@Xon: ik moet 3 x daags 2 tabletten inbrengen. Als het kan doe ik het ook liggend, maar eind van de middag moet ik ze op het werk inbrengen, dus dan wordt het toch weer even wat klungelen in zo'n wc-hokje. Ik moet vandaag inderdaad werken. En ik bedenk me net dat ik om 11.00 uur een afspraak heb. Kan dan natuurlijk wel even weglopen met een telefoon, maar goed, dan is het wel afhankelijk hoe de uitslag van dat telefoontje is. Niet handig. Nou ja, dan maar snel afraffelen zorgen dat de afspraak zo kort mogelijk duurt. En natuurlijk laat ik iets weten zodra ik iets hoor. Nou, ik ga zo maar eens aankleden. Had 10 min. geleden al op het werk moeten zijn. Als het goed is komt er vandaag een schilder de buitenboel schilderen. Handig als je geen tijd weet hoe laat hij komt.
Goedemorgen meiden Hoop jij was er al vroeg bij vanmorgen! Heb je auto bekeken. Wat een monster! Haha ik ben een beeld denker en zie nu Xon gewoon in zo'n auto klimmen. Niet doen meid, geen gezicht! *proest* Maar zonder gekheid, ik kan me voorstellen dat je nu ook zelf graag zou willen kunnen en mogen rijden. Mees spannende dag voor jou. Ik duim hoor!
@Xon: hahaha..ik zie het ook al voor me: dat je een trappetje uit de laadbak moet pakken om erin te klimmen met bungelende beentjes in de stoel al mopperend omdat je niet bij het gaspedaal kan hahaha Ik ben even een paar weken gestopt met lessen omdat we deze maand dubbele woonlasten hebben...ook zit de vakantie er natuurlijk tussen.De rij instructrice ging ook met vakantie een paar weken en wij zometeen ook.Eind augustus ga ik weer met volle moed verder met lessen.Ik ga dan proberen twee keer anderhalf uur te lessen in de week...zodat het niet zolang meer duurt voor ik examen kan doen. @Boudicca: je hebt het precies goed verwoord: het is met recht een monster! we zijn er ook superblij mee!Er zit enorm veel power in! @Mees: ik was erg vroeg vanmorgen...dat ben ik overigens iedere dag wel.Ik ga er altijd mee uit als mijn man naar zijn werk gaat.Dat is rond half 6...meestal ga ik dan even terug naar bed...maar met dit goede weer blijf ik lekker wakker...er is nog genoeg te doen in huis en ik wil ook lekker van het zonnetje genieten nog. De tijd tikt nu door voor jou....het gaat richting 11 uur.Ben zo benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen!
@Hoop: als het zo mooi weer is, vind ik het ook zonde om te lang te slapen. Maar half 6 is wel erg vroeg en doe ik je niet na. Het zweet breekt me hier weer aan alle kanten uit. Ben natuurlijk net weer een beetje gaan rondneuzen op ZP en dan lees je weer van allerlei horror-verhalen. Dus ben weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat het niet alleen om de bevruchting gaat, maar ook dat alles goed moet doordelen en ook daar de nodige eitjes verloren gaan. En ik had er maar 4. Dat wist ik natuurlijk wel, maar had dat zorgvuldig even weggestopt door de stress van het telefoontje van vandaag. Alles was bekend bij mij, maar nu door dat gelees van mij toch weer even ingewreven en dat maakt de hartslag er niet minder om. Waarom lees ik al dat soort dingen, vraag ik me dan weer af. Het kan dus zo maar zijn dat mijn eerste poging vandaag dus al stopt. Er komt niet echt veel uit mijn handen. Over een half uur komt mijn afspraak hier. Onhandige timing, maar ik probeer haar wel snel weg te bonjouren.
@Mees: wat spannend vandaag! Niet te veel doemscenarios lezen hoor! Nog eventjes en je weet meer. Ik duim heel erg hard voor wen positieve uitslag! Ik hou ZP wel open om regelmatigb te spieken. @Hoop: wat een bak inderdaad!! Hopelijk kun je er ook snel in rijden straks. Je staat er in ieder geval al heeeel trots bij en de mannen ook Ik voel me toch nog steeds onzeker ondanks de goede echo. Komt ook door alles wat je hoort en leest denk ik hoor. Maar ik moet ook proberen positief te denken! Deze uk die gaat het gewoon redden! Meiden die vakantie hebben, hopelijk is de vermoeidheid er gauw een beetje uit en kunnen jullie lekker genieten! En het weer zit ook nog mee hoorde ik. Hier echt te belachelijk heet deze week, pff echt afzien! Ik ga maar eens aan het werk...
