Hoi hoi, hier inmiddels op de "verkoeverkamer" bij mijn ouders. Punctie ging beter dan de vorige keer al heb ik nu wel behoorlijke krampen. De opbrengst was 7 follikels. Een beetje een domper als je uitgaat van de 12 die er eerder bij de fm te zien waren. Een aantal heeft er dus kennelijk toch de brui aan gegeven en is niet verder gegroeid. Maar 7 is ook mooi. Woensdag morgen wordt ik gebeld of er al dan niet bevruchtingen zijn en hoe laat ik voor de tp moet verschijnen. Nu dus zoetjesaan beginnen aan de terugreis uit lalaland Sil ik zag dat het bij jou toch weer redelijk rustig is al blijft het rommelen. Misschien toch voorzichtig aan een begin, ik hoop het voor je. Mees profiteer er maar lekker van de je baas er niet is deze week Lyanna knap hoor dat je al zo lekker aan het afvallen bent.
@Boud lekker bijkomen en ik duim heel hard voor je!! hoe is het verder hier? ik vrees dat ik een griepje onder de leden heb: kortademig, hoofd vol, lichte hoofdpijn en moeeeeeeeeee als koe. Halve school loopt te blaffen als zeehonden dus was te verwachten. Verder geen kwaaltjes, ja mijn bh moest al op standje groot en ik heb paar flinke pukkels. Verder in vergelijking met vorige zwangerschap niets te klagen want toen was ik nu al doodmoe en kotsmisselijk 's nachts.
@Boud: het zal inderdaad even slikken zijn geweest als je op de echo's 12 follikels had en er uiteindelijk 7 van overhoudt. Maar net wat Syl zegt. 7 is een geluksgetal. Dus als daar geen winnaar tussen zit. Hopelijk nemen de krampen snel af en krijg je snel goed nieuws over de bevruchtingen. Vindt dat wachten op dat telefoontje over de bevruchtingen altijd killing. @Juffie: balen dat je ziek wordt. Die griep en verkoudheid lijkt maar als een boemerang terug te blijven komen. Ik hoop dat je er toch zonder al te veel kleerscheuren doorheen mag rollen. Hoe is het verder? Had je binnenkort niet je echo? @Syl: de kleine meid houdt je nu dus al uit je slaap. Erg vermoeiend lijkt het me als je dagelijks zo lang weeën hebt. Ik hoop dat het snel ineen keer toch door mag zetten. @Xon: veel succes morgen bij je gesprek! Ik hoop toch dat ze nog met een oplossing komen. Ik zal aan je denken, morgen!
@Boud: fijn dat de punctie minder heftig was als vorige keer.Nu duimen dat er genoeg bevruchtingen zijn! @Sill: vermoeiend hoor.Ik hoop dat de weeen door gaan zetten! @Xon: succes morgen! @Juffie: beterschap! @Jeetje: ik hoop dat je oog wat beter word,zodat je wat meer naar de keizersnee toe kan leven. @Mees: ging het goed op je werk?
@boud, 7 is toch een prima oogst! ik snap heel goed dat je liever 12 had gehad, maar met 7 heb je ook mooie kansen @syl, herkenbaar! hier ook voor de bevalling een paar slapeloze nachten gehad met het idee dat het aan het beginnen was..... maar kan nu niet lang meer duren meid! @lyanne, super van die 4 kilo meid @mees, balen dat je zo tegen je werk op zit meid, dikke knuf @juffie, sterkte met je griepje hier lekker op de bank, lekker vroeg op bed denk ik. morgen weer naar voetreflex, toch weer steuntje nodig voor slapen en andere dingen
Meiden ik wéét dat 7 best een mooie opbrengst is hoor. Het is alleen dat vervelende zeurende stemmetje op de achtergrond dat me er steeds aan herinnerd dat het er de vorige keer 9 waren en dat daarvan uiteindelijk maar 3 goed genoeg waren om terug geplaatst te worden. Tijdens de tp waren er toen 6 embryo's en werd er één topper terug geplaatst. Twee dagen later kon ik bellen met het lab en toen waren er nog maar 2 goed genoeg om in te vriezen voor een volgende keer. Ik weet dus uit ervaring dat het heel hard kan minderen ook al lijkt het eerst heel veel! Ik vraag me nu dus ook steeds maar af wat ik woensdag te horen krijg en of er wel iets is om in te vriezen voor een volgende poging. Ik zie me nu nog niet (als het niet raak is) over twee maanden al weer vrolijk verder spuiten. Ik had deze keer veel meer last van bijwerkingen dan de vorige keer. Nou ja, woensdag hoor ik meer en dan kan ik waarschijnlijk donderdag of vrijdag bellen om te horen of er iets in te vriezen valt. Zoals gewoonlijk komt het dus weer aan op het aloude wachten. Nou daar ben ik de laatste twee jaar errug goed in geworden...
