Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: snap dat het dubbel is. Je bent voorzichtig, maar aan de andere kant ook blij vanwege alle tekenen dat je echt zwanger bent. Logisch! Maar als je er behoefte aan hebt om lekker op de roze wolk te zweven, lekker aan toegeven. Zwanger zijn is toch iets heel bijzonders en je bent het toch echt.
    Mijn man had idd buikgriep. Minder gezellig dus. Gisterenavond toch geklust. Het verdiende nu niet bepaald de schoonheidsprijs. Maar ja, wilde mijn ei ook niet geheel onbenut laten.

2. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Wax tis gewoon goed nu meis, dat kan toch niet anders?
    Hoe vaak hoor je het niet...als je het idee laat varen, dat je dan alsnog zwanger wordt???
    Ik denk dat jij hier in thuis hoort!
    Gefeliciteerd meis, gewoon genieten!

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo dames

ik kom hier speciaal even feleiciteren, zag op fb berichten dus moet even hier op zp even voor

@jeetje en syl
    Hoera%20een%20meisje%20vlag.jpg

van harte met jullie mooie wondertjes

@wax jij ook van harte zag een knaltest voorbij komen
    nu contract pattex geldt ook voor @ricmar

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb vanochtend de huisarts gebeld en ik hoef daar niet langs te komen maar ze vond het wel verstandig om nu al contact te zoeken met de verloskundige, ivm de voorgeschiedenis. Dus dat ga ik dan maar doen. Ben benieuwd, ik vind het zelf nog erg vroeg!

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    1e echo 14 maart
    intakegeprek 18 maart
    En nu duimen dat ik het haal! ;)

Verder vandaag voor het eerst er echt met manlief over gepraat, tot nu toe durfden we het er nog niet teveel over te hebben samen. Stom he. Ik merk wel aan hem dat hij ook toch ook wel heel erg blij is en hoopt dat het nu goed zal gaan! Het is niet zo'n prater meestal, maar hij is we erg enthousiast enzo. Maar nu eerst nog een paar onzekere weken door zien te komen.

6. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Gaan jullie redden meis... dat moet gewoon!
    Wel fijn dat je nu toch een beetje er over durft te praten!
    Hoe voel je je verder?

Nil hoest bij jou dan?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: ik herken dat ook wel dat het raar is om het er met elkaar over te hebben. Toen ik zwanger was, was ik zo onzeker en mijn man vond het moeilijk mij zo onzeker te zien (want hij was vooral toch wel erg blij). Dus ik wilde hem weer niet onzeker maken, door mijn onzekerheid, dus sprak ik daar maar niet met hem over. Dus ik herken het wel. Toch goed dat jullie het wel besproken hebben en lief dat je man, ondanks dat hij niet zo'n prater is, wel heel erg blij is.
    Dit gaat gewoon goed komen deze keer, meid! (3x is scheepsrecht, hè?).
    @Boud: vroeg me af hoe het nu met jou was in deze tweede spannende wachtweek? Hou je het nog een beetje vol?
    @Nil: ik vroeg me ook af hoe het nu met jou was? Heeft de kleine man er al genoeg van daar binnen?

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ MamsvanM: ik voel me heel goed! Prettige klachtjes zeg maar ...;) nog niet misselijk en eigenlijk zou ik me geruster voelen als dat wel zo was... maar dat begint vaak rond 6 weken schijnt het. Bij F werd ik ook pas na 6 weken misselijk.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Alles goed hier, Lotte doet het erg goed dus alles gaat zijn gangetje. Ze is nu alleen een beetje in haar huilmodus dus niets is even goed op het moment hahaha, fles huilen, naar bed huilen, ach komt vanzelf weer goed met heeelllll veeeellll knuffels. Ik zal zo nog even een mooie foto van haar in mijn album zetten kunnen jullie zien hoe ze al veranderd is in die 2 weken.

Wax, het gaat helemaal goed komen deze keer hoor!! Niet teveel stressen meid das niet goed, wel fijn dat jullie er nu over hebben durven praten.

Boudi, jij mag over 2 dagen testen?? Hoe is het met je?

Nil, volgens mij ben jij al aan het bevallen of inmiddels al wel bevallen?? Hoe is het daar?

Jeetje, hoe gaat het bij jullie met de kleine pop?? Nog lekker aan het genieten van je kraamtijd meid?

Tis eigenlijk best rustig hier of niet?? Nou ja allemaal een dikke knuffel van ons!!

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Zo ik heb een paar leuke foto's in mijn album gezet dus als je wil spieken...........

