kortom, allemaal kleine vraagjes die de hele dag de revue passeren en waardoor je wel steeds van je werk afgehouden wordt.
mees ik weet nog niet wanneer ik weer moet beginnen. Heb nog steeds niets weer gehoord van het zh. Ik koekeloer elke dag zodra ik thuis kom eerst wat er bij de post zit, maar tot noch toe geen brief. Volgens mijn eigen berekeningen zal ik toch ergens deze week moeten beginnen als ze me in week 5 willen laten starten met stimulatie. De vorige keer moest ik 12 dagen voor de start met puregon beginnen met decap. Ik wacht het morgen nog af en anders denk ik dat ik woensdag maar eens naar het zh ga bellen. Ik weet dus nu nog steeds niets helaas... Met de keelontsteking gaat het beter. Geen pijn meer maar nog wel 's avonds wat hees na een dag werken. Ach ja, alle goede dingen komen langzaam...
Goedemorgen! Fijne dag allemaal! Hier is alles mooi wit, maar ik hoop dat het weer rustig blijft vandaag. Niets aan om in auto te zitten als het sneeuwt! gisteren was zeker bijzonder om die vriendin van vroeger weer te zien. Ze komt volgende week zonder de kinderen bijpraten, ze vond het ook erg jammer dat we niet echt konden kletsen. Maar ja met twee kinderen van 2 en 3 hoort dat er bij na nachtje slapen voelt het ook wel fijn dat haar kinderen zo onbevangen met me om gingen. de oudste vroeg een paar keer 'maar heb jij dan geen autootjes waar ik mee kan spelen?' ik werd alleen maar gesterkt in de kinderwens en dat dat dan pijn doet, is naar, maar ook logisch.
@Juffie: fijn dat je nog een tweede afspraak hebt gemaakt zonder kinderen. Ik herken het wel dat een echt gesprek mét kinderen inderdaad niet ideaal is. Als ik echt even lekker bij wil kletsen, probeer ik dat zelf ook bij voorbaat al te plannen als ik alleen kan gaan. Dus fijn dat je een 'herkansing' krijgt volgende week. @Boud: fijn dat het met de keelontsteking in ieder geval al beter gaat. Vervelend dat je nog niets gehoord hebt van het zkh. Hopelijk ligt de envelop alsnog vandaag op de deurmat en anders morgen maar even bellen. Ik zou zelf ook wel willen weten waar je aan toe bent. Hier lijkt deze poging toch echt wel weer mislukt. Het is nog niet begonnen, maar de aanloop is er al wel. Was vanmorgen dus even een domper. Stom dat je toch stiekem vooruit telt. Als ik nu zwanger zou zijn geweest zou ik op 27 september uitgerekend zijn. Bij mijn zoontje was ik op 28 september uitgerekend. Dus toen ik de afgelopen dagen toch wat klachtjes had (die ik natuurlijke weer linkte aan een mogelijke zwangerschap), kon ik niet voorkomen dat ik een beetje vooruit zat te rekenen. Stel dat ik zwanger ben, dan hebben we twee kinderen die kort op elkaar jarig zijn. Wat zou dan een ideale datum zijn voor de keizersnee. Hoe zou het gaan, omdat ik dan hoogzwanger of net bevallen zou zijn, als mijn zoontje naar de kleuterschool zou moeten. Maar goed, we hoeven over dat logistieke probleem niet meer in te zitten. Ik zal me weer bij elkaar moeten rapen en vooruit moeten denken naar de volgende ronde. Wat is het toch oneerlijk allemaal!
Hoi meiden, Pff ben erg moe en nie zo lekker dus ben hier niet veel, komt wel weer straks als ik wat meer energie heb dat is nu echt ver beneden peil. Sorry...... Juffie, welkom hier en ik hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat. Mees, jammer weer hoor, een hele dikke knuffel!!! Jeetje, lekker he die in de weg zittende buik?? Ach nog even moet je maar denken, ik kan ook al niet meer lekker slapen hier want niets ligt nog lekker...... Xon, heb jij al nieuws?? Boud, zijn ze dus waarschijnlijk vergeten om je recepten te sturen dan en een schema?? Nou hopelijk kun jij ook gauw weer verder. Hier vanmorgen weer voor de dopller geweest en alles nog steeds prima, meisje vermaakt zich goed daarbinnen ik hoor volgende week of ze nog steeds van plan zijn haar te halen, ik hoop het niet zolang ze goed zit lekker laten zitten zou ik zeggen. Verder ben ik erg moe de laatste dagen heb echt nergens puf voor maarja dat hoort er een beetje bij zo op het einde. Dus eigenlijk alles wel prima. Dikke knuffff voor allemaal.........
