Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou ik kan straks terecht om 5 uur, dus ik ga zo maar vertrekken, je weet maar nooit met het verkeer hier.
    Ik laat vanavond wel even wat weten!

2. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Sillysa: Hier alles prima! Weinig kwaaltjes, net als de vorige keer. Wel soms een beetje misselijk, maar als ik eet is het meestal over. Sommige dingen lust ik niet meer, ben altijd gek geweest op pasta met bolognese saus, daar vind ik nu echt niks meer aan. En soms van die emotionele buien, dat mijn man me maar aan hoeft te kijken en ik sta al te janken, gewoon echt om helemaal niks, en hij zich maar afvragen wat hij heeft gedaan.

Morgen eerste echo, kan bijna niet meer wachten!

Jeetje: Fijn dat je vanmiddag nog terecht kunt, hopelijk valt het mee.

Juffie: Heftig zeg, wat jullie hebben meegemaakt! Hopelijk dit keer een gezonde zwangerschap zonder problemen!

3. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Jeetje STERKTE!!!!!!!! Knuffel!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: fijn dat je vanmiddag nog terecht kan. Sterkte, meid!
    @Sayen: ik wilde ook al vragen hoe het met je was. Ben je al een keer bij de vk geweest? En wanneer krijg je een echo?
    @Syl: dat wordt letterlijk nog nachtjes slapen tellen vanaf nu. Ben heel benieuwd. Sterkte bij de tandarts straks.

Hier net terug van de acupunctuur. Ik had via een topic hier een ruil-deal gesloten voor ovutesten van clear blue (met zo'n smiley). Gisteren moest ik nodig plassen en stond daar met zo'n staafje en de gebruiksaanwijzing en toen kwam ik er achter dat er niet zo'n houdertje bij zat, waar die teststaafjes in moesten. Ik had dus alleen de teststaafjes (blijkbaar verkeerd het bericht gelezen).
    Omdat ik weinig zin had om een heel pakket te kopen met staafjes en zo'n houdertje (kosten al bijna 30 euro), toch maar weer even langs het KV gereden na afloop van de acupunctuur. En mijn gevoel was al juist. Een knalpositieve ovutest. Gelukkig gisteren al geklust. Vanavond nog maar een keer om het af te leren en dan zitten we al weer op de wachtbank. Al mijn zenuwbanen zijn weer geprikkeld. We zijn er weer klaar voor.

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@sneeuwmees jihaaaaaaaaaaa goed nieuws! :)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: we gaan ons best weer doen! Wel raar dat we gisteren pas waren begonnen met klussen (omdat het door griep en werk niet eerder van kwam) en dat ik nu ineens een positieve ovulatietest heb. Voor m'n gevoel hebben we dan maar weinig moeite ervoor gedaan. Maar ja, je heb maar een zaadje en een eitje nodig. Dus 1 keer is natuurlijk meer dan genoeg.

Mijn man gaat zo even met mijn zoontje naar de huisarts. Hij is zo verkouden en het hoesten houdt maar aan. Toch maar even laten luisteren of alles schoon is en of we alles doen wat we doen kunnen. Mijn man had dus een afspraak gemaakt en kon nog net om half 4 terecht. Maar om 16.10 uur moeten we ook weer voor de ogentest naar het CB toe. Het wordt dus krap aan, zeker met onze huisarts die altijd enorm uitloopt. Mijn man had vanmorgen al naar het CB gebeld om te overleggen hoe hij ze het beste kon bereiken als het bij de huisarts uit zou lopen. Onze prioriteit ligt nu even bij het huisartsenbezoek, dus dat gaat voor.
    Maar hij kreeg zo'n algemeen nummer en die persoon wilde duidelijk niet meewerken of meedenken. En ze wilde in ieder geval geen nummer geven van het CB zelf. Dus heel vaag en onbevredigend. Het zou ook zonde zijn om de afspraak in zijn geheel al bij voorbaat af te zeggen, voor het geval het toch meevalt bij de dokter.
    Vandaar dat mijn man even overleg wilde.
    Ik heb hem nu maar geadviseerd er even voorafgaand aan de dokter langs het CB te rijden en dan maar met de mensen ter plekke even overleg te hebben. Heel onhandig, maar het is niet anders.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou word morgen waarschijnlijk geopereerd, mijn netvlies is namelijk losgelaten zoals ik al dacht! Het ging vandaag ook super snel achteruit, zie bijna niks meer met rechts. Morgen bekijken ze of het plaatselijk of algehele verdoving wordt. Vind het wel doodeng en hoop maar dat alles goed gaat!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: jemig, meid! Je gevoel was dus juist. Wel 'fijn' dat je zo snel geholpen kan worden, al kan ik me voorstellen dat je het spannend vindt. Ik hoop dat het mee zal vallen morgen. Knuffel en sterkte!

