Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: het zal nog een spannend weekje worden, maar het gaat helemaal goed komen en jij gaat volgende week (bruinverlies of niet) een knipperlichtje zien. Als je je even rot voelt, dan kom je hier maar even je hart luchten.
    @Juffie: welkom terug, maar nog steeds wat in de lappenmand. De kleine uk zit veilig daar binnen en zal een beetje extra schudden, maar er verder geen last van hebben. Ik zou ook even wat vragen bij de huisarts, want zoveel hoesten is toch ook niet lekker.
    @Syl: de kleine heeft inderdaad als prinselijk gedrag! Ja, op mama's arm is toch veel lekkerder dan alleen in je bedje. Ik zag laatst ook een soort van hangmatje die je in de box kon hangen. Dat geeft voor kinderen dan een beetje zo'n lekker knus gevoel en daar vallen ze makkelijk van in slaap. Wie weet een tip, zodat je af en toe ook de handen vrij hebt.
    @Boud: ja, merk wel dat de teleurstelling er behoorlijk inhakt. Vooral ook omdat je onderhand niet meer weet wat je dan wel moet doen om een keer zwanger te mogen raken. Zeker als je lijf dan ook dit soort gemene spelletjes met je speelt, dan komt de klap extra hard aan. Huilen kon ik er vandaag niet om, maar merk wel dat ik de hele dag in een enorm pesthumeur bent. Steeds weer jezelf bij elkaar rapen en toch weer de moed vinden er voor te gaan.
    Ik had het afgelopen week nog met een vriendin erover hoe fijn het zou zijn als ik weer zwanger mocht zijn. Het zwanger worden (vooral het gebrek eraan) is nu continue in mijn gedachten. Je afvragen of het ooit nog wel zal gebeuren, wat je kan doen om meer succes te hebben, plannen hoe steeds alles valt, stel dat je zwanger bent in die maand dan... Ik zei tegen haar hoe lekker het zou zijn als mijn hersenen toch eens gewoon rust kunnen krijgen.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Bedankt voor jullie bemoedigende woorden, probeer wat neutraal te blijven, maar het is moeilijk.

3. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Dank voor de felicitatie hoor, 5 idd wat gaat de tijd snel.
    Wel appart om het op eens me z'n 2-en te vieren, maar door dat ik brak ben, met ex gebeld heb, slaapt ze nu bij papa... heeft ze ons toch allebei gezien op haar verjaardag, dus ik denk dat ze het al met al wel fijn heeft gehad!
    't Kunstwerk was net zo lekker als het er uit zag hoor, en papa kon ook proeven nu, dus das mooi allemaal.

Verder zit ik nu zelf eindelijk eens in de emo baan denk ik... kan alleen maar janken, vet irritant, echter denk ik wel noodzakelijk.
    Het zal er wel uit moeten, en ben ook oprecht blij dat smurf bij papa is, want dan hebben zij extra dagen, en ik eventjes wat meer rust... en dat is schijnbaar nodig!

@ wax... ik blijf duimen voor je kanjer!
    @ boud had het op fb al gelezen.
    @ mees... gvd... weer niet dus, damn meis ik gun t jou ook enorm hoor!
    @ Hoop ik mis je op msn.... en heb je nr niet meer, dus whatsapp gaat niet... kan je mij berichten?
    Trusten meiden

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: hoe is het nu met je, meid? Beetje kunnen slapen?
    @Mams: zag een blije moeder en dochter op fb, dus denk dat de kleine meid een fijne verjaardag heeft gehad. En dan ook nog op haar verjaardag naar papa toe. Denk dat dat voor haar ook heel belangrijk is (en ook voor je ex). Nu even lekker bijtanken, het voorjaarszonnetje gaat alleen plaats maken voor de kou. Maar hoop dat je toch even wat tot rust kunt komen.

Hier al weer vroeg op op mijn vrije dag. Moet zo mijn nagels laten doen en dat laat ik maar zo vroeg mogelijk op de ochtend doen, zodat je nog wat aan je dag hebt. Mijn hele nek en schouders zitten ook weer vast. Merk dat ik ook even niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is het onrustig met de verhuizing, en dan ook vooral een verhuizing naar een plek waar ik absoluut niets mee heb en tegenop zie. Merk het aan het afvallen wat dus absoluut niet lukt op het moment. Dan toch weer de mislukte maand, terwijl ik er zo'n goed gevoel over had, DD wat er aan zit te komen. Maar goed, we komen er wel weer bovenop.

