@juffie, ik zie helaas (nog) niets, maar gewoon morgen nog een testje, ik duim hard! @mees, fijn dat de koorts weg is, iedereen is ziek momenteel. ik heb het al gehad, dus afkloppen dat ik het niet nog een keer krijg. hier net door de kou geweest, even eruit is wel fijn ,maar was wel heel koud. kleine man vond het op het eind niet leuk meer..... hij was ook moe en denk door de kou dat hij niet in de wagen wilde slapen. hij ligt nu lekker op 1 oor. straks boodschappen doen, denk dat we lekker maaltijdsoep ofzo eten, of winterkost! net via hier spullen van little people gekocht, ben benieuwd wat de kleine man daar van gaat vinden.
@mees, in een kussensloop in de machine gooien! gaat super weet ik uit ervaring. wel de sloop met een koord vast maken zodat er niets uit kan.
@Juffie: moeilijk te zien op de test! De foto is ook een beetje donker. Hopelijk heb je de nieuwe testen snel binnen en krijg je dan een duidelijk streepje! @Boud: gefeliciteerd met je vader! Ik ga weer hard voor je duimen deze ronde. Ik ga lekker op de bank relaxen. Vanmorgen op tijd opgestaan om te werken. Net een stukje wezen wandelen, het was hier mooi weer namelijk! Morgen weer een deadline. Benieuwd hoe lang ik het nog ga volhouden eigenlijk om te blijven werken. Ik denk dat ik misschien over 2, 3 weekjes wel echt helemaal ga stoppen. Ik merk dat het toch wel wat zwaarder is om lang achter de computer te zitten en helemaal met de stress van een deadline. Nou, voorzichtig allemaal daar met die sneeuw en kou! Lekker binnen blijven als het kan. Fijne avond!
Hi allemaal, @Xon: Jeetje meis. Ook ik zat hier met de tranen in m'n ogen je bericht te lezen. Weet niet wat ik moet zeggen. Zwaar oneerlijk dit. Sterkte meis. Kan je nou hierna nog wel 'n ivf poging vergoed krijgen? Nouja jeetje. Sterkte en knuffel. O en wat verrot ook van je gebit door de hormonen. @Boud: Jij ook weer begonnen lees ik. Zet hem op meid. Hoop dat 't je laatste prik ronde mag zijn, met een mooi resultaat. Heb bij jou om één of andere reden het gevoel dat je een tweeling krijgt. O ik weet al waarom, je hebt zelf zoiets gezegd ooit. Nou 1 of 2, als 't maar lukt nu. Gefeliciteerd met je vader! @Mees: Las dat 't helaas niet gelukt is bij jullie. We zijn op dezelfde dag ongi geworden las ik. Hoop voor jullie dat 't toch nog lukt voor jullie naar DD gaan. Zet hem op. Er was nog iemand op rood gegaan. Ben het weer even kwijt. Had even proberen iets bij te lezen eergister. Was het Hoop misschien? Of Wax? Nouja in ieder geval, wie 't ook was: volgende ronde dan maar wel succes. @Juffie: Welkom. Wat een verdriet wat jullie hebben meegemaakt zeg. En nu deze ronde weer spannend lees ik. De test die ik voorbij zag komen, daar zie ik zelf niets op maar 't is ook donker dus hoop dat je aankomende week wel een goeie test in handen hebt. Ben zelf trouwens 41, alleenstaand en nog geen moeder. Probeer via donor zwanger te raken. Nog niet via een kliniek maar via zelfinseminatie. Maar goed. Ik kwam hier altijd regelmatig en op dit moment gaat het even niet zo lekker met me (understatement), vandaar dat ik nu bijna helemaal niet meer inlog hier. Komt wel weer. Denk ik... In ieder geval succes met 't zwanger worden (of 't dus al zijn...). @Jeetje en Syll: De laatste loodjes hè? Hou vol meiden. O en Syll ik hoop inderdaad ook dat ze dan zo lang mogelijk mag/kan blijven zitten omdat dat beter is (lees ik hier en kan ik ook wel bedenken). @Alle anderen: Ik denk aan jullie. Ben jullie niet vergeten. Liefs.
