Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: wat fijn dat je al wat meer ziet!
    Het gerommel in je buik kan van alles zijn.Voorweeen,oefenweeen,maar toch zal het ook een begin kunnen zijn,je weet inmiddels nooit.
    Het meest voor de hand liggend zijn voorweeen...die nemen net zo makkelijk weer af.Spannend hoor!

Slaap lekker!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat een schatje!! Deze houd je dus gewoon 'voor het plezier'?
    @Jeetje: doe maar lekker rustig aan, meid! Rond deze periode in de zwangerschap hoor je idd vaker dat je last van oefenweeën kan hebben. Maar inderdaad goed in de gaten houden en bij twijfel gewoon nog een keer bij de gyn langs, hoor. Moet je nu ook al wekelijks op controle bij de gyn? En lief dat je schoonmoeder eten kwam brengen. Zal voor hun ook heel bijzonder zijn dat jullie een kindje gaan krijgen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: succes bij de controle weer! Gaat je man steeds mee? Is hij nu ook wat meer vrij om je in huis wat meer te helpen?

Ik moet straks weer naar de tandarts toe voor mijn kwartaal-nabehandeling van de paradontitis. Ging eigenlijk heel goed, maar heb sinds 2 dagen weer enorm veel last van ontstoken tandvlees. Ik denk dat het een reactie is op mijn griepaanval met koorts (en dus vermindering van weerstand). Heb het ook gehad na mijn eerste ivf-poging, blijkbaar waren het toen de hormonen die even van slag waren.
    Ik was eigenlijk van plan om af te bellen, omdat het tijdstip zo onhandig was. Maar nu ik sinds dit weekend weer alles ontstoken heb, ga ik toch maar. Maar knijp hem enorm, want ben zo bang dat de paradontitis weer terug is en de tandarts is voor mij uberhaupt altijd al een stress-gedoe.

4. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje, heel veel succes bij de oogarts! Heb je een beetje kunnen slapen of nog veel last van harde buiken gehad?

Sill, houd je het nog een beetje vol?

Mees, ben nu 38 weken en 3 dagen en van mij mag hij echt komen! Elke dag nu ernstige krampen maar het zet gewoon niet door:(. Ik wordt er vreselijk onrustig van en vriendlief ook.
    Jij heel veel succes bij de tandarts, hoop dat het meevalt. En wat een heerlijk vooruitzicht dat je over 2,5 dag lekker 4 dagen vrij bent. Gaan jullie nog iets leuks ondernemen?

Hoop, wat een dotje!!!

Ik ga zo maar weer even schoonmaken en dan lekker naar buiten, nog even van het zonnetje genieten.

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jee, zit hier gewoon even aan te denken dat tussen nu en minder dan 7 weken gewoon 3 35+ baby's geboren gaan worden.
    En Jivano is volgende week alweer 5 maand, wat gaat het ongelofelijk snel allemaal.
    Rommelende meiden, nog paar daagjes/weekjes, schiet nu heel erg op.

Hoop, wat een schatje zeg!

Mees, succes!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: het gaat er nu echt om spannen bij jou. Kan volgens mij nooit meer lang duren. Kan me voorstellen dat je er onrustig van wordt en dan maar denkt. Laat het maar komen. Ik duim voor je dat het ook zo mag zijn.
    @Lyanna: inderdaad 3 baby's in het verschiet. En dan wordt het onderhand ook weer tijd voor een roze golf...

Inmiddels weer terug van de tandarts. Heeft weer groot onderhoud gepleegd (en me dus ook behoorlijk gebeuld). Het ontstoken tandvlees is inderdaad van de griep (en de lage weerstand) en gelukkig geen terugval van de paradontitis, waar ik bang voor was. We hebben het dus weer even gehad voor 4 maanden.
    Op de terugweg nog het zkh gebeld of de uitslag van mijn bloed er al was. Ik zou gebeld worden als het binnen was, maar hoorde maar niets. Het zou 2-3 wkn duren en het is nu al 4 wkn geleden.
    Volgens haar was de uitslag binnen, maar toen zei ze dat ze iets op moest zoeken of na moest kijken en of ze me terug mocht bellen.
    Een beetje een vaag verhaal, en daardoor heb ik nog meer de kriebels dat die bloedwaarde misschien niet al te best is (dat weet ik indirect ook wel). Maar misschien dat die verpleegkundige het zelf niet zo door de telefoon durft te vertellen en eerst overleg met de gyn wil hebben.
    Ben dus benieuwd of ik nog wat hoor. Baal wel, want ik zat even rustig alleen in de auto en kon toen ongestoord bellen.
    Op kantoor lijkt het wel of alle muren oortjes hebben en nu is er ook een collega bij mij op de kamer gaan zitten werken omdat ze ongestoord iets af wil maken. Dus vrijuit praten kan ik toch al niet meer nu.:(

7. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Jeetje hoe gaat het nu?? Doe rustig aan he!!
    @sneeuwmees klinkt pijnlijk!!! en spannend wat nu die uitslag zal zijn.
    @ andere dames: sterkte met laatste loodjes, sterkte met wachten en duimen voor mooie testen/uitslagen komende tijd!
    Ben beetje wazige zeef vandaag dus lees wel mee maar reageer niet of als spuit elf ;)

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, gelukkig heb je het weer achter de rug!

@jeetje, hopelijk is je verband er vandaag af gegaan en je harde buiken beetje weg gebleven.

@hoop, wat een schatje!!

inderdaad er staan een paar bevallingen op komst! spannend. hier weer aan de werkweek begonnen, geloof dat ik toch wat aangestoken ben met verkoudheid, we zullen zien. nog steeds wat last van mijn kz wond.....zit er over te denken om de ha maar ff hierover bellen.

9. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Mees, ondanks de pijnlijke behandeling toch ook wel fijn dat het geen terugval is. En heeft het ziekenhuis al teruggebeld???

Vandaag lekker even buiten geweest en nog wat kleertjes gehaald, kon het toch niet laten:D kom ik thuis en ja hoor doet de lift het niet :x. Na een half uur gewacht te hebben heb ik maar de trap genomen, ja ja naar de 12e verdieping en nu maar hopen dat ik niet al te veel last van mijn bekken krijg.
    Ben tenminste lekker thuis, even hapje eten en languit op de bank.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: jemig, 12 verdiepingen met de trap. Als jij het nu nog niet hebt 'losgelopen', dan weet ik het niet. Maar even serieus. Dat is niet handig als de lift het niet doet. Doet hij het inmiddels wel weer, want het lijkt me ook niet prettig vollop in de weeën 12 verdiepingen naar beneden te moeten lopen.
    @Juffie: dat wazige zal je de komende 8 maanden nog wel houden, hoor! Dat komt dus de komende maanden niet meer goed met jou...hihi...
    @Justme: vervelend dat je nog zo'n last van de wond hebt. Ik moet zeggen dat ik soms echt even moet kijken waar het litteken zit, want ik voel er echt niets meer van. Wel eens met krabben merk ik dat het nog wat dover aanvoelt, maar dat is alles. Hopelijk kan de ha uitkomst bieden. Misschien wat last van littekenweefsel. En niet ziek worden, hè? We hebben al voldoende ziektekiemen voor het hele jaar hier weg gekucht.

Het zkh heeft inmiddels gebeld en mijn amh-waarde is 0,1. Bijzonder laag dus. Ondanks dat ik het wist, toch even een harde bevestiging. Ben nu wel blij dat ik geen poging hier meer ga ondernemen, maar mijn pijlen nu op DD ga richten.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Just nog steeds last van de keizersnee wond? Dat lijkt me inderdaad een beetje ver na datum! Goed dat je het even aan de ha gaat vragen.

@Nil, 12 trappen!!!??? Ik hoop inderdaad dat je er geen last van gaat krijgen.

@Jeetje hoe was het vandaag bij de controle? Hopelijk leek alles goed.

@Sil nog een nachtje en dan hoor je meer, spannend!!!

@Mees gelukkig geen terug kerende paradontites en weer helemaal klaar voor de komende maanden.