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juffie gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!

@Jeetje dat is schrikken zeg! Bah, je hebt je duidelijk niet voor niets zorgen lopen maken. Hopelijk kunnen ze je morgen goed helpen en is het na de ingreep snel weer klaar. Heel veel sterkte morgen, ga aan je denken en voor je duimen

@Sayen fijn dat de begin weken van je zwangerschap tot zover zonder ernstige klachten verlopen. Morgen de eerste echo dus? Wow spannend maar mooi moment!

@Mees wat raar dat het CB niet fatsoenlijk mee wilde werken aan de telefoon. Ik vond het nog zo inlevend van jullie toen ik het las.

@Sil bizar dat je nu al weet dat het de laatste week is. Hopelijk weet de tandarts iets origineels te verzinnen waardoor je het nog kunt uithouden tot na de bevalling met die kiespijn, of hij verzint een verdoving die wel kan tijdens een zwangerschap. Sterkte ermee in ieder geval.

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

:)
    maar test morgenochtend nog voor zekerheid met clearblue, vind t nog zo onwerkelijk nl en denk steeds dat ik ongesteld geworden ben.....maar geen bloed te zien

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: hoe vaak ik niet de dagen na mijn positieve test naar de wc gelopen ben omdat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld geworden was. Dat onwerkelijke gevoel zal nog wel eventjes aanhouden. Hoop dat het woordje zwanger of 1-2 je een beetje vertrouwen zal geven op de cb-test.
    @Boud: het is dd niet zo prettig als je zelf mee wil denken in het belang van iedereen, en dat het kwartje dan niet lijkt te vallen (of gewaardeerd lijkt te worden). We waren er ooit een keer toen er een pak sneeuw lag en toen klaagde de vrouw van het CB nog dat er mensen gewoon niet op kwamen dagen zonder enig bericht. Bij de huisarts viel de drukte mee en mijn man was gelukkig ruim op tijd bij het CB. Toen bleek dat die dame van de telefoon van vanmorgen wel een (nogal cryptische) mail had gestuurd dat mijn man de afspraak af had gezegd, maar later toch weer wel had door laten gaan. Ze heeft dus vanmorgen wel 'iets' doorgegeven naar aanleiding van mijn man's telefoontje, maar het was niet helemaal helder.:cool: Gelukkig allemaal goed gekomen en als mijn zoontje 3 jaar en 9 maanden is mogen we ons pas weer melden.;)

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, das schrikken meid! sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis

@syl, spannend!!!!! inderdaad raar idee dat je al tijden weet wanneer je gaat bevallen.

@mees, aan de klus meid!

@juffie, jeetje meid! das nog eens goed nieuws! moge het heel besmettelijk zijn voor de dames!

hier lekker op de bank, kleine man heeft gelukkig lekker geslapen na zijn episode van nachtangst..... toch best eng, maar gelukkig wisten we wat het was. tegen advies in toch wakker gemaakt met nat washandje en nadat hij gekalmeerd was weer in bedje gelegd.

