Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Wax, wat een goed nieuws meid!! En nou maar niet meer proberen te stressen!! Super!!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: ik ga ervanuit dat je vannacht als een roos geslapen hebt. En hoe mooi staat die 7 van 7 wkn zwanger in je banner?
    @Juffie: hoe is het nu eigenlijk met jou? Een beetje opgeknapt inmiddels?
    @Syl: jij al weer bijna een maand moeder! Wat gaat de tijd snel, hè?

Hier vannacht op dag 27 dan toch echt ongesteld geworden. Voor de tweede maand op rij heb ik op dag 25 even kort bloedverlies gehad (en dacht steeds dat het ging beginnen). Maar na 1 maandverbandje stopte het dan weer, om vervolgens op dag 27 echt te beginnen. Mijn cyclus is nu voor de tweede maand op rij 1 dag korter dan normaal (27 ipv 28), maar in die zin ook weer regelmatig omdat het nu dus 2 keer achter elkaar 27 dagen was.
    We hebben gisteren via google maps alvast zitten kijken welke snelweg we moeten rijden naar DD toe. We willen a.s. vrijdag alvast bloed gaan prikken, om zo ook een keer proefgereden te hebben zonder stress van een afspraak. Waar zitten de evt. knelpunten, hoe zit het met parkeren e.d. Wel prettig om dat zonder tijdsdruk allemaal uitgevogeld te hebben. Was wel raar om daarmee bezig te zijn. Had het zo ver voor me uitgeschoven, in de hoop daar allemaal niet over na te hoeven denken. Maar het gaat nu toch werkelijkheid worden binnenkort. Voor Duitsland moet je ook een bepaalde sticker op je auto hebben, die heeft mijn man laatst er al op geplakt. Dus iedere keer als ik die sticker zie, weet ik dat die er voor DD op zit.

3. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Ik ben ff weg en dan lees ik dit, maar Waxie... wat zal jij je nu lekker opgelucht voelen... zeg, en dan nu maar gaan genieten hoor, hihi! Voor je t weet mag je al voor de 2de echo.... maar jeetje wat ben ik blij voor je!
    Hoe gaat het met de rest?
    mees... ik kom de hele tijd DD tegen.... maar durfde niet echt te vragen waar t voor staat, bang wat gemist te hebben...
    Echter wil ik nu toch wel weten waar deze afkorting voor is... want ik ben t even kwijt, sorry meis :S

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hier gaat het iets beter, hoesten wordt minder en ik knap wat op. wel heeeeel moe nu, dus slaap 's middags nog lekker :) was dus stevige griep/bronchitis..volgende week donderdag weer echo, ben benieuwd of kleintje geleden heeft onder al dat gehoest en gepuf. Iedereen zegt dat t geen kwaad kan en dat geloof ik ook wel maar....eerst zien dan echt geloven :)

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi meiden, wat fijn toch hoe jullie meeleven! Ben gisteravond idd fijn naar de feestavond geweest, paste prima bij mijn stemming....
    En vanochtend heerlijk lang uitgeslapen. Dochterlief is intussen ook weer thuis. Ik ben erg opgelucht, maar het bruinverlies gaat nog wel door, ook al is het heel weinig. Blijft een raar idee, maar ik ben nu wel veel ontspannener door die echo en het gesprek met de vk.

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gisteravond hadden we feestavond vantoneel en daar kwam ik even in een heel rare situatie. Blijkbaar zie ik er in mijn gezicht anders uit nu ik zwanger ben. Mijn vriendin zei laatst ook al zoiets dat ik echt zo'n gloed over me heb, mooie teint zeg maar. Komt er gister iemand naar je toe: volgens mij ben je zwanger. Je ziet er zo goed uit en tegelijk ook moe! Ik heb het niet toegegeven want het gaat haar niks aan en heb gezegd dat ik gewoon lekker in mijn vel zit en dat ik afgelopen nachten slecht heb geslapen door hoesten...pfieuw. Had niet het idee dat ze me geloofde maar ze droop wel af. Vind het nog hondsbrutaal ook! Stel je voor dat het niet zo is of dat het wel zo is en het gaat later fout. Zoiets doe je toch niet? Ik vond het knap ongemakkelijk. Ik weet toevallig dat ze zelf ook heel graag nog een kindje wil, dus het voelt daardoor ook lullig. Maar ik hoef het toch niet te vertellen als ik dat niet wil.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wax fijn dat je gisteravond nog lekker hebt kunnen genieten van de feestavond en inderdaad nogal lomp om zo maar aan iemand te zeggen dat je denkt dat de ander zwanger is. Groot gelijk dat je een smoes hebt verzonnen. Gaat een ander niks aan en bovendien ben jij de gene die bepaald wanneer en aan wie je het wilt vertellen.

8. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Wax goed aan gepakt hoor....
    En ja hoor... ik heb ook eindelijk weer eens wat leuks :
    Staat ook leuk op mijn fb... maar niet iedereen heeft dat, en ja, t wordt wel weer es tijd voor wat leuks toch?
    Dit is een stukje zelfstandige meid zijn :

Goh en als er dan geen man in huis is..... word je zo technisch..
    Haha.. was vandaag ook wel een echte pech dag...
    Wasmachine halen, geen stekker aan, en dan ook nog es geen goeie stekker in huis... dus die moet ik morgen er aan plaatsen....
    Verder moest de dvd/video rec geplaatst worden, nou dat viel ook wel mee....
    En toen was de keuken aan de beurt...wasbakken verstopt.
    ...
    Pff nog geen maand in het huis, nu al dat soort fratsen..
    Affijn, ik heb natuurlijk gereedschap helemaal nul komma nul.
    Chiffon dop zat schuin, dus ik moest wel een tang hebben, huisbaas gebeld, geen gehoor... buren niet thuis.... inmiddels al lekkage... andere buurman had nog wel een waterpomp tang voor me.... en ja hoor.... dop los, schoongemaakt, en alles werkt weer zo als het hoort...
    Mag ik nu huur inmindering brengen?? Want dan kan ik mijn eige arbeidslood even door berekenen... :) :)
    Affijn... ik ben niet hard jankend weg gerend, haha, gewoon op lossen, helpdeskje er bij (manlijk ja) maar eigenlijk niet eens nodig!
    Thats the spirit mamsie... hihi... ik kan het lekker zelf, lekker puh :p :p :p

Hoe goed is dit zeg :)
    Ik ben in iig zeer trots op mezelf... en gaat nu ff de afwas scoren :)

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mamsie you go girl, wat een girlpower vandaag. Geeft een goed gevoel om dat soort klussen zelf op te lossen hè. Ik ben na zoiets ook altijd best trots op mijzelf. #Mannen zijn zów overbodig :cool::D(soms;))

10. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Whahah idd zooooooooooooooooow 2012 :)
    Maar t voelt idd weer heerlijk... ik ken het lekker zeluf...net of ik die kleine smurf naast me hoor..ik snap t gevoel weer helemaal!
    Hoest met jou Boud?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mams: petje af, meid! Het klopt dat je vaak tot meer in staat bent als er geen man in de buurt is (en dan je zelf gedacht had). Dus het wordt nog wat met jou. :D
    Overigens betekent DD Dusseldorf, dat is de kliniek waar we hopelijk onze derde ivf kunnen laten plaatsvinden.
    @Wax: fijn dat je je wat geruster voelt en dat je gisteren toch naar de toneelavond geweest bent. Inderdaad wel erg brutaal om zo rechtstreeks te vragen of je zwanger bent. Jij moest je er nu met een smoesje van afmaken omdat het je overviel. Ik heb het zelf een keer gehad dat iemand het mij ook vroeg ivm gezonde blosjes, maar ik was toen niet zwanger. Was niet leuk voor mij, maar ook niet voor de persoon die het mij vroeg, want die schaamde zich ook rot. Ik wacht zelf altijd netjes tot iemand het mij zelf meedeelt (of dat de buik zo enorm groot is dat je er niet meer omheen kunt).

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamsie met mij gaat het wel weer redelijk. Heb mezelf in gezelschap in ieder geval weer onder controle. Broer kwam vandaag terug van een lange reis. Ik had hem sinds de punctie niet meer gesproken. Wel gewhatsppt (of hoe je dat ook schrijft) maar verder nog niet. We zijn heel close en hij leeft altijd heel erg met me mee maar ik kon vandaag met droge ogen met hem praten over mislukking zoveel. Dat was voor mij wel een teken dat ik weer op de "goede weg" ben zeg maar. Heb bij het zh ook (beetje brutaal misschien) aangegeven wanneer ik mei vakantie heb en dat ik het wel fijn zou vinden om dan de volgende punctie te hebben. Het wordt wel heel krap, moeder natuur moet een handje helpen door een, voor mij, korte cyclus in te lassen en dan moet het zh ook nog net plek hebben, maar wie niet vraagt die niet wint, dus het staat maar weer genoteerd. Ik heb de komende weken dus heerlijk "hormoonvakantie" en ben van plan daar van te genieten.
    Vanavond echter heel vroeg op bed want omdat ik naar schiphol moest voor broer lief ging bij mij de wekker vanmorgen om 2:00 uur af. (Jaja, das echte zusterliefde:cool:) Was vroeg op bed gegaan en heb ook wel een paar uurtjes geslapen maar een dag die begint om 2:00 uur 's morgens mag ook wel een beetje eerder eindigen. Bovendien is het de bedoeling dat ik morgen ook weer aardig tegen de kids doe en ze niet afsnauw omdat ik wat moeiïg ben.