Juffie welkom, gezien je naam denk ik zomaar eens dat je hetzelfde beroep hebt als Boud en ik Het moet vreselijk zijn om met 7 maanden je kindje te verliezen. Maar je klinkt heel sterk en ik vind het knap dat je er nu al weer voor wilt gaan. Ik ben Xon, 39 en probeer net als Boud als alleenstaande zwanger te worden. Inmiddels al bijna 3 jaar. Eerst 17 pogingen met een eigen donor, waarvan 12 onder begeleiding van hormonen en ziekenhuis. Ik heb een operatie gehad en alle mogelijke onderzoeken die je maar kunt bedenken. Daarna overgestapt naar onbekende donor en 7 IUI's gehad en heb net een terugplaatsing na een 2e IVF poging gehad. Helaas nog nooit zwanger geweest. Lyanna, wat moet dat schrikken zijn geweest. Hoop dat je kleine mannetje er weer snel bovenop is. Boud, niet afwachten, ik zou gewoon vandaag bellen. Je weet hoe dat gaat in een ziekenhuis, voor hetzelfde geld zijn ze je vergeten. Mees, roze gespot! Shit! Had zo leuk geweest. Knuffff! Hier is het zo goed als duidelijk dat de tp niet gelukt is. Het is 13 dagen na de punctie en 10 dagen na de terugplaatsing. Ik heb nog geen roze/rood of iets dergelijks gespot, maar dat komt alleen door die k*tpillen, haha. Ik had zondag al die overbekende hoofdpijn, gister geen hoofdpijn en vandaag weer wel. Ook doen mijn borsten sinds vandaag geen pijn meer, ik weet dat vlak voor mijn menstruatie worden mijn pijnlijke boobies weer zacht. Verder geen enkel ander teken dat ook maar kan wijzen op een zwangerschap. Ik moet pas maandag bloed laten prikken, maar mocht ik tegen het weekend aan nog geen bloedverlies hebben dan doe ik zelf even een test. Maar ik weet het anntwoord al. Syl, hoe is het met jou?
@Syl: fijn dat de wekelijkse APK weer goed was. En logisch dat je moeier wordt. Je slaapt toch minder en de kleine prinses vreet ondertussen energie. Je hobbelt zo toch al lekker door richting de 40 wkn, dus wie weet blijft ze het nog een week of 5-6 gezellig vinden bij je. @Xon: neeh...!! Dat meen je niet. Dacht begin van de week nog, hoe leuk het kon zijn als we eind deze week allebei mooi nieuws te melden zouden hebben. Nou, ik hoop dat je lichaam jou ook gefopt heeft en dan dat alle klachtjes waarvan jij nu denkt dat het niet gelukt is, juist wel een positieve reden hebben. Maar snap je gevoel wel, want meestal weet je zelf toch beter. Knuffel terug!
Ik ben docent op een middelbare school, bovenbouw havo/VWO: geweldig beroep!! leerlingen hebben ook zo lief meegeleefd vorig jaar, echt ontroerend. het is fijn dat deze groep er is, ik moet nog even ontdekken wie jullie zijn en welk verhaal erbij hoort, maar ook al reageer ik niet heel persoonlijk nog, ik leef wel mee met alles wat ik lees hier!
Hallo meiden. De meesten weten het al, maar we zijn tussen de middag weer thuis gekomen uit het ziekenhuis. Hier ben ik nu wel gebroken en zal voor diegene die niet op FB zitten vandaag of anders morgen even updaten en verhaal vertellen. Thnx Mees voor berichtje! x
Och Xon nee toch, gatver wat vreselijk jammer. Ik had zo gehoopt dat het dan nu toch eindelijk een keer raak mocht zijn voor jou. Dikke knuffel meid en ik hoop toch stiekem nog op een verassing... Ik bel morgen naar het zh omdat ik dan mijn vrije dag heb en dus geen gedoe met prive bellen omdat er weer eens geen vrije plek in school te vinden is om rustig te bellen. Maar vandaag dus nog steeds geen brief. Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben op de telefoon. In principe kan ik meteen beginnen met spuiten mocht dat nodig zijn omdat ik nog 5 decapjes heb liggen. Als zij dan de recepten door faxen naar mijn apotheek en de rest op sturen is er nog niets aan de hand. (als het inderdaad een kwestie van vergeten is) Mees jij waarschijnlijk dus ook op rood. Gaat hier weer de verkeerde kant op dames. We wilden meer roze niet meer rood! Lyanna wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu proberen een beetje tot rust te komen en hopelijk heeft het kleine kereltje voorlopig zoveel artsen gezien dat ie er de eerste jáááren geen een meer nodig heeft. Juffie zoals Xon al zei zitten wij ook in het onderwijs. Ik werk op een so school. Iets heel anders dan jij doet maar erg dankbaar en afwisselend werk. Geen dag is hetzelfde!