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: of wij willen spieken..?? Natuurlijk willen we dat! Wat een heerlijk popje en inderdaad wat is ze alweer veranderd. Smelt..smelt... En de grote broer met het flesje. Zo lief! Fijn dat het allemaal lekker gaat, op wat gejengel na. Gaat het goed nu zonder kraamhulp?
    @Juffie: hoe gaat het nu eigenlijk met jou?

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Mooi meisje, sill! En wat gaat dat hard he?

Hier vanmiddag dochterlief met gemengde gevoelens naar school gebracht.(ze eet tussen de middag thuis) Ze hebben een vossejacht en gaan met verticale groepjes kinderen de wijk in (wel rustig hoor) maar ik vind het voor mij wel een erg grote stap in het loslaten. Tel de hormonen erbij en ik zat hier net een potje te janken. Pfffftt....dochterlief had er zelf veel zin in, dus heb haar laten gaan, thuis houden vind ik dan ook zo wat. Maar ik vind het wel spannend.

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Zie hier net een groepje voor het huis langs lopen, school is dichtbij. 2 grote meiden met een kleuter tussen zich in, ziet er goed uit ...;) netjes aan de hand.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: herkenbaar dat loslaten. Ik reed al vaker langs de peuterspeelzaal op, maar die zat aan een drukke weg. Heel stom dat je verstandelijk wel weet dat het allemaal prima beveiligd is, maar ik had regelmatig toch het hart in mijn keel en had allerlei visioenen dat er een zou ontsnappen en de weg op zou rennen:cool:. Nu zitten ze op een andere locatie, ook aan drukke straat, maar toch. Vorige week toch maar eens gaan kijken. Was blij verrast dat het hekje naar de drukke straat toe heel ingewikkeld open gaat (en ik zelfs niet open kreeg :)) en dat de deurklinken mooi hoog zitten. Stom, dat had ik natuurlijk allemaal moeten (en kunnen) weten dat het prima geregeld was. Maar ik moet zeggen dat ik vorige week toch met een heel gerust hart weg durfde te gaan.
    Als ze ook nog echt met die kleintjes op stap gaan, moet ik zeggen dat ik ook wel weer een enorme brok in mijn keel zal hebben. Wel fijn dat je nu ook met eigen ogen hebt gezien, dat het hartstikke goed gaat.

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi meiden

Nil hoe gaat het bij jou. Volgens mij ben je inmiddels al moeder want het is verdacht stil van jou kant!

Sil wat een leuke foto's van een mooie dochter. Jaja morgen al weer twee weken geloof ik. Wat gaat dat snel!

Wax fijn dat je al een datum hebt voor een echo. Weer een momentje om naar toe te leven. Kan me voorstellen hoe spannend het voor je moet zijn.
    Grappig dat je dan een stel kinders voor je huis langs ziet lopen. Zo heb je er gelijk een goed beeld van hoe de school het allemaal geregeld heeft. Leuk idee hoor.

Nou ik kan inderdaad donderdag testen maar ik heb er om de een of andere reden helemaal geen vertrouwen in. Heb wel allerlei klachtjes maar ga er vanuit dat die door de hormoon pillen komen. Het lot van Xon spookt me steeds door mijn hoofd. Als het deze keer voor mij weer niet lukt, dan komt dat scenario voor mij ook akelig dichtbij en dat maakt me wel bang moet ik bekennen. Ik heb hierna nog weliswaar een punctie over om te doen maar deze keer was er ook niets extra's om in te vriezen. En steeds dat irritante stemmetje in mijn hoofd dat dan weer even aan moet halen dat de kansen wel heel klein worden dat het in de derde ICSI poging nog gaat lukken terwijl het al die keren met ICSI en IUI hiervoor niet gelukt is. Ik vind het daarom dus heel spannend wat de test zal uitwijzen maar mijn gevoel zegt me steeds maar weer dat het niet raak is. Heb verder niet echt iets om dat op te baseren dus kan ook domweg angst zijn. Ben dus niet helemaal happy en kijk ook niet uit naar het test moment. Ik kan me nu nog voorhouden dat het raak kan zijn en daar over fantaseren. Als het mis is kieper ik waarschijnlijk zo die diepe afgrond van frustratie en wanhoop in. Maar goed, er voor weglopen heeft ook geen zin. Vanavond heb ik een ouderavond dus kan ik gelukkig niet te veel piekeren maar dat heb ik de afgelopen dagen al genoeg gedaan.

