Ik heb amper kunnen slapen, ben toch wel erg gespannen nu. Maar het roze verlies is weer gestopt. Maar ja, voor het zelfde geld ga ik straks naar de plee en is het er weer. Ik weet intussen hoe het werkt, nog een paar uur en dan is de echo. Dochterlief kan gelukkig even bij de buurtjes terecht. Die weten er nu van.
@Wax: snap dat je amper hebt kunnen slapen en iedere keer naar de wc een martelgang is. Nog een paar uurtjes inderdaad. Heb je de echo bij de vk zelf op de praktijk?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar in het ziekenhuis. De vk zit daar intern. Het naar de wc gaan is idd elke keer spannend, maar ook denk ik steeds dat ik wat voel lopen zeg maar, heel vervelend. Wordt er een beetje paranoia van.
@Wax: kan ik me helemaal voorstellen. Ik durfde toen zelfs helemaal niet meer te gaan plassen, maar ja, dat is ook geen oplossing. Kun je niet even gaan schilderen of boodschappen doen? Of die vriendin, die weet dat je zwanger bent, even bellen (of er langs gaan)? Snap dat niets nu ideaal is, maar dan gaat de tijd wat sneller zonder dat je tegen de muren opvliegt thuis.
Nou ik moet straks dochterlief in bad doen, de haren wassen strijd aangaan, een tas inpakken voor haar en dan gaat die om 11 uur eerst even naar de buurtjes om te spelen. Vanmiddag gaat ze logeren bij mijn schoonzus. Dat zou al gebeuren ivm de feestavond die we eigenlijk vanavond hebben. Zelf wachten we de uitslag van de echo nog even af of we erheen gaan of niet. Maar mochten we niet gaan mag ze toch logeren, want ze had zich er zo op verheugd en kan niet uitleggen waarom het niet door kan gaan. Bovendien geeft het voor mij nu ook wel iets meer rust als ze er even niet is.
Wax waarschijnlijk weet je rond deze tijd wel of het goed zit of niet. Ik duim heel hard voor mooi nieuws. Sterkte!
@Wax: ik hoop dat geen bericht, goed bericht betekend en dat je even aan het bijkomen bent van alle emoties. Hoe dan ook, er wordt aan je gedacht.
Tjonge jonge, ik heb de pagina vandaag al zo vaak opnieuw geladen in de hoop iets van Wax te horen Ik wordt er een beetje zenuwachtig van dat het zo lang duurt. Ik hoop zo dat het allemaal goed is....
Meiden, sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten, ik kon gewoon niet eerder even achter de computer maar .... ............. WE HEBBEN EEN IENIEMIENIE KLEIN KLOPPEND HARTJE GEZIEN! Ik ben zo opgelucht!!! Het is iets minder ver dan je zou verwachten, het leek op iets van 6 weken, al was het ook nog niet echt exact te zeggen. Zoals de vk zei: alles zit op de goede plek Het is een goede start en nu geen zorgen meer maken! Donderdag over een week krijgen we nog een tweede echo.
Waxientje wat een geweldig nieuws! Wat een opluchting meid. Gefeliciteerd hoor! En nu proberen te relaxen. Dat heb je na al deze spanning wel verdiend
@Wax: wow, wat een goed nieuws. Ik moet zeggen dat ik hem wel even kneep toen het erg stil bleef van jouw kant. Maar ben heel erg blij voor je! Nu, hup, de roze wolk weer op!
wax wat goed, weet je ook wanneer je ei was of heb je er niet op gelet? je streepjes op de test waren ook in begin lichter dan de mijne, dus misschien idd iets minder ver en gaan we gelijk op haha