Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon succes vandaag bij je gesprek.

Mees dat is balen van de tijd zeg. Vreselijk frustrerend!
    Ik voel me, na een kl... nacht wel wat beter dan gisteren maar heb nog steeds wel last. Blij dus dat ik vandaag nog een vrije dag heb. Vannacht elke keer, zodra ik in mijn slaap wat bewoog, wakker van de pijn. Er is dus heel wat paracetamol in gegaan:). Nu is het zonder wel te doen maar echt jottum voel ik me nog lang niet.

Sil, oeioeioei, spannend, jij morgen aan het bevallen en ik morgen een tp. Dat zijn nog eens geinige voortekens. Sterkte en succes!

Mamsie heel logisch dat de emotionele storm nog gaat komen maar ik ben het er niet helemaal mee eens dat je je kop in het zand zou steken. Er was toch zo'n psycholoog, of wat dan ook, die jou juist verteld heeft dat jij zo heel veel dingen tegelijk aan het regelen was en je problemen echt te lijf ging? Dat is juist heel vooruitstrevend. Een ander heeft al snel de neiging om de boel de boel te laten, maar jij hebt inmiddels een huis, dochter een andere school en met de financiën ben je druk in de weer, vertelde je. Dus wat nou kop in het zand? Dat door al die ad hoc problemen je emoties op een tweede plek komen, ja dat is logisch, dus daar ga je nu gewoon tijd voor maken;). Enne die sportschool kon je daar wel eens goed bij helpen, niets heerlijkers dan je eens lekker af te reageren in een sportschool. Ik heb een tijdje 'Body Combat' gedaan en visualiseerde dan een paar figuren waar ik op dat moment mee overhoop lag. Werkte fantastisch:D dus hup je bed uit en in beweging. Van sporten krijg je een goed gevoel over jezelf en dat heb je nu heel hard nodig. Wees niet te streng voor jezelf want je hebt al heel veel werk verzet. Nu ben je gewoon zelf aan de beurt. Dikke knuffel meid.

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boudicca, hier draaien de duimen voor jou op een paar mooie emmy's.

Mamsie, is ook niet niks allemaal....dikke knuff meis!

Hier melkalarm, dus moet er weer vandoor! ;)

3. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Sill, wat spannend meid. Dan ben je mij toch voor;). Heel veel succes!!!

Boud, fijn dat je je iets beter voelt en dat vandaag nog even kunt bijkomen. Heel veel succes morgen.

Jeetje, hoe is't met jou?

Mams, het is natuurlijk ook niet niks wat jij allemaal meemaakt. Gun je zelf de tijd en alle emoties die daar bij horen. Hele dikke knuffel!

Mees, hoop toch dat je een beetje tot rust kunt komen, nu je leidinggevende een weekje weg is.

Hier rommelt het weer vreselijk. Ben een beetje moe aan het raken. Gisteren naar zh en eindelijk is meneer ingedaald en ligt redelijk vast in het bekken. Vrijdag weer terug en dan gaan we kijken of ik inleidbaar ben. Tenminste indien meneer zich niet eerder meld:) Ze hebben aangegeven dat ze me niet heel veel langer dan de 40 weken willen laten lopen ivm smalle bekken.

4. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Ik zit gewoon met tranen, dank meiden, hier had ik ff behoefte aan. En jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb gesport, en daarna even heerlijk in de sauna gelegen... en nee, ik ben me warboel nog niet kwijt... heb zoveel agressie in me lijf, bahbah....
    Sportschool is onwijs modern... mis alleen 1 ding, en das een boksbal... omg wat zou ik daar graag een uurtje mee willen worstelen... echt waar, wat zou dat opluchten.
    Morgen ga ik weer bij ggz langs, voor een goed gesprek, en daar wordt ik over het algemeen wel erg rustig weer van, zij helpt me echt super goed!
    Ik bedoelde met me kop in het zand steken ook meer dat ik voor me gevoelens weg loop.
    Praktische dingen regelen, lukt me redelijk tot goed, maar de rest... steeds een ex die door loopt te drammen om het nog eens te proberen, zonder ruzie, met alle vrijheid, beter voor smurf en blablabla... hij snapt niet dat ik het niet meer kan durf en wil... hoe moeilijk is nee?
    Vandaar dat ik dat ook in ons huwlijk nooit kon zeggen, nee was geen woord geloof ik.

Affijn, boud K dat jouw lijf nog zo van slag is zeg.. hopelijk gewoon de laatste keer !
    Sill wat zal je leventje veranderen morgen, hihi, probeer nog lekker wat te slapen/uitrusten, kan je vast gebruiken!

Meiden allemaal even een dikke knuffel.. ik hoop echt gauw weer met leuke smurf verhalen te komen hoor, dat laat nog ff op zich wachten helaas!

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Dankjulliewel meiden!! Ben echt een stresskip nu!! Ineens nog zoveel te doen enzo hahaha.. Alles nog ff gecheckt maar heb toch echt alles en zo niet nou dat zien we dan wel weer.

