@ Boud± iedere kans is er eentje. Probeer niet teveel vooruit te denken. Eerst morgen afwachten. Maar ik begrijp het piekeren heel goed! Zeker na het verhaal van Xon. Ik moet hier nu ook weer leren niet teveel vooruit te piekeren, blijft moeilijk! Sterkte meid, nog 1 nachtje slapen en dan heb je voor deze ronde weer duidelijkheid. Ik focus nu vooral maar op a.s. vrijdag± met mijn B.ea naar A.msterdam! En ik hoop dat ik de week erna een beetje rustig kan blijven, dan komt die 6,4 wk zo eng in zicht.
Nou meiden, zet de duimen maar weer in de rust stand. Ik was zo zat van die onzekerheid dat ik vanmorgen al een test gedaan heb. Ik had er nog een paar extra gevoeligen liggen die je al 6 dagen voor NOD kunt gebruiken. Op één dag voor NOD zou er dan toch echt wel minimaal een vaag streepje op te zien moeten zijn lijkt mij. Maar de test was helemaal wit. Wéér niet gelukt dus. Heb al even zitten janken maar het is gewoon niet anders. Zit niets anders op dan mezelf weer bij elkaar te rapen en voor de laatste poging te gaan. Morgen bel ik wel naar het zh. Als ik vandaag bel, en ik krijg een opmerking dat ik te vroeg getest zou hebben, weet ik niet hoe aardig ik kan blijven voor de telefoon. Morgen dus maar iets eerder naar school zodat ik even de telefoon alleen heb voor de collega's binnen druppelen. Blegh, voel me even helemaal leeg nu.
@Boud: jee, wat k*t (nog zacht uitgedrukt). Snap dat je even lekker een potje gejankt hebt. Vandaag maar lekker even toegeven aan de telerustelling en het verdriet. En morgen dan maar even bellen. Hè bah! In ieder geval van mij een hele dikke knuffel. @Wax: wat ga je precies met B.ea doen in A'dam?
Ach Boud, wat een terleurstelling weer! )-: Ik vind het zo verdrietig voor je! Hele dikke knuffel van mij.
@ Sneeuwmees: zie facebook: schilderij wegbrengen en opening expo. en tussendoor gaan we ook nog naar een andere expo. Dus lekker dagje Amsterdam, opa en oma passen op F.
Boudi, wat ontzettend kl*te weer zeg!! Heb er geen woorden voor, iig een heeeellllleeee dikke knuffel meid. Ik had het zo gehoopt voor je......
@boud, dikke knuf meid!! hier rustig dagje gehad maar wel productief! ketel (hopelijk) gemaakt, fietstas gekocht (en meteen uitgeprobeerd en bevalt goed!), en nog wat admi dingetjes afgemaakt. best goed geslapen, maar helaas was mannetje vroeg wakker.... die ligt nu weer in bedje, en wij ook niet te laat vandaag.
Hallo meiden, even update vanaf hier. Gaat nog steeds goed. Begin het wel echt te merken, 's avonds is de pijp hier flink leeg en ik ga minimaal een uur eerder naar bed dan voorheen. Ik hou me vandaag ook maar een beetje gedeisd omdat ik morgen een superdrukke dag heb. En dus vanavond weer op tijd mijn nestje in. Het is echt een rare gewaarwording om weer zwanger te zijn. Ik log zo nu en dan even in hier om mijn banner te zien, hoe zielig is dat.... moet het eigenlijk ook niet doen, want het maakt me ook onrustig. Voel me nog lang niet safe zeg maar. Zal blij zijn als ik een paar weken verder ben en een echo heb gehad die goed is... Heb het gisteren aan mijn vriendin verteld. Zij is zelf onlangs bevallen van haar derde kind. Was erg blij! Vind het erg fijn dat nu iemand het weet zodat ik er over kan praten. Kon ook even fijn even over mijn onzekerheid hebben enzovoorts en dat heeft me wel goed gedaan.
@Wax: dat van die banner herken ik ook wel, hoor. Dat deed ik ook. Op zich is dat niet zielig (of ik was het toen ook, toen ik zwanger was...hihi..). Fijn dat je het met je vriendin kan bespreken. Ik vond het toch ook wel erg 'groot' om voor me te houden. En de klachtjes klinken harstikke goed. Dit gaat gewoon helemaal goed komen met jou, hoor!
Ik zit gewoon toch soms best te piekeren. Vorige keer is het hartje niet gaan kloppen, dat gebeurt meestal in de zesde week en daar zit ik nu middenin. Zo'n bizar idee.
@Boud: hoe is het nu? Heb je het zkh nog gebeld? @Wax: piekeren zal je nog wel even houden, denk ik. Waarschijnlijk tot je het kindje pas in je armen hebt. Vanmiddag mijn medische dossier opgehaald bij het zkh. Vanmorgen naar DD gebeld en ik kan nu 3 weken eerder terecht. Dat scheelt weer bijna een cyclus. Wel spannend nu, want dat is al volgende maand.