@Boud: wie weet zijn deze 7 allemaal wel van heel goede kwaliteit en is het nu per saldo even minder, maar wie weet straks wel juist meer om in te vriezen. Laat jij er overigens 1 of 2 terugplaatsen? Of heb je geen keuze daarin? @Justme: ik wil deze week ook echt even een afspraak maken met de voetreflex. Goed dat je me er nog even aan herinnerd. Ben ernstig toe aan een uurtje volledige ontspanning. Kan er nu al naar uitkijken, als ik eraan denk. @Hoop: op het werk ging het wel. Mijn baas is op vakantie, dus dat was wel lekker. Wel heb ik de bedr.maatsch. werker een mailtje gestuurd (hij was er vandaag niet) om een afspraak te maken deze week.
Bedankt voor de peptalk meiden, lief van jullie Mees er was in mijn zh een beleid dat er voor je 39e maar één 'verse' embryo terug geplaatst wordt. Afgelopen zaterdag bij de laatste fm vroeg de arts me hoeveel ik er teruggeplaatst wilde hebben. Ik heb toen twee gezegd en dat is genoteerd. Ik weet alleen niet of dit een foutje is of dat het beleid sinds januari is aangepast. Ik ben nog steeds geen 39 maar als het nu raak is wel wanneer ik uitgerekend zou zijn. We wachten dus nog maar even af. Ik wilde dit zaterdag niet zeggen voor het geval het inderdaad een foutje is en ik slapende honden wakker zou maken. Ik ga dus maar gewoon uit van 1 en zijn het er twee dan is dat een meevaller. Ik ga maar eens naar bed. Het is goed te merken dat de Fentanyl is uiitgewerkt helaas. Ik heb knap last van het gewroet en kan niet eens echt rechtop lopen. Voel me net zo'n oud wijfje. Hopelijk doet een warme douche wonderen en anders maar een paracetamol erin. Hopelijk doet een nacht goed slapen dan de rest. Voor morgen heb ik nog vrij gevraagd omdat ik me de vorige keer, toen ik dat niet had, the day after, nog stok ongelukkig voelde. Morgen komt een vriendin langs om me heerlijk in mijn eigen huis te verwennen. Over luxe gesproken
@Boud: heerlijk je even laten verwennen. Niets mis mee. Slim geregeld zou ik zeggen (en gezellig bovendien ook nog). Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt en de pijn minder is/wordt. @Xon: succes vandaag! Ik denk aan je! Hier weer op het werk belandt. We gaan straks even naar de inloopochtend van de basisschool voor ons zoontje kijken. Ze hebben iedere maand een inloopochtend en ik zag bij toeval dat het vandaag was (dacht dat het vakantieweek was, maar dat is later). Ben benieuwd, want vind het toch wel een hele stap weer. Wat wel grappig is, is dat het ook mijn oude school is geweest (en ik zelfs nog les heb gehad van het hoofd en nog een andere juffrouw die er nog steeds werkt). Ik hoop maar dat mijn zoontje het uiteindelijk ook zo naar zijn zin zal hebben als ik toen heb gehad. Ben gisterenavond tot laat nog met een fotoboek bezig geweest. Ik maak ieder (levens)jaar van mijn zoontje een fotoboek. Ik had die van het levensjaar 2-3 jaar, een paar maanden geleden bijna klaar, maar had er toen even geen zin meer in. Nu was er een aanbieding die t/m vandaag loopt en had nu even een extra drive om hem toch af te maken. Dat fotoboek stond nog op mijn oude laptop, dus gisterenavond met mijn oude beestje aan de slag geweest en over twaalven was het boek dan eindelijk klaar. Als je dan op bestellen klikt, moet hij alles gaan uploaden en dat zou bijna een half uur duren. Maar ik dacht, hoe graag ik ook naar bed wilde, nu toch maar even doorzetten. Dus mijn oude beestje aan het uploaden met veel gezucht en gekreun (en ik ondertussen met mijn nieuwe laptop even GTST zitten terugkijken). Uiteindelijk was hij op 98% en zou het nog iets meer dan een minuut duren. Ik blij. Ik had GTST gekeken en ook nog het boek afgerond. Toen viel ineens mijn laptop uit.:x Hij was te warm geworden. Dat was ook de reden dat ik uit voorzorg eind vorig jaar een andere had gekocht omdat hij dus vaker dit soort kuren begon te vertonen. Ik heb nog voorzichtig opnieuw opgestart, maar de hele bestelling was eruit.:x Toen toch maar afgesloten. Vanavond weer een poging!
