Goedemorgen dames, hoe gaat het hier? hoop dat iedereen griepvrij een fijne dag tegemoet gaat! hier is de test vanochtend negatief weer zo'n kv 2v5, ik vertrouw ze nu echt niet meer! gister verscheen er net na 5 min ineens vette streep en even later werd gebiedje tussen test- en controlestreep ook beetje wazig roze. bestelde 123testen worden hopelijk vandaag afgeleverd. Ik denk dat kv op m'n voorbije ovulatie reageerde.Ik doe de test echt volgens de instructie, maar volgens mij zijn de kv-testen niet mer zoals vorig jaar! Ondanks dat ik me zwanger voel, denk ik toch dat ik dit weekend gewoon ongesteld ga worden. Maak nl snel hcg aan dus vroeg testen moet bij mij kunnen. Wat een gezenuw al die dagen! Ik probeer het los te laten maar steeds zoek ik toch bevestiging in zo'n test ipv rustig te wachten of ik wel/niet ongesteld word...leerpuntje
@Boud: hopelijk vandaag met minder geglibber op het werk belandt. Fijn dat die Fostimon niet in de koelkast hoeft. Dat scheelt inderdaad weer een 'groentelaatje'. Ik heb zelf ook nog steeds van die restzakken in huis staan (die ik ook nog eens goed moet opbergen). Je krijgt bij mij altijd een enorme hoeveelheid uterogestan, maar ik word meestal eerder dan gepland ongesteld, dus had er van de eerste poging over, toen lading twee weer gekregen en het zelfde verhaal. Dus ik moet daar ook nog eens een systeem in verzinnen dat ik het ergens bij elkaar leg. Alleen is ons medicijnkastje niet zo groot. Actiepuntje voor een volgende keer. @Mams: of het een mk is geweest is moelijk te zeggen. Vaak gaat dat ook wel gepaard met wat kramperig gevoel (ook afhankelijk hoe ver je zou zijn) en toch ook wel wat grotere stolsels. Er moet toch iets 'afgebroken' en 'afgevoerd' worden. Als je menstruatie er 'normaal' uitzag verder, alleen langer aanhield, vrees ik toch dat je lichaam wat van slag is door inderdaad de enorme stress. @Juffie: balen van de negatieve test, maar inderdaad van de eerst alleen maar lovende berichten over deze testen, lees ik de laatste tijd ook veel negatieve. Over positieve testen, terwijl vrouwen later gewoon ongesteld werden en streepjes die zich inderdaad af en toe wel lieten zien en dan ineens spoorloos verdwenen waren. Ik hoop voor jou dat je die andere testen snel in huis hebt. Want snap dat je nu al dagen nergens anders aan denkt.
@ Mams: ik vrees dat je er nu weinig meer van kunt zeggen. Door stress kan menstruatie ook verlaten of langer aanhouden oid. Ik had beide keren een erg pijnlijke en zware menstruatie en ben ook echt iets herkenbaars verloren. (vandaar ook dat ik nog steeds denk dat die 2 vmk's in de zomer 1 mk was).
Dank je meiden, ik ben het al weer kwijt hoor, ik had gewoon zo'n ongelooflijk K weekend, damn hou je niet voor ogen. En daar is maar een oplossing voor, een Advocate... Dat gaat nu geregeld worden, en ik hoef niet meer te bellen etc, dat zal me een hoop rust geven!
Hoi meiden, Vanmorgen weer een echo gehad, alles was goed ze is goed gegroeid maar vruchtwater wordt kritisch dus ja ja ik word met 37 weken ingeleid( met lange of korte ei??? hahahaha). Gesprek met gyn gehad en die zei dat even tussen neus en lippen door, had deze nog niet eerder gezien nl. Nou dan is 2 weken ineens wel erg kort hoor!! Jemig ik ben altijd natuurlijk bevallen dus geen ervaring met weeen opwekken en al die onzin. Nou ja dat laten we ook maar over ons heen komen je kunt er toch niets tegen doen, wel spannend hoor!! Meiden allemaal een dikke knuffel hoor, ik lees wel afentoe even mee maar ben echt zo moe dat ik amper onthou wat ik gelezen heb. Dus ik vergeet jullie niet hoor!!