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ha meiden, hier weer eens levensteken van mij! Spiek regelmatig hier even hoor :) Hier gaat het goed. Eerste echo was goed, vrijdag alweer de 2e echo en 4/4 termijnecho. Heb al wel zwangerschapsbroeken aan, maar dat valt niemand op gelukkig :) Hoop zo dat ik het lang verborgen kan houden op het werk! Geen zin in allerlei vragen en opmerkingen. Ben blij dat ik nu weer beetje in werkritme zit en steeds meer uren krijg. Eind maart ben ik fulltime terug. Mijn leidinggevende wil ik het na de echo van 4/4 vertellen. Ben dan 13 weken dus dan weet ze het ruim op tijd. Klachten vallen mee, veel slapen, rare dromen, veel 's nachts wakker, steeds trek in steeds andere dingen (vandaag kippetje van t spit niet kunnen weerstaan bij poelier haha)
    We zijn heel blij, maar ook heel relaxt, voor ons is 20-wekenecho het allerbelangrijkst nu. Als die goed is, mag de hele wereld weten dat er weer een kindje onderweg is. Tot die tijd deel ik het liever in kleine kring.
    Ben erg egoïstisch want weet niet meer wat ik allemaal wilde zeggen nav jullie berichtjes, dus.... ik hoop dat alles goed gaat met jullie, ik lees wel mee, en leef dus ook mee, maar reactievermogen momenteel is wat aan lage kant ;)

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja het gaat wel goed zo hoor zonder de kraamzorg maar dan moet ik er wel bij zeggen dat mijn man deze week thuis is nog op papaverlof zeg maar, maar ik kom al aardig in mijn ritme met het huishouden enz. dus dat is wel fijn.

Boudi, tja ik herken een beetje wat je zegt, ik was ervan overtuigt dat ik niet zwanger was, maar zie het resultaat!! Ik blijf heel hard voor je duimen meid en ik zal zeker aan je denken donderdag. Dat was de eigenlijke uitgerekende datum van Lotte dus wie weet brengt ie je geluk!! Ik hoop het zo voor je...

Mams, ik heb je een vriendenverzoekje gestuurd hoor dan kun jij ook mee spieken....

Juffie, fijn dat alles goed gaat en tja dementie hoort er nou eenmaal bij hahahaha.....Dat is hier nu nog erger dan tijdens de zwangerschap.

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @wax, misselijkheid kan ook helemaal wegblijven hoor! ik heb er geen last van gehad. we duimen heel hard voor super echo's komende tijd

@juffie, heel begrijpelijk dat je het nog ff voor je wil houden! lekker doen

@boud, de duimen draaien volop voor je meid

ik ga zo lekker mijn voetjes en mezelf verwennen bij de voetreflex dame. hopelijk helpt het om weer beter te slapen. kleine man ligt op bed, maar heeft nog geen zin in slapen. hij speelt met het lakentje..... valt zo wel heerlijk in slaap!

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, wat een snoepie!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: wat rot dat je zo loopt te piekeren. Snap het helemaal, want het is ook zo spannend allemaal. Volgens mij hadden alle zwangeren van vorig jaar er allemaal geen vertrouwen in op het moment dat ze positief testten (Jeetje omdat haar borsten anders voelden dan toen ze de keer ervoor zwanger was, Syl had er een slecht gevoel over, Lyanna ook omdat haar inseminatie een dag later moest ivm nieuwjaarssluiting). En toch zijn er 3 bedjes gevuld met prachtige kindjes.
    Ik hoop dus dat jij je ook mag scharen onder de 'walk of ongelovigen' en dat je toch nog ineens positief verrast gaat worden. Ik denk aan je en zal enorm hard voor je duimen.
    @Juffie: fijn dat het zo goed gaat en dat je zelfs al positiekleding moet dragen. Snap dat je je eerst even op volledige terugkeer op je werk wilt richten en je moet het inderdaad pas vertellen op het moment waar jullie je het prettigst bij voelen.
    @Justme: hopelijk lekker geslapen na de voetreflex. Ik mag vrijdag weer. Heerlijk, kijk er nu al naar uit.

Mijn zoontje is gisteren voor de tweede keer naar de psz geweest. En weer was het huilen toen hij naar huis moest, omdat hij wilde blijven. We wilden het (voor hem) rustig opvoeren met 1x per week en dan uiteindelijk naar 2x per week. Maar als het zo doorgaat, gaan we al snel naar 2x per week. Hij vind het heerlijk om te spelen. Ook fijn om te horen van de leidsters dat hij zich gedraagt alsof hij daar al maanden komt (en dat hij hele gesprekken heeft met hun). Hij is altijd een type die eerst de kat uit de boom moet kijken. Dus blijkbaar voelt hij zich vertrouwd dat hij toch makkelijk beweegt en praat daar. Een hele geruststelling, vooral voor mij.
    Vandaag mijn laatste dagje voor dat ik weer weekend heb. Volgende week moeten we weer inpakken op het werk, omdat we de week erna gaan verhuizen. Drukke dagen dus nog voor de boeg.

Deel Deze Pagina