@Justme: ook hier er even op uit geweest. Mijn man had gisteren boodschappen gedaan en ik kon vandaag iets niet vinden, wat ik wel nodig had voor het eten koken vanavond. Hij zei dat hij het wel gepakt had in de supermarkt, maar zich niet kon herinneren of hij het ook op de loopband had gelegd. Hoe dan ook, het is onvindbaar. Vanmiddag ging mijn moeder even bij een kennis iets afgeven (dichtbij een supermarkt) en ze stelde voor dat ik met mijn zoontje even mee zouden rijden en dat ik dan even naar de supermarkt kon gaan. Dan was mijn zoontje er ook even uit geweest. Dus zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst is ook hij in slaap gevallen, want het kost hem duidelijk toch nog veel energie. @Jeetje: hopelijk kun je inderdaad op tijd stoppen om even lekker volledig van je laatste weekjes (alleen) te genieten. Succes met je deadline weer! @Maureen: fijn weer even van je te horen. Maar zo te horen gaat het nog niet lekker met je. Sterkte en een knuffel, meid! Hier de was weer redelijk op orde en het huis weer gedweild, Moet zo weer koken. Heb weer last van hartkloppingen. Of dat nu komt omdat ik toch nog wat brak ben en nu ineens weer redelijk veel gedaan heb (na een paar dagen plat gelegen te hebben). Niet echt prettig in ieder geval. Ik wil morgen wel proberen te werken, maar moet waarschijnlijk toch wel een tandje lager beginnen als ik normaal doe.
Brrrrrrrrrrrrrrr, wat is het koud zeg! Ik ben inmiddels dus weer thuis, voor mijn doen wel heel vroeg maar ik ben al weken zo intens moe. Heb al dagen het gevoel dat ik zowat staand wel zou kunnen slapen. Ik ga zo ook lekker douchen en dan vroeg mijn bed in vanavond. Ik denk dat die vermoeidheid van de pil komt en dan nu met de decap erbij en daar bovenop drukte op het werk. Geen heel goede combi geloof ik. Zat aan het eind van de middag haast te slapen tussen alle verjaardagsvisite in. Dat beloofd nog wat voor de komende weken. Nou ja gaat ook wel over voor ik een jongetje wordt lijkt me. @Maureen fijn weer even wat van je te 'horen'. Dikke knuffel meid en ik hoop van harte dat je je diepste dal achter je hebt liggen en langzaam aan weer een beetje aan het opkrabbelen bent. Dikke knuffel meid. @Mees, hartkloppingen dus weer. Laten we het er dan inderdaad maar op houden dat je na een kwakkel periode nog niet zoveel zou moeten doen. Heb je de mogelijkheid om bij je werk een tandje lager te gaan of is dat lastig. Als het kan zeker doen hoor! Je werkgever heeft je denk ik liever op het werk dat je het rustig aan doet dan wanneer je in de ziekte wet zit dus ze moet het maar accepteren. (Alhoewel, die maffe bazin van jou...) Lego wil heel goed in de wasmachine wanneer je het in een sloop doe zoals Just al zei en niet te heet! Ik ken iemand die heeft het een keer te heet gedaan en dan wil lego toch best smelten en vervormen! Weet alleen niet hoe heet te heet is. Maar ik neem aan dat ze het niet met een kookwas programma gedaan heeft. Ik zou een handwas programma of hooguit wolwas doen. Op school doen we het trouwens wel elk jaar met een hand sopje. Gewoon alles reiniger in heet water waar je nog wel met je handen in kunt en dan even flink spoelen. Daarna alles uitspreiden op handdoeken en een nacht laten drogen. Volgende dag droog deppen en klaar. @Juffie ik zie -helaas- geen streepje. Ik hoop dat je komende week een heel duidelijke streep kunt laten zien die ieder van ons duidelijk op een paar meter afstand al van de test ziet spatten. Nou fijne avond nog meiden, ik ga slapen, val bijna om zeg, pfff. Ik hoop dat die vermoeidheid tijdelijk is. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik het voor lief nemen, maar het voelt nu zo stompzinnig om zo moe te zijn. Bah! Voel me net zo'n bejaard besje dat te veel indrukken heeft gehad op d'r oude dag haha.
@Boud: het is zeker berekoud! Was ook steeds weer blij als ik naar binnen kon vluchten en lekker de verwarming weer te voelen. Denk dat de decap zeker er nog een schepje bovenop gedaan heeft bij jouw vermoeidheidsklachten. Ik had daar ook de meeste bijwerkingen van. Dit middel brengt je in een soort van overgang, maar ook ik voelde me ook vaak echt een oud w*f. En of het werk een tandje lager kan, moet ik morgen nog even bezien. Ik probeer in ieder geval morgen even mijn eigen plan te trekken (en mijn mail bij te lezen). En ook goed er gewoon weer even te zijn. Merk wel dat door alle onrust op het werk, ik onbewust toch erg met het werk bezig ben in mijn hoofd als ik er niet ben. En daarmee steeds een enorme drempel creëer om weer te gaan werken. Beste remedie is dan maar gewoon gaan met die banaan.