Sneeuwmees kan je de bestanden dan niet beter op stick zetten en met je nieuwe werken... En een nieuwe ventilator op de voedingen helpt vaak. Mijn was voor 20 euro weer klaar. Boudicca ik duim voor mooie bevruchtingen...
Ow mees... lekker irri is dat zeg... is ie wel goed op je pc opgeslagen? Anders moet je helemaal opnieuw beginnen. Voel me vandaag mega gefrustreerd, er gebeurt/veranderd toch wel erg veel de laatste tijd, ook in mijn hoofd. Ben bang dat nu de emotionele klapper gaat komen... En daar zit ik zo niet op te wachten. Tuurlijk krijg heel veel steun... echter moet ik es leren me kop niet in het zand te steken, en mijn ellende op te gaan lossen.... Nu ook weer in dubio, zal ik gaan sporten of in bed gaan liggen..... ... Pfff of mijn dingen gaan regelen... wat ook niet vanzelf weg gaat. Ik ben moe, geestelijk moe, en gewoon ff klaar met alles. Laat mij maar lekker gaan, wie weet krijg ik nog de moed om naar de sportschool te gaan, meestal knap ik wel op....ik merk t wel.
@Ricmar: dat zou ook veel slimmer geweest zijn inderdaad. Maar ik dacht dat het boek echt al bijna klaar was en dus een fluitje van een cent zou zijn. Achteraf moest ik nog heel wat bladzijdes bijschaven, toch maar foto's eruit gegooid, alles weer op moeten schuiven en dat duurde dus al met al veel langer dan gedacht. Ja, en toen moest het oude beestje nog alles uploaden wat veel vergt (blijkbaar). Hopelijk vanavond alleen dus nog uploaden. En anders inderdaad dus toch maar naar een stick verplaatsen, just in case.... Heeft het hondje inmiddels al een nieuwe eigenaar? Het beeld van het beestje laat me maar niet los. Wij willen een dezer maanden ook graag een (bruine) labrador, dus vandaar dat het extra, extra mijn aandacht had. @Mamsvan: ik denk dat je er toch niet aan ontkomt om toch je verdriet en alles wat erbij hoort toe te laten en het een plekje te geven. Snap dat het makkelijker is de deken over je heen te trekken en lekker de wereld buiten te laten, maar you can run, but you can't hide. Logisch dat er een 'beerput' aan emoties in jou borrelt. Kun je geen hulp zoeken van een psycholoog? Even lekker je verhaal doen, tips krijgen. Ik denk dat het je goed zal doen. Knuffel, meid!
Hoi hoi, Nou net terug van ZH en euuhhhh, morgenvroeg om 7 uur gaat het beginnen!!! WWWHHHHAAAAAAA......ineens erg spannend hoor!! Ben helemaal hyper nu!! Ik weet wel dat we dat normaal hier nooit zeggen maar het is zo kort dag dat ik het zelf nog op moet slaan op mijn harde schijf hahaha. Ik heb al een cm ontsluiting dus gaan ze morgenvroeg de vliezen breken en dan aan het infuus afwachten op het echte werk. Al met al dus best een heftig dagje ook morgen!! Mees, ik weet niet of je het goedvindt dat ik jou een berichtje stuur als ze er is zodat jij het dan hier zou kunnen vertellen?? Laat het maar even weten. Meiden allemaal een dikke knuffel ik spreek jullie weer als alles achter de rug is, of misschien nog even tussendoor in het ZH als het langer duurt dan ze verwachten, je weet het maar nooit he?
Sill, heel veel succes morgen en je gaat het super doen! x en ik zit morgen gekluisterd aan zp! Wel grappig dat we weten wanneer, hihi...jullie wisten bij mij niks alleen Mees!
@Ricmar: fijn dat het hondje dan zeer waarschijnlijk een ander liefdevol adresje heeft gevonden. Dat is het belangrijkste (kan ik het ook weer loslaten). @Syl: yes, morgen al!! Kan me voorstellen dat het even slikken is. Wat is nu de reden dat ze het toch gaan inleiden, omdat je al weeën hebt en het niet echt doorzet? En ja, je mag me uiteraard een berichtje sturen. Ik zit standby! Brrr.... spannend...