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, heel veel sterkte morgen meid!! Zal aan je denken, een dikke knuffellll.

Mees, fijn dat het meevalt met die kleine, de verkoudheid is ook best hardnekkig hoor. Hier gaat het ook niet echt over. Jij ook weer s6 op de wachtbank dalijk, we gaan weer duimen!!

Boud, voel jij je alweer wat beter?? Of ook nog ziekies?

Just, fijn dat je aanpak gewerkt heeft bij de kleine, denk ook als je niets doet het allemaal veel langer duurt.

Nou hier tandarts geweest vanmiddag, kies moet eruit maar dat gaat ie nu dus niet doen moest na de bevalling maar weer komen. Was nog niet ernstig onstoken ofzo, meer geirriteerd doordat ik zo verkouden ben. Dus we proberen het uit te houden tot het echt nie meer gaat. Paracetamol helpt gelukkig nog wel dus........

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: ik had blijkbaar iets gemist van de nachtangsten van je zoontje. Hopelijk gaat het snel over.
    @Syl: kunnen ze niet tijdens je bevalling gelijk je kies trekken tijdens een wee....hihi...:D De verkoudheid is inderdaad hardnekkig. Heb het idee al sinds december chronisch verkouden te zijn. Ons zoontje ging de afgelopen dagen ietsjes beter, maar sinds gisteren ineens weer slechter. Dus nu tijd voor een beetje steun 'uit een flesje' van de dokter.

Ons zoontje viel al om half 8 in slaap op de bank. We hebben hem maar snel bedklaar gemaakt en naar bed gebracht. Hij is duidelijk dus toch nog moe en zwakjes. Nog net een lepel antibiotica erin gekregen.
    Omdat hij er 1,5 uur eerder inligt dan anders, is onze avond ineens heel lang. Voor mijn gevoel is het al heel laat, maar dat valt dus mee.;)

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen even dikke knuff!

Juffie, gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop dat dit allemaal goed blijft gaan.

Jeetje, schrik beetje van je berichtje over je oog. Hoop dat je vandaag nog geopereerd kan worden en kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nu je ook nog zwanger bent.
    Dikke knuff en duim voor je.

Hier dikke ziekenboeg, kleinste hoest en snottert nog steeds een beetje. Oudste is sinds vrijdagmiddag ziek en zit iedere keer tegen of over de 40 graden koorts, hoest zijn longetjes uit zijn lijf en snottert.
    Manlief vorige nacht alles eruit gegooid en dagje thuis gebleven van het werk, hoest en snottert nog wel....zal morgen als het zo blijft wel weer aan het werk gaan.

Verder ben ik ook heel erg verkouden, tranen lopen me regelmatig over de wangen en ook heb ik veel kriebelhoest, zo lekker vermoeiend. Ook hoofdpijn hier, maar ja.....mama's mogen niet ziek zijn en we gaan maar even weer door.

Oh ja....vanaf vandaag ga ik echt lijnen met behulp van HGVSM (Het geheim van slanke mensen), ben met het boek bezig en is echt een aanrader.

x.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Juffie, gefeliciteerd!

Jeetje, oh meid, dat klinkt niet fijn!
    Je was er al bang voor. Ik snap heel goed dat je je hier druk over maakt.
    Ik wens je heel veel sterkte vandaag, en ik duim heel hard dat alles goed gaat.

Mees, dat van die eiceldonatie wist ik van het Geertgen.
    Maar dat ze daar eiceldonatie doen betekent niet dat ze dubbele donatie doen.
    Als een stel daar komt en het ligt aan de eicellen van de vrouw, is daar nog steeds het zaad van de man.
    Bij mij gaat het om beiden.
    Daar komt bij dat bij mij langzaam het besef komt dat het bij mij waarschijnlijk echt aan de innesteling ligt.
    4 mooie embryootjes teruggeplaatst en ze blijven gewoon niet zitten! Als ik zie wat (sorry voor vieze praatje) er anderhalve week nu al uit komt dan snap ik dat daar geen innesteling in plaats kan vinden.
    Ik ga steeds meer geloven dat mijn lichaam echt niet in staat is tot een zwangerschap. Keihard maar waar!

