YES top toch Jeetje... hihi... tis lekker broeierig hier... elke dag kans op onweer... hahhahaha.... geen verkoeling, vieze hitte Maar ach, das dan wel weer typisch NL. Fijne vlucht..ghegheghe... sorry.. wordt een beetje melig, maar me huis schiet niet op
Ja, ben ik heel blij om. Ik hoop natuurlijk dat we dan een hartje zien, maar hou er wel rekening mee dat het ook nog te vroeg kan zijn hoor. Maar ik vind het gewoon al fijn dat we even kunnen zien of alles wel op de goede plek zit enz. @Hoop: leuk dat jullie al bijna in jullie nieuwe huis trekken!! @Mandysmamsie: dank je! Nou dat plakweer daar kijk ik dan weer niet naar uit... Nou, ik ga gauw mijn werk afmaken nu. Ben wel meer gerustgesteld.
Hier net het ZH gebeld ik moet nu gelijk komen, ze waren ook een beetje verbaasd over de gang van zaken bij de kliniek. Dus de gyn gaat kijken hoe het ervoor staat en dan krijg ik waarschijnlijk tabletjes mee om de boel aan de gang te brengen zodat we niet langer in de stress zitten en maar zitten te wachten. Ik zal vanmiddag laten weten hoe het is gegaan...... Liefs ikkuh
@Sil: oh dat is wel beter inderdaad dat er even gekeken wordt! Weet je tenminste waar je aan toe bent. Nou, ik hou het in de gaten hier hoor en veel sterkte!
@Sill: Fijn dat je langs mag komen! Wel vervelend dat het allemaal zo moet he....waarom staan ziekenhuizen niet op 1 lijn? Sterkte straks...hoelaat moet je er zijn?
Goedemorgen meiden. Sill, wat fijn dat je gelijk mag komen. Dan weet je wel waar je aan toe bent!!! Maar ik blijf toch nog wel voor je door duimen hoor, hoop (hoe klein kansje ook is) dat het toch nog goed zit. Weet dat ik aan je denk, knuff!!! Jeetje, wat een mooie test meid. En al vrij vroeg zo'n mooie knaller!!! En wat fijn dat je al zo snel antwoord hebt van de gyn dat je gewoon kan vliegen en na je vakantie al gelijk mag komen. Hoop, lekker druk aan de verhuis!!! Succes ermee en heerlijk dat jullie ook niks aan het huis hoeven te doen. Hier nu even lekker aan een bakkie koffie en straks na het eten weerop naar de poli voor mijn glucose- en HB-prik. Was het gisteren vergeten te vragen, maar daar kan je toch gelijk de uitslag van krijgen of niet? Weet iemand dit? In ieder geval toch fijne dag iedereen en doe maar rustig aan met de warmte allemaal!!!
Hoi hoi, Yesssssssss 1 iniemini kindje met een kloppend hartjeeeee!!!! PPpfffff.....Ik weet niet wat ik moet zeggen...Wel zei de gyn dat de baarmoeder er erg onrustig uitziet maar dat het wel gunstig was dat er nu wel een vruchtje en een kloppend hartje te zien zijn. De andere vruchtzak is al leeggelopen er zit alleen nog een rest, ik moet proberen rustig te blijven. Dus dat gaan we doen, ook was het wel de vraag of het wel blijft zitten omdat ie onderaan de baarmoeder ligt en de stolsels erop drukken hopelijk gaan ze er langs en drukken ze het ukkie er niet uit!!!
Ohhh Sil, wat fijn dat er toch eentje zit met een kloppend hartje!! Ik ga zooo hard duimen dat die blijft zitten! Rustig aan hè!
Jeetje, ja ik ben ook blij!! Ik ga zelf ook maar eens even duimen geloof ik, ben helemaal op van de zenuwen joh!! Ik kan het maar niet geloven, wel was ik minder ver dan er verwacht was het had al 7 mm moeten zijn maar is pas 2 mm. Maandag gaan we verder kijken of ie al wat gegroeid is....Ooww wat eng dit zeg.....
@mandysmamsie, kan ze niet overstappen? inderdaad als een kind zich verveelt kan dat in het gedrag goed terugkomen. @hoop, super dat je de sleutel hebt, inderdaad heb je er al geslapen?? @jeetje, die kleine (ik wilde meid schrijven, das dus blijkbaar mijn gevoel) zit veilig bij jou hoor. zelfs een aanrijding kan geen kwaad. alles zit nu nog goed beschermd bij jou. ook stuwardessen vliegen volgens mij gewoon als ze zwanger zijn (hoewel ik dat niet helemaal zeker weet). als het echt kwaad kon, dan was dat wel bekend. maar anders vraag je het even hier op het forum aan een vk. *edit* je hebt het al gevraagd, fijn dat je nu antwoord hebt. @sil, ik neem aan dat ze eerst een echo doen voor je tabletjes krijgt.... wie weet zit alles nog goed! *EDIT* SUPERDEPUPER!!!!! ik duim heel hard dat de kleine uk blijft zitten. was een jongetje volgens je droom toch??? @lyanna, geen idee of je meteen uitslag krijgt, heb m zelf niet gehad. succes in ieder geval hier ligt de kleine man weer te spelen in de box. hij had nog even geslapen in bedje vanochtend dus wij konden fijn douchen. was net buiten opgehangen, das zo droog denk ik! verder niet veel doen vandaag, veel te warm voor...is ook nooit goed hier he
Wauw, lieverd toch!!! Super dat er 1 kloppend hartje is en je nu toch ietwat geruster bent. Ook al blijft het erg spannend, hoop dat de kleine uk zich goed blijft vasthouden aan mama. Hier lopen gewoon even tranen over mijn wangen van dit berichtje, ben zo'n emomuts!!!
Meiden dankjulliewel weer, ik hou de spanning er wel een beetje in zo he?? Ppff ja ik hou het zelf ook niet meer hoor. Toch een waarheid in dromen?? Lyan, jij mag emo zijn meid!! Met al je hormoontjes. Alweer bloed geprikt?? Ik heb toen ik zwanger was van mijn zoon ook bloed moeten prikken voor glucose omdat ik veel te zwaar werd ( ik was bijna 30 kg aangekomen!!) en ik kreeg gelijk na het prikken de uitslag, maar ik weet niet of dat ook per ZH verschilt hoor zoals zoveel dingen. S6 meid!!
Jeetje: Mooie knaltest!! Ik heb ook nog nooit gehoord dat je in het begin van de zwangerschap niet mag vliegen, alleen op het einde niet meer. En dat is niet omdat het kwaad kan, maar omdat je zou kunnen gaan bevallen. Maar als je gaat googlen vind je overal wel een negatief verhaal over, ik zou me geen zorgen maken om te vliegen. Mees: Fijne vakantie!! Sil: Jaaa! Toch goed nieuws! Wat fijn voor je! Ik ga ook heel hard duimen dat hij/zij blijft zitten!
mamsie, ik heb mijn mannetje nog niet kunnen bereiken hij werkt in een ander filiaal vandaag dus moet helaas wachten tot ie thuis komt vanaaf. maar die zal ook wel blij zijn ja!! sayen, jaaaa goed he??? Duim maar heel hard hoor, ik kan alle duimen nu wel gebruiken!! Ik ga straks de kliniek trouwens maar eens even bellen met dit nieuws, zullen ze nog raar zitten te kijken daar denk ik hahahaha!!! Nou ze doen maar hoor!!
Je klinkt in ieder geval super blij.....! Balen dat je je mannetje niet te pakken kan krijgen.. Kan je nog wel ff een extra knuffel geven, al is het dan een virtuele