Ben er stil van Xon. Ik denk aan je, kan je gedachtes echt helemaal begrijpen en schaam je niet voor je gedachtes!!!! NIET DOEN! Ik vind ze heel normaal, echt waar. Kan het me zo voorstellen. Maar probeer nu geen overhaaste dingen te doen, misschien moet je er even een tijdje tussenuit qua werk om alles te relativeren, kan me heel goed voorstellen dat het werk je nu zwaar valt. Ik wens je kracht en wijsheid toe. Dikke knuffel.
Xon wat hadden we jou ook graag een kindje gegund, echter wij hebben het niet voor het zeggen. lieverd dikke knuffel en als je behoefte heb aan ons dan weet je ons te vinden
@Xon: wie had dat ooit kunnen bedenken toen wij in 2010 ongeveer de grondleggers van dit topic (toen nog deel 1), dat het ooit zo zou eindigen. Ik heb je in al die jaren leren kennen als iemand die zo veel heeft gegeven om deze wens in vervulling te laten gaan. Na iedere teleurstelling zich toch steeds weer bij elkaar heeft geveegd en er toch weer voor ging. Meid, wat gun ik het jou! Maar wat Boud zegt, willen of gunnen is blijkbaar niet genoeg. Neem de tijd, evt. met wat hulp van buitenaf van een maatsch. werker of wat dan ook, om dit een plekje te geven. Dit heeft tijd nodig. De gevoelens die je beschrijft zijn zo logisch, ook al voelen ze in jouw ogen zo oneerlijk om ze te voelen. Weet dat we er voor je zijn, als je ons nodig mocht hebben!
@Syl: jemig, wat een zeemansknoop. Die kleine meid verveelde zich zeker daarbinnen dat ze maar is gaan knopen. Onvoorstelbaar dat ze dus toch nog kon groeien (want het was niet bepaald een heel erg lichtgewicht bij de geboorte als ik eerlijk ben). En wat een heerlijk popje, meid! Kunnen wij eindelijk ook eens kennismaken met het kleine eigenwijsje! Geniet ervan!
Xon, lieverd het is helemaal niet erg dat je zo denkt het is zelfs heel begrijpelijk. Ook ik gun je alle baby's van de wereld, maar helaas. Ik wens je heel heel erg veel sterkte en hoop dat je op welke manier dan ook je geluk zult vinden. Ik zou je een hele dikke knuffel willen geven voor alle steun en lieve woorden van de afgelopen 2 jaar die ik hier al mee pen.
Jeetje, jij nog heel erg veel s6 met je oog meid en weet je al wat meer over de datum dat het gaat gebeuren? En wat lief dat je man toch aan valentijn gedacht heeft. Mees, ach ach wat een gedoe met zo'n kaartje, voelt ie zich waarschijnlijk nog erg bezwaard ook, maar hij heeft er iig toch aan gedacht das erg lief. Boudi, jij lekker aan het broeden meid?? Doe je best hoor, ga heel hard voor je duimen!! Nil, wat lees ik nou???? Dat gaat niet lang meer duren hoor, heel veel s6 meid!! Hier een slechte nacht achter de rug, dokters en verloskundige alles erbij ppfffff. Ik lag helemaal ongecontroleerd te shaken in bed, was echt heel eng, Conclusie was dat ik oververmoeid ben en mijn lichaam gewoon zegt bekijk het maar, eigenlijk gewoon alle spanningen bij elkaar en daarnaast niet kunnen slapen en maar gewoon doorgaan, dat was dus teveel van het goede. Ik heb nu diazepam voorgeschreven gekregen en moet veel gaan slapen, dus daar ben ik vanmiddag mee begonnen en ga dalijk weer proberen te slapen, mijn man neemt het voor vannacht even helemaal over dus hopelijk voel ik me gauw weer wat beter. Met ukkie alles prima, drinkt goed enz. dus das iig een zorg minder. Dikke knuffel voor jullie allemaal.....
@Sill: wat een schatje! Wat zullen jullie trots en gelukkig zijn! En wat een knoop in de navelstreng! Wat een wonder dat je meisje toch nog zo gezond geboren is! Doe rustig aan hoor.....laat je lekker vertroetelen! @Xon: ik kan geen woorden vinden.....ik vind dit zo moeilijk voor je!Heel veel sterkte! @Jeetje: voor jou vind ik het ook heel jammer dat je zo tobt met je oog!Ik hoop dat je oog toch snel gaat genezen en dat je weer veel beter zicht krijgt! @Nil70:Nu jij nog meis! Goed dat je nog even afwacht....je kan beter uit jezelf beginnen met bevallen. @Mees: wat jammer van je valentijnskaartje! Snap best dat je man ook baalt! @mams: je hoofd staat nu totaal niet naar zwanger worden natuurlijk,maar tis wel wonderlijk dat een mens zo om kan draaien he.Zo zit je nog volledig in de zwanger -worden perikelen en zo is dat compleet verleden tijd.Wie weet komt het toch nog wel meis. @Wax: bijna testen?.......heb je enig idee /gevoel of je zwanger bent?