Hier toch (eindelijk) een opgeblazen gevoel rondom baarmoeder en eierstokken. Niet dat dit zo prettig is, maar nu toch het idee dat al de hormonentroep die ik aan het spuiten ben in ieder geval enig effect aan het sorteren is op de plaats waar dit zou moeten. Ik had al genoeg bijwerkingen maar niet daar waar je ze zou verwachten. Nu dus toch enige opluchting, mentaal gezien, dat het goed lijkt te komen. Lichamelijk is het natuurlijk minder fijn maar met maximaal 1 1/2 week ben ik daar ook weer vanaf dus wat dat betreft is de ellende te overzien. Woensdag hopelijk meer nieuws...

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: fijn dat de druk nu begint toe te nemen. Ik vond het naast dat het een niet zo prettig gevoel was, ook een bevestiging dat er iets aan het gebeuren was. En met nog ruim een week op de teller, kan er alleen maar meer groeien. Toch een goed teken! Ben heel benieuwd naar je fm a.s. woensdag.

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees oei dat is inderdaad wel laag hè? Maar ik heb alle vertrouwen in de Duitse artsen. Staan goed aangeschreven op dit gebied geloof ik.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Ik heb eindelijk de foto's van de kamer in mijn album gezet, dus wie wil spieken kan dat ff doen. In het echt ziet het er wel mooier uit als op de foto vind ik zelf maar ok. Alles verder goed hier, ben nu alleen wel erg zenuwachtig dus hopelijk kan ik slapen vannacht, want ik slaap sowieso al slecht de laatste tijd. Ach komt vast goed, ik denk steeds goh zal je altijd zien, zegt ie ineens, het gaat prima loop maar gewoon uit wwhhaaaa dan moet ik ineens nog minimaal 3 weken!! Nou ja we gaan het horen morgen......

Mees, gelukkig viel het dus mee bij de tandarts, scheelt weer. Dat is trouwens idd wel erg laag die waarde, nou wat boudje al zei, hopelijk kunnen ze jullie in DD wel beter helpen dan hier. Knufffff.

Jeetje, hoe is het met jou??

Nil, meid jemig 12 etages omhoog lopen in deze toestand!! Pppff word al moe als ik het lees. Nou hopelijk zet het snel door en ben je van die vervelende krampen af, s6 meid!!

Boudi, goed dat je eierstokken bevolkt beginnen te raken meid!! Vorige keer had je ook een goede opbrengst dus daar gaan we nu weer voor natuurlijk!! Heel veel s6 meid..

Just, vervelend dat je nog steeds last hebt van je litteken zeg, hopelijk hebben ze er iets voor.

Hoop, wat een lievieeee!! En jaja dalijk een babygolf hier hahaha dan zijn er weer andere dames aan de beurt... Hoe is het bij jou??

Knuffff allemaal.........

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sill; word heel spannend nu voor jou meis.Ik geloof niet dat ze je nog langer gaan laten lopen,je hebt niet veel vruchtwater meer toch?
    Ja,een schatje he..het hangoortje:)
    Hier alles wel goed.Wel een behoorlijk ontstoken neus/kaakholte.Ik heb alvast augmentin gekregen.Dat kan ik gaan gebruiken zodra ik ongesteld word.Ik moet nog wel wachten dan tot het weekend ongeveer.Ik zit dus op het wachtbankje,maar ik wacht rustig af want ik geloof toch niet meer in een zwangerschap.

Succes morgen meid!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dat is wel laag inderdaad...je amh waarde.Begrijpelijk dat je daarvan geschrokken bent.

Ik ga waarschijnlijk toch fokken met de franse hangoren(er komt nog een vrouwtje:))

@Boud: fijn dat je nu toch wat "voelt".Ik ben ook erg benieuwd naar je fm!

@Lyanna:Goed bezig met afvallen meid!

@Jeetje: hoe was het in het ziekenhuis?

@Nil70: 12 trappen opgelopen???:$ Oh meid,dat is toch wel heel pittig voor je bekken!

@Xon: hoe ist met jou?

@Waxientje: jou mis ik ook al een tijdje,hoe is het met jou daar?

@Just: jij hebt toch ook een konijntje?

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goeiemorgennnnn,

Pppfff hier al wakker vanaf 3 uur vannacht, alweer verkouden!! Bah bah die hoest is niet bevordelijk hoor, nou ja komen we ook wel weer overheen. Nog 2 uurtjes wachten........

