Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: FF hebt het kruis getrokken,maar ik vermoed dat mijn eisprong toch gisteren was.Maar dan zit ik nog op het wachtbankje:)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: gezellig, dan zit ik niet zo alleen op dat harde bankje!
    @Jeetje: heb je al antwoord gehad van de gyn op je mailtje? Is het nog vol te houden met de zenuwen?

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja de gyn had nog gereageerd (allebei de gyns! Ik had ze allebei maar geschreven) en ze hebben me wel redelijk gerustgesteld, hoewel de een zei, kom morgen maar na de operatie voor een ctg en de ander (de nieuwe) zei, kom maandag maar want morgen is de baby toch sowieso minder actief door de narcose. Ik weet niet, denk eigenlijk dat ik me geruster zou voelen als ik vandaag nog een ctg zou krijgen... Als ik het niet vertrouw, bel ik gewoon hoor.
    Ben wel echt zenuwachtig nu! We moeten zo vertrekken.

Ik ben benieuwd hoe het met Sil is! En wanneer ze precies wordt ingeleid. Kan ieder moment gebeuren denk ik...

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: heel veel sterkte vandaag!

5. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje, heel veel succes vandaag!!!

Gisteren die bezichtiging gehad maar helaas viel het allemaal erg tegen. De huur en tuin waren de enige pluspunten, rest was echt vreselijk, dus dit gaat hem niet worden.:(.

Hier al vanaf 02:00 uur wakker. Werd met vreselijke buikkrampen wakker. Kon me gewoon niet meer bewegen. Heeft ongeveer 1,5 uur geduurd en daarna werd het wel iets rustiger, maar het lijkt er op dat het weer gaat beginnen. Hoop maar dat het wat teweeg brengt en dat ik mijn kleine mannetje snel in mijn armen hebt.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen meiden,

Jeetje, jij heel veel s6 vandaag meid en probeer niet teveel te stressen hoor, stress is echt niet goed voor de kleine. Misschien kun je toch gewoon gaan voor die CTG al denk ik dat die arts wel gelijk heeft qua bewegingen na narcose.

Nil, jammer dat het huisje tegenviel, nou ja wie weet snel wat anders. Jij ook al last van krampen?? Ik ook afgelopen nacht, voelt net als darmkrampen maar dan met hele harde buiken, dus best verwarrend maar ik denk zelf indalings of voorweeen. Heel vervelend omdat het geen ontsluiting oplevert maar het hoort er helaas bij. Heel veel sterkte nog even voor je je kleine knul kan knuffelen.

Mees en Hoop, jullie heel veel s6 op de wachtbank, neem er een gebakje bij, lekkerrrrrrrr....

Hier dus ook alles even niet zo rustig, veel buikpijn, weinig actie. Dus gewoon afwachten en vooral blijven ademhalen ppffff, van mij mag het ook wel hoor. Dinsdag horen we meer, als ze besluit toch nog even te blijven zitten, begin nu ook erg zenuwachtig te worden hahaha, gezonde zenuwen hoor. Ben echt zo benieuwd naar haar, nou ja iig nog tot dinsdag en dan tot de afspraak voor de inleiding, tenzij deze andere gyn natuurlijk weer wat anders gaat zeggen dat weet je ook maar nooit, we zullen zien.

Knuffff allemaalllll

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: had je gisterenavond even succes en sterkte willen wensen voor vandaag, maar toen lag zp eruit.:x Nu ben je al onderweg (of je bent er al). Ik hoop dat alles mee mag vallen. En wat de gyn zegt klinkt logisch, dus niet schrikken als je de kleine meid ook haar roes aan het uitslapen is. Maar bij twijfel zeker even een ctg laten maken, want piekeren is ook niet goed en vooral niet prettig.
    @Nil: hè wat balen dat het huisje niets was. Hoop dat er snel weer iets beters voorbij gaat komen. En die krampen???:cool: Klinkt toch echt als een kindje wat voorbereidingen aan het treffen is om geboren te gaan worden. Nou, doe rustig aan, meid! En houdt ons op de hoogte. Kan, zo te horen, niet lang meer duren.
    Wordt het straks nog spannend tussen jou en Syl!;)
    @Syl: kan me voorstellen dat het steeds spannender aan het worden is. Komt ook omdat je weet dat je volgende week natuurlijk gaat horen hoe en wat. Daar leef je dan toch een beetje naar toe. Zo te horen is het ook bij jou de hoogste tijd aan het worden om de kleine meid in de armen te mogen houden.:p

Wij zijn hier het nodige in het huis aan het rommelen. Met een peuter krijg je zo langzamerhand meer troep en ook hadden we net iets te veel meubels verzameld. Dus nu maar 2 stoelen op marktplaats gezet en als mijn zoontje 's avonds een keer slaapt ga ik even grondig door zijn speelgoed heen.

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, hoop dat alles goed is verlopen en ben benieuwd of je nog ctg gaat doen of hebt gedaan!

