Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

volgens die test had ik dinsdag eisprong...test zo nog eens, wie weet kleurt ie nog steeds zo donker!

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

o meis wat verdrietig, huil maar flink, dat lucht een klein beetje op.
    stevige knuffel!!

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Oww Xon, een hele dikke knuffel meid!! Ik weet even niet wat ik nou moet zeggen, het is elke keer weer k*t!!! We gunnen het je zoooooooo!!

4. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
  5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ook ik ben sprakeloos. Weet niet wat ik zeggen moet. Je had ons al een beetje voorbereid, omdat je zelf al wist dat het niet zo had mogen zijn. Huil maar lekker uit als je vanavond thuis bent en wij zijn er voor je, hè!
    @Juffie: inderdaad erg brutaal van je collega's. Ik had het al toen collega's op kraamvisite kwamen dat ze toen al vroegen of er nog een tweede ging komen. Toen dacht ik ook al, wat een brutaliteit. Maar in jouw situatie helemaal. Ik zou inderdaad zeggen dat je daar liever niet over praat. Ik heb die rare pijn ook wel eens, zo'n ei wat niet lijkt te springen. Maar ik hoop dat je hem toch op tijd te pakken hebt gehad.
    @Boud: gelukkig dat je nog een voorraadje had, anders was het wel heel krap geworden, zeker met nog een weekend ertussen. In mijn zkh hebben ze ook altijd voorraadjes van andere vrouwen die dat ingeleverd hebben. Dus ik kreeg in zo'n geval nog wel eens een ampulletje uit hun eigen koelkast mee. Gek is dat, dat als je weet dat je weer gaat starten je hersenen ook gelijk weer overuren draaien.
    @Mams: je bent inderdaad lekker op dreef. Maar wat je zelf ook al zei het is ook belangrijk even je rust te pakken. Dus dit weekend lekker even niksen (of alleen maar leuke dingen doen).
    @Wax: onvoorstelbaar dat jij niet doorbent. Zegt meer over de jury dan over jouw werk.

Hier sinds woensdagavond flink getroffen door een heftige griep. Ben woensdag eerder van mijn werk naar huis gegaan omdat ik hartstikke beroerd was. Ik had de hoop dat met een goede nachtrust en gisteren rustig aan doen het wel beter zou gaan, maar gisterenavond had ik nog 39 graden koorts. Dus vandaag ook niet gaan werken.
    M'n zoontje was woensdag ook ziek, dus gisteren hebben m'n zoontje en ik voornamelijk voor pampes op de bank gelegen. Hij lijkt nu het ergste gehad te hebben.
    Ik voel me iets beter (met vlagen), maar heb nog steeds 38,5 koorts.
    Mijn man voelde zich gisterenavond ook niet lekker, dus die ligt ook al de hele dag op bed. Hij moet zondag werken en het is erg druk op zijn werk, dus zou lullig zijn als hij niet kan werken. Heb dus maar gezegd dat hij vandaag en morgen maar even goed zijn rust moet pakken (en hopen dat hij er zo doorheen rolt).

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat verdrietig weer, Xon! Verdorie zeg!!! Ik had het zo graag anders gezien voor je!

Hier ook in afwachting van mijn ongi. Denk dat het morgen of overmorgen komt. Het rare is dat ik wel weer branderige boobies heb, is al heel lang geleden dat ik dat had. Durf dit keer dus nog niet helemaaal zeker te zeggen dat het niet raak zou zijn, het zou in theorie ook wel kunnen, maar ideale maand was dit niet bepaald qua timing. Verder wel buikpijn die ik dan weer als aankomende ongi zou kunnen interpreteren. Kortom: nog even geduld hebben dus, reken er niet op.

Verder is mijn vriendin gisteren bevallen van een zoontje. Derde kindje. Vlotte bevalling thuis en alles goed. Heb verder nog niet heel veel gehoord. Ben wel benieuwd of ik een beetje normaal kan reageren als ik die kleine zie, maar merk wel dat mijn huid wat dat betreft de laatste tijd flink dikker is geworden.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon een hele dikkeknuffel...

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

in t kader hoe maak je jezelf helemaal gek en zenuwachtig?!?

kon het niet laten en heb kruidvattest gedaan. durfde niet te gaan kijken, na 1 min was ie omo-wit, maar toen ik weer keek zag ik héél vaag een streepje.
    denk steeds dat ik t me inbeeld en leg test dan weer weg om erna weer met andere lichtval te gaan kijken. en dan denk ik ja ik zie het echt en dan draai ik een beetje en denk nee wat een onzin!
    zal wel vaagroze indroogstreepje zijn.
    tsss ik ben besmet geraakt hier met testvirus! help! ik ga voorlopig NIET meer testen....