@Syl: dat zal even schrikken zijn geweest. Niet gek dat je lichaam er nu even doorheen zit en een signaal afgeeft. Je bent een paar keer flink grieperig geweest, de stress rondom de kleine meid, bekkenklachten. Fijn dat je man vannacht even de zorg overneemt, zodat jij hopelijk wat bij kan tanken.
@Jeetje: succes weer bij de gyn! Hopelijk kun je hem ervan overtuigen de datum van de ks wat op te schuiven. @Hoop: hoe is het nu met de konijntjes? Heb je nu al een koppeltje? @Nil: alles nog rustig aan het front? Mijn zoontje was gisterenavond al vroeg op de bank in slaap gevallen. Heb hem maar opgepakt en in bed gelegd. Maar had zo ineens een hele lange avond alleen, want mijn man was ook al werken. Best even wennen. Had van allerlei plannen, maar uiteindelijk heb ik alleen maar op de bank zitten hangen en tv zitten kijken. Had die dag voetreflex gehad en was de hele dag wat duf. Vanmorgen allemaal op tijd wakker. Mijn man wilde net naar bed gaan toen mijn zoontje wakker werd. Dus stuivertje gewisseld en mijn man het bed in, en ik het bed uit. Mijn man zou een korte nachtdienst hebben en zou om een uur of 3 thuis zijn vannacht. Maar toen hij net begonnen was, bleek de rit gewijzigd en kreeg hij toch een langere rit dan gedacht. Nu was hij dus pas om half 7 thuis. Dat scheelt dus ook weer een paar uur dat hij nu langer doorslaapt en is daarmee ook weer een flink gedeelte van de dag al weer voorbij en kun je niet echt meer iets ondernemen. Morgen zouden we allebei vrij zijn, voor het eerst sinds 2 weken weer eens een dag met elkaar. Maar gisteren had een vriendin van hem weer gebeld die morgen toevallig moet verhuizen en natuurlijk weer op zoek is naar 'sterke armen'. Of mijn man ook kon komen helpen.:x Ik houd hem niet tegen, maar baal wel van die vriendinnen die hem alleen maar bellen als ze iets nodig hebben. Dus waarschijnlijk ook morgen een flink stuk van de dag alleen met mijn zoontje.
@xon, kan me je emoties heel goed voorstellen meid! zijn allemaal heel menselijk. hopelijk kun je het allemaal een plekje geven. hele dikke knuf @syl, das schrikken zeg! maar wel heel verklaarbaar natuurlijk. de laatste maanden waren natuurlijk heel vermoeiend voor je. hopelijk knap je snel op. en wat een snoepie die meid! hier lekker genieten van vrije dag, zo maar eens de kapper bellen of ik straks terecht kan. als het droog is ga ik lekker met kleine man op de fiets. kijken of dat beetje gaat bij de kapper met hem.....
ha dames, ben paar dagen niet online geweest dus heb veel bij te lezen! Ga ik dus nu maar eens doen...
Nou hier geen goed nieuws. Ben opgenomen want de kleine was weer niet gegroeid. Ze houden nu mijn bloeddruk en urine in de gaten en als er niks meer veranderd wordt ons meisje dinsdag misschien gehaald. Heel raar dit allemaal ineens! İk had nog niet eens een tas ingepakt voor het zkh! En we moeten het snel eens gaan worden over de naam. İk hou jullie op de hoogte!
@Jeetje:Oh,wat spannend! Wel fijn dat ze je goed in de gaten willen houden!Hou je taai meis! @Mees: Nee,ik heb nog geen koppeltje,ben wel hard aan het zoeken naar een vrouwtje voor mij franse hangoor
Och Jeetje meid wat naar dat je nu opgenomen bent. Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt maar je had het je toch zo anders voorgesteld. En dan ook nog zo plotseling. Sterkte meid. Stort je nu maar met al je ziel en zaligheid op het namen zoeken want als de kleine inderdaad dinsdag al komt heb je niet heel veel tijd meer. Nil hoe gaat het bij jou? Wordt het ineens weer een beetje spannend of jij inderdaad de volgende zult zijn of dat Jeetje toch nog eerder gaat bevallen.
Sil wat kan je lijf dan ineens raar gaan doen hè. Rust maar lekker uit. Je hebt fantastisch werk gedaan door zo'n prachtig meisje op de wereld te zetten na 9 van die vermoeiende maanden. Nu mag je man het stokje even overnemen. Ik denk niet dat hij het heel erg vind, hij heeft er lang genoeg naar uitgekeken.
@Jeetje: dat zal even slikken geweest zijn toen je moest blijven. Maar ze doen het met de beste bedoelingen voor jou en je kindje. Dus meer dan je eraan over geven kun je niet doen. Hoe moeilijk dat ook is, want je vond zelfs met 38 wkn al te vroeg en dan moet je nu ineens 'schakelen' dat je kindje misschien al volgende week komt. Misschien voor je man nu wel een extra stok achter de deur om nu over de naam na te gaan denken. Veel sterkte en we denken aan je!
@jeetje, sterkte meid!! komt allemaal goed! hier hopelijk goede zaken gedaan op mp, als het goed is komen ze mensen voor de te grote kinderstoel die we hebben staan en kan ik zo een extra beugel halen voor fietsstoeltje. beide zou fijn zijn! lekker naar kapper geweest, uk vond het erg gezellig bij de andere kapster op de arm!