Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

gek genoeg ben ik ook wel blij met die misselijkheid hoor ook al heb ik ook een kotsfobie ;)

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik hoopte op nieuws van jeetje, maar helaas nog niets.

@syl, fijn he je weer beetje mens voelen! kun je fijn genieten van die kleine meid.

@mees, het scheelt wat we weten wat nachtangst is, maakt het een stuk makkelijker. gelukkig duurt het bij hem kort, hij ligt daarna weer heerlijk te slapen. mama toch iets minder, :) hopelijk komende nacht iets beter.

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Lyanna: geen idee...ik ga morgen de huisarts inlichten. Eerst morgenochtend een tweede test doen. Maar weet niet of ik wel zo vroeg wil.... is ook weer eng, want de kans is dan toch groot dat het nog onzekerheid geeft. Denk ik over een weekje of twee wel eens over na...

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Juffie: ik zou ook maar blij zijn met die misselijkheid, heb ik bij de vorige zwangerschappen niet gehaald. Als ik hier ga kotsen spring ik een gat in de lucht.

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ieder heeft zo z'n geschiedenis en verhaal, ik zal sowieso t/m 20-weken in spanning zitten en komende tijd du misschien nog niet op en top genieten.....

6. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Helaas nog geen nieuws van Jeetje????

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net kleine fles gegeven en kon het toch niet laten om even te kijken of er al nieuws was, maar helaas.
    Hopelijk lig jeetje lekker te slapen en te genieten van jullie mooie kleine meisje!

x

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ook hier even spieken op nieuws van Jeetje. Nog niets helaas. Ik hoop ook dat zo verliefd is op haar kleine meisje dat ze even niet aan zp denkt. Maar ben wel erg nieuwsgierig.:)

9. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ook ik ben nieuwsgierig en vooral ook benieuwd hoe het met Jeetje gaat. Ik ben komende dagen niet of nauwelijks online, dus ik zal tot donderdagavond geduld moeten hebben. Hopelijk heb ik dan zelf ook mooi echonieuws :)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: en.... heb jij al getest?
    @Juffie: succes de komende dagen en tot donderdag (met goed nieuws)!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heb geen testen in huis, wel urine in potje opgevangen vanmorgen dus straks even naar etos..

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Geen nieuws van Jeetje zie ik ...dus dat blijft nog even spannend!

@ Ricmar: ben heel benieuwd!

Hier gisteravond nog weer een test gedaan en dat was echt een knaller! Dat geeft wel meer vertrouwen dan die tuurstreepjes die ik afgelopen zomer had.

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Juffie: ik duim voor een hele mooie echo! Snap dat dit extra beladen is voor jullie.

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Waxientje fijn dat je donkerder test nu hebt, voel je je toch iets zekerder he? Ik duim dat alles goed maag blijven gaan!
    Ja, de echo donderdag zal wel even emotioneel zijn. Het is nl. op dezelfde plek als waar we de laatste echo's van ons zoontje hebben gehad (toen was hij net in buik overleden en was er dus geen hartactie meer) Ik voel de spanning nu al beetje opkomen, omdat ik heel bang ben dat er nu ook geen hartactie te zien zal zijn. Maar ergens weet ik dat ik moet vertrouwen op m'n lijf en dat het wel goed zal zijn.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: lijkt me inderdaad ook confronterend. Hebben ze niet meerdere echokamers, dat je niet op dezelfde plek een echo moet ondergaan?
    @Wax: fijn dat de test begint te knallen. Dat geeft vertrouwen inderdaad.
    @Ricmar: succes met testen! Kan me niet voorstellen dat jij niet zwanger zou zijn! Ben benieuwd!

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@sneeuwmees ja het zijn er meerdere op een rij, maar in elke kamer hebben we wel een herinnering: 2 kamers ivm echo toen hij overleden was en 1 kamer op de dag dat we binnenkwamen toen ze hadden gezien dat er iets mis was. En elke kamer ziet er van binnen exact hetzelfde uit. Op zich is het niet erg, hoor, want ons zoontje hoort er helemaal bij. Dus ook bij deze zwangerschap. Alleen alle 1e keren zijn vaak wat moeilijk. En ze begeleiden ons daar super, dus ze weten van de hoed en de rand.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: dat is fijn dat ze jullie zo goed opvangen. En jullie kleine mannetje hoort er inderdaad bij. En hij heeft het blijkbaar goed met jullie voorgehad, dat hij jullie al zo snel een brusje heeft gestuurd!

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Nòg geen nieuws van Jeetje, ze weet wel hoe ze spanning moet opbouwen:(

Ricmar dat je het überhaupt kunt om op de testdatum geen test in huis te hebben. Hihi, ik vind dat wel uitermate koelbloedig en doe het je niet na. Ik duim nog even voor je door want ik hoop echt dat je vandaag een extra streepje te zien krijgt.

Lyanna alles met de jongste man nu helemaal weer ok? Hopelijk ben jij ook snel van de pijn in je nek af, merk je al verschil door de fysio?

Juffie succes donderdag en ook sterkte door al die herinneringen. Zal inderdaad wel even slikken zijn. Maar jullie gaan nu heel mooie blije herinneringen opbouwen daar.

Hier verder geen nieuws, ik ga er zo vandoor en ben dan vanavond pas weer online, al zal ik vandaag wel een paar keer spieken op de telefoon om te zien of Jeetje al wat gepost heeft. Alleen reageren op de telefoon is zo'n gedoe...

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

o wat lief van jullie gezegd! zo voel ik het ook hoor, hij wil graag snel een brusje ;) CV-ketel lekt, vorige week konden ze niets vinden. Nu drupt het zo duidelijk dat de monteur gelijk komt. Ben benieuwd. M'n nichtje is onderweg, dus die moet even geduld hebben voor we kunnen gaan shoppen ;) (zie ik best tegen op want hoe kan ik nu met goed fatsoen zeggen dat ik geen nieuwe kleren wil passen haha)

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha juffie, gewoon iets passen en dan zeggen dat het te duur is of toch niet helemaal wat je zoekt of weet ik wat voor smoesjes je allemaal kunt verzinnen. Wordt van gezellig en gaat goed komen. Veel plezier en succes met die ketel. Bah, vervelend dat dat ding kapot is. Dat soort dingen moet het gewoon doen, geeft vaak zo'n gedoe wanneer het stuk is.

Deel Deze Pagina