(bij Jan testte ik overigens 6 dagen voor NOD positief na cyclus van 3 weken)

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ja hoor, hoe snel kan het gaan! Ik ga net naar de WC en ja hoor, het eerste donkerbruin...

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Juffie: aiiiii...dat is wel heeel vroeg! gekmakend! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ik ga er vanuit dat het indroogstreepje is..... dit kan gewoon echt niet zo snel lijkt mij...ook al heb ik al sinds maandag verdachte symptomen...lijf houdt me voor de gek, kan niet anders

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: en... nog getest? Oh meid ik zou het zo erg vinden als het niet is gelukt! :(

@Juffie: spannend! Heb je een foto van de test?

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mijn vader en zijn vrouw hebben gisteren een ticket geboekt, ze komen 3 maart hierheen! Ik vind het heel leuk maar heb toch gemengde gevoelens een beetje. Vraag me af of het niet te veel wordt allemaal...

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

nee krijg t niet goed op foto :(

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh jammer! Was zo nieuwsgierig. Het is nog wel heel vroeg, maar wie weet!
    Ik testte op 10 dpo al heel duidelijk, dus als ik eerder had getest was er zeker een vaag streeoje te zien geweest denk ik.
    Nou, misschien overmorgen weer een testje?

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ja vrees dat ik even voorraadje bij kruidvat ga halen, want ik ken mezelf haha voornemen niet te testen en me dan toch niet kunnen bedwingen. straks komt vriend thuis, laat ik hem ff turen. als hij niets ziet dan zie ik fata morgana's hihi

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3737 Boudicca, 18 jan 2013
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
    @Xon wat vind ik het jammer dat het weer niet gelukt is. En dan moet je, na de constatering dat het foute boel is, gewoon weer 'vrolijk' aan het werk. Wat zul jij blij zijn dat het weekend is. Laat je maar even lekker gaan na al die opgekropte emoties van vandaag.

@Mees dus toch ziek geworden. Gelukkig gaat het al iets beter. Goed uitzieken hoor anders heb je het over een paar dagen zo weer te pakken. Het is een hardnekkig griepvirus dat er rond gaat.

@Juffie je weet het wel spannend te maken. Als ik naar je onderschrift kijk denk ik dat je wel een beetje aan de vroege kant bent maar wie weet. Heel herkenbaar dat 'niet meer gaan testen' en je dan niet in kunnen houden haha. Ik hoop op een mooi resultaat voor je.
    Is het ook een idee om bij je collega's gewoon eens niet zo subtiel te melden dat het allemaal nog wel heel kort geleden is en dus nog wel héél vers? Jemig zeg, wat ongevoelig van ze. Over dag soort mensen kan ik me zo pissig maken. Inlevingsvermogen 0,0:x

@Jeetje wat zag ik weer een schattig jurkje op fb! Zo leuk dat je dat kunt. En je vader en zijn vrouw komen langs. Leuk maar inderdaad ook vermoeiend. Maar daar kun je ze natuurlijk ook een beetje op voorbereiden. Kan juist ook lekker zijn als ze in huis met kleine dingetjes kunnen helpen.

@Mams begrijp ik nu goed dat je voor dat ene appartementje gaat! Zag er heel leuk uit, super hoor al die veranderingen die jij in know time voor jou en je meisje weet te realiseren.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Toch wel weer even raar: vanochtend sms-je dus van vriendin die bevallen is en nou zelf weer ongi. Bah. Moet ik niet over nadenken!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: het zou toch wat zijn als je weer een positieve test hebt. Ik ben erg benieuwd wat de volgende testen aan zullen geven.
    @Jeetje: waar zie je precies tegenop dat je vader en je stiefmoeder komen? Dat het te druk wordt (omdat ook je zus er is)? Laat het maar gewoon op je afkomen. En misschien goed om wat afspraken te maken. Maar het is voor je vader toch een hele bijzondere gebeurtenis dat jij hem opa gaat maken, dus lief dat hij dichtbij jou (en de kleine) wil zijn.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees even een vraagje aan jou. Er staat mij zoiets van bij dat jij de vorige keer Fostimon hebt gebruikt bij je IVF. Klopt dat? En zo ja hoe heb je dat ervaren want ik moet deze keer ook Fositomon gaan spuiten i.p.v. Puregon. Hoe snel na de start had jij toen je punctie? Als ik naar mijn schema kijk krijg ik de indruk dat mijn zh er vanuit gaat dat het met Fostimon sneller zover is dan met Puregon. Maar kan ook zijn dat ze mijn schema nog gewoon gaan aanpassen.

Deel Deze Pagina