Syl, balen van die kies!
    Wel rigoreus om een kies er meteen uit te willen hebben.
    Mijn tandarts zou volgens mij nooit zomaar een kies eruit willen halen.
    Ik ben ook een angsthaas en ik wil juist liever geen verdoving, dat vind ik het naarste van de tandarts. Doe mij maar zoveel mogelijk zonder verdoving.
    Nou sterkte, ik hoop dat je kies onder controle kan worden gehouden tot na de bevalling.
    Meid, wat gaat het nu opeens snel! Over een week heb je je kleine meid (toch?).

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Hoe gaat het op de ziekenboeg? Nog veel geproest en gehoest? En hoe gaat het met de pijnlijke kies? En dan nog een oogoperatie vandaag :( Sterkte allemaal!

Het lijkt inmiddels buiten wel herfst!
    Ik ga vandaag naar mijn familie, ben benieuwd of ik t nog even geheim kan houden, wil ik wel, want vind t nog te pril en onzeker allemaal.
    Bekijk bijlage 302413

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: dat liegt er niet om, meid! Nogmaals (en nu voor het eggie) van harte gefeliciteerd! Ik wens je een goede zwangerschap toe (met hopelijk niet al te veel zorgen).
    @Jeetje: heel veel sterkte en succes vandaag. Ik neem aan dat je man met je meegaat? Weet dat we aan je denken, hoor!
    @Xon: bij mij gaat het ook steeds bij de innesteling mis. Snap er ook niets van. Ik hoop voor je dat er toch nog ooit een oplossing komt om je moeder te maken.
    @Lyanna: beterschap met de ziekenboeg. Voordeel van een forum dat het niet besmettelijk is.

Hier net op het werk en even een enorm pissig moment. :x Ik moest een afspraak maken voor mijn baas en dat moest volgens haar persé gisteren of vandaag. Dat was een onmogelijke opdracht, want de persoon waar dat mee moest had een geheel dichtgetimmerde agenda leek het wel. Ik heb echt erop aangedrongen dat het echt dus op die twee dgn moest omdat het zo belangrijk was (volgens mijn baas) dat het niet langer kon wachten. Zijn secretaresse dus daarmee ook al voor het blok gezet en met pijn en moeite vanmiddag een gaatje in zijn agenda kunnen bemachtigen. Ik blij. Dacht dat mijn baas me ook wel dankbaar zou zijn. Krijg ik een mailtje dat het wel krap wordt, dus of ik maar even een andere afspraak ergens volgende week kan gaan maken.:x Ja, sorry, hoor!
    Moet even de post ophalen, denk dat ik wel een frisse neus kan gebruiken.

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou Juffie, dat lijkt me wel duidelijk zo he?? Goed hoor!! Tja geheim houden is ook niet mijn sterkste punt hahaha s6!

Jeetje, jij heel veel s6 vandaag meid, ik zal aan je denken...

Mees, beterschap met die kleine.

Xon, ja ja nog een week we horen dinsdag wanneer we precies ingeleidt gaan worden. Dus heel spannend hoor nu!! Meid ik hoop dat er voor jou toch iets is weggelegd hoor waardoor jouw wens ook in vervulling kan gaan. Trouwens ik heb bericht gekregen van de kliniek in Zwolle dat wij volgend jaar april mogen zeggen wat we met onze emmies willen gaan doen, dus wie weet??? Dikke knuffelllll.

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    jemig Mees!! Het blijft ook wel een zeikerd he?? Dom mens, doe je dan al die moeite voor!! Ik zou ook boos zijn hoor en terecht. Hopelijk is dat geen voorbode voor de rest van je dag..

Deel Deze Pagina