@Syl: dus toch al snel onze eerste zp-baby van 2013! Kan me voorstellen dat het even schrikken is met nog maar 2 weken op de teller. Maar het kamertje is klaar en jij bent er langzaam aan ook aan toe. Zeker als je niet aan je rust toe komt, dan zouden min. 5 wkn ook nog wel erg lang duren. Lekker rustig aan doen en sterkte met de laatste loodjes! En het is inderdaad inleiden met een korte ei. Het lijden met lange ij komt daar dan snel genoeg achteraan....hihihi.. @Mams: goed dat je het uit handen geeft. Daar zijn die mensen voor en die hebben vaker met zo'n bijltje (lees jouw ex) gehandeld. Kun je niet zo'n convenant opstellen, zodat het ook zwart op wit op papier staat waar jullie je allebei aan moeten houden. Geeft ook al wat meer houvast, dan steeds te moeten touwtrekken. Sterkte!
@Syl wie weet dat de kleine zelf net voor de inleiding besluit zelf te komen, dat zou heel fijn zijn! Sterkte met de laatste loodjes!
Nou heb ik net een heel verhaal getypt en alles weg. For old time sake zak ik maar denken... Hi dames, Ik wil niet net als sommige ex clubleden ineens wegblijven zonder iets te laten weten. Al kan ik zelfs dat ook wel begrijpen. Augustus 2010 heb ik me hier aangemeld. Na wat rondgekeken te hebben af en toe, begon ik 3 of 4 januari 2011 hier mee te schrijven. Meteen warm verwelkomd. En sindsdien lief en leed met jullie gedeeld. Jullie leefden met mij mee en ik met jullie. Dat we elkaar (wie er toen aanwezig was) ook in real life hebben mogen ontmoeten was helemaal te gek. Erg leuk. Jullie zijn stuk voor stuk leuke vrouwen. Ook degenen die ik niet ontmoet heb. Op een gegeven moment veranderde de dynamiek binnen de groep wel ietsjes. Misschien heb ik dat alleen zo ervaren maar ik ben daar erg gevoelig voor. Het bleef leuk hoor en 't is ook logisch want het is niet iets statisch. Ik denk dat 't voor 'n paar ook wederzijds is als ze dit lezen. Al met al heb ik hier eigenlijk alleen goede ervaringen gehad. Ondanks dat waar we mee dealden natuurlijk niet altijd leuk/goed was. Wie had gedacht dat de weg naar een kind zich voor sommigen op zo'n manier zou ontvouwen als nu blijkt. Erg oneerlijk soms. Maar ik weet bijna zeker dat het toch nog gaat gebeuren voor iedereen die nu nog bezig is. Ik geloof het gewoon. En jullie hebben het ook verdiend. Toch besluit ik na alles wat ik hierboven typte dat ik mijn account opzeg. Ik heb het al doorgegeven aan de moderators. Maar ik wilde jullie toch nog even groeten en al 't goeds wensen. Ik weet ook dat jullie mij dat ook wensen en daar ben ik dankbaar voor. Als jullie het thema zouden weten waar ik mee bezig ben/mee zit/ verwerk zouden jullie waarschijnlijk geschokt en verwonderd je afvragen hoe ik dan de hele tijd de schone schijn heb kunnen ophouden. Al klinkt dit niet zo goed als ik 't zo schrijf...ik ben een sterke vrouw en daardoor kon ik positief blijven terwijl ik zelf met hele grote issues deal nu. Dat klinkt beter (anders klinkt het alsof ik nep deed). Ik schrijf een boek. Wie weet... sommige van jullie hebben mijn echte naam natuurlijk. Wie weet komen we elkaar op een andere manier ooit tegen. Het aller allerbeste gewenst. Jullie zijn lieverds en mooie vrouwen. Liefs.
