Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees en Hoop toch jammer van jullie ongi ook al hadden jullie het al verwacht. En Mees er dan ook nog niet lekker bij. Hopelijk valt het vandaag (misschien wel door de afleiding van je werk) mee.

Sil fijn dat alles met je meisje gisteren weer goed bleek.
    Nu dus helaas verkouden. Daar weten we alles van het is echt niet leuk dus je mag best even klagen hoor. Je sliep de laatste tijd al niet best en dat is nu natuurlijk nog erger geworden. Beterschap meid.

Hier vanmorgen al een heel programma afgewerkt. Vanmorgen eerst naar het zh gebeld en ik ben weer helemaal gerust gesteld. Spullen lagen al klaar en ik was dus niet vergeten en het was ook niet verkeerd bezorgd. (Hier was ik stiekem banger voor want dan zouden de buren het nu misschien ook weten en daar zit ik helemáál niet op te wachten en ja, die zouden een envelop openmaken en lezen:x:$). Het wachten was, volgens de assistent, op een van de ivf artsen die nog een handtekening moest zetten. Waar het aan ligt maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar weet dat het goed komt. Volgens de assistent aan de telefoon komt het dus inderdaad helemaal goed en heb ik deze week de brief in huis. Ik heb nog gezegd dat ik ook nog een dag kwijt ben bij mijn apotheek omdat de boel besteld moet worden maar dat kwam ècht in orde volgens haar. Nou ja, dat zal dan wel, zìj doen dit vaker denk ik dan maar. Maar ik ben wel blij dat ik gebeld heb want nu weet ik in ieder geval dat ik niet meer het risico loop om door een vergissing ineens weken later aan de beurt zal zijn dan ik hoop;).
    Daarna moest mijn auto voor apk naar de garage. Om de een of andere reden heb ik altijd een afspraak wanneer het vriest dat het kraakt. Een fiets pas niet achterin dus ik moet altijd lopend van de garage weer naar huis en dat is een K..end:$! Nu dus door en door koud, na een stevige ochtend wandeling van bijna 3 kwartier, weer thuis met een kop koffie en een laptop op schoot die zijn warmte niet kwijt kan:p. Hopelijk warm ik snel weer op want ik moet zo voor school aan de gang. Volgende week een leerling bespreking en daar moet altijd zoveel voor gedaan worden. Per leerling ben ik gauw ruim 2 uur bezig:(.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: hoop dat je inmiddels weer een beetje op temperatuur bent. In mijn auto was het vanmorgen -7 toen ik instapte, dus bewonder je moed om zo lang door deze kou naar huis gelopen te hebben (en straks weer terug natuurlijk, maar dan schijnt hopelijk het langverwachte zonnetje). Fijn dat ze je niet vergeten waren. Ja, ze hebben er meer ervaring mee, maar voor ons is dat vaak lastig, omdat als je eenmaal weet wanneer je ongeveer van start gaat het continue door je hoofd spookt. Ben benieuwd hoe het dit jaar met de medicijnen gaat. Volgens mijn gyn mogen ze officieel per afgelopen 1 januari (maar dat zouden ze volgens haar niet halen) alleen nog maar de goedkoopste stimuleringsmiddelen voorschrijven en dat waren niet de menopur, puregon en gonalF.
    @Syl: jij ook weer snotverkouden. Kan me voorstellen dat je het dan even zat bent, als je 's nachts geen oog dicht doet. Nou, je zal op je wenken bediend worden, want je zit inderdaad al in de laatste loodjes fase.

Hier nog steeds rillerig en koppijn, maar dat zou ik thuis ook hebben. En omdat het even druk is op het werk, heb ik dan toch niet echt rust.
    Ben de hele morgen al bezig met een bestelling invoeren. Ons bedrijf heeft een bestelsysteem, die vooral bedoeld is om veel mensen aan het werk te houden en een dagvullende bezigheid moet zijn. Met mijn bonkende en zware kop is dat nu een hele opgave, maar we bikkelen vrolijk verder.

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Juffie welkom hier!
    Mees en Hoop....)-: niet leuk!
    Xon: nog even moed houden, maar vaak voel je het zelf wel goed aan he, helaas...

Hier strak van de zenuwen, vandaag de uitslag van de wedstrijd waar ik aan mee doe? (ik ga er hier niet concreet over schrijven of namen noemen enzo, want stel je voor).

Verder heb ik wel alles bijgelezen, dus ik ben op de hoogte!

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Wax....positief nieuws over de wedstrijd???

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    nee niks gehoord dus ben niet door ....

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oooh jullie ook allemaal in de lappenmand!
    Ik blijf maar die ellendige hoofdpijn achter mijn ogen houden, grrrr.

Boud, doen jullie in s.o. ook de citotoetsen?
    Die kids van mij worden helemaal sufgetoetst en ik word suf van al die boekwerken nakijken.
    Uren en uren ben ik er mee bezig.
    Maar goed moet allemaal af voor de rapporten volgende week en de oudergesprekken.