Had om 11.00 uur een afspraak, waar ik al niet blij mee was. Maar dit zijn van die afspraken die net als vliegen zijn, zeg je het af, dan blijven ze je maar bestoken, dus dacht, laat maar doorgaan. En ze zouden tussen 11-13 uur bellen, dus dacht als die afspraak nu om 11 uur. De kans is klein dat ze gelijk bellen. Maar het is nu kwart over 11 en die afspraak is er nog steeds niet. Net ging mijn werktelefoon en het is wel duidelijk hoe stijf ik van de zenuwen ben, want ik schrok me rot. Terwijl ze van het zkh nooit op mijn werktelefoon kunnen bellen. Was mijn afspraak dat ze 5 min. later kwam (dus 11.20 uur). Nu wordt het wel steeds onhandiger. Had de stille hoop toen ik haar aan de lijn had dat ze me mee deelde dat ze helemaal niet kwam. Maar helaas.
Oh wat balen zeg! Hopelijk duurt de afspraak niet te lang en komt ze nu echt op de tijd die ze zegt! Nog even volhouden meid!
Afspraak is inmiddels geweest en net weer weg. Terwijl ze er zat, gaat ineens mijn mobiel. Belt mijn man om te zeggen dat hij nog niets gehoord heeft. :x Weer een hartverzakking erbij!
Oooh nou inderdaad, dan zou ik ook een hartverzakking krijgen zeg!! Pff, ze laten jullie wel in spanning zitten! (en mij erbij!)
Nou, net uiteindelijk gebeld. Ik had het nummer zelf al opgezocht en was van plan even te plassen, wat te drinken te pakken (lees moed verzamelen) en ze dan zelf maar te bellen. Maar toen hadden ze net naar m'n man gebeld. Van de 4 eitjes zijn er 3 bevrucht. Morgen om 12.00 uur worden de twee beste teruggeplaatst. Heb zo in de stress gezeten (en rekening gehouden met een slecht nieuws gesprek) dat ik nu hier een potje zit te janken.
WOW mees, das toch hartstikke goed zeg... knuffie! *beland met mandy en jeff in het zwembad in de tuin...tot laters*
Ooooooohhhh Mees, zo goed te begrijpen! Heeee gelukkig 3 bevruchte eitjes. Dan houd je er nog 1 over zelfs! Nou meis, nu eerst even rustig worden, laat het even tot je doordringen.
In principe heb ik er nu 1 over. Maar de kwaliteit horen we morgen pas, want die embryootjes moeten nog doordelen en dan pakken ze de beste. Natuurlijk hoop ik dat die 3e een goede kwaliteit heeft om in te vriezen. Dan hebben we die maar vast in voorraad. Zit ik hier net even op te drogen, komt er een collega even iets kopiƫren tijdens z'n vakantie. Ik hoop dat hij niets aan me gezien of gemerkt heeft.
@Mees: Wowww...wat een goed nieuws zeg! En 3 zelfs! Geweldig! Huil maar lekker hoor meid,tis heel begrijpelijk met al die spanning!
Mees, goed nieuws hoor! Deze horde in het hele proces is dus ook al weer genomen. Nu op naar de volgende stap. Ik duim dat je morgen te horen krijgt dat de emmies goed aan het delen zijn gegaan en dat je twee pracht exemplaren krijgt terug geplaatst en dat nr. drie van zulke goede kwaliteit blijkt te zijn dat die rustig als cryo naar de vriezer kan! Van eventuele collega's niets aan trekken. Over een maandje of drie kun je vertellen dat je zwanger bent en dan vallen alle vraagtekens die nu gezet worden vanzelf op hun plek.
Oh Mees, wat een goed nieuws!! Logisch dat al die spanning er even uitkomt dan. Ik ben echt heel blij voor jullie. Hopelijk delen ze allemaal goed!!
Hi meiden, Kwam even kijken hoe het met mees gaat. Mees, hartstikke goed toch meid?? 3 van de 4 super, nu hopen dat ze mooi doordelen en er morgen 2 superemmies worden teruggeplaatst. Heel veel s6 morgen en zeker ook met de wachtweken, dikke knuffelllll!! Knuffff voor allemaal en tot laterrrrrr...
Meiden, dank jullie wel. We denken maar in stappen en voor een zwangerschap moeten er 5 stappen succesvol worden doorstaan. We hebben nu nog de tp en dan de innesteling. Niet minder spannend, natuurlijk. Moet zeggen dat ik na dat telefoontje helemaal van de wap af ben en er helemaal niets meer uit mijn handen komt. Ga zo even de stad in en toch maar een paracetamolletje erin gooien. Was zo gespannen vanmorgen dat ik nu met koppijn zit.
Fantastisch Mees!! Logisch dat de spanning er dan uit komt. Ben blij voor je. En jeetje morgen al? Nou meid ik duim hard hoor. Ik kom vanavond nog wel online en op de rest reageren. Nu even ingelogd om te kijken naar nieuws van Mees. Liefs.