Hai meiden Wax heel begrijpelijk hoor die gevoelens van jou. En ik denk dat ik ook vaak zou inloggen om gewoon even die bevestiging van mijn eigen banner te krijgen. Maar deze keer komt het helemaal goed bij jullie. Mees met mij gaat het wel. In vergelijking met gisteren gaat het zelfs een heel stuk beter. Ik voel me nog steeds emotioneel helemaal leeg maar hoef niet meer steeds te huilen. Dus we boeken vooruitgang. Vanmorgen het zh gebeld. Ik kreeg een heel vriendelijke en meelevende assistent aan de telefoon en heb maar weer gemeld dat ik voor mijn derde poging ingepland wil worden. Omdat ik nog niet ongesteld geworden ben moet ik, wanneer dat gebeurd is, die datum even door bellen en dan plannen ze me weer in. Ik denk dat dat ergens begin mei zal zijn. Stiekem hoop ik nu dus dat het inderdaad mooi in de meivakantie gaat vallen, maar we zien wel. Ik ben in ieder geval al weer aan het vooruit denken dus ik kom er wel weer. Vanavond ga ik denk ik maar vroeg naar bed want ik ben na gisteren emotioneel wel helemaal uitgeput. Wat fijn dat je trouwens toch drie weken eerder in DD terecht kunt. Elke week eerder is er weer een dus dat is weer een mooi winstje.
@Boud: fijn dat het weer gaat, al zal de teleurstelling nog wel even na blijven galmen. Krijg jij nog iets van een evaluatiegesprek? Ik zou er toch voor pleiten (bij jou) om weer op de medicatie over te stappen die je de eerste keer had. Ik weet dat zkh het goedkoopste moeten voorschrijven, maar misschien kun je het verschil zelf bijbetalen. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt.
Mees de assistent voor de telefoon begon vandaag wel over een gesprek maar de enige vraag die ik momenteel heb is 'waarom lukt het niet?', 'waar gaat het mis?' En laat dat nou net de enige vraag zijn waar ik geen antwoord op zal krijgen omdat dat voor hun ook een raadsel is. Dus vind ik een gesprek nog niet zo zinvol. Kan ook nog wel na de derde keer. Ik denk eigenlijk zelf ook niet dat het komt door andere hormonen. Ik had op zich nu een goede opbrengst en dat was de eerste keer met puregon ook zo. Dus volgens mij maakt het niet zo veel verschil. Toen waren er ook maar erg weinig over hè. 3 van de 11 en nu 2 van de 7 dus dat verschil valt tegen elkaar weg.
@Boud: oh, voor mijn gevoel leek het of je een betere opbrengst had bij de eerste poging, maar dat komt waarschijnlijk omdat je nog een cryo had toen. Op zich worstel ik zelf ook met die vraag, waar en vooral waarom gaat het mis. Bij mij is er met de combi van zaad en eitjes niets mis. Er is steeds een goede bevruchting, maar in de laatste fase (de broedfase) lukt het dan toch niet om tot een innesteling te komen. Erg frustrerend, dus herken dat gepieker van het waarom. Nou, meid, laten we hopen dat 3 x scheepsrecht voor je zal zijn (daar gaan we gewoon vanuit!).
Hi meiden, Sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar ik zit echt in zo'n emotionele achtbaan en ben nog ontzettend moe. Ik kom hier binnenkort vast wel weer vaker. Mijn vader en zijn vrouw komen zondag en daar kijk ik echt wel naar uit. Ik hoop dat ik dan wat meer rust kan nemen en ook emotioneel wat meer tot rust kom. Ik ben ook nog best onzeker over alles en wanneer ik moe ben is alles me snel te veel. Mijn zusje neemt me wel veel uit handen, maar ik heb ook de neiging om zelf al (te) veel te doen. De wond van de keizersnee geneest heel goed en ik heb er eigenlijk weinig pijn aan. Gelukkig gaat het met ons meisje hartstikke goed! Ze groeit heel goed en is meestal heel tevreden en huilt weinig. Gisteren op controle geweest (had het ook al op FB gezet) en ze was ruim 200 gram aangekomen in een week en een centimeter gegroeid! Nou, we glommen natuurlijk van trots daar bij die kinderarts. Ik zag zo even in een flits in de laatste berichten dat de poging voor Boud mislukt is? Wat ontzettend jammer!!! Nu weer opladen voor een nieuwe ronde. Valt natuurlijk niet mee. Dikke knuffel!! @Wax: heel herkenbaar jouw gevoelens zo rond deze tijd. Had ik ook na mijn MA, toen is het hartje ook gestopt of niet gaan kloppen rond de 6 weken en ik vond het ook super spannend toen ik rond die periode zat in mijn nieuwe zwangerschap. Hopelijk zit het deze keer helemaal goed! Verder moet ik nog bijlezen... Dikke knuffel voor iedereen, ik vergeet jullie niet hoor!
@Jeetje rust eerst maar goed uit meis, je hebt zware tijd gehad! Geniet van je dochtertje en je bezoek!!! Hier straks 2e echo en intake verloskundige. Ben alleen erg verkouden, hoesten doet pijn en hoofd voelt als wattenverzameling. Hopen dat t niet doorzet
@Jeetje: je hoeft je niet te verontschuldigen dat je ons even verwaarloost. Het is logisch dat al je aandacht, tijd en energie even opgaat in je dochtertje. En daarnaast heb je ook nog je hormonen die door je lijf gieren. Die onzekerheid hoort er ook allemaal bij, maar aan de groei van de kleine meid te zien doe je het prima! @Juffie: veel succes straks bij de echo! Hopelijk zet de verkoudheid inderdaad niet door. Ik heb zelf ook weer een vlaag verkoudheid opgepikt, voor de 5e keer. Het zet gelukkig niet echt door, maar ideaal is het ook niet.