Hoop, das ook niet fijn zo'n ontstoken holte weet er alles van helaas. En wie weet meid als je niet meer zo bezig bent met zwanger worden wat het jullie dan nog mag brengen, je hoort vreemdere dingen!! Iig s6 met de nijnenfokkerij, ook een hele leuke hobby...Knuffffff.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: wat een schattig kamertje met die Nijntjes. Echt heel lief! En zo te zien aan het trappelzakje wat al klaar ligt op de commode, mag ze komen. Heel veel succes straks. Lijkt me wel spannend dat je straks misschien weet wanneer je kleintje gaat komen. En het feit dat je nu alweer verkouden bent en weer slecht geslapen hebt, zou ik me ook niet te erg meer verzetten tegen eerder inleiden. Maar je moet doen, waar je je zelf goed bij voelt.
    @Hoop: leuk dat het de franse hangoortjes worden! Ik word ook iedere maand er steeds sceptischer in dat ik zwanger zal zijn. Maar ja, zeker met medicijnen, houd ik er ook trouw iedere maand toch rekening mee. Ik zit er ook wel eens aan te denken om bijv. een hond te nemen om me even te focussen op iets anders (ook in de hoop dat dat ineens toch iets moois oplevert).
    @Jeetje: hoe was het in het zkh? Alles onder controle?
    @Nil: zit de kleine nog op z'n plek na al het traplopen?

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@ Syl succes zometeen! Ben benieuwd! :)

en 12 trappen hallo!! dat is zonder zwangerschap al niet te doen!

@ Jeetje hoe is het met jou?
    @ Sneeuwmees, wat naar die bevestiging van die waarde (wat voor waarde is dat eigenlijk? nooit van gehoord geloof ik) Wanneer moet je naar Duitsland? Wat naar al dat gewacht en die teleurstellingen...sterkte!
    @Boud fijn dat je wat voelt, ook al voelt het niet fijn...

alle anderen die ik vergeet: sterkte met wachten! Ik ga zo maar eens werken, begin me beetje zwanger te voelen: trok panty aan en die knelde om darmen dus hup....soepele legging aan onder jurkje. Langzaam begin ik het te beseffen en ondanks dat mijn ouders niet heel enthousiast reageerden, zie ik nu ook wel in dat ze bezorgd zijn. Het is natuurlijk ook heel snel op elkaar. En de buitenwereld voelt niet wat ik voel en vult dat dan voor me in. En zal het misschien niet gaan begrijpen. Daarom hou ik het zo lang mogelijk stil, hopelijk tot en met maart.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: maar even niet over in zitten wat een ander denkt. Jullie voelen zelf wanneer jullie er weer aan toe waren. En moeder natuur was jullie ook al eerder gunstig gezind als jullie zelf gedacht hadden. En zoals we al eerder gezegd hebben is dit kindje geen vervanging van Jan. Ik denk ook dat het meer bezorgdheid is van mensen, als dat ze het jullie niet zouden gunnen. Mijn man (toen nog vriend) zouden per januari gaan samenwonen en we waren er over uit dat we ook aan een kindje wilden gaan 'werken'. We hadden gedacht dat het nog wel even zou duren voordat onze kinderwens in vervulling zou gaan, maar 3 weken nadat we zijn gaan samenwonen had ik een positieve test in handen. Ook dat werd door mijn moeder niet erg gewaardeerd. Dat heeft me toen ook wel verdriet gedaan, maar kwam achteraf ook voort uit bezorgdheid, omdat we nog maar zo kort samen waren. En later bedacht ik me ook dat ze misschien wel gedacht had dat het een 'ongelukje' was (terwijl ons kindje zo gewenst was). Is later gelukkig helemaal goedgekomen, hoor!
    En de amh-waarde heeft te maken met je eicelvoorraad. Doordat ik al moeilijk te stimuleren was bij de ivf-pogingen wist ik al wel dat de waarde heel laag zou zijn. Maar toen ik het dus bevestigd hoorde via de telefoon was het toch even heel confronterend.
    Gelukkig schrikt de arts in DD niet zo van deze waardes.

Deel Deze Pagina