Wax, heb je idd al iets gehoord?
    Echt ik heb tientallen blz met werk doorgebladerd en misschien moet je er van houden maar ik vind er zoveel slecht werk tussen zitten.
    Soms is het niet slecht, maar lijkt het gewoon niet op Bea.

7. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    @Rode dames, potverdorie, dat wou ik niet lezen hoor, dat ik nu al 3 weken lang last heb van die rode ellende, wil niet zeggen dat ik jullie er bij wil hebben ja :p
    @ Wax.. en ik vind hem zo mooooi, wat is dat dan zeg, vraag me nu echt af waar ze dan wel voor gekozen hebben, iets abstracts zeker... knuf meis, ik vind hem wel super mooi!

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja daar snap ik niks van Wax. Ik had mn. het mannlijke jurylid al niet zo hoog maar nu is toch bewezen dat die er inderdaad geen verstand van heeft. (En de anderen kennelijk ook niet)Wat jammer zeg. Had echt gedacht dat je wel bij de winnaars zou horen. Voor mij ben je wel een winnaar hoor. Ik heb vanmiddag eens even je fb link gevolgd naar die site en heel wat inzendingen gezien. Het feit in aanmerking genomen dat ik misschien toch een klein beetje bevooroordeeld ben vond ik die van jou toch echt bij de beteren horen. Echt heel jammer.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    heel veel mensen met goed werk (wat ik goed vindt) zijn niet door, het is heel apart.

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon wij doen ook cito toetsen maar als het goed is dit jaar voor het laatst de cito toetsen voor het basisonderwijs. Eindelijk! Ik heb dat altijd zo debiel gevonden dat we in het zml de kinderen gaan toetsen met cito toetsen voor het basisonderwijs. We krijgen vanaf volgend jaar (hopelijk) speciaal onderwijs toetsen van het cito, wat natuurlijk wel zo eerlijk is t.o.v. onze kinderen. Wij toetsen trouwens altijd in maart en mogen er dan drie weken over doen. Dit omdat we niet een klassikale toets kunnen afnemen door al de problemen waar de kids tegenaan lopen. Alles moet individueel...
    We geven maar 1 keer per jaar rapporten mee omdat er anders te weinig te rapporteren valt. De ontwikkeling gaat bij ons met zulke minieme stapjes dat je bij rapporten die je 3 keer per jaar mee geeft behoorlijk in herhaling valt wat voor ouders, kinderen en ons nogal frustreert. Wel hebben we evaluaties en tussentijdse oudergesprekken van 25 minuten per kind, om ouders die daar behoeft aan hebben op de hoogte te kunnen stellen van het wel en wee rondom hun kind en de eventuele vorderingen die ze tot nu toe gemaakte hebben. Om dat allemaal tot in de puntjes voor te bereiden ben ik dus al een aantal "vrije" woensdagen bezig om ons lvs helemaal na te vlooien en worden die resultaten eerst besproken in een leerlingbespreking met de intern begeleider. Nou weet ik niet wat voor lvs jullie op school hebben maar wij hebben een zéééééééér uitgebreide waarin we dus echt elke hik van de kinderen nog kunnen registreren. Maar die ellende heb ik vandaag klaar gekregen dus ben mooi op tijd klaar voor mijn leerlingbespreking van dinsdag. En alsof dat nog niet genoeg is komt in februari de inspectie ook nog gezellig op bezoek en krijgen we daarom komende week een soort oefening van een of ander onafhankelijk bureau dat gaat kijken, alsof ze van de inspectie zijn, om te zien waar dingen nog voor verbetering vatbaar zijn. We kunnen dan waar nodig nog snel wat puntjes op de i zetten voor ze echt komen maar ik verwacht eigenlijk niet dat er veel zal zijn want we zijn aardig in ontwikkeling de laatste jaren.Kortom genoeg stress momentjes op school de komende weken. Na maart een maandje wat rustiger en dan in mei al weer starten met de eindevaluatie. Zo blijf je het jaar door lekker bezig! Ach het houdt je van de straat en het les geven tussendoor vind ik hartstikke leuk. Dat scheelt een boel;)

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond iedereen

Nou hèhè vandaag dan eindelijk een brief van het zh op de mat. En o o o wat is ie toch op tijd. "Komt goed mevrouw" Nou als ik zelf geen decap meer in huis had (wat ze niet weten) dan zou het alleen maar met een hoop kunst en vliegwerk kunnen:x. Zaterdag moet ik beginnen met decap. Dat betekend dus vandaag recept inleveren bij de apotheek om het morgen op te kunnen halen. Detail: Ben net thuis en de apotheek is om 18:00 uur gesloten. Dat gaat dus niet meer lukken. Morgen dus heen en pas maandag op zijn vroegst nieuwe voorraad decap in huis. So much voor de betrouwbaarheid van het zh. Maar goed. Ik hèb nog een stuk of 5 decapjes liggen dus ik kan het rustig aan doen. Vervolgens moet ik dinsdag 29 januari op een onmogelijk tijdstip op het spreekuur verschijnen. Kortom met die ene brief zit je meteen weer middenin het hele regel circus:$. Het is haast komisch. Maar...we kunnen weer van start gaan;)

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    boudicca kan je het niet inleveren bij de apotheeK bij het wza??