Sill, nog paar daagjes en dinsdag toch? wordt er beslist of er ingeleid wordt?
    Geniet toch nu nog maar even van dat gespartel in je buik, echt...ik mis het nu nog.

Nill, wat balen dat het huisje hem niet is geworden en hopelijk vinden jullie snel iets leuks!
    Hoelang moet je nog?

Mees, lekker he...even dat rommelen en ja....allerbeste om speelgoed op te ruimen als zoontje op bed ligt of er niet is.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier hele week dikke ziekenboeg gehad, hopelijk is het nu op de verkoudheid na achter de rug.
    Verder ben ik druk aan het haken geslagen en ben zo verslaafd dat ik haast elk momentje dat kan even doe. Lekker ontspannen.

Ook ben ik vorige week begonnen met lijnen volgens het boek "Het geheim van slanke mensen" en ik moet zeggen met ziekte erbij in 1 week 2,4 kg kwijt.
    Het is een manier van denken, je mag alles eten, maar niet teveel!
    Ik ben er in ieder geval heel enthousiast over.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: kwam even spieken of er al nieuws van je was. Al kan ik me voorstellen dat je hoofd nu even niet naar achter je laptop zitten staat.
    @Lyanna: knap dat je al ruim 2 kilo kwijt bent. Bij mij zit het de laatste weken ook weer even een in vrije val met 2,5 kilo erbij. Moet dus ook weer even moed genoeg (tussen mijn oren) verzamelen om weer een begin te maken.
    @Nil: hoe is het nu met jou, meid? Nog steeds last van krampen?

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Jeetje, ben zo benieuwd of alles goed is gegaan, ik kwam hier even spieken voor nieuws.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Even snel, alles is goed gegaan! Het is me meegevallen en ik heb de baby alweer goed voelen bewegen. Morgen gaan we wel naar de gyn voor controle en ook naar de oogarts voor controle.
    Nu maar even rustig aan doen...
    Lief dat jullie aan me hebben gedacht.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: fijn even van je te horen. Heb veel aan je gedacht vandaag. Fijn dat de kleine meid alles goed doorstaan heeft. Nu lekker rustig aan, want morgen ook weer een druk dagje voor de boeg.

Ik had 2 stoelen op marktplaats gezet, maar er werd niet op gereageerd. Vanmorgen een kringloop hier in de buurt gebeld en die man zou na 5 uur komen kijken. Hij is alleen nog steeds niet geweest (officieel kan het nog, maar denk niet dat hij nog langskomt). Baal er zo van. Dat was eigenlijk de reden dat ik hem gebeld had, omdat er tegenop zag evt. weer op iemand te moeten zitten wachten die via marktplaats zou reageren. Schiet dus ook niet op.:x
    En als ik mijn zinnen heb gezet om iets op te ruimen, dan wil ik dat ook het liefst zo snel mogelijk.

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, fijn dat het allemaal goed is gegaan meid, nu maar lekker rusten.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@jeetje: fijn dat het achter de rug is en dat het zo meegevallen is! heb je nu een pleister op je oog?...of kan je er al mee kijken?

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeetje fijn dat alles goed gegaan is vandaag. Ik had je -net als Mees- gisteren nog sterkte willen wensen maar toen bleek zp eruit te liggen. Heb vandaag wel aan je gedacht en was blij vanavond eerder via de telefoon op fb te lezen dat alles goed gegaan was. Nu maar lekker bijkomen. Heb je je "oude" gezichtsvermogen nu weer terug of is het nog te vroeg om daar al wat over te zeggen?

@Mees wat een gedoe met die stoelen. Ik hoop dat de man van de inbreng winkel als nog langs is geweest zodat je in ieder geval van je spullen verlost bent.

Nil en Sil allebei behoorlijke krampen. Hopelijk is het niets ernstigs en duid het inderdaad op indaling of voorweeeën en hoort er nu eenmaal gewoon bij. Sterkte dames en probeer je rust nog zoveel mogelijk te pakken.
    @Nil: Jammer dat het huisje niets bleek maar aan de andere kant, om nu nog een hele verhuizing te moeten plannen is ook wat zeg, zo ver in je zwangerschap. Ik begrijp dat het noodzaak is dat jullie verhuizen maar probeer toch zoveel mogelijk je rust te pakken. Je krijgt het binnen nu en een paar weken nog druk genoeg wanneer je zoon er is!
    @Sil: nog een paar dagen en dan weet je weer wat meer. SPANNEND!

@Mams vandaag de sleutel gekregen! Hopelijk is het gelukt om er vandaag al te kunnen slapen. Las op fb dat je al wel de matrassen had overgebracht....dus voor straks: "Slaap lekker in je nieuwe stulpje!"