13. fantje

fantje Lid

11 feb 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Sorry dat ik midden in jullie gesprek val, maar dit topic viel mij op omdat ik ook 35+ ben en zwanger probeer te worden.
    Overmorgen ga ik naar de gynaecoloog voor een Pre conceptionele poli.
    Dit omdat ik nogal wat medicijnen heb en hier wat info over wil hebben, mijn huisarts zei dat ik andere moest hebben omdat deze die ik nu heb schadelijk kunnen zijn.
    Even afwachten hier.

Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan/mag kletsen hier.
    Groetjes fantje.

14. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Hey Fantje, volgens mij mag je best mee kletsen hoor, inmiddels zitten we met zwangeren, meiden die bevallen zijn, en meiden die nog druk bezig zijn... en ik lig in scheiding dus ff geen kans op zwanger worden, maar ik mocht erg lief blijven van de meiden :)
    Tis gezellige bende hier, welkom dus!
    @ Boud... jaja zuster liefde... niks ik beter dan dan toch?
    Ik heb dat ook met me broertje... en met me zus komt t nu ook eindelijk redelijk op zijn plek!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Fantje: welkom hier! Natuurlijk mag je hier mee komen kletsen. Ik ben zelf 3 jaar geleden bij dit clubje terecht gekomen en klets dus nog mee. Ben zelf geen 30-er meer, omdat ik inmiddels de 40 gepasseerd ben (ben 41), maar ook ik mag nog steeds meekletsen. Ik heb al een zoontje (op de natuurlijke manier) gekregen toen ik 38 was. Maar de tweede is wat moeizamer gebleken. We zijn nu in de mmm belandt en hebben 2 mislukte ivf-pogingen achter de rug.
    @Boud: fijn dat je broer weer terug is en dat je het droog hebt kunnen houden. Inderdaad een teken dat je weer vol goede moed naar de toekomst kunt kijken. En gelijk heb je om de poging in een voor jou gunstige periode te plannen. Het zkh zal inderdaad graag hierin mee willen sturen. Nu moeder natuur nog.

We zaten ons vandaag rot te vervelen. Mijn man had toen een oude vriendin van hem gebeld (die zich met haar vriend en kinderen ook wat zaten te vervelen). Toen afgesproken om halverwege (we wonen een uur van elkaar vandaan) af te spreken bij een speelboerderij (met speeltoestellen) voor kinderen. Dat hadden meer mensen in gedachten blijkbaar, want je kon over de mensen/kinderen heen lopen. In het begin was het dus enorm afzien, maar later werd het iets rustiger. Mijn zoontje heeft zich uitstekend vermaakt en uitgeleefd met de kinderen van de vriendin. Dus die sliep als een roosje op de terugweg. Hij ligt nu dus op bed, maar af en toe horen we hem nog. Blijkbaar passeert e.e.a. nog even zijn revue.
    Morgen weer werken. Eerst worden we verhuisd en dan moeten we alles weer uitpakken. Zo geen zin in! Bleghhh!

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Fantje: alleen maar leuk dat er weer iemand bij komt kletsen, het is hier de laatste tijd rustiger geworden. Ik weet van mezelf niet meer hoe lang ik hier nu meeklets. Ik ben 39 jaar en net 7 weken zwanger van mijn tweede kindje. Op de valreep eigenlijk, ik had de moed een beetje opgegeven. We zijn op de natuurlijke manier zwanger geworden en hadden de deal nog te proberen tot mijn 40e of tot de volgende miskraam. (zie onderschrift) en dan zouden we er een punt achter zetten. Maar op dit moment ziet het er dus gunstig uit. Afgelopen weekend een echo gehad ivm met bruin- en rozeverlies waardoor ik nogal in de stress schoot en toen hebben we een kloppend hartje gezien. Geeft nog geen garanties natuurlijk, maar het is een goed begin.

17. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Wax, wow wat een fantastisch nieuws !!!

Fantje, welkom in deze fantastische groep. Ik ben zelf 42 (over 3 maanden alweer 43) en zo'n twee weken geleden bevallen van een heerlijke kereltje!

Mees, ze houden jullie daar wel lekker bezig met al die verhuizingen. Hoop maar dat het snel achter de rug is!

Mams, ha ha ha. Heerlijk meid dat je alles een beetje onder controle hebt en je mag absoluut trots op je zelf zijn, een heerlijk gevoel is dat he :D.

Zal zo proberen om een foto te plaatsen van Destan.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Boud: ik vind het heel knap van jou hoe je jezelf elke keer weer bij elkaar weet te rapen! Geniet van je hormoonvakantie, ik hoop dat je dat lukt! Voel je je dan echt anders / beter? Ik vind het heel verstandig dat je in het ziekenhuis je voorkeur voor de meivakantie hebt aangegeven. Hoe minder stress hoe beter toch? Wordt dat nu je laatste poging? Ik duim heel hard voor je!

19. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hier is hij 4 dagen oud! Dessy 4 dagen oud.jpg

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008