Lieve Maureen Hoewel je je account al hebt opgezegd denk ik dat je nog wel een paar keer zult kijken of er ook reacties op je vertrek van ons te lezen zijn. (Zou ik denk ik wel doen in ieder geval). Dus typ ik hier toch nog maar even een berichtje voor jou. Ik vind het heel verdrietig dat je momenteel op een blijkbaar zo moeilijk punt in je leven zit. Ik hoop van ganser harte dat je met alles wat je bezig houdt en de vraagstukken waar je mee zit, in het reine kunt komen, zodat je de rust zult vinden om weer ontspannen en blij naar de toekomst te kijken. Wie weet heb ik over een tijdje jouw boek in handen. Mocht je tot uitgeven komen en ik vind hem, dan ben ik een van de kopers hoor! Ik wens je heel veel sterkte op je levenspad. Heel veel liefs en ik zal je missen, Dikke knuffel.
@Maureen:veel sterkte meid! Ik vond je altijd een lieve vrouw,je leefde met iedereen mee en ik miste je best wel. Ik wens je het allerbeste.
Lieve Maureen, jemig klinkt heftig meid. Ik wens je alle geluk van de wereld en dat al je dromen mogen uitkomen. Je bent een lieverd en ik zal je missen!! Dikke knuffel..... Mees, ja ik ben het ook wel zat nu hoor, het gaat natuurlijk ook niet van een leien dakje allemaal. En ondanks dat het best goed gaat is ze toch erg klein, waarschijnlijk gaat ze net geen 2500gr redden voor die tijd, of met een beetje geluk net aan. Dus het blijft toch wel spannend. Het blijft een klein pukkie en ja alles is helemaal klaar voor haar hoor!! Zal morgen even fotootjes plaatsen. Weet je al wat jij nu gaat doen Mees?? Gaan jullie naar DD of blijf je nog een poging hier?? Juffie, nou dat hoop ik niet hoor dat ze eerder komt, ze is veel te klein om al te komen. Alle tijd die ze nog daarbinnen kan doorbrengen is meegenomen.
@Maureen: ik moest even 3 keer kijken of ik niet een oud topic van ons per ongeluk geopend had. Ineens zag ik 'niet meer actief'. Ik schrok er toch wel van. Ondanks dat ik je keuze begrijp en respecteer, vind ik het enorm jammer. Ik dank je voor je warmte, je altijd lieve woorden voor iedereen, je humor met je donor-verhalen en vooral je vriendschap. Ik ga je missen. Ik hoop dat je de rust vindt om te 'dealen' met de issues waar je mee zit. Het klinkt toch best heftig als je het zo omschrijft. Hoe dan ook. Ik wens jou enorm veel liefde, gezondheid en ooit nog eens dat roze geluk toe. Ik ga je missen, meid!
@Maureen: ook al ken ik je niet: heel veel sterkte, veel wijsheid en geluk toegewenst! Slaap lekker allemaal, ik duik er lekker in!