Voor de rest: Sorry dames, ik krijg niet heel veel mee. Ben erg moe (waarschijnlijk de hormonen) en heb ook weer veel last van hoofdpijn. Deze keer lijkt het, helaas, ook nog eens op mijn darmen te slaan dus even genoeg aan mezelf. Heb het gevoel dat ik òf aan het werken òf aan het slapen ben deze week. Woensdag weer naar het zh. Hopelijk kan er dan iets meer richting gegeven worden aan wanneer ik de punctie heb zodat ik een beetje kan gaan aftellen. Voel me nu net een wandelende dweil en da's ook niet wat hoor, bah!

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en je de baby alweer gevoeld hebt. Nu morgen ook goede controles bij oogarts en gyn, komt wel goed! Knuff!!

Mees, het boek is een echte eyeopener voor mij.
    Je pakt je regie weer op je eetgedrag, je mag alles eten, alleen je wilt niet langer meer teveel eten. Je kiest bewust voor afvallen en slank(er) blijven.
    Heb je er ook belang bij? Want ik heb het van iemand gekregen via de mail, die heeft haar boek ingescand.
    Misschien heb je wat aan de tips, dus stuur ze met alle liefde naar je toe.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: er zit inderdaad verband voor mijn oog, ziet er best gek en eng uit met bloed erop zelfs! Ik ben wel een beetje bang voor als het eraf gaat eigenlijk, hoe het er precies uitziet eronder! Ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten qua zicht, denk dat het in het begin nog heel wazig zal zijn hoor. Het kan weken en misschien wel maanden duren voor het echt weer een beetje goed terug is hoorde ik.

Ik zag net in een flits dat Nil en Sil allebei krampen hebben. Oh meiden, wat spannend!

Vannacht had ik weer steeds van die harde buiken, denk toch ook door de spanning van alles. Nu is het weer rustig. Ben wel blij dat we straks naar de gyn gaan.
    Er is nog wel een andere bijkomstigheid van deze situatie. Het zou heel goed kunnen dat ik nu toch een keizersnee zal moeten omdat door de druk van een normale bevalling misschien het netvlies opnieuw loslaat.
    Ik zou het echt heel erg jammer vinden, ik had zo gehoopt op een natuurlijke bevalling, maar ja ik wil mijn oog ook niet riskeren.

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, het belangrijkste is dat het met jou en de kleine goed gaat. en een keizersnede is best te doen hoor, maar kan goed begrijpen dat het niet je 1e keus is!

hier lekker genieten van het weekend, erg slecht geslapen helaas.....kleine was een beetje aan het spoken. niet wakker, maar wel veel geluidjes maken. zo ook nog ff liggen denk ik.

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Jeetje o wat fijn om te lezen!! Balen van keizersnede, dat wel. Doe rustig aan!! X

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik miste je al de afgelopen dagen. Vervelend dat je zoveel bijwerkingen van de medicijnen hebt. Toen ik Decapeptyl gebruikte had ik ook last van mijn darmen. Erg vervelend. Ik heb er toen maar wat voor gevraagd bij de dokter. Hopelijk heb je snel duidelijkheid wanneer de punctie is.
    @Jeetje: lijkt me ook een spannend moment als het verband eraf gaat. Veel succes straks bij de gyn. En misschien ook een ks? Snap dat je daar tegenaan hikt (ik vond dat toen ook heel erg, omdat ik graag natuurlijk wilde bevallen), maar ben blij dat ik het achteraf gedaan heb. En je zit er ook niet op te wachten om straks in je kraamtijd weer zo'n ingreep te moeten ondergaan.
    @Juffie: hoe voel je je? Beginnen de kwaaltjes al lekker te komen?
    @Justme: vervelend zo'n spokerd? Zijn het tandjes? Of heb je gewoon een kindje wat een echte kletskous is?
    @Lyanna: bedankt voor je aanbod. Ik heb er zeker belangstelling voor, maar ik wil het nog een keer proberen met mijn sonja bakker boek. Op zich werkt dat wel bij mij, maar er moet eerst even een begin gemaakt worden en als ik eenmaal op dreef ben, geeft dat geestelijk ook weer een kick om door te gaan. Maar mocht het niet snel resultaat hebben, dan klop ik zeker bij je aan voor een kopie.

Hier gisteren voor jan met de korte achternaam op de man van de kringloop zitten wachten. Niet geweest dus.:x
    Zit nu te twijfelen wat ik doen moet. Ik wil er heel graag vanaf en hij is dan de aangewezen persoon, maar aan de andere kant ben ik enorm pissig op hem omdat hij gewoon niet is komen opdagen en ik dat enorm onbeschoft vindt. Dus ik weet het nog niet of ik hem nog een keer ga bellen.
    Vanmorgen naar de peutergym geweest en ben zelf gevallen en heb mijn enkel verstuikt.:( Er lag een mat met nog een mat er onder en ik lette niet op, omdat mijn zoontje ging springen en ik hem op wilde vangen. Toch knap om als moeder zelf geblesseerd te raken bij de peutergym.;):cool::)

Deel Deze Pagina