Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: heel veel succes! En de naam komt vast direct nadat ze geboren is. En probeer ondanks de stress ook een beetje van het moment te genieten! Ik denk aan je!

2. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Heel veel sterkte, we denken aan je! Hele dikke knuffel!!!

3. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sill, wat fijn dat het stukken beter met je gaat. Heb je ook echt verdiend meid!

Wax, spannend meid. Ik snap heel goed dat je heel voorzichtig bent maar ik ga heel hard met je hopen en duimen dat het goed zal gaan.

Mees, wow dat zou wat zijn :D.

Hier gisterenavond weer flinke (voor)weeen, 4 uur lang om de 6 a 7 minuten, maar het lijkt maar niet door te zetten. Raak lichamelijk ook erg vermoeid. Sorry hoor meiden dat ik aan het zeuren ben maar zit er een beetje doorheen :(
    We hebben besloten dat ik bij 41 wk ingeleid ga worden, dus hoop zo dat ik het nog een paar dagen vol houd en het toch op de natuurlijke manier gaat gebeuren.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: dat is helemaal niet zeuren, hoor! Het lijkt me enorm zwaar als je al dagenlang zo loopt en het niet doorzet. Je staat toch op scherp en ook lichamelijk put het je uit. Ik hoop dat de kleine man zich nog bedenkt de komende dagen en anders de natuur inderdaad maar een handje helpen. Want dit is ook slopend. Sterkte ermee, meid! En je zeurt maar lekker hier van je af, hoor!

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Jeetje heel veel succes en sterkte, ik denk aan je! naam komt vanzelf ;)

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Nil sterkte, wat zwaar zo he?

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje heel veel succes! Ben razend benieuwd welke naam het uiteindelijk worden gaat voor de nieuwe wereldburger.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen alweer een heel avontuur beleefd. Ik was boodschappen gaan doen, kom ik met mijn volle tassen bij de auto zie ik dat ie verdacht scheef hangt. Ja hoor, lekke band! Hmpf. Dan sta je in dubio wat te doen. De wegenwacht bellen en wachten tot die komen om de band te verwisselen, (wat heeeeel lang kan duren, weet ik helaas al uit ervaring), of naar de garage zien te komen waar ze me vast wel snel willen helpen. Ik heb dus voor dat laatste gekozen. Héééél voorzichtig ben ik gaan rijden. Ik vond het dood eng en zat helemaal gespannen in de auto. Ging ervan uit dat er mensen zouden gaan toeteren dat ik sneller moest rijden of dat ik ineens een of ander schurend geluid zou horen wanneer ik op de velg bleek te rijden.Maar gelukkig verliep dit spannende ritje goed. De garage waar ik de auto altijd in onderhoudt heb ligt, thank god, op de route tussen supermarkt en thuis. Daar aangekomen werd ik direct geholpen en wat bleek, ik ben door een schroefje gereden! Tja, shit happens :) Er is een plug in de band gezet en ik kon weer verder naar huis. Blij dat het niet hoog zomer is en ik ijs of zo gekocht had. Dat zou dubbel pech zijn geweest. Thuis snel de boodschappen opgeruimd en nu met een welverdiend kopje koffie achter zp.

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nil wat vervelend dat het maar niet wil doorzetten met die weeën. Lijkt me onwijs vermoeiend. Sterkte meid, ik duim dat de kleine uk maar snel mag komen. Je mag best klagen hoor, wij zijn er voor om je aan te horen.

Mees een pendel voor juni? Dat wordt wel krap hoor als je pas in april je intake in DD hebt. Ik ben van de start tot de zw test per behandeling snel een week of 8 verder. (Reken ik de weken aan de pil ook mee). Ik hoop voor je dat je in DD een verkort programma mag volgen dan zou het nog kunnen wanneer je na je intake niet te lang hoeft te wachten voor je kunt beginnen. Het zou natuurlijk nog kunnen dat je gewoon zonder hulp van artsen en hormonen troep de jackpot krijgt. Ik hoop het voor je.