@Syl: ben zo benieuwd naar je kleine meisje! En jullie natuurlijk helemaal. Trekt je man het nog een beetje? Het is voor hem ook een hobbelige weg geweest de zwangerschap van zijn eerste kindje en natuurlijk nu de spanning van de aanstaande bevalling er nog bij. Ik ga, denk ik, geen poging meer doen voordat we naar DD gaan. Merk dat het toch een heel gedoe is. Vooral omdat ik weer het oude 'schema' zou krijgen waar ik toen ook behoorlijk wat bijwerkingen van had. Dat in combinatie met een drukke tijd op het werk (nieuwe collega's, aanstaande verhuizing van kantoor), moet ik zeggen dat het idee van al dat spuiten en gekar naar het zkh me even enorm tegenstaan op dit moment. Dus ik denk dat we moeder natuur maar even de gang laten gaan tot aan DD. @Juffie: en... heb je de testen al binnen? Ik ben gelukkig helemaal niet nieuwsgierig.. Hier al weer goed op de been, al heb ik nog wel de nasleep van de griep met hoesten en nog steeds neusverkouden. Mijn man moest vannacht werken, omdat zijn baas enorm omhoog zat. Zijn baas wil iedereen te vriend houden en geeft daarom iedereen die dat wil ook vrij. En dan daarna zit hij altijd met de handen in het haar hoe op te lossen. Mijn man is maar op beperkte dagen beschikbaar ivm mijn werk. Maar omdat hij omhoog zat toch maar gezegd dat het goed was dat hij dus vannacht zou gaan werken. Dus dat betekende dat mijn zoontje vandaag naar mijn ouders toe moest. Dus even een geregel om hem op tijd uit bed te krijgen, aangekleed en al bij mijn ouders te brengen. Was dus een uurtje later op mijn werk, maar voor mijn gevoel heb ik er al een dagtaak op zitten.
@sneeuwmees: testen zijn binnen, maar omdat ik gisterochtend negatieve test had, test ik nu pas weer als ik dit weekend niet ongesteld word...ondanks kwaaltjes vermoed ik dat ik wel ongesteld ga worden en dat lijf me voor gek houdt omdat ik er zo mee bezig ben Nu dus ff 'rustig' afwachten of ik ongesteld ga worden of niet... en dan op naar komende eisprong
Sil wat lijkt met dat nog een onwerkelijk idee, dat je over twee weken dan echt mag gaan kennismaken met jullie kleine prinses. Fijn dat alles met haar bij de laatste controle goed was. Jammer dat het niet gaat lukken om de 40 weken vol te houden maar daarvoor werd je natuurlijk ook zo goed in de gaten gehouden. Is dus duidelijk niet voor niets geweest al dat gevlieg heen en weer voor de controles. Succes met dit laatste stukje, ik hoop dat je er toch nog een heel aantal goede nacht rusten weet uit te slepen. Hier ben ik bang dat de griep mij dan, ten langen leste, ook heeft ingehaald. Sinds de kerst loop ik al te kwakkelen met keelontsteking en alle daarbij komende ellende, maar vandaag gewoonweg hondsberoerd. Lijkt wel of de keelontsteking gewoon van plan is terug te komen en daarbij ben ik ook nog eens kotsmisselijk en een barstende koppijn. Nu kan dat natuurlijk ook een bijwerking zijn van de decap maar ik vrees dat het een griep zal blijken te zijn. Ik hoop toch zo dat ik morgen bij het wakker worden gewoon in staat ben om te gaan werken. Nu ziek en dan over twee weken weer "ziek"(vanwege de punctie)gaat vraagtekens geven op het werk, want ik ben verdorie nooit ziek. Laatste keer dat ik me ziek gemeld heb (buiten de vorige punctie om, dus toen ik echt ziek was) is zo lang geleden dat ze het op school niet eens meer weten, en ikzelf eigenlijk ook niet. En dan zou ik nu ineens twee keer vlak op elkaar ziek zijn. Moeilijk uit te leggen zonder alles eerlijk te vertellen vrees ik. Nou ja, zoals gewoonlijk zit er weer eens niets anders op dan afwachten.
@Boud: wil je niet ontmoedigen, maar zo begon mijn griep helaas ook. De avond voordat ik griep kreeg was ik vreselijk misselijk, dat ik zelfs nog buikgriep vreesde. Snap dat het lullig is als je anders nooit ziek bent en nu zo een paar keer per jaar al even een dagje 'ziek' bent, en dan nu ook nog in het eggie. Ik had het 2 jaar geleden ook, dat ik nooit ziek was, maar toen in een maand ook allebei de griepen die er heersten op gepikt had. Denk wel dat de Decap daar ook mede oorzaak aan is, want je wordt er erg moe van en blijkbaar heb je dan ook minder weerstand. Ik hoop toch dat je de dans ontspringt.