@Boud: lijkt er toch op dat ze je vergeten zijn. Inderdaad morgen maar even bellen, want dan kun je tenminste weer van start gaan. Ik heb de hele dag al kriebelhoest. Word er gek van. Nu ook koppijn. Het zal toch niet zo zijn dat ik gewoon weer verkouden of grieperig ga worden. Ik vind 2 keer achter elkaar wel genoeg. Maar mijn vrije dag zit er weer aan te komen donderdag, dus blijkbaar voor mijn lijf weer een teken dat ik dan maar weer lamlendig op de bank moet hangen (om vrijdag weer beter te zijn als ik moet werken )
Ow herkenbaar mees. Lastig hoor. Ik hoop dat het meevalt en je vrije donderdag niet weer op gaat aan je lamlendig voelen.
@xon, he bah meid, maar ik blijf nog even hoop houden hoor @mees, ook voor jou. was gister inderdaad ff wennen dat werken.... maar morgen al weer dagje vrij! @syl, die kleine houdt het heerlijk vol zeg! nog ff meid, sterkte met de laatste loodjes @lyanna, fijn dat jullie weer thuis zijn! hier dus morgen weer lekker vrij, echt zin in! kleine man slaapt heel veel, misschien groei spurtje ofzo.... of bijkomen van weekje vakantie, wie weet. morgen weer naar cb, ben benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is.
Xon, jemig dat was niet het nieuws dat ik wilde horen hoor!! Kan me voorstellen dat je zelf al denkt dat het over is, maar er is natuurlijk nog wel een kans zolang je nog niet ongie bent. Wonderen zijn de wereld nog niet uit meid!! Dikke knuffel..... Mees, wordt wel vaste prik met jou geloof ik he?? Elke keer als je vrij bent voel je je weer lamlendig, misschien ook wel omdat je niet echt de tijd neemt om uit te zieken?? Beterschap, hopelijk valt het mee. Just, geniet lekker morgen meid! Lekker zo'n dagje met de kleine man. Lyanna, fijn dat alles weer goed lijkt te gaan, schrikken elke keer hoor!!
@Juffie: welkom hier.Wat een ontzettend verdriet dragen jullie!Heel veel sterkte! @Xon: oh meid.....wat ontzettend jammer!!! Dikke knuff! @Sill:heel veel sterkte met de laatste loodjes! @Lyanna:fijn dat je zoontje weer thuis is! @Mees:jij ook al ongi geworden? Hier vandaag ongi geworden.Zoals ik zelf verwacht had.
@Hoop: ja, ongi ook hier gekomen vanmorgen. Had het ook al verwacht. Was gisterenavond enorm misselijk, en als ik al geen aanloop tot een ongi had gehad, zou ik er nog enorm 'blij' van worden om zo misselijk te zijn. Maar helaas... Hier dus, zoals gezegd, ongi geworden. Ook sinds gisterenavond niet lekker. Werd enorm misselijk en een algeheel gevoel van lamlendigheid. Vannacht slecht geslapen en tot half 4 wakker gelegen. Dan is de nacht maar kort als je er rond 7 uur weer uit moet. Ook doet alles me pijn en weet niet of het van de doorkomende ongi is of toch van een vlaag griep. Toch wel gaan werken, omdat ik nog zoveel te doen had, maar ook met het idee dat als het niet meer gaat, ik altijd naar huis kan.
Hoop, Mees, knuffel meiden!! het valt toch elke keer weer zwaar ook al hou je er rekening mee.... Ik kan nu helemaal nie meer slapen ben hartstikke verkouden en heb het daardoor erg benauwd, bah bah van mij mogen die laatste weken wel opschieten hoor. Lijkt wel langer te duren dan de hele zwangerschap bijelkaar, goh wat kan een mens toch ook zeuren he?? Tja nou ja je kunt niet altijd blij en vrolijk zijn.....