Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: fijn dat je er twee aan boord hebt.:p Dat was ook nog even twijfelachtig, zei je laatst of dat ging lukken! Jammer dat de rest niet vries-proof was. Inderdaad zuur als je zo je best hebt gedaan en dan ook nog zo'n goede opbrengst heb, dat ze dan helaas vernietigd worden omdat ze niet de gewenste kwaliteit hebben.:(
    Maar.... we gaan er voor nu gewoon van uit dat een van deze twee (of allebei) de komende 9 maanden graag in je gezelschap willen blijven. Nu weer op die ellendige wachtbank voor de komende twee weken.;)

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera, Sil gefeliciteerd!!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sill: GEFELICITEERD MEID! Oh,wat fijn dat alles goed is!Geniet ervan meis!En wat een leuke naam!

@Boud: wat fijn dat je weer 2 emmies aan board hebt meid! Mijn duimen draaien weer!

@Xon: hoe is het meis? Dikke knuff

@Jeetje: wat ellendig allemaal meid,zo kan je helemaal niet van de laatste loodjes genieten.Doe je mond goed open bij de arts en doe wat jij wil!

@Mees: bedankt voor de update van Sill!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sill en sillman gefeliciteerd met jullie dochter wat een prachtige naam

5. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Boud: Ik duim voor je dat de emmies aan boord blijven!

Silly: Gefeliciteerd met de geboorte van L.otte!! Nu lekker genieten van jullie kleine meid!

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Sil GEFELICITEERD!!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Nil70; bedankt voor je vriendschap!:)

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@boud is duim voor je mee dat het met deze 2 emmies goed zal blijven gaan!

9. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sill en man GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter!!!!!! En nu lekker genieten!

Boud, weer spannende weken voor de boeg, hier gaan mijn duimen overuren voor je draaien.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: en nu jij, hè! ;)

11. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ha ha ha, sta al in de wachtmodus :D.

12. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Sill gefeliciteerd, en wat een prachtige naam, zeg!
    Boud nou lekker ontspannen en komt heus goed, 2 is toch prima?

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Misschien weten jullie hoe dit zit:
    wij zijn nog niet getrouwd, vriend wil voor bevalling trouwen (voor mij hoeft t niet per se) ik hou dan mijn eigen achternaam, ons (doodgeboren) zoontje heeft al mijn achternaam, dan krijgt dit kindje (als alles goed mag blijven gaan) toch automatisch ook mijn achternaam? Ongeacht of we nu nog gaan trouwen voor die tijd of niet??

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: heb het even opgezocht. Als je niet getrouwd bent, krijgt het kind de achternaam van de moeder. Als je niet getrouwd bent en je wilt dat het kind de man's achternaam krijgt dan moet de man het kind eerst erkennen. Als je ervoor kiest het kind de achternaam van de moeder te geven, dan moet je samen naar het gemeentehuis om het aan te geven. Als je getrouwd bent en je kind krijgt de achternaam van de man, dan kan hij het alleen aangeven. Ik hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord heb.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, gefeliciteerd!!! hopelijk mogen jullie snel naar huis

@boud, de duimen draaien meid!

@juffie, als je dit kind erkent voor het geboren is, kan het de naam van je vriend krijgen. zoals ik het begrepen heb, krijgen alle kinderen van dezelfde ouders de zelfde achternaam. maar als je getrouwd bent, mag je misschien wel weer kiezen. vraag het anders bij de gemeente na, dan weet je het zeker

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, het aangeven mag in principe door iedereen....... is namelijk een getuige van de bevalling. de vader kan dat dus altijd, wel of niet erkend lijkt me.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie ik geloof inderdaad dat het zo is als jij zegt. Alle kinderen van een ouderpaar moeten (dacht ik) dezelfde achternaam hebben. Heeft de oudste de naam van de moeder dan de volgende kinderen automatisch ook. Ik denk dat je dit met een mail of telefoontje naar je gemeentehuis redelijk makkelijk kunt achterhalen.

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

#4118 Juffie2, 13 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2013
    ja zal het na gaan vragen, maar dacht misschien weet iemand van jullie het precies uit eigen ervaring ofzo ;)

dank voor het meedenken! :)

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik kom net thuis en dacht meteen even kijken en jawel nieuws van Sil!

@Sil en man: gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een leuke naam inderdaad!! En een mooi gewicht wel hoor! Fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten nu!

@Boud: ik las twee emmy's aan boord. Nou, mijn duimen draaien overuren hoor!

@Nil: ik weet wel dat vroeger hier in Istanbul thuis bevallen wel gedaan werd met een ebe, mijn schoonmoeder is alleen van mijn man in het ziekenhuis bevallen (hij is de oudste) en daarna is ze twee keer thuis bevallen. Maar volgens mij gebeurt het nu niet meer. De gynaecoloog die ik nu heb is wel een voorstander op zich van natuurlijke bevallingen maar nu het een keizersnede moet worden lijkt hij ineens heel anders. Maar ja, ik probeer me er maar bij neer te leggen en laat het maar over me heen komen. Het zal vast goed komen!
    Maar de eerst volgende ben jij hoor! Spannend hè?

De oogarts heeft me op zich een beetje gerust weten te stellen maar aan de andere kant ook weer niet. Het is namelijk wel zo dat ik straks na de bevalling zeker nog minstens één keer geopereerd zal moeten worden. Er zat nu ook een beetje vocht in mijn oog wat er niet hoorde, waardoor ik dus waziger ben gaan zien. Maar ja, eerst bevallen en dan zien we weer verder.
    Het pakketje met kleertjes van mijn zus hebben we ook eindelijk binnen en er zitten echt super leuke dingen in!
    Nog moeilijk kiezen wat ik ga meenemen naar het ziekenhuis! Ik ga deze week maar eens een tas inpakken denk ik.

Nou, nu even lekker languit op de bank. Fijne avond nog dames!

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sill, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en hele mooie naam! Fijn dat alles goed met jullie gaat en hopelijk snel naar huis. Is nog een vlotte bevalling dus geworden.

Boud, 2 emmy's rijker. Maar wel erg jammer dat van de andere 5 niet goed genoeg gedeeld waren om in te vriezen. Hier gaan de duimen in draaistand.

De rest allemaal even een knuffel.

Hier afgelopen dag weinig achter pc gezeten, dit omdat ik zoveel last van mijn nek heb. Reden dat ik nu ook nog niet slaap.
    Gisterochtend bij de huisarts geweest en omdat ik nu al 7 wkn vreselijk veel last heb door gestuurd voor fysio en mag ik straks al naar toe om half 4.
    In 2007 heb ik auto-ongeluk gehad en heb meer dan een jaar Lyrica geslikt. Maar omdat we zwanger wilden worden gestopt en in sept 2008 pijnbestrijding gehad. Dit ging tot nu toe aardig goed tot zo'n 7 wkn geleden.
    Ik moet eerst fysio proberen, maar zodra ik geen verbetering zie of fysio kan mij niet helpen of ik krijg uitvalsverschijnselen moet ik gelijk terug komen bij huisarts.
    Dus hoop dat ik na het intakegesprek (misschien zelfs nog korte behandeling maar weet ik niet) zo snel mogelijk mijn volgende afspraak heb.

Zal weer eens proberen te kijken of ik in slaap kan komen.

Hopelijk slapen jullie allemaal lekker!

Deel Deze Pagina