@Nil GEFELICITEERD!! geniet en rust nu goed uit! ik vertrek voor paar dagen naar m'n ouders om uit te zieken, vriend moet gewoon werken en hele dag alleen liggen heb ik laatste maanden al genoeg gedaan dus....even lekker ouderwets op de bank bij mams Koorts is weggebleven, wel verhoging en hoofd zit erg vol snot en heb weinig lucht. Hopelijk over paar dagen weer fris en fruitig terug!
Gefeliciteerd Nil! Heftige start dus, had ik ook met mijn dochter. En echt het komt allemaal op zijn pootjes terecht! Laat je maar lekker verwennen! @ Juffie: klinkt verstandig hoor! Lekker uitzieken en beterschap!
@ Sneeuwmees± had nog helemaal niet gereageerd op jouw opmerking over mijn foto op fb. Heb al meer opmerkingen gekregen dat ik er goed uitzie op het moment ... lollig! En niemand die verder ook maar iets vermoed en verwacht. Als dit allemaal goed mag gaan, slaan er over een paar weekjes een paar mensen flink achterover van verrassing! Nou ja daar nog maar niet al teveel over fantaseren. Maar op dit moment voel ik me goed en heb ik ook wel vertrouwen. Maar zie onderschrift: wel spannende week!
@Nil: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Leuke naam ook! Jammer van de moeilijke start, maar hopelijk gaat het snel allemaal weer goed met jullie. Genieten doe je dus al wel vollop. @Juffie: lekker laten vertroetelen door je moeder is altijd fijn! Hoop dat je je snel weer beter voelt. @Wax: dat bedacht ik me ook toen ik jouw foto zag! Dat anderen dat misschien wel zien, maar niet door hebben wat de werkelijke 'oorzaak' van je blosjes is. Sterkte met deze week doorkomen, kan me voorstellen dat het een spannende week is. Maar dat gaat helemaal goed komen.
Hoi meiden, Nil, van harte meid!! Gelukkig gaat nu alles goed en geniet lekker van je kleine man hoor!! Dikke knuffelllll... Wax, idd een spannende week voor jou, maar denk er maar niet teveel bij na dan is ie voorbij voor je het weet!! Knuffffff... Hier alles prima, alleen erg moe Lotte wil ineens niet meer in haar bedje slapen dus we lopen constant met haar op de arm. Maar ach ook dat went wel gaat vanzelf weer over, het is ook wel fijn lekker met haar te knuffelen hoor, mag niet klagen.Verder alles goed hier met iedereen?? Wat is het toch mooi weer vandaag he?? Lekker genieten van de zon!! Knuffff van ons......
@nil, gefeliciteerd meid!! we kijken me spanning uit naar de foto's. hier helaas thuis met rugpijn straks naar de fysio, hopelijk kan die helpen.
Nil we vroegen ons al af hoe het met je was. Van harte gefeliciteerd!. Jammer dat het zo'n moeizame start voor je mannetjes is geweest. Nu maar heerlijk genieten van alle welverdiende aandacht en zorgen. Juffie groot gelijk dat je je lekker door je ouders laat verwennen. Ziek maar lekker uit. Just oe vervelend last van je rug. Hopelijk kan de fysio er wat aan doen. Sterkte ermee Mees hoe ging dag een van de kantoor verhuizing? Balen dat dat nu net moet nu het zulk mooi weer aan het worden is. Is het eindelijk lente achtig moeten jullie binnen zitten zweten en zwoegen om van alles in te pakken. Wax probeer maar lekker te vertrouwen op dat goede gevoel. Het weer helpt misschien ook lekker een handje om het deze week uit te houden en voor je het weet zit ie er al weer op. Gaat goed komen maar voor de zekerheid zal ik voor je duimen.
zo zeg ik had vandaag echt last van lentekriebels! Poetsen joh! ha ha! en ben helemaal niet zo'n erge poetser eerlijk gezegd... Verder is het wel echt raar op het moment. Die mk is precies ook allemaal een jaar geleden. Dingen vallen heel raar hetzelfde uit. Zaterdag avond weer de feestavond van toneel. Vorig jaar zat ik daar terwijl ik al bruinverlies had en wist dat het waarschijnlijk mis zou gaan. Was daardoor hele rare avond met ook rare herinnering eraan. 13 maart was mijn miskraam, dus rond die tijd ook een paar keer in het ziekenhuis geweest voor een echo. En nu is de eerste echo op 14 maart. Echt wel bizar, inderdaad niet teveel over nadenken. Maar ik ben niet echt het type dat dat onder controle heeft... Morgen ga ik weer proberen lekker te schilderen. Ik lig 's avonds wel op tijd op bed, de pijp is echt eerder leeg zeg maar. Maar op zich voel ik me goed, heb ook heerlijk in het zonnetje gezeten nog even vandaag en dat ga ik morgen zeker ook nog even doen! Dochterlief begint wat meer te wennen op school en zit weer lekker in haar vel. Overheersend blij maar ook wel heeel moe. Vanochtend vroeg ze opeens aan mij: mama waarom krijg jij een dikke buik? *schrik* Dus ik heb iets gemompeld over eten en ouder worden en dat nam ze voor lief. Pfieuw.