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Bruinverlies is weer gestopt hier. En ik voel me helemaal weer wat beter. Maar helaas weet ik ook dat dit niet alles zegt. Vorig jaar ging het ook op en af, ik blij als het weer gestopt was en paar uur later was het er weer. Dus ik moet het gewoon maar uitzingen en het beste hopen. Zal blij zijn als ik die echo heb, gaat iig duidelijkheid geven.

Begrijpelijk dat je even wat minder lekker in je vel voelt Mees, het is voor jullie ook niet makkelijk allemaal. Ik hoop dat DD jullie gaat brengen wat jullie zo graag wensen!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: fijn dat het weer gestopt is en we gaan heel hard duimen dat het nu ook wegblijft. Maar je bent nu wel de 6,4 wkn gepasseerd. Dat moet toch ook een goed gevoel geven.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hele nacht en ochtend geen bruinverlies meer gehad, maar eind van de ochtend is het weer begonnen. Dus ben toch wel bang dat het weer net zo'n op en af verhaal gaat worden als vorig jaar...voel me er een beetje gelaten onder. Kan er zo weinig aan doen behalve afwachten.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    waxientje zijn jou schildklier waardes ooit wel geprikt? en hoe zijn die? want veel ha zeggen onder de 4 is het oke maar dat is het dus niet!!

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nee is nog nooit gebeurd voor zover ik weet, hoezo dan?

Mijn zwangerschapssymptomen zijn volgens mij nog wel goed en het bruinverlies is ook echt maar heel weinig tot nu toe. Dus ik geef de moed nog niet op.

10. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Goed zo Waxie..... kom op hou die spirit er in!

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier net roze verlies....verd%^&&$#@@$!!!!!!!
    Weg vertrouwen. Dit gaat vast mis.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb de vk gebeld die probeert nu een spoedecho te regelen.
    Ik hoop echt dat dat gaat lukken! Ik kan hier gewoon niet meer tegen.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: dat is schrikken, meid! Hopelijk kun je snel even langskomen. Heb je ook buikkrampen? Nou, adem in, adem uit! Ik denk aan je!

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Morgenochtend kwart voor 12 echo, eerder kon niet. Uitzingen dus. Valt nog mee met de buikkrampen.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Wax: wat een onzekerheid meis.Sterkte ermee

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: houdt moed, meid! We denken aan je! Dikke knuffel voor nu!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wax ik denk aan je

mbt je schildklier het is gebleken dat vrouwen met een verstoorde schildklier werking moeilijk zwanger worden en sneller miskramen krijgen.
    Ik sta zelf weer onder extra controle nu en heb mijn medicatie al moeten ophogen..

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, Waxientje nééééé, dat willen we niet weer voor je! Bah, wat ellendig dat je niet weet waar je aan toe bent en er zo bang van wordt. Ik duim me de blaren op mijn vingers dat het allemaal toch goed gaat komen. Heb je behalve dat roze verlies ook kramp of zijn er verder geen zorgelijke symptomen? Och ik hoop zo dat het allemaal morgen toch loos alarm blijkt. Ik denk aan je.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wax, blijf heel hard duimen. Moet goed gaan en hoop toch op een mooie echo morgen. Knuff!!!

Meiden, heb heel mooi nieuws. Zal even op FB pagina zetten aangezien ik niet wil dat het via mij door andere bekenden bekend wordt.

Hoop, stuur je zo pb omdat je niet FB hebt.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: was even benieuwd hoe het met je is? Een beetje kunnen slapen?

Hier leek de ongi gisteren ineens te beginnen, terwijl het pas dag 25 was.:( Maar is nu weer gestopt. Achteraf had ik dat vorige maand ook en begon de ongi op dag 27 pas echt (mijn normale cyclus is 28 dgn). Ben dus nu heel benieuwd wat er deze maand gebeurd. Maar het is even wat van slag, zo lijkt het.
    Ik zit te wachten tot mijn zoontje wakker wordt voor de peutergym. Had hem al verwacht. Gisterenavond wilde hij zelf gaan slapen om half 8 (terwijl hij altijd om 9 uur naar bed gaat). Geen enkel probleem natuurlijk, maar daardoor had ik hem vanochtend wel eerder verwacht. Hij heeft blijkbaar wat in te halen.;)
    Was gisteren wel even raar, want mijn man was ook werken en daar zat ik dan om half 8 alleen te zijn. Nou ja, heb in ieder geval mijn was al gestreken, dus het is toch nog ergens goed voor geweest.;)

Deel Deze Pagina