Mees, toen ik vanmorgen naar de gyn ging had ik eerst een echo, nou ja nog steeds erg weinig vruchtwater. Maar ook mijn bloeddruk was behoorlijk gestegen en ik heb allemaal rode jeukende plekken sinds gisteravond. Dus hij zei dan is het gewoon tijd dat we haar gaan laten komen, we hebben het lang genoeg gerekt nu. Heeft ie even heerlijk getoucheert( AAUUWWW!!!) en heb dus een cm ontsluiting. Dus eigenlijk gewoon omdat ik me niet meer zo lekker voel en omdat het vruchtwater erg minimaal is.

Nil, dus ze gaan bij jou ook inleiden? Maar wel gewoon met 40 weken dus? Nou jij dus ook heel veel s6 met de allerlaatste loodjes meid!!

Boud, vervelend dat het zoveel pijn doet, ik had er ook zo'n last van. We gaan heel hard voor je duimen hoor, voor een goede bevruchting en natuurlijk voor een posi-test!! Fijn dat je iig lekker de tijd aan jezelf hebt vandaag.

Mams, tja het is ook niet niks at je nu allemaal meemaakt. Het is toch ook logisch dat dat allemaal wat met je doet, zou raar zijn als dat niet zo was. En ja kerels die geen nee kennen heb ik helaas ook ervaring mee, maar doe geen dingen waar je later spijt van krijgt hoor, NEE is echt NEE!! Dikke knuffel meid en hopelijk voel je je gauw weer wat beter.

6. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    En sill... trek je t nog wat?
    Ik duim hihi
    Oja en tx voor berichtje terwijl je wel wat anders aan je hoofd hebt ;)

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, het boek is dicht.
    Ik ga definitief nooit moeder worden.
    Ze gunnen mij geen derde poging.

Syl, succes morgen.
    Dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen.

Ik laat het hier even bij.
    Er valt niet zoveel over te zeggen, ik ben alleen maar intens verdrietig.

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Xon, ik heb geen woorden voor je. wat een verdriet! heel veel sterkte en een onwijs dikke digitale knuffel vanaf hier!!!!!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon wat oneerlijk.. dikke knuffel

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach lieve lieve Xon, ik weet even niks meer te zeggen. Ik krijg gewoon kippenvel van je berichtje!
    Mag ik wat vragen: Is het het zkh die jou geen poging meer wil geven of ook de ziekenfondsverzekering?
    Want zou je anders niet nog een keertje naar bv (het is wel in Wolvega vlakbij Heerenveen) naar Donorinseminatie - Kunstmatige Inseminatie met Donorzaad (KID) kunnen gaan en kijken wat die voor je kunnen doen? Die werken ook samen met DD. Hier doen ze IUI, IVF en ook ICSI.

Knuff meis!

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Xon, wat voelt dit vreselijk oneerlijk. Ik heb er verder ook geen woorden voor. Een heel dikke digitale knuffel meid. Bah wat geeft dit een naar gevoel.

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jeetje Xon, ik ben ook sprakeloos en voel met je mee! Van mij ook een dikke knuffel!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ach, meissie! Ben sprakeloos! Ik leef intens met je mee! Een hele dikke knuffel!

14. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Xon...wat een &^#%&#% ik heb geen woorden gewoon, sorry, meer kan ik niet zeggen voor je.... kan je een digi knuffel geven, maar ik zou je zo een real knuffel willen geven!
    Sterkte lieverd.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @syl, tja toucheren doe je niet voor je lol..... maar het einde is in zicht meid!! doe je best ;)

@xon, hele dikke knuf meid, weet ff niet wat ik moet zeggen.

hier zo naar voetreflex, ff flexen. vriendlief wordt voorgesteld voor baan beetje ver weg..... zou ie 3 nachten niet thuis zijn :( nou ja, misschien kan hij het nog terug brengen naar 2 nachten en zeker is helemaal niets. we zien wel wat het wordt.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: wat erg voor je meis! Dikke knuff!

@Sill: oh meid wat spannend! Sterkte morgen met de bevalling!

@Mams: logisch dat je een terugklap krijgt,het is allemaal niet niks!
    Morgen lekker van je af praten.

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, lieverd ik ben er stil en verdrietig van, bij deze een hele dikke knuffel. Je weet dat mijn man en ik je nog steeds willen helpen met onze emmies? Ik snap dat je koppie er nu niet naar staat maar vergeet het niet.

Liefs ikke

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Wat dubbel weer dames, ik wilde jullie eigenlijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Het lijkt erop dat het vanzelf al verder gaat, heb net de slijmprop verloren en de weeën komen verder op gang, als er verder iets gebeurt horen jullie dat natuurlijk of van mij of via Meesje.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat spannend meis,ik hoop dat het doorzet voor je.....ik weet het verschil tussen zelf beginnen met bevallen of ingeleid worden......zelf beginnen is veeeeel fijner!
    Doe je best meis!

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Heel veel succes Sil!! Hopelijk zet het nu inderdaad uit zichzelf door, lijkt me toch ook fijner. Nou, ben heel benieuwd!!

Deel Deze Pagina