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Ricmar dat is een optie waar ik nog niet eens aan gedacht had. Ik was van plan om de recepten morgen mee te nemen naar mijn werk en dan 's middags bij mijn behandelend zh langs te gaan, maar heb niet zo'n zin in de drukke spits waar ik dan middenin kom. Moet dan wel helemaal naar het centrum van de stad. Maar met mijn eigen voorraadje kan ik nog tot woensdag toe dus wat dat betreft kan het zelfs nog gewoon morgen bij mijn apotheek, dan haal ik het maandag of dinsdag op. Maar lief dat je meedenkt want ik was er niet opgekomen. Best wel dom eigenlijk haha.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    youre welcome....lees nog stééds mee.

Ik duim voor xon meis ik had ook.hoofdpijn elke maand weerwil. En bij V stond ik op de kop.máár zie... Het zegt niks geen bloed geeft moed... Wanneer ga je testen?

15. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    #3715 mamsvanm, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Gewoon even vertellen dat ik vandaag wederom gesport heb, achter me centen aan ben gegaan, een onwijs leuk huisje heb bekeken, boven woning, met 2 slk mooie badkamer en keuken, en weet je wat er in de achter tuin ligt?
    De dijk en dan het ijssel meer, en van de boven slk kan je door het raam dus het ijssel meer zien... Ik ben helemaal verliefd eigenlijk, echter ben ik gewoon realistisch.... met mijn minimum inkomen en toeslagen, zit ik totaal op 1450 of zo, en die woning kost al 625, gwl/tv/internet 150 pm, zorg verz 140, mobiel 30, gewone verz, 40, gemeente shit en zo....
    Nee dat is denk ik niet betaal baar, ik ga morgen nog de gemeente bellen of ze goed mee willen denken, want ik zou het helemaal geweldig vinden.... was groot genoeg voor de kleine smurf en mij.... misschien nog wat proberen bij te beunen, maar ik ben 80-100 % afgekeurd, dus weet niet of dat mag.
    Al moet ik enquetes invullen....
    Affijn, morgen weet ik vast wel meer ... maar ben bang dat ik pech heb...
    Oja hij staat op het net, ik zal es zoeken!
    Fijne avond

Edit..linkje gevonden
    Te Huur Nes 1693 CN Wervershoof - Foto's en media - JAAP.NL

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ha allemaal, was paar dagen bij familie, nu dus bij lezen :) pfff ben hele dag al emotioneel, jank om alles. heb al paar dagen last van zeurend gevoel/ zeurende pijn ter hoogte van baarmoeder. net of eitje al dagen probeert te springen, maar t niet lukt ofzo. aan cervixslijm te zien is eisprong echter al wel voorbij.
    deze week tig keer bevraagd door collega's of we snel weer gaan voor volgende zwangerschap, vond t best brutaal dat al die (vrouwelijke) collega's dat zomaar vragen.. hoe gaan jullie om met (te) nieuwsgierige mensen?

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Bouddica: wat een gedoe gelijk weer he! gelukkig heb jezelf genoeg decap in huis!

@mams: wat een leuk huisje! Wel duur meis,maar je krijgt toch zeker huursubsidie of krijg je dat niet bij zo,n hoge huur?
    je bent wel heel goed bezig hoor! Ik vind je heel dapper!

@Juffie: ik zou duidelijk zijn naar je collegas en gewoon zeggen dat je daar liever niet over praat....dat het allemaal nog te gevoelig is.
    Gebruik je geen ovu testen of temperatuur je? Dan is je eisprong makkelijk te achterhalen.

@Xon: hoe ist nu?

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Ricmar: hoe is het nu bij jullie? Gaat het allemaal een beetje?

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zoals verwacht, zojuist wakker geworden met wat roze verlies met hier en daar wat rood. Vandaag testen kopen, vanmiddag testje doen, zodat ik het zeker weet. En dan heel snel stoppen met die Utrogestan en mijn lichaam de rust gunnen die het verdient.
    Ik voel me al een paar dagen erg down en depri.
    Ik wist t natuurlijk ook eigenlijk al en die pillen onderdrukken ook nog eens mijn natuurlijke menstruatie wat t er niet beter op maakt.
    Ik ga nu eerst een dag werken en vanavond maar eens even een potje flink huilen.

20. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Kom maar bij me uithuilen hoor meis, dan geef ik je een mega knuffel.
    Ik heb geen woorden verder, maar veel sterkte lieverd!

Deel Deze Pagina