Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Xon, ik hoopte toch zo dat er misschien een alternatieve weg zou zijn om je zo gekoesterde wens in vervulling te laten gaan. En ga asjeblieft niet verontschuldigen voor je gevoelens!!! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je het allemaal een plekje te kunt geven!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: goed bezig!. Een nieuwe coupe en goede handel bedreven. Ik had 2 stoelen in huis waar iemand van de kringloop naar zou komen kijken. Maar die kwam niet opdagen. Onverwachts reageerde er toch iemand via MP en een week later was ik ze gelukkig kwijt.

3. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sill, ohhhhh ik smelt hier gewoon. Wat een poppetje. En die navelstreng, ongelofelijk zeg. Maar het was ons allen al wel duidelijk dat je meisje een vechtertje is;). En jij hebt het zwaar gehad meid, neem lekker je tijd en laat je maar goed verwennen!

Jeetje, wat zal dat schrikken zijn geweest meid. Het is maar goed dat ze voorzorgsmaatregelen nemen en wie weet zal het die kleine goed doen en kan ze nog even aansterken.

Boud, fijn dat het iets beter gaat en nu kun je bijkomen en lekker genieten van een weekje vakantie!

Nou meiden, gisteren uren lang redelijk heftige weeen gehad en vanmiddag weer, ze worden wel iets heftiger maar helaas zet het niet door. Dit breekt me echt een beetje op maar ja nu is het alweer een uurtje of twee redelijk rustig:(. Als het zo door gaat zal ik de laatste van de 3 zijn die gaat bevallen;).

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @nil, zet meestal 's nachts door he, dus wie weet komende nacht!

@mees, fijn dat je de stoelen alsnog verkocht hebt!

hier de stoel fijn verkocht en een beugel voor fietsstoeltje rijker. en een nieuwe coupe, dat gaat goed hier! genieten van de kleine dingen is zo belangrijk. nu nog ff een job voor mijn lief, dan is alles compleet.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: is die baan op afstand niets geworden? Ik dacht dat hij een baan kon krijgen dat hij 3 dagen van huis zou zijn?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: je maakt het wel spannend. Je zal zien dat op een moment dat je denkt dat het wel weer vals alarm zal zijn, het ineens toch doorzet. Ik hoop dat dat snel mag zijn, want het lijkt me erg vermoeiend om al dagen weeën te hebben.
    @Jeetje: hoe is het nu met je? Vermaak je je een beetje in een vreemd zkh-bed?

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, meid kan me voorstellen dat je geschrokken bent hoor jemig, maar je kunt het maar het beste over je heen laten komen en idd een beetje afleiding zoeken door samen toch maar even naar een naam te zoeken voor jullie dochter. Het komt vast allemaal goed een dikke knuffel en hou je sterk meid, je bent er bijna!!

Mees, lastig idd zeg die vriendinnen van je man en dat op zijn enige vrije dag in tijden. Hopelijk was ie een beetje op tijd klaar dan.

Just, fijn dat het allemaal zo is gegaan als je had gehoopt, altijd lekker goede zaken doen en een rondje verwennen.

Nil, jammer dat het nog niet door wil zetten zeg, maar als ik dat zo lees kan dat echt iet lang meer duren hoor. Het voorbereidende werk is helaas ook al wat pijnlijk, jij ook heel veel s6 dikke knuffel!!

Hier een goede nacht achter de rug, lekker lang kunnen slapen. Ik had Lotte om 12 uur haar laatste fles gedaan en ze kwam pas om 5 uur weer, dus das voorbeeldig. Vandaag heeft ze ook de hielprik gehad en ze gaf geen kik, echt een stoertje!! De kraamverzorgster verwachtte drama maar die kwam helemaal niet, echt grappig hahaha. Tja en verder natuurlijk nog moe maar dat komt wel goed, dalijk lekker weer naar bed nog even slapen voor ze weer wakker wordt.
    Verder lekker last van aambeien(aauuwww) en de stuwing maar das hopelijk gauw weer voorbij. Ik had nog nooit van die dingen gehad, nou je ken haast niet zitten zeg poeh hey hahaha, maar ach als dat alles is.........

Dames allemaal een dikke knuffel......( Voor wie m wil)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: auw...pijnlijk aambeien. Ik heb er ook wel eens last van gehad en heb toen van die curanol-zalf gebruikt. Hielp mij toen goed. Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt. En ja, dat die kleine van jou een bikkel was, dat wisten we inmiddels al...haha... Dat wordt nog wat met haar! Hoe vindt je zoon het? Hij is nu niet meer de jongste!

9. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@sill geniet maar lekker van jullie voorbeeldige dochter! en die aambeien...ja vertel mij wat..ik heb er nu alweer flink last van :( ik kauw elke dag braaf magnesiumpilletje om darmen beetje te helpen, maar vrees dat ik weer moet gaan smeren met curanol. werkt wel erg goed, wie weet kan je dat bij jouw apotheek ook krijgen?