Juffie het is vast heel naar om misselijk te worden maar ik kan haast niet wachten tot ik dat eindelijk mag ervaren. (en daarna ga ik er vast over lopen klagen dat het zo vervelend is ;))

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, succes meid en hopelijk snel een mooie naam van een mooi meisje! Denk aan je! x

Nil, al flinke voorweeën, ben benieuwd wanneer jullie kleine zich aandiend.

Boudicca, wat balen van die lekke band. Maar gelukkig vrij snel opgelost en hoefde je niet te wachten bij de garage.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Jeetje: wij twijfelden ook tussen 2 namen maar toen we de kleine meid zagen vond we het een F... en geen A...;) Zo ging het bij ons! Dus maak je niet druk, ik zou gewoon op het moment beslissen wat bij je kindje lijkt te passen! Heel veel sterkte!

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb ontzettend slecht geslapen vannacht. Voel me raar en onwerkelijk, beetje zweverig. Probeer rustig te blijven, maar valt me moeilijk.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, nog geen nieuws!

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wax, kan me voorstellen dat je het zo onwerkelijk vindt en dat het moeilijk is om rustig te blijven. Mag jij ook een vroege echo of niet?

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sill, hoe gaat het met jou en kleine L?

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, meid heel veel sterkte!! Denk aan je hoor, knuffieee!!

Nil, is toch niet zeuren?? Het is ook heel vervelend als het maar niet wil doorzetten, heel veel sterkte meid.

Juffie, dus al last van de misselijkheid, ja ja dat kan helaas nog wel even gaan duren. Deze week echo toch?? Spannend hoor!!

Wax, is ook logisch meid dat je het nog niet durft te geloven, maar we duimen voor een plakbeebje hoor!!

Ik begin alweer wat in mijn oude ritme te komen, beetje rommelen in huis enz. echt heerlijk hoor, gewoon mens zijn. Op het laatst voelde ik me net een beetje een broedmachine ofzo hahaha, ach als ik in dat bedje kijk lijkt het ineens allemaal zo te zijn meegevallen....Ik ben een gelukkig mens......

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@sill ja vooral 's avonds 's nachts, had ik vorige zwangerschap ook, meestal valt t mee als ik biscuitje opknabbel :) donderdag echo!
    geniet maar lekker van t 'gewone' leven!
    @jeetje ik hoop zo dat het goed met jullie gaat!!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb ook al een paar keer gespiekt in de hoop op nieuws van Jeetje. Raar idee dat ik 'gewoon' aan het werk ben en dat zoveel kilometers van ons, een zp-maatje aan het bevallen is. Hoop snel op goed nieuws van haar!

@Wax: logisch dat het zo onwerkelijk is allemaal. Volgens mij heb ik de nacht na mijn positieve test ook geen oog dicht gedaan. Het is ook zo spannend allemaal. Maar je hebt in ieder geval HET woordje zien staan. Dat doe ik je niet na (helaas).
    @Syl: fijn dat je je weer een beetje de oude begint te voelen. Kan me voorstellen dat de aanblik in het wiegje al het leed en zorgen van de afgelopen maanden ineens allemaal wegvagen.
    @Juffie: lastig die misselijkheid, maar net als Boud, zou ik het zo graag een keer willen kunnen zeggen.
    @Boud: jouw ochtend dus weer vol hindernissen. Je maakt het leven wel spannend zo (en die van ons ook, want wij lezen het graag ;)).
    @Lyanna: vervelend van die nekklachten. Ik hoop dat de fysio snel zijn vruchten afwerpt. Je dacht natuurlijk met je zoontje is alles rustig en onder controle nu. Nu gaat moeders zelf maar aan het kwakkelen. ;)

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, nog steeds geen nieuws van jeetje. Spannend.

20. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Wax.... Ik duim voor een blijvertje meis, gun t je van harte!
    Jeetje is bezig, goh wat gaat t snel!
    Nil ook nog spannen, kom op meiden

Deel Deze Pagina