Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: spannend, meid! De kleine meid blijft een eigenwijsje, hè! Ik hoop dat je ze snel in je armen hebt. En ik ben standby! Heel veel succes (ook voor je man, want die zal wel helemaal op van de zenuwen zijn).

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve xon, geef nog niet op meid! Er zijn altijd meerdere wegen die naar Rome leiden! Maar dikke knuffel voor jou. Xxxx

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: hoe is het nu met je? Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Maar weet dat ik altijd een luisterend oor (en schouder op afstand) voor je heb.
    @Syl: ben benieuwd of het vannacht heeft doorgezet en je nu hard 'aan het werk' bent.

Dubbel hoe verdriet en geluk zo dicht bij elkaar liggen op dezelfde dag.

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

lieve Xon ik hoop dat je een klein beetje hebt kunnen slapen vannacht. Maar dat zal wel niet makkelijk zijn geweest. Sterkte!!
    @Syl ik wens je alle energie toe die je nu nodig hebt! Ben heel benieuwd hoe het vandaag zal verlopen!

hoe is het verder met iedereen?

5. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Xon: Nee toch! Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte ermee...

Syl: Oh spannend!! Ik hoop dat het heeft doorgezet, veel succes!!

6. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Xon, hoop dat je de nacht een beetje bent kunnen doorkomen maar wat een intens verdrietig nieuws. Weet er niet het fijne van maar ik hoop zo dat er toch op de een of andere manier alsnog een alternatief is. Heel veel sterkte meid!!!

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Kwam even kijken of er al nieuws was...

Ik ga dalijk naar de oogarts. Ik heb nog vrij veel pijn aan mijn oog en het zicht wordt naar mijn idee ook waziger, dus ik maak me zorgen. Hoop dat hij me een beetje gerust kan stellen. Het belemmert me wel enorm met alles. Echt heel erg vervelend.

Bloeddruk was gisteren ook wat hoger, denk doordat ik me zo druk maakte om mijn oog. Net was hij weer normaal.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: succes bij de oogarts. Ik hoop dat het er allemaal bij hoort. Maar snap dat je liever vooruitgang ziet, dan dat het juist minder wordt. Heb je al een beslissing genomen over de datum van de ks?

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: als het aan mij ligt gebeurt het pas begin maart, 4 of 5 maart of zo, dan ben ik dus de 39 weken gepasseerd. Ik hoop gewoon dat de gyn daaraan wil meewerken. Het is mijn lijf en ons kindje dus ik zou zeggen dat we er wel iets over te zeggen hebben toch?

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Jeetje sterkte straks en volg je gevoel!!!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: als alles verder voorspoedig verloopt (en de kleine doet het goed bij jou) is er geen enkele reden het met de 38e week te halen. En in jouw geval zit er ook nog een herstel erbij van een andere operatie. Ik vind dat je volledig gelijk hebt (en in je recht staat) om de ks een weekje op te schuiven, hoor! Kan me niet voorstellen dat de gyn daar niet aan mee wil werken.

12. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Jeetje: Wat vervelend dat je zo'n last van je oog hebt, veel succes straks bij de oogarts!
    Waarom willen ze met 38 weken eigenlijk al een keizersnee doen? Medische redenen? Ik neem aan dat als het niet nodig is voor jouw gfezondheid of die van het kindje dat je daar zelf ook nog wel iets over te zeggen hebt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ze daar bij jullie over denken.