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, nee helaas niet. ze wilden dat hij daar fulltime was..... dat gaat gewoon niet. volgende keer beter!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: jammer van de baan, maar het zou voor jullie ook een hele omslag zijn met heen en weer reizen en dagen zonder elkaar zijn. Hopelijk komt er snel weer iets anders op z'n pad.
    @Jeetje: en... de nacht een beetje doorgekomen?
    @Nil: alles nog rustig?
    @Juffie: had jij afgelopen week geen echo gehad?

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hoe is het hier?
    nog nieuws van Jeetje? en Nil?

Ik heb donderdag de echo, dus nog paar dagen geduld :) gelukkig heb ik komende week veel afleiding zodat ik er niet te veel spanning voor kan opbouwen.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn man is al vertrokken om zijn 'vriendin' te gaan helpen met verhuizen. Vanmorgen ging al vroeg de telefoon. Dat was dus die vriendin. Mijn man zei nog, het zou me niet verbazen als ze gewoon af belt. Maar ze had hem willen bellen of hij nog een paar extra verhuisdozen mee wilde nemen.
    Ik vroeg nog aan mijn man hoe lang deze 'vriendschap' weer zou gaan duren. Mijn man weet zelf ook wel dat dit soort 'vrienden' hem alleen bellen als ze hem nodig hebben, dus hij zei al dat als ze weer eenmaal gesettled is, het weer zo kan zijn dat hij maanden niets meer van haar hoort. Toch is hij dan weer zo'n goedzak dat hij dan toch weer gaat.
    Mijn zoontje en ik zitten dus grotendeels alleen vandaag. Even bedenken wat we kunnen gaan doen.;)

14. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Tis lekker weertje, mees, even lekker naar buiten gaan samen!

15. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meiden,

Hier alles redelijk rustig, ben al waggelend een beetje het huishouden aan het doen. Wel een goede nacht achter de rug en dat scheelt enorm.

Jeetje, hoe is het met je meid?

Mees, wel erg jammer hoor dat je man met dit mooie weer een "vriendin" moet helpen. Moet zeggen dat je er wel erg goed mee om gaat. Ik ben niet zo van dat typen "vrienden" :D

Juffie, spannend meis en wat fijn dat je je even ook op andere dingen kunt focussen en voor je het weet is het donderdag;)

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Met de kleine meid gaat het op zich wel goed, krijgen nu 2 keer per dag een ctg, maar mijn bloeddruk is ineens gewoon gevaarlijk hoog, Voel me nu wel lullig en schuldig dat ik die pillen niet geslikt heb maar ik kan het niet meer veranderen. Nu dus aan de dubbele dosis maar zelfs dan ziet het er naar uit dat ons meisje morgen gehaald wordt. De gyn wil geen risico's nemen. Wel vreemd allemaal zo plots! Vind het heel spannend. Mijn schoonzusje is nu bij me en kerem ook. Nog maar 1 dag dus om de naam te vinden...
    Voel me heel slaperig, denk door de medicijnen, dus ga maar weer even een dutje doen.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dikke knuffel en succes....

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Jeetje heel veel sterkte en ik denk aan je!!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lieve Jeetje, wat een wending opeens.
    Maar goed dat t kamertje nu al klaar was, je hebt mooie kleertjes voor haar gemaakt.
    In principe is alles er klaar voor.
    Snap wel dat jij dat misschien nog niet bent, maar waarschijnlijk is niemand dat.
    Misschien toch maar een klein beetje misbruik maken van deze situatie en jouw favoriete naam er een beetje doorheen drukken.
    Jij bent degene die alles moet ondergaan en die het niet makkelijk heeft gehad.
    Succes meid, morgen of heel binnenkort.

Syl, wat een prachtig meisje.
    En ongelovelijk wat een knoop in de navelstreng, hoe bedoel je doorzetster, deze dame komt er wel!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, heel veel sterkte meid!! Denk aan je en een dikke knuffel, denk maar aan hoe fijn het zal zijn als je haar lekker kunt knuffelen en kussen!! Dat scheelt echt een heleboel...

Nil, bij jou dus alles nog even rustig, wie weet stilte voor de storm...

Mees, jammer idd dat hij met dit mooie weer weggaat naar iemand die het niet eens echt heel erg kan waarderen dat hij haar komt helpen. Blijf het knap vinden hoe jij daarmee omgaat hoor. En Don tja die is echt een supertrotse grote broer hoor!! Hij heeft haar vanmorgen ook lekker in bad gedaan, echt super hoe hij het oppakt ben heel trots op m.

Just, jammer dat het niets is geworden met die baan, hopelijk vindt ie gauw weer iets nieuws. Lekker aan het genieten van het mooie weer met de kleine??

Hier alles prima, voel me bijna de oude moet ik zeggen. Nog wel wat moe natuurlijk maar mag niet klagen. Zelfs mijn bekkenpijn is al zo goed als weg, dus das best snel. Verder gewoon lekker genieten van mijn kraamtijd die is voorbij voor je het weet, de kraamzorg is nog tot woensdag en dan moeten we het weer zelf gaan doen. En ik moet zeggen dat ik daar ook wel aan toe ben na 2 maanden niets doen, heerlijk met de sopdoek door het huis!!

Deel Deze Pagina