Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog geen nieuws van Jeetje, hoop als ik zo terug kom van huisarts er meer nieuws is.

Boudicca, ik merk nu nog niks. Afgelopen donderdag had ik kennismaking/onderzoek zeg maar, heb afgelopen dagen veel pijn van het onderzoek gehad.
    Vanmiddag krijg ik de 1e behandeling, vaak krijg je de 1e keren ook meer last en wordt het later vaak beter.

Ricmar, spannend hoor! duimerdeduim.

Wax, wat fijn dat je test zo donkerder geworden is. Is vaak wel een goed teken, dus hoop dat je je daardoor iets beter voelt. Al zegt het niet altijd wat, zekerheid heb je pas als je goede echo hebt en dan nog heb je weer spanning van die erna weer komt. Knuff meis!

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, lieverd.....denk aan je!

3. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ricmar, veel succes met testen, spannend!!!

Juffie, wat fijn dat je zo goed wordt begeleid. Naar aanleiding van hoe men vorig jaar met mij en de mk is omgegaan hebben we besloten om naar een ander ziekenhuis te gaan. Maar goed om te lezen dat het ook anders kan!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: wat fijn dat je test zo mooi donker is!

@Juffie: ik begrijp je onzekerheid heel goed! Ik duim dat alles goed mag zijn!

@Ricmar: schiet eens op met die testen:)

Nog geen nieuws van Jeetje?:( Hoop dat alles goed is!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sorry meiden uk ligt te slapen dus kan nu niet weg, manlief kan niet naar hem toe als er wat is

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sorry meiden dat ik nu pasiets laat horen. We zijn nog in het zkh. Ons meisje is gisteren geboren! Ze weegt 2300 gram en is 46 cm. Echt een klein poppetje dus maar het gaat goed. We mogen waarschijnlijk morgen naar huis. Ze heet M.ila. İk ben toch onder narcose gebracht, dat vonden ze beter. Met mijn oog gaat het minder goed, ik maakme erwel zorgen om maar er is nu niks aan te doen.ik zal gauw een foto posten!

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter M.ila, wat een mooie naam! Zeker een klein maar fijn meisje. Fijn dat alles goed is gegaan, maar jammer van de narcose. Ook vervelend dat het minder met je oog gaat en kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Maar ga nu eerst lekker genieten van jullie mooie meisje en hopelijk morgen naar huis. Ben benieuwd naar de foto!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! En wat een leuke naam! Was dit 'jouw' naam, die je in gedachten had. Inderdaad nu maar even genieten van je kleine meisje en hopelijk morgen naar huis! Ben benieuwd naar de foto! Een dikke knuffel voor jullie allebei!:p

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Van harte gefeliciteerd!!!! Mooie naam, dochter v vrienden heet ook zo! Geniet ervan meis! Xx

10. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Erg leuke naam! Hoop dat je snel naar huis mag. Geniet er lekker van meid! Hele dikke knuffel!!!

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: GEFELICITEERD meis! Wat een mooie naam! Wat je oog betreft,kan ik me je zorgen goed voorstellen.Ik hoop echt dat dat nog verbetert.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje gefeliciteerd en nu gaan genieten hoor.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames ik ben zwanger

14. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Yeahhhh, GEFELICITEERD!!!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: fantastisch! Van harte gefeliciteerd, meid. Het is jullie ontzettend gegund!:p

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    JeetjeB: gefeliciteerd met jullie dochter!! WAt een mooie naam. Wel minder fijn om te horen dat het niet zo goed gaat met je oog...kan me wel voorstellen dat ze narcose verstandiger vonden. Sterkte ermee en ik hoop dat je ondanks de zorgen toch goed kan genieten van je kleine meisje.

@ Ricmar: eeeeechttt!!! Dan gaan we gelijk op, wat leuk! Ik duim voor jou ook dat alles goed mag gaan! Tof!

17. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Nou zeg meiden toch wat een zwanger jaar zeg, toppertje!
    Jeetje gefeli hoor, genieten maar, met je oog komt t vast ook goed!
    Nik hoest bij jou ?

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, van harte meid met je kleine popje M.ila, geniet lekker van je kraamtijd! En je man natuurlijk ook gefeliciteerd.

Ricmar, gefeliciteerd meid super!! Fijn dat wij ex-zwangeren het stokje over kunnen dragen aan nieuw zwangeren!!

Dames allemaal een dikke knuffel, denk aan jullie hoor maar moet hier echt weer even in het ritme zien te komen.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Ricmar toch, gefeliciteerd meis!!!! Wat fijn dat het nu toch allemaal zo vlot is gegaan, kippenvelmomentje hier.

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, hier helemaal uit het veld geslagen.
    Ik kreeg net van mijn man te horen dat onze nicht hun zoontje van bijna 7 leukemie heeft. :(
    Ze weten het nog maar net en als het goed is moet hij nog botscan ondergaan. Dus weten verder nog niet hoe en wat.

Deel Deze Pagina