Ben vandaag dan eindelijk echt ongesteld geworden, het heeft uiteindelijk nog dagen op zich laten wachten! Vanochtend op kraamvisite geweest, mijn vriendin is bevallen van haar derde kindje. En ik zat daar en vond het eigenlijk wel prima. Geen verdriet ofzo, gewoon droge ogen. Het gaat hier de goede kant op geloof ik!
@Wax: fijn dat de kraamvisite meeviel. Hopelijk zet het goede gevoel zich door. Wel balen dat je ongi een paar dagen aanloop nodig had. Maar nu dan toch door naar de volgende ronde. @Sayen: 7 wkn alweer! Je kabbelt zo lekker door de eerste weekjes. Voel je je nog steeds goed? @Xon: al naar de tandarts geweest? Hier de eerste ochtend op het werk weer gehad. Ben nog wel duf en wat rillerig. Maar maak me niet druk en probeer langzaam aan de draad weer op te pakken. Lukt me aardig tot nu toe. Mijn man belde op dat mijn zoontje (na gisteren nog de hele dag 38,4 gehad te hebben) vanmorgen koortsvrij wakker is geworden en een inhaalslag lijkt te maken met eten en drinken. Pff... een hele geruststelling.
Hallo dames, ik ben 38 jr en vanaf aug bezig met mn twede x een kind te krijgen,samen met mn nieuwe partner, ik heb al een dochter van 16 jr van mijn eerste man. nu willen wij samen een kindje, maar ja leeftijd niet zo piep meer..ik post ook al mee op een andere pagina. ik heb mn NOD 7 febr.
@Babywens: Hier een clubje met allemaal niet zo piep-vrouwen, dus wees welkom! Al verlang ik nog wel eens terug naar toen ik nog 'maar' 38 was.... Hier weer terug van een dagje werken. Was eigenlijk nog later thuis dan normaal. Nu wel moe en wat duizelig. Maar het viel me niet tegen. Het arbeidzame leventje is weer begonnen...
Zo goedenavond meiden Na een avontuurlijke aflevering van "Blij dat ik glij" op de weg waarbij mijn auto het nodig vond om meer bochten te maken dan er in de weg gelegd waren nu weer veilig thuis. Bij de apotheek maar liefst 2 grote tassen vol rommel mee gekregen die ik de komende weken weer allemaal met 'blij gemoed' tot mij mag nemen. Wat mij wel verbaasde is dat er weer Pregnyl voorradig blijkt te zijn want ik heb mijn ampulletje weer in huis. Hormonaal gezien kan ik er dus voorlopig weer tegen lijkt mij. Babywens welkom. We zijn even oud met het verschil dat ik helaas nog geen kind heb. Ben zoals hierboven al te merken was vollop bezig in de mmm, nu twee jaar, om mijn eerste kindje te krijgen. Helaas gaat het dus allemaal niet zo snel en makkelijk. Ook omdat ik als 'wanna be single mom' afhankelijk ben van een anonieme donor. Mees fijn dat je zoontje weer beter lijkt te zijn. Toch weer een opluchting dat ie weer de oude lijkt. Jij nog wat rillerig. Goed dat je het rustig aan hebt gedaan vandaag. Wax balen dat je zolang tegen je ongi hebt aan lopen 'hikken' maar wel fijn om te constateren dat het kraambezoek vandaag makkelijker ging dan je verwacht had.
@Boud: een bochtige weg naar je werk gehad....hihi.. Het verbaasde mij juist in positieve zin hoe goed de wegen bij ons berijdbaar waren vanmorgen, maar dat bleek dus niet voor iedereen zo te zijn. En je koelkast weer hormoonproof! Een prettig idee dat je alles in huis hebt, zelfs de pregnyl (al vind ik de eerste aanblik van zo'n enorme tas altijd even behoorlijk deprimerend). Hopelijk voor de laatste keer zo'n volle koelkast.