Waxientje ik ben blij dat jij je zo lekker voelt momenteel. Die opmerking van je dochter was inderdaad wel even schrikken lijkt mij. Knap dat je zo vlot een praatje klaar had hihi. Bizar dat alles zo gelijk valt met vorig jaar. Maar deze keer eindigt in een roze wolk hoor! Hier gaat het met ups en downs. In de gewone dagelijkse sleur gaat het prima en voel ik me goed, maar als ik met iemand ben die weet van het hele mmm verhaal, en het gesprek komt op mijn pogingen, dan heb ik veel moeite om het droog te houden en helaas lukt dat nog niet in alle gevallen. Ik zal woensdag weer even naar het zh bellen om de uiteindelijke menstruatie datum nog even door te geven en eens even te noemen dat een volgende poging in de eerste week van mei voor mij heel voordelig zou uitpakken gezien het stress-level van de hele behandeling. Dan heb ik mei vakantie en zou ik me over mijn werk geen 'zorgen' hoeven te maken. Want of ik het nu wil of niet, dat ik het geheim wil houden geeft toch een extra belasting. Maar telkens als het mis gegaan is ben ik weer zo ontzettend blij dat collega's nog van niks weten. Dus als het mogelijk is dat de volgende poging in de meivakantie valt ben ik een stuk relaxter denk ik. Ik ga het daarom maar gewoon vragen. Nee heb ik maar ja kan ik misschien wel krijgen.
@Boud: groots gelijk dat je hierover belt. Als het in die periode voor jou minder stressvol is, is dat alleen maar prettig. Het is al spannend en een gedoe genoeg. Ik had van iemand een link doorgestuurd gekregen. Ik weet dat jij niet van de poeders en pillen ben (en respecteer dat volkomen), maar wilde je hem toch niet onthouden. Melatonine verdubbelt aantal IVF successen | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik ga zo weer een dagje puinruimen op het werk. We hebben een behoorlijke doorloop aan collega's gehad de afgelopen jaren, die bij vertrek overal 'restjes' hebben achtergelaten. Als je voldoende ruimte hebt, maakt dat niet uit. Maar we verhuizen nu naar een kantoor zonder enige opslagruimte. Dus dat betekent nu dus alles afvoeren. Vandaag zal dus geen uitzondering op die regel zijn. Gelukkig is het eind langzaam aan aan zicht. Ben zelf half gaar. Was gisterenavond zo moe dat ik niet kon wachten om naar bed te gaan. Toen ik in bed lag kon ik niet slapen. Later ben ik in slaap gevallen, maar werd ik weer om een uur of 3 wakker en heb vervolgens weer 1,5 uur wakker gelegen. Dat wordt dus een lange dag vandaag.
Mees dat van die Melatonine dat is nieuw voor me. Voor Melatonine ben ik nog niet zo huiverig want dat is(voor zover ik weet) een lichaams eigen stof. Ik zal er dus eens serieus over na gaan denken. Volgens mij is het zoiets als baat het niet dan schaadt het ook niet. Ik kan er minstens lekker van slapen
Tis rustig meidem, hebben jullie nog kans gezien even te relaxen met de zon? Ik gelukkig wel, heb wat leuke kiekies op me fb gezet! Hopelijk is t donderdag ook zonnig, want dan wordt me meisje al weer 5
@Boud: vond dit middel eigenlijk ook wel vrij onschuldig en zeker in een stressvolle tijd is het wel goed als je lekker kan slapen. @Mams: de kleine meid al weer bijna 5. Wat gaat het hard. Ik moest vandaag helaas werken, maar heb even een kort rondje gelopen. Helaas dus veel te weinig van het weer kunnen genieten. Maar het voorjaar door het open raam snuiven was ook al best heel erg lekker.
@Wax: is het nog een beetje vol te houden met de spanning? Gelukkig schijnt het zonnetje, dus hoop dat je er veel op uit gaat de komende dagen. Hier laatste dagje voordat ik weekend heb. Vandaag de dag dat ik echt alles in moet pakken hier. Dan na mijn lange weekend moet ik naar ons nieuwe kantooradres en kan daar vervolgens weer alles uitpakken. We hebben hier ook nog een archief in een magazijn staan en ook dat moet vandaag allemaal ingepakt worden. Heb net mijn man even gebeld of hij niet even kan komen om me te helpen. Klinkt misschien stom, maar ik zit weer in aanloop naar mijn NOD en ondanks dat zwaar tillen geen kwaad kan, doe ik het liever toch maar niet (onnodig).
Meiden, ik voel me vandaag even wat minder rustig. Heb de hele ochtend al zo'n buikpijn, doet echt denken aan ongi-pijn. Ik weet dat het heel goed het oprekken van de baarmoeder kan zijn, maar het maakt me wel ongerust....pffff. Zal blij zijn als deze week voorbij is, denk dat ik me dan wel weer wat prettiger voel.