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hier houden ze er volgens mij sowieso heel andere gedachten op na over een keizersnee. Gisteren sprak ik mijn schoonzusje en die vertelde dat een vriendin van haar met 35 weken al een keizersnee had gehad! Geen idee waarom, dat wist mijn schoonzusje ook niet, maar die vond het maar de normaalste zaak van de wereld, dus ik was nu toch 'al' 36 weken, dan was 38 weken helemaal een goede termijn.
    En onder narcose was ook veel beter volgens haar want dan kon je ook niet bang worden van alles wat je zou horen of voelen. Maar intussen maak je ook de geboorte van je kindje niet bewust mee. Nou ja, ik denk blijkbaar echt heel anders over de dingen dan mensen hier!
    Ik zie geen enkele reden waarom het al bij 38 weken zou moeten (behalve als bijvoorbeeld mijn bloeddruk echt hoog zou worden) en inderdaad ik ben nog aan het herstellen van de oogoperatie, dat is voor mij ook een reden om het een week later te willen doen.
    Ik voel me er allemaal helemaal niet gerust onder. Dat geeft echt geen fijn gevoel. Er wordt veel te weinig uitgelegd en overlegd vind ik. En mijn man neemt alles wat een dokter zegt aan voor een vaststaand feit, dus dat is ook steeds weer een soort gevecht met hem. Pfff. Nou ja, sowieso nog 2 weken en hopelijk dus 3 om te proberen me er wat rustiger onder te gaan voelen...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: kun je het niet met je oogarts overleggen. Misschien dat hij een 'briefje' mee kan geven dat je nog wat extra tijd nodig hebt (ook ivm nog evt. nacontroles voor je oog, waar je nog naar toe moet). Snap dat je het gevoel hebt er alleen in te staan als in die cultuur er zo anders over gedacht wordt (en je man dus ook niet snapt hoe gevoelig dat voor jou ligt). Echt onvoorstelbaar dat mensen het bijna verheerlijken om de geboorte van je eigen kind te missen.

15. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Daar denken ze er dus heel anders over dan hier. Onder narcose zou ik ook niet willen als het niet nodig is, je mist dan de geboorte van je kindje helemaal, lijkt me erg jammer. Doen ze daar niet aan natuurlijke geboortes? Alles met keizersnee?
    Hopelijk valt er met de gyn te praten en kun je de keizersnee nog een weekje opschuiven.

16. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje, wat vervelend van je oog. Succes bij de oogarts.
    Vind het een beetje vreemd dat ze daar zo makkelijk over keizersnede en derg doen. Mijn tante is hoofd verloskundige in Izmir en van haar weet ik dat ze bij haar op de kliniek niet zo van de ingrepen zijn. En dat vrouwen daar ook veel meer thuis bevallen met behulp van vroedvrouwen/verloskundigen (ebe). Ze gaf wel aan dat de artsen redelijk makkelijk zijn met het voorschrijven van medicijnen! Hoop dat je hier wat aan hebt en dus gewoon lekker duidelijk maken wat je wensen zijn hoor!

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Nou sinds vanmorgen weer in het bezit van twee emmy's. Toen ik in het zh kwam werd me vrolijk verteld dat maar liefst alle 7 eicellen bevrucht waren. Ik dus helemaal blij, liet ze er meteen op volgen dat de kwaliteit niet goed genoeg was om ze in te kunnen vriezen. Ofwel, de twee embryo's die nu terug geplaatst zijn daar moet ik het mee doen. Wordt dit weer niks dan mag ik gewoon voor punctie drie. Maar daar wil ik nog niet aan denken want ik ben van nummer twee nog steeds niet helemaal bekomen. Voel me nog steeds een of ander oud besje en begin eigenlijk wel op te zien tegen werken morgen. Aan de andere kant ben ik dan weer te koppig om me ziek te melden dus we zien wel hoe ik morgen de dag doorkom. Slapen zonder paracetamol zat er vannacht in ieder geval nog niet in.

Jeetje succes bij de oogarts en ik hoop dat je bij je eigen gyn voor elkaar krijgt dat ie naar jou luistert.

Xon hoe is het meid, heb je überhaupt een oog dicht gedaan vannacht? Ik hoop zooo dat er toch nog ergens een achterdeurtje voor je open blijkt te staan. Sterkte.

Verder natuurlijk heel benieuwd naar hoe het bij Sil is...

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    boudicca duimen draaien en nog 2 dagen dan vakantie??

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ricmar ja nog twee dagen en dan een week vakantie:). Ben ik nu wel heel blij om maar die twee dagen hè, dat wordt nog kunst en vliegwerk vrees ik:$

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Update van Syl!!!

Om 12.36 uur is L.otte geboren. Ze weegt 2820 gram en is 50 cm. Alles gaat goed met ons, superblij!!

Deel Deze Pagina