Nou hier waren de wegen niet bepaald schoon . Zelfs de snelweg was voorzien van een behoorlijke 'poederlaag'. Met 20 km p/u schiet het dan niet erg op. Wat ik dan vooral zo vreemd vind, is dat je ondertussen op de radio hoort dat rijkswaterstaat de wegen overal zo goed schoon had weten te krijgen. Nou mijn stukkie snelweg hadden ze dan zeker vergeten:x. Ook vanavond terug was het nog niet best dus dat beloofd ook weer wat voor morgen. Die volle koelkast valt mee. Fostimon hoeft niet in de koelkast wat wel fijn is want ik had echt twee volle tassen met rommel. Dat had ook niet eens allemaal in de koelkast gepast zal ik je vertellen. Het past ook niet allemaal in mijn badkamerkast maar er loopt nu nog geen kleine spruit rond, dus kan het ook wel gewoon op de badkamer kastjes staan.
Hey meiden, kleine update apartement ging niet door, krijg woensdag bericht over een andere bungalow. Nu even iets wat ik nog niet benoemd heb, en toch maar es ga vragen. Dat ik rond de 21ste vorrige maand wegging, was ik overtijd, uiteindelijk werd ik idd ongi... echter duurde dit ruim 3 WEKEN... Dat vond ik wel erg opmerkzaam. Sinds de breuk weer langzaam contact met me zus gekregen, en toen flapte ik het er zo uit. Zei bedacht (zonder dat ze dus wist dat ik overtijd was) dat het dan heel goed een mk geweest kan zijn, want zij en een vriendin hebben dat ook gehad...zou dat zo kunnen zijn? Weet eigenlijk niet of dat goed is om te weten, maar goed, als het wel zo was, kan mijn lichaam het nog wel. Ook al is er geen vent meer in het spel zeg maar... Zit te piekeren en besluit het maar gewoon te delen. Helaas zitten er genoeg ervaren dames hier... hopelijk weten jullie hier iets van? Is niet lullig bedoelt overigens, hoor, dat mag wel ff gezegd worden, maar t zit in me kop, en ik wil nu zoveel mogelijk piekers er uit gooien, dus ook deze maar! @ babywens, welkom, ik lig sinds kort in scheiding, dus niet meer bezig voor een 2de, maar omdat deze dames zo lief voor me zijn, ben ik blijven plakken zeg maar
@Babywens: welkom! Ik ben een van de jonkies hier met mijn 36 jaar. @Boud: nou gelukkig weer heelhuids thuis! En de hele rataplan weer binnen. Succes weer! Ik hoop echt op een heel goed begin van het nieuwe jaar! @Mees: eerste dagje weer overleefd. Toch nog een beetje moe en duizelig lees ik... Nog maar rustig aan proberen te doen hoor. @Wax: lijkt me goed om te merken dat je beter opgewassen bent tegen zo'n kraambezoekje! @Mams: ik vind drie weken bloeden wel heel lang, zelfs voor een miskraam eerlijk gezegd, maar ik weet niet of het misschien toch zou kunnen hoor. Zelf heb ik met mijn miskraam ruim een week gebloed denk ik, misschien iets langer, maar zeker niet langer dan 2 weken, terwijl ik toch al best ver was (10 weken, maar vruchtje van 6 weken) Hoe dan ook, ik snap dat het in je hoofd zit hoor! Maar ben bang dat je er geen definitief antwoord meer op kunt krijgen nu. Jammer dat het appartement niet door is gegaan! Ik zit weer tegen een deadline aan te hikken. Het werk oet vandaag af, maar ik trek het bijna niet meer. Ben echt snel moe en mijn buik begint een beetje in de weg te zitten soms zo achter de computer. Komt ook omdat ik door mijn slechte ogen dichterbij het scherm moet. Is een vermoeiende houding normaal al, maar nu helemaal! Maar ja, nog even doorbikkelen, het is namelijk wel bijna af.
Mams ben nooit zwanger geweest en dus ook (gelukkig) nooit een miskraam gehad maar het zou natuurlijk best kunnen. Het kan natuurlijk ook gewoon van de stress rondom de scheiding (en aanloop daar naartoe)komen. Stress doet heel rare dingen met je lijf dus dat sluit ik ook niet uit. Ik hoop dat je een antwoord zult vinden. Wel zo rustig ook al heb je er niet heel veel meer aan. Weet niet hoe lang het geleden is maar misschien is het een idee om even door huisarts bloed te laten prikken. HCG blijft geloof ik wel een paar weken te zien in je bloed.
@Mams: inderdaad stress doet natuurlijk ook een hoop met je lijf. En misschien zou je zoals Boud zegt wel bloed kunnen laten prikken? Ik had een maand na mijn miskraam nog steeds een (heel licht) positieve test namelijk dus het kan lang in je bloed blijven.